Opet turbo punjač!!!

Lima

Member
Neznam ko se sjeća, prije Božića sam pisao kako mi je otišao turbo na mom C4 HDI 1.6 90ks 2005. godina, 83 000km, pod temom depolution .....
Bio sam sretan jer sam našao polovni turbo vrlo jeftino_Od tada sam prešao oko 1000 - 1500 km i jučer idem na posao kad ono opet ono fijukanje, odem danas kod majstora i kaže ode opet turbo punjač, tj. turbinica ima lufta i ne zna se kad bude ponovo do kraja otišao.
Znam da za polovne dijelove nema garancije , ali nakon samo 1000km!!!

E, sad, ima li krpanja, isplati li se reparacija ili stvarno otići i kupiti novi turbo koji košta kao trećina moga auta?:mad:
 

Krky

Lakerski profesionalac
da ti nije cirkulacija ulja u problemu prema turbu, ili hoče dole mrežica na uljnoj pumpi na dnu kartera biti od taloga u banani..
to su te izmijene ulja i filtera na iza 15tkm i više :whistling:
ja planiram sad na svojem uzet diftung kartera, i kod slijedeče izmijene ulja skinut karter i gurnut malo nos u nutra :D
 

c4 power

New member
Neznam dali je tada bilo napisano u tvom starom postu,dali je samo zamjenjena turbina polovnom ili je majstor probalo detektirati uzrok kvara s obzirom na malu kilometražu. Bilo je slučajeva kad je sve krenulo začepljenim sitom u karteru i prva je stradala turbina zbog slabog protoka ulja te su ljudi samo zamjenili turbinu da bi za kratko vrijeme riknula i druga (slučaj mog prijatelja 307 1.6 hdi 90). Mnogi kažu da se treba skidati poklopac kartera svaki 3 servis ili cca 30-40tkm i očistiti sito(filter) i da onda nema problema. Vrlo vjerojatno da je i ta rabljena turbina bila pri kraju :confused:
 

Lima

Member
da ti nije cirkulacija ulja u problemu prema turbu, ili hoče dole mrežica na uljnoj pumpi na dnu kartera biti od taloga u banani..
to su te izmijene ulja i filtera na iza 15tkm i više :whistling:
ja planiram sad na svojem uzet diftung kartera, i kod slijedeče izmijene ulja skinut karter i gurnut malo nos u nutra :D
Kad sam mijenjao turbo majstor rekao da je provjerio to što navodiš.
 

Lima

Member
Gledam nešta, u Rogaškoj Slatini akcija turbo punjača novih i repariranih, a daju i garanciju godinu dana.Cijena koliko sam skužio 2-3000kn, ima li netko više informacija?
 

c4 power

New member
Neznam ko se sjeća, prije Božića sam pisao kako mi je otišao turbo na mom C4 HDI 1.6 90ks 2005. godina, 83 000km, pod temom depolution .....
Bio sam sretan jer sam našao polovni turbo vrlo jeftino_Od tada sam prešao oko 1000 - 1500 km i jučer idem na posao kad ono opet ono fijukanje, odem danas kod majstora i kaže ode opet turbo punjač, tj. turbinica ima lufta i ne zna se kad bude ponovo do kraja otišao.
Znam da za polovne dijelove nema garancije , ali nakon samo 1000km!!!

E, sad, ima li krpanja, isplati li se reparacija ili stvarno otići i kupiti novi turbo koji košta kao trećina moga auta?:mad:
E, sad, ima li krpanja, isplati li se reparacija ili stvarno otići i kupiti novi turbo koji košta kao trećina moga auta
Sve zavisi koliko dugo ga još misliš voziti. Ako ga misliš zadržati duže vrijeme probaj kvalitetnu reparaciju na koju ti servis daje garanciju.
 

c4 power

New member
Gledam nešta, u Rogaškoj Slatini akcija turbo punjača novih i repariranih, a daju i garanciju godinu dana.Cijena koliko sam skužio 2-3000kn, ima li netko više informacija?
Imaš i turbo servis Užice,malo je daleko, daju 12 mjeseci garancije, uzimaju tvoju neispravnu turbinu a daju ti repariranu. Meni su za bivši auto Scenic 1.9 dci 120ks rekli 300€. Jedino što rade po principu brze pošte pa i to nešto košta.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Ah, ne želim čovjeka dovoditi u neugodnu situaciju, jer polovno je polovno, a sad, ako me je svjesno zaj....o nek mu bude na savjesti!
Znam od koga si uzeo turbinu,i mogu ti reć da bi ta osoba prije zajebala samog sebe nego nekog drugog :angel:

Ako smatras da sam ti svijesno prodao loš turbo refundirat ću ti novce
Preduhitrio me prodavatelj :D
 

Lima

Member
Ako smatras da sam ti svijesno prodao loš turbo refundirat ću ti novce
Ma de Tec, nisam te ni spomenio niti sam rekao da si mi svjesno prodao loš turbo ako je uopće bio loš, pa vidi što sam napisao.
Da sam htio pljuvati po tebi onda bi to drukčije napisao i odmah bi te spomenio.
Znači nikog ne optužujem, i hvala što si mi uskočio kad je trebalo, ne zafrkavam ozbiljno to mislim.
 

Lima

Member
Kuzim, samo nebi htio da misliš da sam te zavaljao

Jedino sam Mirdu zavaljao :whistling: LOL
Ma ne mislim tako!
Opet ponavljam, da sam mislio da si me zavljao već bih cmizdrio tu po forumu i pljuvao po tebi a nisam te čak ni spomenio, i dalje ostaje zahvala za ulet kad mi je trebao!
 

brezC4

New member
A koje ulje sipaš? Koliko česta je izmjena ulja i filtera? Jel pripaziš da ga ne tjeraš dok je hladan i ne gasiš prevrućeg? Èistio ikako sito na dovodu ulja prema turbini?
 

Lima

Member
A koje ulje sipaš? Koliko česta je izmjena ulja i filtera? Jel pripaziš da ga ne tjeraš dok je hladan i ne gasiš prevrućeg? Èistio ikako sito na dovodu ulja prema turbini?
Ulje mijenjam svakih 13 -15000 km zajedno s filterom a ulje je total 9000 5w40 koje su sipali i u zvaničnom servisu dok je auto bio mlađi, ne tjeram ga dok je hladan preko 2200- 2300 okretaja, e sad kako ga gasim to bi možda bio problem ali slabo se vozim po gradu tako da se baš i ne grije, majstor koji mi je mjenjao punjač kaže da je odradio kontrolu sita i čišćenje.
 
Na vrh