Prerada ručne kočnice u električnu - DA ili NE?

Cutac

Prèkaroš
Jer sam prilično siguran da Insignijin motor ne radi kao vitlo nego da zahtjeva odobrenje od ECU-a. Ali ajde, recimo da ga prebrikaš da radi na dovođenje napona. Kak ćeš namjestiti granicu? Kak ćeš složiti da radi sukladno potrošenosti pločica i rastegnutosti sajle? Za to isto šalje info ECU-u, a on dirigira kolika sila zatezanja i put će biti ostvareni.
Da bi to izveo, treba složiti poseban ECU, a to je poprilična ****da.

Plus što nijedan auto kojeg sam vozio, a da ima električnu ručnu, nju nije brzo potezao. Proces zatezanja traje cca. 2-3 sekunde, otpuštanja oko sekundu, sekundu i pol. Kretanje na uzbrdici neće biti baš izvedivo. Da, kad ti je povučena električna ručna i hoćeš krenuti, auto sjedne i brzo otpusti, ali brže otpusti nego kad ju na tipku spuštaš. Opet, ECU.

Najebao bi se da to ugradiš u auto koji je bio prodavan sa električnom ručnom, a kamoli u auto koji nije. Em ćeš se najebati, em kad i napokon složiš, radit će triput gore nego tvornička elektro ručna, koja već sama po sebi relativno šugavo radi.

Jedna jedina prednost električne ručne je što nemaš polugu koja zauzima mjesto na središnjem tunelu. A i ta jedva da nadjačava negativne strane, kojih je dosta. Skuplja, nepraktičnija, ne nudi mogućnost korištenja sa osjećajem, ...
 

sir.Oliver

Well-known member
kada nabavim motor , krećem u eksperimentisanje . najpre na stolu a kasnije , ako rezultati budu pozitivni , i u autu . ja vjerujem da će to ići ..... istina , zahtjevat će malo treninga ( kako bi se dobio osjećaj koliko dugo treba držati taster ) , ali i to će se vremenom rešiti ....
 

dinko1981

Well-known member
Onako laicki, stvarno neznam kako napraviti cisto analognu el. kocnicu bez nekog senzora i procesora koji to regulira. Ti bi u principu trebao drzati prekidac "na pamet/odprilike" koliko treba da uhvati i odpusti kocnicu?
 

Cutac

Prèkaroš
Ali u tome je stvar, ne možeš držati otprilike. Morao bi zategnuti, pa otpustiti i to ne bu baš šljakalo.
Plus što hill assist radi preko ABS pumpe, ne ručne. Ručnu možeš "spustiti" tako što kreneš, pa ju brzo spusti, ali nije preporučeno. Bar nije bilo za mog wagena, vjerujem da je i za ostale tako.
 

sir.Oliver

Well-known member
bumo videli kak to bu delalo na stolu . a uzgred , postoje i mikroprekidači ...... za sada je najveći problem naći motor bilo od insignije ili od C4 ... eventualno nekog drugog modela .... pa krećemo u seriju experimenata ......
 

Milosh

Test
Pustite hill assist, to je skroz druga stvar i nije razlog zbog kojeg čovjek hoće to raditi. Kao što Cutac reče, to je funkcija ABS pumpe i modula, a ne ručne.

Što se tiče vremena dotezanja, možeš pomoću mikrokontrolera podesiti tačno koliko (mili) sekundi motor doteže ručnu, a možeš i pomoću mehaničkog releja, ali onda bi to vrijeme morao vremenom korigovati kako se pločice troše.

Sretno sa eksperimentisanjem!
 

sir.Oliver

Well-known member
hvala . za sada , ništa od experimenata . nemam motor , a ovdje ga nisam našao za razumnu cijenu . 100 i više eurića mi se ne daje ... ( sadašnji budžet to ne dozvoljava ..... )
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Samo veći modeli, stari C5 i novi...
Manji su i dan danas na ručnoj koliko znam (kompletna c3 familija i manji)
 

Cutac

Prèkaroš
Preksutra mi brat dolazi, snimit ću ti kak radi njegova ručna. To se ne da kontrolirat sa tipkom da ga jebeš, za to treba dobar komad softvera i koda.
 
Na vrh