Povlačenje C6?

ExOduS442xb

Racing
Prodaja opada, u ponudi više nema benzinskih motora, od ove godine se više ne proizvodi sa volanom na desnoj strani. Znaci li to da životni vijek C6 završava?
Ima li netko pouzdanih informacija?
 

Dalibor

Dado Tornado
prodaja C6-ice bi 100% išla bolje da nije imo hidro ovjes :D

još bi se ona unutrašnjost i mogla pretrpjet, jer je cijena bila okej!
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Dalibore, morat ćeš povećati te smajliće na barem dva centimetra. :) Drugi put si neshvaćen danas. ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
C6-ica je imala cijenu bmw serije 3 koji je klasa niže!!!
stvar je sa C6-icom da nikada nije imala promidžbu kakvu zaslužuje.
tragedija je kako se izgled tog auta nije mogao unovčiti.
to je bilo zato što su odmah prvih dana u citro hrvatska digli ruke od njega.
rekli su si:"stani malo, velki citroen, ajme braco još se i diže i spušta, to neće ić kod nas!"

da je ciljana klijantela znala da taj auto postoji još bi se i pomirila sa hidro ovjesom :D

osim promašene promidžbe, unutrašnjost nikako ne prati vanjštinu, meni osobno, ali vjerujem da je taj auto mogao biti hit sa pravom cijenom (koja je bila sigurno je mogla dolje, ako ništa kao flotna vozila (e da hidro ovjes))
 

Dalibor

Dado Tornado
predugo su čekali sa izbacivanjem c6.
taj je auto trebo izač na kraju 90tih.
kad je ono negdi 98. predstavljen prototip Lignage.
C6 su stavili na tržište 2005., i to sa unutrašnjosti koja nije imala veze sa lignage (sportski 4sjed!!!), i da ga još malo pokopaju 05. su produžili (redizajnirali) C5.

šteta za C6, jer je to mogo biti auto koji bi stvorio novu (danas postojeću) klasu sportskih kupe limuzina.

šteta za citroen.
umjesto tema na forumu o paljenju maglenke u zavoju mogli smo imat teme jel bolje uzet benzinac ili dizel V6 C6.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Prodaja opada, u ponudi više nema benzinskih motora, od ove godine se više ne proizvodi sa volanom na desnoj strani. Znaci li to da životni vijek C6 završava?
Prodaja je u Britaniji pala. Međutim Citroen demantira povlačenje modela:
http://www.whatcar.com/car-news/citroen-not-planning-to-drop-models/261097

"Citroen says it has no plans to axe its larger models, despite plummeting sales.

Figures from the Society of Motor Manufacturers and Traders reveal that only 4 C6 executive saloons were sold in 2011, whereas 52 were sold in 2010. Sales of the C-Crosser SUV dropped from 634 in 2010 to 45 in 2011. Overall car sales dropped by 4.4%.

A Citroen spokesperson told What Car? that both models will remain on sale for the foreseeable future, however, and declined to comment on speculation that the company plans to streamline its UK model range.

Renault recently announced plans to axe its poor-selling models, dropping the Espace and Grand Espace MPVs, Laguna and Wind convertible from its UK range from February 2012. The face-lifted Twingo, Megane and Scenic ranges have re-aligned model ranges, with a smaller number of trims offered.

Citroen’s overall sales fell only slightly during 2011, with a total of 68,464, compared with 73,317 in the previous year. Citroen’s overall market share dropped from 3.6% to 3.5% over the same period.
"

Unatoč tome, interesantno je da u Belgiji više nema u konfiguratoru ni C-Crossera niti C-šestice
http://configurator-voertuigen.citroen.be/
 

deda

New member
Kakve veze ima C6 sa balkanskim tržištem gdje raja rađe kupuje Pasata makar košta više i goli kur..je u odnosu na njega?
 

Marko

Well-known member
umjesto tema na forumu o paljenju maglenke u zavoju mogli smo imat teme jel bolje uzet benzinac ili dizel V6 C6.
Istina. Ali kak je sve u "lijepoj našoj" u banani još smo mi daleko od takvih rasprava...

Ja bi mahnul V6 Hdi ako bi imao prilike, mislim da bi mi bio komforan i da bi imao dost mjesta u njemu... ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
citroen svim snagama želi biti konkurent njemačkim markama.
to je tako od početka 90tih.
zbog ondašnjeg rastrojstva (između onog što je bio, i onog što se želi postići) u shvaćanju citroen marke imamo totalni pad imidža i marginaliziranje prirodnog napretka marke tijekom zadanja 2 desetljeća.

unmistakible german nije počelo sa C5 već sa ZX-om.
obrati pažnju na kraju reklame naglasak na zatvaranju vrata!!!!!
i to su spomenuli u toj reklami, samo kaj ne morem najti tu reklamu sa nekim drugim prevodom.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=RyMf-v_1oHo[/ame]

to je bio početak kraja citroen marke kakvu smo do tada poznavali.

pišem ovo zbog "maglenke u zavoju", naime to je njemački izum (VW), kojeg ne vidim na recimo renaultu.
u mnogoćemu je citroen sl. hrvatskoj.
tamo početkom 90-tih došlo je do raskida veza sa starim nasljeđem, i započinje jedno novo doba gdje se teži "zatvaranju vrata i maglenkama po danu".
 

Mina

New member
Meni je C6 predivan auto, ima sve ono sto bih volela moderan auto da ima. i jedinsven je zbog tog zadnjeg dela koji deluje stvarno fantasticno. Dizajn mi je savrsen, otkacen i elegantan koliko treba da bude.

Ako budem imala novca posle xantije sigurno cu taj auto da kupim. Apsolutno predivno!:wub:
 
Na vrh