Igrom slučaja, video je ove nedelje otvorenog puta. Isao sam do Beograda i nazad, znaci nekih 200km. Troši ko upaljač, nas troje u autu, nebo se otvorilo . Mališa na visini zadatka. Podnošljiva je buka pri 100km/h, preko toga već počinje da smeta.
Stigao iz kine bluetooth adapter za muziku. Zena spojila, pregoreo osigurač . Idu mini osigurači, nisam ih imao gde uzeti. Na kraju iz starog, stradalog BSM uzeo 5 osigurača od 15A . Zamenio, radi, posto se napaja preko upaljača, a upaljač ne radi ako se ne da kontakt. Ostavio sam ubodeno sve, pa kad se upali auto, upali se i bluetooth. E sad, da li ce to mozda spržiti punjač za telefon, videćemo .
Da, iza te plastike su osigurači, sa svake strane kilometar sata. Ovi se ne mogu pokvasiti . Meni se prestao automatski povezivati u autu, kad sam za taj bluetooth sto sam sam ugradio, ugasio opciju poziva. Morao sam jer auto ima fabrički bluetooth za pozive.
Okrene se volan za 90 stepeni na svaku stranu. Onda su dostupni šrafovi. Povuce se posle plastika na gore, sa obe strane su osigurači. Plastika je okolo kilometar sata, ne skida se on.
Moze li neko ko ima C1, Aygo ili 107 da mi potvrdi sledeće. Klima u autu hladi dobro, ali, ne hladi kad je auto u leru. Već ako malo dodam gas. Tipa 1200 obrtaja, naravno tokom vožnje to nije problem. Već kad stoji u leru. Ne znam da li je to normalno za taj auto, ili ima veze sa kompresorom.
Sutra tehnički, a jedna H4 nije radila. Posto je nova drugacije boje, onda sam zamenio u oba fara. Mislio sam da ce vozaceva strana zahtevati vadjenje fara, i skidanje branika. No, moji lopovski prsti su uspeli da zamene.
Prošao tehnički, ovo je inače refleksija na haubi, nije ogledalo