Povećavanje snage motora

deda

New member
Niš nije identićno,ne vlečite vraga za rogove kojekakvim frfljanjem po motoru,jedino ako ga mislite brzo prodati.
 

balki

Active member
Ja ne mislim nist dirati- zato sam i narucio jacu verziju u startu;-)
(al da me pitas prije 15 godina dok auto nije imao "obiteljski" predznak vjerojatno mi vrag nebi dao mira dok nebi otiso dvadesetak ks u plus)
 

Automatic

Well-known member
Dečki čip mjenja kut palenja i dodaje više goriva.Auto mora trošit da bi išel.Sve ovo su nebuloze.Pa ja bi se po vama moral vozit badava jer imam preko 200 konja a benzinska me viđa svaki dan.Vidim da se puno ljudi kuži u nabrijavanje pa kasnije nek vam objasne :whistling:kad nešto crkne.Gledali bute u auto i pitali -kaj mu jeee-:confused:.Kubikaža može bit ista kao i izgled motora(identičan na pogled),radilica od 90 i 115 konja je najvjerojatnije ista,ali klipnjače su tvornički najvjerojatnije jače,zamajac drugačiji,klipovi nešto masivniji..Jeste li možda razmišljali da su ti dieseli već ionak nabrijani tvornički.KAd otvorite takav motor u njemu je sve minijaturno i toliko nježno da se bojite zategnut šaraf ili maticu da kaj ne pukne.Hidro podizaći su ko pola malog prsta a dize i bregaste minijatura. .A i tko ga bu mjeril da izračuna da ste dobili 20 konja(spravica košta oko 100 000 € ako ne i više),mnoge auto industrije ulože milijune za koji konj više a naši to mogu riješit samo izmjenom čipa ..Nekom ko nezna mehaniku promjenim indikator vode i rekel bum da je dobil 20 konja i od 10 ljudi 7 bu potvrdilo da auto ide puno bolje sad kad je jači.Bajke za malu djecu.Sretno sa nabrijavanjem ova tema mi prejaka i vidim da moram još puno učit.
 

Hrvoje Marin

Active member
Kod turbo dizlasa to nije tak problematicno, elektronika pripusti parsto milibara vise i poprati to s kapi nafte i promjenom jos pokoje krivulje i eto skoro besplatnih dodatnih konja i Nm. Ako sve bude skladno masina to odradjuje bez previse pogovora. Ja pretpostavljam na nevidjeno da je sklop radilica/klipnjaca/klip identicna na 90 i 115 motorima.
slobodno na service pa gledati.... na dw10 90 i 110ks klipnjače nisu iste.

rade ih u miljone komada i nema ničeg viška. ni 1ks. :D
 

c4 power

New member
Mislim da su razlike između 92 i 112 što jači ima promjenjivu geometriju krilaca turbine, dvomaseni zamašnjak, drugačiju elektroniku a za druge razlike nisam siguran. Koliko se ja sječam Zubak je za Audi tdi modele nudio tzv. P-box koji je dizao snagu sa 130ks na 160ks i na to davao garanciju kao i na tvorničku. Osobno imam prijatelja koji je na tri audija dizao snagu 1x audi A4 1.9tdi sa 130 na 160ks i 2x audi A4 3.0 tdi sa 240 na 290ks. Svi se još i dan danas voze i imaju zavidnu kilometražu bez kvara. Mislim da je to radio kod Wetterauera. Postoje i renomirane tvrtke koje se s tim bave ( SKN , O.ct , Wetterauer...itd koji za svoj posao garantiraju do 5god ili 100000km).
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Re- skafetin. Je o tom sam pisal.Rekel bi moj prijatel --dok ima bikova biti če i govedine_ ili dok kramari tržiju tra ,la la la la (nemojte mislit da ide koga na forumu da se ko ne uvrijedi).Pogledajte što se u americi nudi za ford mustang-to su pravi kitovi za tuning i to sve treba iti u auto da bi funkcioniralo a da ne šteti samom motoru, a ovo je dobar marketinški trik za one koji neznaju kak motor funkcionira i misle da je sve u kvadratnom centimetru.Koliko vidim da imaju za sve aute ,a i uvjeren sam da ne znaju ni kak motor u dijelovima izgleda ali očigledno da mogu promjenit obrtni moment na raznim motorima za koji euro više.Ispričavam se ak sam koga uvrijedio ali to je prodaja a ne tuning,trgovina je uvijek najbolje zanimanje i laka zarada samo treba imat kupca a za to se pobrine dobar marketing.

1x audi A4 1.9tdi sa 130 na 160ks i 2x audi A4 3.0 tdi sa 240 na 290ks
Takvu razliku pomoću elektronike si more samo nacrtat na zidu i mislit kak je to istina.Nek pita meštra gde mu je izmjeril sve te konje.Mislim da njima ide krivulja prema gore ,naravno na računu.Ne tvrdim da nije moguće dobiti određene konje ali ne izmjenom čipa .ZA takvu garanciju je bome i platil.
 

Automatic

Well-known member
Stavi se u položaj servisera da li bi mu dao garanciju pet godina na auto taman da niš ne diraš ni ugrađuješ.A recimo radi se o skupom autu.Najvjerojatnije mu je dao garanciju na dio koji mu je ugradio,automatski gubi tvorničku garanciju ak je ugrađen divlji dio na autu(znači nije tvornički) .A kad nekaj rikne uvjerili vas budu da to nema nikakve veze sa dijelom koji je naknadno ugrađen.Ako i ima garanciju nek si pogleda papir gde na računu ili negdje jasno piše da se ograđuju od eventualnih kvarova koji bi mogli nastati zbog tuninga jer njihov dio ne može štetit motoru.I sam znaš da A8 ima 330 konja ali ima v8. Phaiton ima v10 i 5000 ccm pa ima samo 314 konja tak da onih 290 konja na 3.0 i nisam baš siguran.Mislim da mnogi ljudi vole napuhavat koliko konja imaju.Inače sam oprao sa svojim citroenom pasata za koji mi je tip tvrdio da ima 300 konja .Pošto je diesel i ima jači obrtni moment trebao me ostavit sa tom konjažom pol kilometara i u startu bit puno brži.Na kraju sam ga ostavio nekih stotinjak metara iza sebe a nisam ni izvukao maximum od auta.To su priče ljudi koji voze golfove i pasate i drže tempo 200 km na sat pri potrošnji od maksimalno 5 litara diesela.Diesel je jači auto od benzinca ,puno prije dobije okretni moment i ako remenice na bregastoj rotirate za par stupnjeva dobije se ili brži start i kraća krajnija brzina ili sporiji start ali veća krajnija brzina.To rotiranje remenice su dobili najvjerojatnije promjenom kuta palenja pomoću čipa.Ali nikad se diesel ne da nabrijat koliko benzinac ,jednostavno ima pre jako opterečenje samog rada jer rade na puno jačem pritisku nego benzinac zato i neidu u velike okretaje već max snagu izvuku do 5 tisuća okretaja. A to su dobili jačim gorivom ,večim pritiskom na radilicuZa one koji neznaju diesel od cca 100 konja i benzinac 100 konja, kubikaža ista .Benzinac nema šanse. Zato govorim da su u većini tuniranih auta čipiranjem konji lažni pravi ostaju samo oni koji vjeruju da su za par eura nabrijali auto za četvrtinu tvorničke snage i da to ne može štetiti motoru.
 

skafetin

New member
Da sve to stoji,al kod ovog proizvodaca taj race chip se moze da isproba na svom autu,ukoliko niste zadovoljni sa snagom:vratite proizvod...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Treba se znat šte se uopće radi... jedino pošteno što se može napravit je kvalitetan remap motora. To košta i radi se kod provjerenih ljudi... Svi ovi ostali čipovi, i gluposti koje se nataknu ili neznam kako doma naprave su smrt za auto.
Tako da nije problem ni dignut snagu, ako se to kvalitetno napravi
 

Automatic

Well-known member
E baš to .Sve ima za napravit samo nije jeftinoća.Pravi serviser ti nikad neće napravit tuning na motoru već i na ovjesu i kočnicama.A to košta možda i više nego što vrijedi cijeli auto.Mustang u americi koštao 5000 dolara a kit za preradu 8000 ali kad se složio bio je zvijer i od 170 ps dobilo se 350 ps, na malim okretajima tak da je motor ostao trajan ali je išla jača turbina i klipovi sa rupom u sebi da se smanji prevelik pritisak,kovane klipnjače ,klipovi ,kovana radilica,cobrine glave itd.Na drugom ista stvar ali jeftiniji kit,špic bregaste,špic klipovi drugi zamajac itd.,slabiji turbo kompresor,dobili se otprilike isti konji ali na okretajima i do 9000 u min. i zato nije bio trajni kao prvi.Ipak su to auti 63, i 64 godište.Uglavnom oba motora su komplet strojno obrađena i unutrašnjost u kompletu promjenjena.Ovjesa za njih sa modernim kočnicama (standard su doboši) ,sponama ,tarzionkama ma sve što si poželite samo trebate imaat lovu.Tuning je bio vrhunski ,sve super samo ne jeftin.
 

deda

New member
Sve je to drek,Mustang,Corvetta ,nemre ni sto tisuća milja zdržat u originalnom stanju bez generalke.Ferarri ide na servis nakon 50 somova km,a taj servis podrazumjeva kompletno raskapanje motora i svega ostalog.Takvi auti rabljenice kupiš za kikiriki,upravo zato jer se ni servisirat ne isplati.Sad bi vi aute široke potrošnje koje su napravili da ti služi pola milje išli tunirat,pa kad poćne sve crkavat,onda svima spominjete mamicu.To rade samo oni koji nemaju kam hitat novce.
 

Automatic

Well-known member
Nebi se baš složil.To su motori sa velikom kubikažom i malo konja ,što ih čini nepoderivim.Imal sam aute 60ih god koji su imali originalne dihtunge ,a oni iz californije i prvi lak jedino kaj ih hrđa napala na brodu.Èista klasika jedina elektronika je žica za platinu.Najveći problem je kaj puno troše.vozil sam većinom amerikance i svi su bili iznad 200000 a da nisu bili otvarani.Ford taurus je imal preko550 000 kilometara i delal je da si mogel deti kupicu punu vode na motor a da se nebi ni kap prelijala.Ljudi neznaju i boje se ko francuza.Garantiram da je pol evropskih auta smeće za amerikance.Jedinu manu imame mi kaj ih nemremo točit.
 

Automatic

Well-known member
Ma oni ni ne nabrijavaju ove novije aute jer i iz njih je izvučeno najvjerojatnije blizu maksimuma.Oni stari motori,hemy big blok i takve stvari.Oni imaju mali v8 i veliki v8 ,to se da navinut dosta jer zadnji cadilac eldorado je imao 8200 ccm i 170 konja.Èitao sam da se da nabrijat do 500 konja .Ali u svoj toj priči i mustang i pontiac i itd. svi budu trajni dok su u originalu i imaju po pettisuća kubika i 150 konja.Naravno da i njima šteti nabrijavanje.Zato ti ja deda volim čistu klasiku.Kak je izašel iz tvornice tak je najbolši.Kad bum inženjer strojarstva onda morem glumit kaj je dobro a kaj nije.Ovo sve su spomenjki iz priča i iskustva ali u stvarnosti je auto najbolji i najdulje će trajat onak kak su ga napravili u tvornici.Naravno tih godina.
 

Monolith

New member
Naručio racechip (ovaj najskuplji od 479 eur) i htio ga staviti na 1.6 HDI 112. Diže snagu na 145 KS. Uglavnom, otkazao sam narudžbu jer moraš pola motora rastaviti da bi došao do common rail konektora na kojeg se spaja taj tuning box. Uglavnom, odlučio sam pričekati da istekne jamstvo pa ću onda razmisliti ponovo. Tu moram naglasiti da je racechip.de bio zaista profesionalan i oni su zapravo rekli: gle, moraš rastaviti 28 dijelova na motoru da bi to ugradio, želiš čip i dalje ili ne?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
odustani od tih gluposti... jedino napravit pravi remap. Nikakvi čipovi ni slične igračke
 

Automatic

Well-known member
Ajde daj onda već ugradite taj famozni čip pa da vidimo.Tolike rasprave a na kraju iz svega izađe rekla-kazala.Valjda ga bu neko ugradil pa da čujemo iz prve ruke .Ja trenutno pregovaram za jednog V8 i mislim da mi nebu trebal čip več povoljnija benzinska(a takve ovdje nema)
 

Konrad

New member
sva ta sranja koja se samo spoje i daju lazne parametre su kifla...

ili mapu za taj auto tj ocitati sve sto treba i poslati da se slozi mapa ili mapirati auto na valjcima...ostalo je sve po meni banana...

meni je remap 140 na 175ks i 320nM na 390 nM 290€ s time da je u cijeni softversko gasenje EGR ventila...serijsku mapu dobijem da ju imam ako odlucim vratiti ga jednog dana...
 
Na vrh