Općenita iskustva s mjenjačima

Damaj

Active member
OK ako je riječ o tvorničkoj grešci na mjenjaču onda razumijem da je otišao tako brzo.Ali ako je mjenjač tvornički ispravan ma nema teorije da se potrga na tako maloj kilometraži (npr 50 tk),osim ako ga trgaš ko divljak.
Pa već sam napisao da su mi pod jamstvom mjenjali na 38000 km, a sa 105000 km sam auto prodao i ne vjerujem da će kvačilo još dugo, dakle opet nakon cca 70000 km, vozim po slavoniji (nema veće ravnice u RH) i vjeruj mi na riječ ne divljam. No to je moje iskustvo, eto čitamo i drugačija iskustva, pa to nam je i cilj da svako kaže svoje iskustvo, pa onda možemo ustvrditi da li je nešto kvalitetno ili ne.
 

deda

New member
Teško je odgonetnut u ćemu je kvaka.Eto moj frend s posla kupio nekada novu Xsaru,sjebao mu se kuplung jeddva da je napravio 100 000 km.Poslije kupio C4 serije I ,nije napravio ni 80 000km,već je riknuo,sad već ima nekih 180 000km i već je drugi puta mjenjao kuplung i još je nešto bilo riknulo na mjenjaču.Vozili smo smo se godinama zajedno dok smo skupa radili i nisam skužio da ne vozi dobro,ali očito u nećem griješi,neznam u ćemu.
 

RI-C3

New member
Ja 90 % vožnje vozim po Rijeci.To je stalno stani -kreni-stani -kreni.
Stalno uzbrdica ,nizbrdica,tu nema ravne ceste.
Još nisam imao problema ni sa kvačilom ni sa mjenjačem.
Neznam u čemu je kvaka ,ali očito je da nekima brzo otiđe taj cijeli sklop a nekom mnogo duže traje.
Mislim da je sve stvar u načinu vožnje ....
 

superhrvoje

New member
ni meni nikad nije crkao mjenjač. jedino di je to zezalo je na AXu od mojih. nije se dalo ubacit u brzine, ali ni problem u mjenjaču nego od ručice do mjenjača. lamela kvačila se mora potrošit - ali jako ovisi kako se vozi. uglavnom lamele dugo traju. kad moram negdje brzo zašaltat u nižu, to ide sa "međugasom" i ide ko putar!

inače na C3 1.4i mi se mjenjač činio malo lošiji nego sad na C3 1.6HDi. moja stara kantica, punto 55 za parsto eura, kupio sam ga sa potrošenom lamelom, i vozio tako neko vrijeme. usput se naučio mijenjat na "uho" bez kvačila, pa isto mjenjaču nije niš.
 

Ciki vts

New member
Jaaooo... kud bas u mjenjac pikate sad :D

Na 8tkm, promjena lamele (po ovome iz rijeke, vlasnik ocito sjebao)
Na 35tkm, sinhron 1,2,3, rikverc (tu sam ga tek 5t vozio)
Odmah nakon toga otisle sajle
60tkm potisni
65 tkm, nova getriba dosla, stara ide za djelove :D
Poluosovina prdnula evo neki dan i sad je slozio :D
Itd
Itd
Itd
Itd..

Koga god osobno znam sa c2 vts om, do 70tkm SVI ****te mjenjali lamelu. Sad to i mene ceka valjda :D

Ali ima da ide sad mamicu mu francusku!! :D
 

jura

New member
ljudi, mi pričamo priče, evo vam jedna mala poveznica pa vidite. Moj punac vozi accord 2.2 dizlo, 140 konjaka ispod haube, star 5 godina, ima nekih 70tkm, prvi vlasnik, čovijek u godinama, ni malo štiha za sportsku vožnju. Prije 2 tjedna mu je vrisnuo kuplung, ali ne korpa ili lamela, otišla mu je hidro pumpa. Dakle radi se o hondi koja je na glasu kao pouzdan auto, a opet, rikne. Ništa tu ne bi bilo strašno da je popravak moguć, ali nije. Jedina opcija je promijena kompletne pumpe kuplunga. Naravno kad se već raskapa ide nova korpa, lamema i druk ležaj. I tu priči nije kraj, kako je kuplung ordnuo, po momcima iz servise, stradao je i zamašnjak ( ne pitajte me kako je to moguće, ne znam ni sam). Pa kad se sve stavilo na papir bilanca je krajnje poražavajuća. Auto stoji u servisu tjedan dana dok se čekaju dijelovi, onda 2 dana slaganja, opet ne kužim kako 2 dana za promijenu zamašnjaka i kuplunga al dobro i za kraj, cifra popravka je 20 i sitno tisuća kuna. Ugrubo to je 3 soma eura i skoro 2 tjedna bez auta. Za tri soma eura ja bi kupio xantiu u top stanju a za ostatak novaca od prodaje te Honde uplatio bi si krstarenje po sredozemlju. Al eto, auto je sad popravljen pa da vidimo koliko dugo će to trajat.
 

Hrvoje Marin

Active member
otišla mu je hidro pumpa. Dakle radi se o hondi koja je na glasu kao pouzdan auto, a opet, rikne. Ništa tu ne bi bilo strašno da je popravak moguć, ali nije. Jedina opcija je promijena kompletne pumpe kuplunga.
to je ovo?



Za isti kvar na C5 ima na planete citroen Tuto, dakle kvar je rijedak, ali se svima može dogoditi. Sve što slijedi je ne-sreća, znam jedan 307 110HDI koji se jest vozio malo življe ali do 100.000 mu se raspao zamašnjak, a potom je i sinkrone trebalo mijenjati (3-4) i isto se skupilo 20.000kn.

usput pumpa (jedna strana) je za C5 25€.
 

liberty

Well-known member
ljudi
probao sad od frenda c4 1.6 16V iz 2008 godine koji ima 50.000 km
ostao sam iznenađen da njegov mjenjač šalta mnogo tečnije i mekše (bez zapinjanja)
nego moj u berlingu hdi 2011. godište koji ima 4.500 km

jel postoji neka razlika u tim mjenjačima
jer i ja bi volio da se moj tako tečno šalta
kad sam prije kupnje auta probao frendov partner hdi (blizanac berlinga) star 2 godine i ima 75.000 km, isto se nije šaltalo tako ugodno kao u gore spomenutom c4 nego upravo tako kao i kod mene
 

darekb

New member
Xantia 1.8 16V 98 god.
Bivši vlasnik je mijenjao kvačilo na 89 tkm, auto sad ima145tkm i nema nikakvih problema. Malo zagrebe pri šaltanju u treću, ali mislim da to nije razlog za raskapanje getribe.
Shvatio sam da ne voli brzo šaltanje i to je to.
 

hacti

made in france
Pozdrav i tebi, prijatelju.

Kazat ću samo da najviše volin ljude šta uđu na forum ka u javni zahod, poseru se i odu. Nema ništa lipše od takvih ljudi.
ma nemaju oni pojma sta je citroen ili nesto drugo samo da je made in france!!!!
 

Konrad

New member
mozes ti voziti kako hoces ali cinjenica je da danas dijelovi nisu pouzdani kao nekad...kvacila i zamasnjaci odlaze cesto i nema veze sa izjavama tipa; vozac je kriv
 

Konrad

New member
ma necu se upustati u rasprave da su za sve krivi vozaci i da je ovaj napravio 300 000 bez da je ista taknuto itd...nema smisla
 

hacti

made in france
Mjenjač bi trebao trajati koliko traje i vozilo,jel tako?:)
Kvačilo i taj sklop se mijenja naravno
ja sam prije 10-ak godina imao bx koji je onda imao oko pola miliona km i nije nista dirano ni na motoru(samo mali i veliki servisi) ni na mjenjacu(osim 3 sajle kvacila) kakva lamela korpa...... ali na 520tkm nije jadan mogao palit na -2c pa je usljedio remont motora ....( lamela je bila "na nitnama" karika nije imao stubline katastrofa....) sveusvemu sve je dalo svoje ali poslje520tkm!!!! kad se sve sredilo i zamjenilo ja sam ga vozio jos 150tkm bez greske i jos uvijek je na cesti i vozi se(istina pomalo pucaju cijevi i tesko se dize) ali sadasnji vlasnik kaze da je sve ko motor i mjenjac!!!!
 

deda

New member
Nije toćno da su nekad mjenjači i kvačila bili bolji.Teško da je koji auto izdržao preko 100somova,a mjenjači su rikavali samo tako zajedno sa diferencijalima.Danas se to rjetko dešava i više se uopće ne popravljaju.Kvačila moraju napraviti minimalno 200 000 km,a to se nekada baš nije moglo.Govorim općenito,nećemo sada o izuzecima.Ja sam u životu na svojim autima menjao samo na tri auta kvačilo: na Fići,ali odma kada sam ga kupio,jer ga vozila neka ženska i spalila,na 125P nakon 180 000 km i na Ladi nakon 18 000 km jer se sve raspalo.Na drugim autima od mušterija sam se namjenjao,auuuuu da mi je sad ta lova,koju sam zaradio mjenjaći kvačila i djelove na mjenjaćima.
 

ccccxm

New member
Pozdrav ekipi nisan moga a da ne reagiram na ovo.Ja iskustva sa novijim autima nemam i bolje da nemam.Što se tiče citroena nikada nisam ima problema sa mjenjačem.Generalno gledano znan da ima marki koje su loše sa ovim ili onim pa tako i sa mjenjačem.Smatram da je citroenov mjenjač među najboljima.Jedino mi na živce idu one polugice za šaltanje i mislim da su i one glavni krivac za taj "drugačiji osjećaj" nemam pojma dali ih noviji modeli imaju.Što se tiče moje eskadrile idem redom: Cxm-300000 nikad problema,Xantia 200000 nikad .Postoje ljudi i u to sam uvjeren koji kako i u životu nemaju osjećaja za ništa tako ni za mjenjače,vjerovatno ko i ovaj što je zakuva temu kako kaže moj patriot iz Zadra posra se i otiša nema on pojma što je francuz.
Neki ljudi jednostavno siluju stroj i tu nema pomoći.Ja sam jednom da mom rođaku da vozi xm a on ga šalta udomisto u 4 u rikverc u vožnji da ja nisan bija sa njim i da se nešto dogodilo,bilo bi ....:shock:S druge strane za mene najbolji mjenači su renaultovi .Moj nikada prežaljeni r18 560000 i još toliko mjenjač je bija čudo šalta se isto ko da ima 1 a ne30godina i nije ima polugice ka citroen nego polugu od po metra dvi vide i nema brige,isto tako i r4 r5

I da završim temu mjenjači Citroen xm 2.1 td okoloca splita umirovljen sa 900 000 km sa istim mjenjačem.pozdarav gospodinu koji je započeo temu.:vidiga:ROFL
 

Prilozi

Na vrh