Pali se narančasta lampica

sime23

New member
gresku ti mogu ja pobrisat jedan dan, u petak imam intervenciju jednu pa mogu za vikend jer moram i Xsaru picasso clanu foruma pogledat jer nikako da stignem
E može, al nemrem za vikend, ili krajem idućeg tjedna ili idući vikend i računaj i na c4 opet mu se pogoršalo :)
 

zgodny

New member
znam kak je to.. been there :(

btw: kladim se da je sa starim senzorom (mozda i s ovim) greska
P1200 Injector control circuit - EDC16C3 Diesel high pressure monitoring.
Maximum pressure exceeded. Kod domacih boshista ce bi objasnjenje te
greske "senzor signala nije plauzibilan"

samo treba vidjeti koji je uzrok.. Ako pretpostavimo da je sada senzor ispravan,
koji je uzrok previsokog tlaka? Probaj povacati max. fuel tj. smanjiti povrat
goriva (hex saraf) na "klackalici" na strani pumpe koja je blize motoru tj.
sofersajbi.. na toj "klackalici" mozes ugasit motor - to je max. povrat tj.
minimum goriva na ubrizgavanje..

Preporucam skinuti dizne, ocisiti ih - kladim se da ces past na dupe kad vidis
kako izgledaju te ocisitit predkomore (busilica i cetka za buderus uljne peci fi 2cm)
te sve fino ispuhati kompresorom.. nakon toga pusti pumpu da radi na LM aditivu
vidi filmic:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI[/ame]

i nadaj se da neces vise imati problema.

Ako bude problema i dalje daj boshisti nek ti podesi pumpu i promjeni uloske dizni..
imho ne bi trebalo kostati vise od soma kuna sve skupa (ali moras donjet skinutu
pumpu, mora ju na stroju izbazdariti)
 

platon

manijak
jest da je moj benzinac, ali možda pomogne moj slučaj!! Isto tako se ponašao moj saxo, povremeno palio lampicu od motora i onda se nakon nekog vremena ugasi! I kao da gubi snagu i lagano zatrzava u vožnji..Promjenio svećice i filter goriva i ništa... Otišo kod majstora i ultrazvučno očistili brizgaljke goriva, cijena 300kn. Nakon toga lampica se ugasila i sve super...nije loše, ako je moguće izbjegavat privatne benze
 

Konrad

New member
mozda je greska u el. instalaciji izmedu senzora i racunala motora

mogu ti ja napraviti dijagnostiku, koji je problem s autom?
 

sime23

New member
Vozim se sad s tim drugim senzorom koji sam kupio sa bosch pumpom, i auto ide ko da mu niš nije, jedino kaj je dosta glasan dok se ne zgrije, jer rekel mi je bošist da ak me ne smeta žaruljica i to kaj je glasniji da nek se onda tak vozim da mu nebu niš. A jučer nije htio ujutro zapalit, al to je zato kaj mi je samo jedan grijač radil, kupio nove i danas ujutro zapalil ko mina. Tak da zasad ništa, budem videl vjerojatno budem c4 uskoro prodaval, pa kad ga frknem onda saxonjinen ide kod purića na remont pa kaj košta neg košta, taman i novi senzor stavil!
 

zgodny

New member
sime, toplo preporucam odi u ovlasteni nek ti ocitaju sve privremene greske, ako vise nema teskih gresaka (jer lampica ne svjetli) - kladim se da ti je dio problema bucnosti u senzoru temperature rashladne tekucine.. sam senzor momenta ubrizgavanja ima stanoviti broj postotaka +/- koje ecu smatra normalnim - razlog tome je u viskozitetu goriva.. da naticis stari dizel sa puno sumpora, bio bi tisi (jer je viskoznije gorivo) provjereno.
 

zsinko

New member
Vozim se sad s tim drugim senzorom koji sam kupio sa bosch pumpom, i auto ide ko da mu niš nije, jedino kaj je dosta glasan dok se ne zgrije, jer rekel mi je bošist da ak me ne smeta žaruljica i to kaj je glasniji da nek se onda tak vozim da mu nebu niš. A jučer nije htio ujutro zapalit, al to je zato kaj mi je samo jedan grijač radil, kupio nove i danas ujutro zapalil ko mina. Tak da zasad ništa, budem videl vjerojatno budem c4 uskoro prodaval, pa kad ga frknem onda saxonjinen ide kod purića na remont pa kaj košta neg košta, taman i novi senzor stavil!
nisam ništa ranije govorio ali i meni se počeo javljati problem s naranđastom lampicom i to nedugo nakon promjene zupčastog remenja pumpe i ostalog..
nakon konzultacije sa mehaničarom stavio sam sredstvo za čiščenje dizni u rezervar i nekoliko dana je bilo ok i onda kako je zahladilo opet paljenje lampice i teško paljenje ujutro te naravno kad zapali bučniji zvuk motora dok se ne zagrije.
jučer sam vozio majstoru u krapinu (bošisti) i provjerio grijače 2-3 ne rade dobro, iste promijenio, pogledao paljenje malo poštelao i danas evo sve ok, lampica više ne gori, mali pali ko veliki i zvuk motora je uvijek isti.
cijena izmejne grijača i podešavanja paljenja je 150 kn, (moji grijači)
 

zgodny

New member
nije to previše, taman se razradio..
preporučam kad drugi puta budeš mjenjao grijače uvijek
očisti naslage čađe u navojima, i tad ti neće često pregarati..
 

zsinko

New member
nije to previše, taman se razradio..
preporučam kad drugi puta budeš mjenjao grijače uvijek
očisti naslage čađe u navojima, i tad ti neće često pregarati..
nisam ih ja mijenjao, bošista ih je skidao i imao je dosta problema sa njima, "zapekli" su se u glavi tako da se sa njima zafrkavao nekoliko sati ..
 

Konrad

New member
Ak ima ko na forumu ko ima dijagnostiku i ko bi mi to mogao u fušu iza 17h riješiti, nek se javi na pm. Hvala.
javljam se :D

morat cemo Saxa slozit... :cool:

btw imas u Dubravi boschistu zove se Balog...stari tamo slaze auto i rade decki super pa zovi i pitaj za senzor da vidis jel imaju a ja cu ga ispitat ovaj vikend, budes mi dovezo Saxa ako ces moc
 

sime23

New member
Meni se čini da je senzor u redu, bumo ga spojili pa bumo vidli kaj veli. Nemrem za vikend idem na kolinje, pa bi rađe da c4 riješimo prije vikenda.
 

Konrad

New member
sad sam gledao parametre koje sam snimio danas...tebi je vise problem koliko mi se cini u visokotlacnoj pumpi nego onom ventilu

javi kad stavis bobinu na C4
 

Zmix

New member
meni se više ne pali lampica, prije 10 dana prodao saxa ...
Znači da uskoro možemo očekivati novog forumaša sa pitanjem:
"Dobar dan, zovem se XY, vozim Saxo i imam problem sa narandžastom lampicom" :grin:
 
Na vrh