znam kak je to.. been there
btw: kladim se da je sa starim senzorom (mozda i s ovim) greska
P1200 Injector control circuit - EDC16C3 Diesel high pressure monitoring.
Maximum pressure exceeded. Kod domacih boshista ce bi objasnjenje te
greske "senzor signala nije plauzibilan"
samo treba vidjeti koji je uzrok.. Ako pretpostavimo da je sada senzor ispravan,
koji je uzrok previsokog tlaka? Probaj povacati max. fuel tj. smanjiti povrat
goriva (hex saraf) na "klackalici" na strani pumpe koja je blize motoru tj.
sofersajbi.. na toj "klackalici" mozes ugasit motor - to je max. povrat tj.
minimum goriva na ubrizgavanje..
Preporucam skinuti dizne, ocisiti ih - kladim se da ces past na dupe kad vidis
kako izgledaju te ocisitit predkomore (busilica i cetka za buderus uljne peci fi 2cm)
te sve fino ispuhati kompresorom.. nakon toga pusti pumpu da radi na LM aditivu
vidi filmic:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=-3zpwPNijnI[/ame]
i nadaj se da neces vise imati problema.
Ako bude problema i dalje daj boshisti nek ti podesi pumpu i promjeni uloske dizni..
imho ne bi trebalo kostati vise od soma kuna sve skupa (ali moras donjet skinutu
pumpu, mora ju na stroju izbazdariti)