Povlačenje C6?

Automatic

Well-known member
Pa mislim da c6 ima svoje kupce ali se netko pobrinuo da ih ne nađe.Meni osobno prekrasan auto.Ali nema očigledno ljudi koji bi pogledali budućnosti u oći pa ih interesiraju još uvijek auti koji su po modelu volva 750 ili 850 i izgledaju ko da si ih napravil od dasaka jer nemaju nikakvu liniju.Nekima je i DS još danas preružan auto i nebi ga htjeli ni badava ali i njega je nekad kupovala samo posebna klijentela.
 

Automatic

Well-known member
Ma mislim da nije problem u mentalitetu jer bi ga puno balkanaca htjelo imat.Problem je u promjeni vlasnika tvornica (koji imaju više tvornica raznih marki), tak je nekad bmw zabranil proizvodnju rovera 75 jer se počel bolje prodavat od bmw 3.Sva sreća kaj se rover izvukel.Mislim da je taj auto krivo plasiran ljudima .Pa on izgledom izgleda za 2025 a ne sad.Jednostavno gdje god se pojavi u centru pažnje je većina ljudi gleda kaj to uopće je.Jedino ona lamperija mu kvari unutrašnjost u odnosu na liniju.Sve ostalo je futuristički.
 

HAL9000

New member
C 6 je upropašten lošom unutrašnjošću , nije bitan balkan jer se nigdje nije dobro prodavao , još puno lošije od Xm-a. Izvana je super ali unuta ?

Evo nasljednika :)



Ovo je verzija Noir et Blanc




Gangsta verzija :


Trkaći:

 

Automatic

Well-known member
Pa dobro imaih po 10 000 eura a možda i manje.A nemre sve bit svršeno ,meni smeta samo ono drveno jer smatram da je napravljen pre futuristički da bi imao po vratima i armaturi lamperiju.Inaće je to auto ili ti se dopada ili je ružan ,ko DS.Možda kad bi se provozali bi mu malo pregledali kroz prste.Sused imao pežicu 407 cupe 2.7 v6 152 kw i auto je išao ko avion .Sad kakav je taj motor u c6 naznam jer se nisam vozio ali sigurno da ide dobro.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Dost davno sam pručaval taj auto zato kaj ih je i prije par let bilo u oglasniku za šaku novaca. Nema to veze sa balkanskim mentalitetom. Auto je kak i većini tak i meni estetski nedopadljiv. Tam još 2005 kad su ga pustili u prodaju planirali su godišnje ih prodavati po 25000 komada, a toliko ih nisu stigli prodati u sedam let. Ukupno ih je prodano 23400 komada. Jednog dana bude vredan i skup raritet. :cool:

Da je auto bil udobniji od tada glavnog konkurenta Bemve petice vidi se i na ovom videu. Mislim da je to bilo u Topgearu-u.

[ame]http://www.dailymotion.com/video/x3whl5_citroen-c6-bmw-serie-5-top-gear_auto[/ame]
 

Dalibor

Dado Tornado
usputno sam negdje čuo, kako su istraživanja tržišta pokazala kako kupci preferiraju tvrđe podešene aute. zbog toga su auti i postali tvrđi, sa tvrđim sjedalima i krutkijim ovjesima.
 

Automatic

Well-known member
Dost davno sam pručaval taj auto zato kaj ih je i prije par let bilo u oglasniku za šaku novaca
Dečki dajte pojasnite tu šaku novaca.Gledam po njuškalu i auto je oko 10000 eura do 14000 .Za mene je to dobra šaka novaca.Ili možda mislite u odnosu na kvalitetu da je to malo novaca.Mislim nisam baš tip koji se razbacuje novcima i kupuje aute po 20 000 eura jer si za to radije kupim gradilište ili kakvu vikendicu na jadranu,tak da me auto do 10000 eura sasvim zadovoljava i to je dosta novaca za nekaj kaj za deset godina nebu imalo vrijednost.Slažem se da je specifičnog izgleda isto ko velsatiz i da nema pretjerano ljudi koji bi ga kupili.Isto ko i žaba .Pitajte sto ljudi na cesti ,dvadesetak bu reklo da je fora ,deset da bi bili zadovoljni njime,a 70 da je ružan ko vrag i da ga nebi htjeli ni badava.To je samo stvar ukusa ili vrijednote nečega.Nisam nešto prije pratio citroenova vozila ali od nekad su bili specifični u linijama.Jednostavno ili ti sjedne ili ne.Žao mi je jedino što naglo gube na cijeni u odnosu na druge aute ,a možda su čak i kvalitetniji ali ih se ljudi boje kupovat.Eto ja sam kupio dva fara xenon i hoću stavit kad sve drugačije nego u mom faru.Cijeli dan jučer i pol dana danas sam se zezao da bi to profunkcioniralo.Mislim da se mamama od inžinjera koji su to napravili štucalo na veliko.Katastrofa ,a samo je bilo u pitanju kratko svijetlo.Raskopao pol auta.Baš raqdi takvih gluposti ljudi se odluče za drugi auto.
 

markan1000

Well-known member
oglas sa njuškala, i to od citroena. zanimljiv mi je ovaj dio sa serijskom greškom mjenjača u vrijednosti 14.000 kuna, koju će svaki kupac koji uzme c6 bez napravljenog ovog popravka, u budućnosti vjerojatno morati podmiriti. znači, citroen kaže da na c6 postoji serijska greška, jesu li oni to objavljivali/povlačili/o svom trošku popravljali ili nešto slično? ili ga ovi samo kakaju? inače ne zanima me kupnja, samo malo njuškam pa naletio na ovo, a činilo mi se zanimljivo

Kod:
http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-c6-2.7-v6-hdi-oglas-7158568
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ovo za automatski mjenjač je 100% točno. Mjenjač je japanska konstrukcija Aisin Warner, model TF80-SC. Negdje između 150 i 180kkm počnu problemi a koji se svode na glavni elektro-hidraulični blok tzv. valve body. Taj dio putem solenoida određuje smjer ulja i koja će se kvačila/kočnice otvarati tj. zatvarati. Uglavnom svo ulje u mjenjaču prolazi kroz tu "skretnicu".
Glavni razlog zašto "proulupa" je taj što je proizvođač/konstruktor odredio da je ulje u mjenjaču "sealed for life" tj. nije predviđena zamjena. Pokušaj zamisliti kako izgleda ulje u mehaničkom sklopu nakon 180.000km. Oštećenja su takva da se pojede metal/meso dosjeda tih solenoida i poravak je praktički nemoguć. Rješenje je promijeniti taj dio, što košta 15-17kkn, naravno ne u ovlaštenom servisu nego kod specijaliste za automatske mjenjače.

Zašto je to tako?
Po mom mišljenju, zato jer proizvođači danas imaju tehnologiju da naprave "vječan" auto, ali im nije u interesu. Auto industrija je industrija obrtaja. Prodaj, prodaj, prodaj. Auti se rade da manje-više bezbolno prođu period otplate leasinga ili sl. i zatim kupac polovnog snosi trošak.

Punac je na c6 imao taj problem na 190kkm, ja sam na c5 na 160kkm imao taj problem.
Promijeniš i voziš dalje. Ja osobno gledam na to kao na promjenu skupljeg kvačila koje bi i onako došlo na toj kilometraži sa ručnim mjenjačem. Samo ću sada svakih 40kkm mijenjati ulje u mjenjaču. Bez obzira na preporuke proizvođača.
 
Na vrh