Pali se narančasta lampica

zgodny

New member
Cini mi se da je rekao 2002 god. sa 195tkm, kupljen 10.10.2011. od 1 vlasnika, 3 vrata crveni..

taman ga je stigo poservisirat.. reparirat zadnji most,veliki servis i kugle

kolko sam skuzio to mu je drugi auto u obitelji, pa mu nije frka bit neko vrijeme bez auta..

mene vise zanima kaj bu sad uzel?
 

zsinko

New member
Cini mi se da je rekao 2002 god. sa 195tkm, kupljen 10.10.2011. od 1 vlasnika, 3 vrata crveni..

taman ga je stigo poservisirat.. reparirat zadnji most,veliki servis i kugle

kolko sam skuzio to mu je drugi auto u obitelji, pa mu nije frka bit neko vrijeme bez auta..

mene vise zanima kaj bu sad uzel?
u pravu si prijatelju...:cool:
uzeo odmah polo 1,9 sdi 2001 god 107tkm limun žuti :whistling:
 

sime23

New member
I je i nije, ono kaj smo mislili da je curi gorivo je ipak ulje, opral je mašinu i zadihtal tak da više niš ne curi. A ono kaj ruži kad je hladan pod malo jačim opterečenjem veli da misli da se to bregasta čuje i da bi trebalo ventile poštelat. Kak se štelaju ventili na saxo dizelu? Jel moguće da su se ventili raštelali zato kaj sam se vozil sa neispravnim senzorom? Kad se poštelaju ventili jel ima šanse da bu se JEBENA lampica zgasila?
 

zgodny

New member
Kad se poštelaju ventili jel ima šanse da bu se JEBENA lampica zgasila?
na žalost nema.. lampica na dizelu javlja samo kad nekaj nije uredu sa injekšnom..
dakle pumpom, brizgaljkama ili senzorima.

Ventilima možeš samo izmjeriti zračnost, pa naručiš podloške kojima se štelaju.. najbolje
to dati u servisu napraviti, ako je to, u što sumnjam, jer nije im to slaba točka..

Da us ventili razštelani ružio bi stalno i bilo bi problema sa potrošnjom i snagom, ali i
paljenjem.. imho najbolje ti je otići boschisti..

p.s. lampica se bude zgasila sama nakon (xy ciklusa paljenja / gašenja) bez greške.
 

zgodny

New member
Tec daj broj greške, potražit ću detalje, imam to negdje..
ovak na prvu bez broja, slježem ramenima i pokazujem put boschiste :D
 

zgodny

New member
dobro, da bi se lampica upalila mora bit "veća" greška.. "manje" se samo bilježe i ne uzrokuju "lampicu" - u tom slučaju imamo dva, tri kandidata po citroenovoj tehničkoj dokumentaciji. Svi su direktno uzrokovani senzorom momenta ubrizgavanja spomenutim već ranije.

Još je jedna opaska kod tih grešaka - veli "Ako davač signala predubrizgavanja ne radi, predgrijavanje je zabranjeno" - što znaći da nebudu radili grijači dovoljno dugo ili uopće, pa će teško upalit za hladnijih dana. Taj dio se može rješiti zamjenom kondića na releju grijača.

Treba kod bošiste očitati grešku sa pumpe - i prema tome postupiti.
 
Na vrh