Potrošnja 1.6HDI 92KS

deda

New member
Fakat,baš se bavite nepotrebnim stvarima,terajte to i kaj vas briga,kaj nemate kaj drugo razmišljat nego jel ovaj troši ili onaj troši decilitar manje ili više. Ja na svoja 4 auta uopće nikad to ne gledam,svaki potroši sve kaj mu natočim i kad je prazan,opet i tako već 40 god.
 

Marko

Well-known member
Fakat,baš se bavite nepotrebnim stvarima,terajte to i kaj vas briga,kaj nemate kaj drugo razmišljat nego jel ovaj troši ili onaj troši decilitar manje ili više. Ja na svoja 4 auta uopće nikad to ne gledam,svaki potroši sve kaj mu natočim i kad je prazan,opet i tako već 40 god.
Amen! EOD
 

akiramar

Active member
Očito ste zaboravili početni pitanje...
"S obzirom da mi je stari, chipani Megane 1.9 dTi trošio 6,6 pod istim uvjetima vožnje (a sa 10-tak KS i 300 ccm više), moram priznati da sam očekivao puno manju potrošnju (da bude barem ispod 6)."
Nije poanta koliko auto troši u apsolutnom smislu, već da mi troši neznatno manje od starog auta...

A sto se tice stopanja FAP filtera, bez brige, bar jednom tjednom se ide na rute po 160/170 Km/h....
 

dturcic

New member
treba ih povremeno i nagazit jer ce doci do blokade FAP filtera pa cete u servis bespotrebno...
Šta nije neka fora da se taj filter sam čisti?
Jel se pokaže kakva signalizacija u trajanju procesa čišćenja, mislim da ne ugasim auto na pola procesa:confused:
 

Matija

New member
A kao nešto u stilu da kad ga voziš na otvorenom u jednom trenutku počne dimit k'o lud - da je to kao normalno i da je to proces samočišćenja. Tak mi bar kolega pričao da mu piše u knjižici (stari C4).

Ne razumijem se puno u te dizele, ne interesiraju me toliko. :)
 

dturcic

New member
Ma malo sam gledao princip rada anti polution filtera (FAP), uglavnom kad senzori detektiraju da je filter "pun" čestica, podesi comon-rail da doslovno sa post eksplozijama sprži na 500*C sve zivo u FAP filteru i na taj nacin ga procisti.
Taj proces se odvija svakih cca.500km i traje 2min.

To je ono sto se da proučit na netu. Ima tko kakva iskustva s FAP procesom ciscenja. Jer mislim da je glupo da se auto natjerava preko 3000 o/min da se ne zacepi, čemu onda ono sugeriranje stupnja prijenosa... -->(da prije zacepimo filter i da nam uzmu jos malo para na servisu :))
 

Marko

Well-known member
Majstori:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8RFGgxDFLkM&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=8RFGgxDFLkM&feature=related[/ame]

FAP / DPF čist ko suza!
 

zzelenika

Chief Engineer for Really
Pokušavam doći do definicije tog "treba malo nagazit da se FAP ne zablokira", da li to znači da treba auto provrtiti na 3k okretaja 10 kilometara ili je recimo i vožnja od 120km/h u petoj dovoljna? Ja uglavnom rano mjenjam brzine tako da se motor vrti uglavnom dosta nisko, pa i na autoputu ne idu ti okretaji previsoko (a pretpostavljam o tome ovisi zagrijanost motora i to čišćenje filtera)?
 

jura

New member
čekaj, pa kaj ne bi taj FAP filter trebao imati posebnu tekućinu koja ga čisti? Tak nekak je to bilo na 2.2 HDI motoru u prvoj seriji C5.
 

Olaf

New member
Postoji spremnik s aditivom koji se ubrizgava kad se radi regeneracija, na nekim autima se regeneracija radi svakih cca 400 km ovisno o zapunjenosti. Nemojte previse brinut o tome nego povremeno ga malo provozajte na obilaznici.
 

macola

New member
Zanimaju me tuđa iskustva s potrošnjom C4 II 1.6 HDI od 92 KS.

Moj, nakon malo više od 7'000 Km troši (prema BC-u) 6.3 l/100Km.
Većinom gradska vožnja (80%), nešto malo autocesta i selo.
S obzirom da mi je stari, chipani Megane 1.9 dTi trošio 6,6 pod istim uvjetima vožnje (a sa 10-tak KS i 300 ccm više), moram priznati da sam očekivao puno manju potrošnju (da bude barem ispod 6).
Kakva su vaša iskustva?
bome , meni se ne spušta ispod 6,6 kako god
A stara laguna (teža i slabija) sa 210 000 troši isto???http://www.citroenforum.hr/images/smilies/blush.png
 

Blackking

Kralj
Mmmm, moj evo ima 9000 km, i troši sada prosjek 8.2L\100km ... iako ga stvarno volim nagazit i to dobro 11 - 14L\100km... (testirano ide 203km\h auto put Zg-VŽ) iako ima 95 ks i benzinac je .. dalje od toga nejde da ga j... :)
 

Blackking

Kralj
:shock: Rekao bi Zmix - dobro ti to teras :grin: I dobro onda ide taj VTI 95 :palacgore:
Ide ... stvarno ide, je da sam bio sam u autu... pa je lakši nešto... ali nema veze, ja sam se iznenadio, imao sam prije 1.4i Astru H .. 90ks... pa nije mogla dalje od 180 nikako... je da je ovo 5 ks više ... ali . nebi trebala biti tako drastična razlika ... ah oke .. meni dobro :D jedino fali silno ta 6 brzina ... al šta je tu je :)
 

zgodny

New member
potrošnja saxo2 1,5d nakon 180.000km je u prosjeku 4,7.
S time da zimi po gradi ide do 5,4 a ljeti na otvorenoj 3,8

c5 nakon 35.000km u prosjeku 8L, grad popije do 9,
ljeto/zima mu je neprimjetna razlika.. najmanje sto
sam dobio je bilo 6L na otvorenoj ljeti (uvjek pricam
na razini cijelog tanka)

imho 1,6hdi ti troši koliko bi i trebao, da malo ranije
šaltaš bilo bi nešto manje, samo zna se usis zapunit
- pogotovo u gradskom rezimu kratkih relacija :(
 
Na vrh