E baš to .Sve ima za napravit samo nije jeftinoća.Pravi serviser ti nikad neće napravit tuning na motoru već i na ovjesu i kočnicama.A to košta možda i više nego što vrijedi cijeli auto.Mustang u americi koštao 5000 dolara a kit za preradu 8000 ali kad se složio bio je zvijer i od 170 ps dobilo se 350 ps, na malim okretajima tak da je motor ostao trajan ali je išla jača turbina i klipovi sa rupom u sebi da se smanji prevelik pritisak,kovane klipnjače ,klipovi ,kovana radilica,cobrine glave itd.Na drugom ista stvar ali jeftiniji kit,špic bregaste,špic klipovi drugi zamajac itd.,slabiji turbo kompresor,dobili se otprilike isti konji ali na okretajima i do 9000 u min. i zato nije bio trajni kao prvi.Ipak su to auti 63, i 64 godište.Uglavnom oba motora su komplet strojno obrađena i unutrašnjost u kompletu promjenjena.Ovjesa za njih sa modernim kočnicama (standard su doboši) ,sponama ,tarzionkama ma sve što si poželite samo trebate imaat lovu.Tuning je bio vrhunski ,sve super samo ne jeftin.