Prerada ručne kočnice u električnu - DA ili NE?

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne razumijem zašto, jer osobno mrzim električne ručne. Da ju dobijem na autu, maštao bi o tome kako ju prebaciti na ručnu.
Koje su po tebi prednosti električne ručne, zašto bi ju htio na autu?
 

sir.Oliver

Well-known member
Ne razumijem zašto, jer osobno mrzim električne ručne. Da ju dobijem na autu, maštao bi o tome kako ju prebaciti na ručnu.
Koje su po tebi prednosti električne ručne, zašto bi ju htio na autu?
zašto ? jednostavno , u elysée je tako nesretno riješena da smeta svemu .... da bi je podigao , moraš stalno dizati oslonac za ruku . kada je spuštena , smeta upotrebi USB - a .
ja je ne planiram spojiti na elektroniku . ostavio bih prekidač ( taster ) , koji bi direktno upravljao kočnicom . znači ... podignem taster ( sličan onome za stakla ) ... ručna se zategne . stisnem ga na dole , i ručna se spušta .... bilo kada .... bez ikakvih uvijeta ... i u mjestu i u toku vožnje .... a koliko dugo ga držim , toliko zateže ili spušta .... zanči ... koristila bi se kao klasična .... s time što ne bi imao polugu ( ručicu ) već elektromotor ....
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
to da , odvrnem tri vijka , vratim ručicu ....
ali , zanimalo bi me što o tome misle ostali , naročito oni koji imaju elysée .... Deki , idemo na preradu ?
 

diegos

Well-known member
Generalno jedinu prednost elektricne vidim u tome da ima mjesta za jedan pretinac vise :D Sad ne znam koliko smeta naslon na elysee, ali na C3 smeta samo ako su oba spustena, a ako je samo vozacki onda nema problema. Ako je veci problem usb uticnica, ja bih radije nju premjestio negdje :)
 

Milosh

Test
Meni je inače kod automatske ručne najbolje to što zauzima manje prostora i automatsko otpuštanje prilikom kretanja. Ako su to razlozi koje si naveo, ja bih pokušao.

Jel planiraš nabaviti pravi oem modul za ručnu (taj koji je povlači)?
 

sir.Oliver

Well-known member
zavisi od toga da li je modul samostalan ili je u sastavu kompa .... ako i ne bude modul , idem na to ( kako sam već napisao ) kao da je tamo poluga . prekidač za prozore ... digneš - zateže , gurneš dole - spušta ručnu .... što omogućava korištenje ručne i u toku vožnje . trebam samo naći motor od Insignije ili C-4 za neku " hrišćansku " cenu .....
......
 
Posljednje uređivanje:

dekiiii

Active member
Nisam fan električnih ručni. Ako je ručna neka bude ručna. Ionako nemam potrebu da nju koristim, pa čemu gnjavaža. Da nju nije na tehničkom isprobaval, ne bi ni bila aktivirana. A ni naslon ne koristim. nije nimalo praktičan. Debelo previsoko postavljen, pa niti se mogu nasloniti, niti mogu normalno mijenjati brzine. Jedino za što sam ga iskoristio je kao držač za nosač mobitelanaslon.jpgručna.jpg
 

sir.Oliver

Well-known member
ja mobitel držim u držaču na staklu ( koristim ga kao navigaciju ) ... inače je preko BT povezan na HF ..... oslonac za ruku koristim na dužim relacijama ... ( NR - NS - PA i natrag ) .... za sada je u planu samo motor i taster kao za prozore . sve ostaje isto , samo se gubi poluga . zamenjuje je motor . elektroniku ne planiram ( barem za sada . kasnije .... možda i montiram ). motor odgovara od Opel Insignija ili C - 4 ( možda još neki modeli ... )
Ivane , elysée nije tako dobro opremljen elektronikom . jasno da ga nema .
 

Prilozi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kako misliš onda riješiti kretanje na uzbrdici, misliš da će biti moguće to preko tipke?
 

sir.Oliver

Well-known member
pomoću prekidača ( tastera ) pošto će isti preuzeti funkciju poluge . ( za početak idem bez elektronike - direktna kontrola motora )
 

Milosh

Test
Pod modulom sam mislio na taj mehanički dio koji će povlačiti ručnu (motor).

Pitam jer je upitno da li ćeš moći tako jednostavno preko tastera upravljati tim motorom iz Insignije ili C4. Vrlo lako je moguće da takav motor treba pwm ili neki sličan signal, ili neki drugi vid digitalne komunikacije sa elektronskim modulom da bi radio. Jedino ako nisi voljan raskopati i sam motor pa ga uprostiti tako da radi na osnovu jednostavnog dovođenja napona.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Kako hvata taj hill holder na nizbrdici - trenutno ili ima hod, pa onda koči? Koči samo klizanje na rikverc?
 

Cutac

Prèkaroš
Nastavi držati kočnicu ako je auto zaustavljen. Prestane nakon nekoliko sekundi, povlačenjem ručne, dodavanjem gasa ili otvaranjem vozačevih vrata.
 

Mirage

Well-known member
Kako hvata taj hill holder na nizbrdici - trenutno ili ima hod, pa onda koči? Koči samo klizanje na rikverc?
meni hvata samo ako je auto na uzbrdici ili nizbrdici iza kočenja ili nakon otpuštanja papučice kočnice drži par sekundi

sigurno mi je prvi mjesec dana zbog toga auto krepao bar 10 puta on koči a ja bi išao.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Nastavi držati kočnicu ako je auto zaustavljen. Prestane nakon nekoliko sekundi, povlačenjem ručne, dodavanjem gasa ili otvaranjem vozačevih vrata.
(y)

meni hvata samo ako je auto na uzbrdici ili nizbrdici iza kočenja ili nakon otpuštanja papučice kočnice drži par sekundi
E, OK, to djeluje upotrebljivo. Nemam s tim i skustva, pa sam mislio da vata samo uzbrdo, a to nema smisla. Kad u svoje dvorište ulazim, ako je ulica natrpana priko lita s hrpom auta (svak stane kako ga volja), moram sigurno jednu pet puta s ručnom gori doli i naprid i nazad izmanevriarati za izaći vnaka ili ući u dvorište. Da moram tipkati po nekom botunu elektirčne ručne, nema šanse. :)
 
Na vrh