RI-C3

New member
Pozdrav svima
Eto i mog prvog kvara.
Dakle jutros sam krenuo na put od Rijeke do Trsta.
Cijelo vrijeme sam vozio uglavnom u 4 i 5 brzini ,otvorena cesta,bez puno prometa.
I nekoliko kilometara pred Trst u vožnji mi se upali lampica temperature.:shock:
Ja u šoku i nevjerici brzo stanem i ugasim auto.Pisalo je neko upozorenje i na displeyu ali nesjećem se što je pisalo.Èini mi se nešto ovako "stop,ekstreme hight temperature"tako nekako.U tome svemu nisam uspio pročitati displey.
Nakon minute sam izašao iz vozila i otvorio haubu i ventilator je radio i ugasio se nakon koje minute.
Gledao sam rashladnu tekučinu i nje je bilo dovoljno,odnosno kao uvijek na pola one posudice.

Èekao sam 15-tak minuta i upalio auto i odmah krenuo natrag za Rijeku.
Do Rijeke sam došao bez problema.

E sad zanima me u čemu je problem?Dali je otišao termostat,ili šta je mogući kvar??
Zbog čega svega se pali lampica temperature??
Koliko je popravak toga?
Dali je moguće da su se senzori malo pobrkali jer po povratku mi je bilo sve u redu??
 

1587 VTS

New member
Re: Upalila se lampica temperature

Vjerojatno ti je vrisnuo samo senzor temperature. Cuo sam za takve slucajeve. Za cijenu ti ne znam, mislim da nije nesto strasno.
 

jura

New member
Re: Upalila se lampica temperature

pa jel nema neki indikator temperature motora koji možeš pratit, nešto kao kazaljke na starim autima?
 

Olaf

New member
Re: Upalila se lampica temperature

nema indikacije temperature, samo se lampica upali ako temperatura postane prevelika

moze ti biti i do termostata jer ima pilotirani termostat
 

RI-C3

New member
Re: Upalila se lampica temperature

jura-nema nikakve kazaljke nego se samo lampica upali,kao što reče Olaf.
A ići ću kod nekog električara,neznam ni sam kod koga,da sam makar u Zagrebu.
40 000 km a već probelmi...
 

xud

Member
Re: Upalila se lampica temperature

Nemoj se ništa čuditi oko kvara na 40.000 km. Možda na kraju ispadne da i nije bio neki veći kvar (samo senzor)
Na jednom autu su mi na 30.000 mjenjali kvačilo a na 40.000 skidali glavu zbog curenja ulja. Nije Citroen ali mu je bliski rođak a znalci će znati o čemu i kojem motoru je riječ:whistling:
 

Damaj

Active member
Re: Upalila se lampica temperature

Evo malo i jezikove juhe:

Nemogu razumijeti ljude koji spale kvačilo,lamelu,mjenjač nakon 40 000 km.
Mislim da oni imaju problem što NEZNAJU voziti,to je cijeli problem,nije mijenjač kriv..Mjenjač nije za trganje nego za lagano mijenjanje brzina. - kraj citata.

E sada ja ne razumijem kako se na toj kilometraži može postići opasno visoka temperatura rashladne tekućine, osim ako netko NE ZNA voziti, to je cijeli problem, nije rashladni sustav u pitanju... Auto nije za divljanje nego za laganu vožnju.
(he, he sada ti malo usporedi svoje komentare za ljude koji "ne znaju" voziti).
 

RI-C3

New member
Re: Upalila se lampica temperature

Nemoj se ništa čuditi oko kvara na 40.000 km. Možda na kraju ispadne da i nije bio neki veći kvar (samo senzor)
Na jednom autu su mi na 30.000 mjenjali kvačilo a na 40.000 skidali glavu zbog curenja ulja. Nije Citroen ali mu je bliski rođak a znalci će znati o čemu i kojem motoru je riječ:whistling:
da,vjerujem da se to dešava ,ali to je stvarno smiješno da na tolikoj kilometraži već počinju problemi.Nadam se da ovo moje nije nešto strašno nego samo termostat ,ali vidjet ću idući tjedan.
Bliski rođak citroenu je peugeot:)

Damaj--baš si me nasmijao dobro LOL :)
Kvačilo ili lamela se lako pokvari ljudskom greškom .
Ovaj moj kvar nema niakave veze sa načinom moje vožnje nego riječ je o kvaru sistema za hlađenje.:).Nema nikakve šanse da sam uspio pregrijati motor vozeći se u 4 i 5 brzini na oko 2500 okretaja na ravnoj otvorenoj cesti.

Dobro ipak sad ti više vjerujem da može biti i tvornička greška,al opet teško mi je to povjerovati.:)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Upalila se lampica temperature

Nemogu razumijeti ljude koji spale kvačilo,lamelu,mjenjač nakon 40 000 km.
Mislim da oni imaju problem što NEZNAJU voziti,to je cijeli problem,nije mijenjač kriv..Mjenjač nije za trganje nego za lagano mijenjanje brzina. - kraj citata.

E sada ja ne razumijem kako se na toj kilometraži može postići opasno visoka temperatura rashladne tekućine, osim ako netko NE ZNA voziti, to je cijeli problem, nije rashladni sustav u pitanju... Auto nije za divljanje nego za laganu vožnju.
(he, he sada ti malo usporedi svoje komentare za ljude koji "ne znaju" voziti).
Korelacija ti je klimava. :)
 

xud

Member
Re: Upalila se lampica temperature

Evo malo i jezikove juhe:

Nemogu razumijeti ljude koji spale kvačilo,lamelu,mjenjač nakon 40 000 km.
Mislim da oni imaju problem što NEZNAJU voziti,to je cijeli problem,nije mijenjač kriv..Mjenjač nije za trganje nego za lagano mijenjanje brzina. - kraj citata.

E sada ja ne razumijem kako se na toj kilometraži može postići opasno visoka temperatura rashladne tekućine, osim ako netko NE ZNA voziti, to je cijeli problem, nije rashladni sustav u pitanju... Auto nije za divljanje nego za laganu vožnju.
(he, he sada ti malo usporedi svoje komentare za ljude koji "ne znaju" voziti).
Nisam baš skužio što si želio reći
 

Damaj

Active member
Re: Upalila se lampica temperature

Korelacija ti je klimava.
Ma nema tu korelacije, samo sam pokušao na duhoviti način malo skrenuti pozornost da ne treba tako oštro osuđivati nečije vozačke sposobnosti.

Nisam baš skužio što si želio reći
Pročitaj postove o mjenjačima (citroen općenito) pa će ti biti jasno.
 

xud

Member
Re: Upalila se lampica temperature

Pročitaj postove o mjenjačima (citroen općenito) pa će ti biti jasno.
Pričitao i sad mi je jasno:D:cool:

Ono što sam članu RI-C3 želio reći je da se ne čudi kvarovima (u njegovom slučaju čak manjem kvarau) na 40.000 km

Damaj za razliku od tebe ja sam odustao od natezanja sa ovlaštenim servisom da mi priznaju nespravnu korpu u garanciji i prihvatio njihovu nebulozu da mi je žena spalila lamelu i platio promjenu na P307 na 30.000 km.
Prije toga su mjenjali sajle od ručice mjenjača na 2000 km (u garanciji) a nakon isteka garancije sam ipak uspio da mi pod garancijom saniraju curenje ulja ispod glave na 40.000 km
Ali sa ne davim dalje, ipak se radi o Peugeotu pa da ne trpam u ovaj forum
 

Damaj

Active member
Re: Upalila se lampica temperature

Ma ne bih ja odustajao ni zbog kojeg kvara na 40 000 km, ne znam kako da se divljački vozi ne može nešta riknuti na 40 000 km, odnosno može ako je nekvalitetan dio ili tvornička greška, a to se mora moći promijeniti pod jamstvom.
 

xud

Member
Re: Upalila se lampica temperature

Slažem se ali jednostavno više nisam imao živaca slušat kako mi pričaju idiotarije. Koštalo me to al ko im ........lopovsku. A da vidiš priče kasnije za curenje ulja (a procurilo na mnogim 1.4 16V motorima)...ma bolje da ne pričam.

Uglavnom RI-C3 ako nemaš frenda u ovlaštenom servisu ne pojavljuj se tamo. Bolje ti je uzbrdo na Pulac:cool:
 

RI-C3

New member
Re: Upalila se lampica temperature

RI-222---hvala na preporuci.
Imam neke slabašne veze ovdje na vežici kod nekog servisera,kaže 120 kn dijagnostika,pa ću tamo ići vidjeti.
A možda odem i na Pulac,kažu da je tamo ok.
U svakom slučaju neću ići u ovlašteni "Mihelić" jer tamo su samo lopovi kako sam čuo.

Imam ja svog mehaničara ,ali on je isključivo samo za mehaničke popravke tj nije električar.

Ako još tko zna ovdje u Rijeci koga pouzdanoga neka mi napiše...

Koliko mi se čini ovako kratke ture po gradu mogu ići jer hladno je i nema se šta pregrijati,nebi trebalo biti problema.Al na duže ture se nikako ne usudim.
Danas sam išao par kratkih tura po gradu i ništa se nije upalilo.

Javim vam gdje sam išao i šta je bilo,sutra,preksutra kad stignem.
 

RI-C3

New member
Re: Upalila se lampica temperature

a lopovi sve redom....kad nisi mehaničar veslaju te svi od reda grrrrrrr,al nedam se ja:D
 
Na vrh