Preporuka i iskustva za servis: RIJEKA

Kotalini

Member
Za Gogija samo pohvale.. dosao kod njega sa 100 pitanja..na sva mi je odgovorio.strpljivo i ljubazno..ubuduce za sve moguce probleme..idem kod njega
 

RI-C3

New member
Već sam rekao svoje mišljenje o gogiju prije par mjeseci ali evo da ponovim.

Na autu mi je otišao termostat,gogi ga je uredno promjenio i napravili smo probnu vožnju nakon poporavka.Cijelo vrijeme sam bio uz auto dok ga je mijenjao tj on je inzistirao da stojim kraj auta i da pričamo.
Uglavnom poprvio je termostat i evo auto radi ko urica bez problema.

Nakon toga trebao mi je servis na autu.Isto tako dok je mijenjao ulje,filtere itd isto sam cijelo vrijeme bio uz auto na njegov nagovor.Ja nisam htio da budem tamo jer blesavo mi je stajati tik do majstora jer nitko nevoli da mu netko visi nad glavom dok radi.

Dok sam bio tamo bilo je podosta ljudi i čovijek ima posla ko u priči.A još uz to telefon mu stalno zvoni.

Ja ne hvalim nikoga niti mi je to cilj ,ali ova moja 2 iskustva kod Gogija su i više nego pozitivna.
 

Miran

New member
Pozdrav svima,
opet sam bio u Arku zbog novog problema.
Opis problema: Kad se koči na nizbrdici i mota puni lijevi, ili puni desni čuje se kako nešto preskoči uz zvuk "šklak"
Ozbiljno su se primili posla, vozili auto i isprobavali u raznim situacijama, i uspjeli su bitno smanjiti zvuk. Èak su trojica odvojeno išli na probne vožnje ne bi li došli do kave ideje o problemu.
Tako da sad pratim situaciju, i opet sam došao do istog zaključka,
mehaničari u Arku se trude, ali nikakve pomoći za njih od strane Citoena Hrvatska.
Sadašnje stanje: Prilikom vožnje Zametom ili Strmicom zvuk se i dalje čuje ali bitno tiši.
Napravio sa jir Varaždin -Èakovec u 2 dana i moram reći da se po tim ravničarskim krajevima ne čuje apsolutno ništa.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da i ja podjelim svoja iskustva kad već postoji tema...
Znači u ARKu kupljen novi C3 1.4i... Sporiji servis nisam doživio. Obično bi redoviti servis izgledao da bi ja došao ujutro, pustio auto i kažu mi bit će gotov za dva sata. Dođem za dva sata, auto još na parkingu, niko ga tako nije... par ružnih riječi, uzimaju ga unutra i gotov je za 10 minuta. Hvala ku*cu.
Onda je citrać doživio manju prometnu, koju je pokrio kasko. Za izmjenu poluosovine i malo lakiranja auto je bio dobra dva tjedna kod ARK-a. Isporučili su mi auto koji se tresao iznad 90 kmh. Naravno, oni taj problem nisu vidjeli. Uskoro je počeo trest i kod kočenja. Nekoliko puta sam dolazio reklamirat problem ali oni nisu priznavali ništa. Uzeli bi mi auto na probnu vožnju, di vide kao di je problem... vrate se za 3 minute i kažu vozili smo ga na 130kmh i sve je ok.
E sad ako neko zna di je njihov servis, zna da i nema se baš di vozit auto 130 kmh u te tri minute...al ae...

I tako sam ja mlad glup i naivan vozio nov i redovno serisiran auto dobrih godinu i pol u vibrirajućem stanju. Znači trese iznad 90 i kod kočenja. ILiti stalno. :mad:


Nezadovoljan, prebacio sam se u ovlašteni servis Pavlović na Krku. Tu su na prvom servisu ''dali sve od sebe'' da riješe problem vibracije, i donekle su ga smanjili. Promjenili su mi diskove (iako imaju još mesa, evo ih doma) i nešto prčkali po ovjesu. Ja sam bio ajmo reć zadovoljniji nego s ARKom.
No čim su se vibracije vratile, tako se i njihovo raspoloženje mijenjalo.
Još jednu stvar koju sam kod njih riješavao je zamjena desnog fara preko garancije jer se maglio. Promijenio sam tri fara kod njih. Na kraju smo se posvađali. :mad: Vlaga je dolazila preko rupe na blatobranu, a meho se postavio kao da sam ja to trebao znat, i šta ga zajebavam... I da mi više neće mijenjat far... E frende moj, ti si mehaničar, onaj koji vodi brigu o mom autu, i TVOJA je dužnost da ukloniš razloge kvara.

Hvala bogu, nakon toga se poklopilo da mi je konačno istekla garancija i nisam bio vezan za nesposobne ovlaštene servise. :grin: O hepi dej :D:D:D

Nako malo pretrage, došao sam do AUto Krune na Kastvu. Na prvom pregledu utrđeno je da prednja poluosovina po šifri ne odovara mojem modelu, nego C3 prije redizajna.
To znači da su mi u ARK-u ugradili staru i neispravnu poluosovinu, a od kaska su pokupili lovu za novu poluosovinu :twisted: :twisted: :twisted:
--- to je riješilo problem vibriranja preko 90kmh

Ulje u kočnicama po izgledu i svojstvima vjerojatno nikad nije bilo mijenjano (iako imam račun di ga je ARK naplatio) i nakon njegove izmjene, zajedno sa nekim gumama/brtvama na vilicama auto je počeo konačno kočiti kako treba :) kakav je to božanstven osjećaj, kočenje bez vibracija aaaaaa

Kruna mi je riješio još par stvari, sve vrlo povoljno, brzo i u vrlo ugodnoj autmosferi. Nakon 1. servisa kod Auto Krune auto mi je konačno bio u dobrom stanju.

Od tad auto redovito servisiram kod Krune i problema nema.

Evo... to je moje dosadašnje višegodišnje iskustvo sa održavanjem mog nježnog Citraća. Ispričavam se na podužem postu... al nadam se da će vam pomoć izbijeć gubljenje vremena kod lopova koji nisu sposobno ni brisače zamjenit kako treba

IZBJEGAVATI SVE OVLAŠTENE CITROENOVE SERVISE U PRIMOSKO GORANSKOJ!!!!!!!!!!!!!!!!
 

RI-C3

New member
auto mi ima 7g i 50 000 km i razmišljam možda da je vrijeme za veliki servis??iako u knjižici vozila piše da se veliki servis radi na 10g ili 120 000 km.
Dali možda tko otprilike zna koliko bi me koštao veliki servis za c3,1.4 75 ks,benzinac??
U ovlaštenom??
 

FireM

New member
RI-C3 evo nekih cijena (ali od prole godine) možda da ti budu nekakav orijentir. Radio sam veliki servis Xsare Picasso 1,6 16V u Ark Miheliću. Oderali me pokrali i reko nikada više kod Arka.

 

RI-C3

New member
ajme majko mila kakve su to cijene
evo vidim za C3 čovjeka su oderali sa 3100 kuna,katastrofa.
A ovo za picaso u Miheliću je čista sramota,5800 kuna,zaista sramota.

Ići ću pitati Gogija na Pulcu koliko bi mi on uzeo..kad vidim ove cijene ne pada mi na pamet ići u ovlašteni...
 

FireM

New member
to sam podcrtao kada sam im se "zahvaljivao" jer sam uspoređivao sa karticom koju objese na motor u kojoj stojii total 7000 a naplatili su 9000...
 

deda

New member
Kolko je dugo rađeno na autu uopće nema veze,postoje normativi za koji se sve posao smije naplatit radno vrijeme,a kolko mehaničar radi ,to je njihova stvar,što je brži bolje za njih,jer da stvarno radi koliko naplati niš nebi zaradili,jel se zapitate recimo kada se nešto mjenja i toliko košta posao,a oni izgube puno više vremena,i nikom ništa,platiš kolko je potrebno za taj posao.Nije da nekoga branim,a li to je tako u cjelom svijetu.
 

Dujo

New member
Normalno da ce za set kvacila naplatiti cifru,to ne zna svatko i niti moze (nema uvjeta) spojnicka nekada "zapne" i pravom mestru..Zupcasti isto ne usudi se svatko mijenjat i tko zna oko mehanike nesto,pa i tu neka "deru" jer to i "nezna" svatko..Ali za promijenit karter 450kn.
Sada ja pitam tebe deda dali bi ti toliko naplatio,ustvari dali ti toliko naplacujes za taj rad?

Naveli su sprej za odmascivanje,silikon za brtvljenje po komadu!
Pitam se dali su ostavili taj sprej i silikon (ostatke) ako su ih naplatili...
Naveli su brtva vodene pumpe, brtva filtera pa zar to ne dolazi u kompletu??Tko jos naplacuje te stvari,uvijek dolazi brtva/e u paketu sa filterem (filter od 120kn bez brtve!!!) a i sa vodenom pumpom u vecini slucajeva..
Naveo je da su naplatili sintetiku a ulili polu sinteticko ulje..Rekao sam da ima dosta stvari tu koje nisam naveo eto sada i kako je rekao vec i sam vlasnik pokrali (bez navodnika) su ga na tim stavkama..
 

deda

New member
Druga je stvar što su naplatili kojekakve stvari,pribor,djelove itd,to je deranje,ustvari varanje.Naravno da je lihvarsko naplatit cjelu tubu ljepila svakom,a s njom može poljepit 10 kartera,pa kojekakve brtve koje dolaze u nekom kompletu,pa naplati taj komplet i još posebno svaki dio.Ima primjer recimo za filter ulja,sa svakim uglavnom dolazi i brtva čepa kartera,a oni je još naplate posebno i to čak 8 kn,a u dućanu košta 0,60 kn.
Šljaka je druga stvar,svako ima svoj cjenik rada po satu i taj rad naplaćuje po tim normativima.Promjena brtve kartera kod njih košta toliko i to mora prikazati po cjeniku rada po satu, jer drugaćije ne može to prikazati na računu.Sada jel to skupo ili nije to je stvar stranke da ocjeni i odluči kome će dati raditi.
Ja sam se uvjek prepirao u našem servisu kako netko može platiti recimo servis na kojem se samo mjena ulje i filteri, dva sata rada koji dođu 500 kn ,a stranka mora raditi za tih 500 kn dva dana da bi ih zaradio,a još servis to napravi za 20 min.Koji je to nesrazmjer,ja moram raditi 20 sati da bi nekom platio rad od 20 minuta,nema logike,jebiga.
 

sax

New member
Ići ću pitati Gogija na Pulcu koliko bi mi on uzeo..kad vidim ove cijene ne pada mi na pamet ići u ovlašteni...
Riven je otvorio svoju radionu na Trsatu i vec sam od par njih cuo da su zadovoljni cijenom i kvalitetom
 

deda

New member
Normative rada nije izmislio servis nego Citroen Hrvatska i toga se moraju pridržavat.Nisu oni to sami zmislili.Upravo zbog svega navedenog ja nikada više poslije garancije nisam niš daval šljakat u servis,makar sam tamo radio.U ova dva sata inaće ide i kompletna provjera na toj kilometraži,zato i jesu dva sata koje plaćaš,samo kaj serviser niš ne gleda,samo ono kaj mora promjenit,a to su filteri i ulje i auto ide van.Kolko puta sam se posvađao sa njima,recima auto dođe na servis,promjeni se filteri i ulje,a ode van sa poderanim ploćicama i diskovima.Njihovo opravdanje je bilo da stranka to nije tražila,pa da ne povjeruješ,umjesto da što više kažu stranci da više rade i više zarade.Sistem je ostao kao nekada:kakva plata,takva vrata.
 

FireM

New member
Probaj pitati u Toni Auspuh 051/691-141 - 051/691-106. Osobno nisam bio ali su prijatelji bili i kažu da je OK.

Pozdrav
 
Na vrh