Općenita iskustva s mjenjačima

bsure

Member
ma stvarno ne znan koji bi to kritizirali citroenove mjenjače..stvarno mi to nije jasno.. jer kad se povuku za statistikom zadnjih 10 godina onda stvarno ispadnu ..od xsare, saxa, berlinga,jumpera i drugih, getriba je prosječno odmah nakon 100 000 odlazila na svakom trećem vozilu.. istina je da danas ima dosta auta koji se slično šaltavaju kao citroen pa u tom pogledu ne treba tražit dlaku u jajetu. ali je isto činjenica da nisam čuo za marku koja ima toliko problema generalno gledajući sa mjenjačima kao šta ih ima citroen. uvik se nađe neko tko će bi zadovoljan i tko nema problema ali većina ih ima i to je činjenica.. je*eš i udobnost i izgled i slična gadget s*anja kad ti iz novčanika svako malo klizi na ovo i ono..
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
ma stvarno ne znan koji bi to debili kritizirali citroenove mjenjače..stvarno mi to nije jasno.. jer kad se povuku za statistikom zadnjih 10 godina onda stvarno ispadnu debili..od xsare, saxa, berlinga,jumpera i drugih, getriba je prosječno odmah nakon 100 000 odlazila na svakom trećem vozilu.. istina je da danas ima dosta auta koji se slično šaltavaju kao citroen pa u tom pogledu ne treba tražit dlaku u jajetu. ali je isto činjenica da nisam čuo za marku koja ima toliko problema generalno gledajući sa mjenjačima kao šta ih ima citroen. uvik se nađe neko tko će bi zadovoljan i tko nema problema ali većina ih ima i to je činjenica.. jebeš i udobnost i izgled i slična gadget sranja kad ti iz novčanika svako malo klizi na ovo i ono..
Pozdrav i tebi, prijatelju.

Kazat ću samo da najviše volin ljude šta uđu na forum ka u javni zahod, poseru se i odu. Nema ništa lipše od takvih ljudi.
 

Matija

New member
Pa ovo je zanimljivo. Kod mene osobno na 2 Citroena nije riknio mjenjač, a oba prešla preko 200 000 km. I dalje su šaltali ko novi, najveći problem su bile polugice. Xantia, da kucnem u drvo nema problema, BX nije imao problema, a za sada nema ni C4.

E sad, Citroenovi mjenjači rade drugačije i ne dozvoljavaju brzo i agresivno šaltanje ako se ne pazi, pa se lako dogodi da zakrči. To itekako nije dobro za mjenjač, pa je možda to uzrok rikavanja? A opet, ja znam 10ak ljudi koji su imali više od jednog Citroena i nije im krepao mjenjač niti jednom. To se onda baš ne poklapa sa tom statistikom 1 u 3. :)

A i ne znam kakve to ima veze sa iskustvima s novim C4. :)
 

Damaj

Active member
znači na svakom 3. citroenu na cesti getriba se pokvarila prije 100 000km
Na starom C4 kvačilo promjenjeno pod jamstvom na 38 000 km, dobro pa omakne se svakoj tvornici, na 100 000 km ponovno veliki problemi, ne znam kako je završilo, auto prodao (valjda im se ponovno omaklo).


Ali nije valjda sve tako crno, pozz!
 

c5 dr

Member
ja sam na xsari slagao dva puta getribu na 40 000 i na 80 000 i šta? jebiga tako me je dopalo ,to su čari složiš i teraš dalje
 

ZVAJ

Skoro zreo
Nisam mladac i kupio sam Citroena zbog ugodnosti u vožnji i sigurnog prijevoza od A do B. Volim brže voziti i auto to može ali utrkivati se po gradu i svaki čas šaltati mi ne pada na pamet jer ovi auti nisu za to i točka.
Xsara 1.4 1998god u 13 godina je samo jednom bila šlepana, otkazao nekakav pinjon u mjenjaču (eto mjenjač!) i napravio kratki spoj i sve stalo. Zamjenili dio i vozi dalje do 183tkm. Novi vlasnik u tri mjeseca već ima 190tkm i ne žali se ninašta.
 

knez-bj

New member
I ja se slažem da se svi auti danas kvare, ipak su puni elektronike i kojekakvih pomagala koji graniče sa znanstvenom fantastikom (držanje trake i sl.). Ja sam prije imao elantru i u deset godina sam imamo manje kvarova nego moj stari sa mercesdesom c klase i to samo na 150 tkm. Nadam se da me citroen neće razočarati, do sada sve pet a uskoro će 9000 km...
 

Olaf

New member
Nisam mladac i kupio sam Citroena zbog ugodnosti u vožnji i sigurnog prijevoza od A do B. Volim brže voziti i auto to može ali utrkivati se po gradu i svaki čas šaltati mi ne pada na pamet jer ovi auti nisu za to i točka.
Xsara 1.4 1998god u 13 godina je samo jednom bila šlepana, otkazao nekakav pinjon u mjenjaču (eto mjenjač!) i napravio kratki spoj i sve stalo. Zamjenili dio i vozi dalje do 183tkm. Novi vlasnik u tri mjeseca već ima 190tkm i ne žali se ninašta.
to je senzor brzine, tako da u biti to nije mjenjac bio kriv
 

jura

New member
Ja sam promijenio valjda 20 citroena do sad, a i naležao sam se ispod njih prekonekoliko, ne sječam se, soim na picasso prve serije da je trebalo mjenjat getribu, a ita što se mijenjala, čovijek si je sam kriv kad skuri sinkron treće, tako da, majstore, tvoja priča ne drži vodu. Al. OK, dobra ti je statistika.
 

Matija

New member
Ja sam promijenio valjda 20 citroena do sad, a i naležao sam se ispod njih prekonekoliko, ne sječam se, soim na picasso prve serije da je trebalo mjenjat getribu, a ita što se mijenjala, čovijek si je sam kriv kad skuri sinkron treće, tako da, majstore, tvoja priča ne drži vodu. Al. OK, dobra ti je statistika.
Mislim da je ovo suština priče. ;) No nebitno, sad smo se svi tu raspisali, a nema odgovora od inicijatora. :D
 

friški

New member
Na starom C4 kvačilo promjenjeno pod jamstvom na 38 000 km, dobro pa omakne se svakoj tvornici, na 100 000 km ponovno veliki problemi, ne znam kako je završilo, auto prodao (valjda im se ponovno omaklo).


Ali nije valjda sve tako crno, pozz!

Ako se ne varam , isto kvačilo je koristio fiat stilo, c4 prethodna generacija i 308 također prethodna generacija. Odlazilo je praktički odmah, no znalo se posrećiti i do 90.000 km, meni na stilu.
Sad vozim vjerovatno prvog kupljenog nizozemca C4, čitam forum i stalno nešto pod utjecajem osluškujem, ali ništa. Ili sam gluh ili je autić OK, ja zadovoljan , a u kontekstu nabavne cijene prezadovoljan.
 

Zdravac

New member
Sad vozim vjerovatno prvog kupljenog nizozemca C4, čitam forum i stalno nešto pod utjecajem osluškujem, ali ništa. Ili sam gluh ili je autić OK, ja zadovoljan , a u kontekstu nabavne cijene prezadovoljan.
Imam ja jedan veeeliki problem sa Nzozemcom C4.

- Svaki drugi dan moram sipati tekučinu za pranje šajbe...
...jer se taaak ljepe ženske na nju da ih ne stignem ni "oprati" ROFL:palacgore:
 

liberty

Well-known member
malo čitam pa da iznesem i svoje mišljenje
vozio sam različite aute s manualnim i automatskim mjenjačima
i mjenjač na mom novom berlingu (5. brzina) nije toliko dugih hodova koliko je spor na šaltanju, no smatram da su mu omjeri brzina dosta dobro određeni

to što je spor me obzirom na koncepciju vozila uopće ne smeta, i kao što je netko gore spomenuo, to nije nešto što je presudno kod većine citroena jer se prvenstveno radi o vrlo udobnim autima vrlo lijepog dizajna koji odišu nekakvom elegancijom i ne voze se "ko prvi do drugog semafora"

isto tako recimo da mnogi mjenjači koje mediji hvale poput automatskog DSG-a meni ne odgovaraju, tako da sam rijetko kada vozio neki auto kod kojeg mi se mjenjač dopao.
recimo da mi fordovi imaju ok mjenjače jer su kratki i tečno (precizno) se šaltaju
ali npr. megane-ov mjenjač mi je lošiji nego u citroenima koje sam probao/vozio


i tako, nije sve u brzini šaltanja ili razvlaćenju 1-2 brzine, citroeni su malo otmjeniji auti koji nisu namjenjeni nadmudrivanju od semafora do semafora (barem ne ovi koji nemaju sportske pretenzije), a uostalom, ako će se auto cijeniti po tome da li je/ili nije mjenjač "dobar" onda bi se tako moglo ocjenjivati i samo po ovjesu, samo po radu klima uređaja itd...........bitan je cjelokupan proizvod, cjelokupni dojam i možda uz to još omjer uloženo/dobiveno koji je u citroenu uz postojeće akcije naprosto fantastičan
 

deda

New member
U mojih 36 godina vozačkog staža i nekih malo više od 2 miliona km,nisam ni na jednom službenom i privatnom autu imao bilo kakav kvar sa mjenjaćima.Samo mi se jednom nekada dogodilo na Fičeku da se odšarafila centralna matica piramide i zdrobila jedan zučanik i sinhron,ali Fiček i nije bio neki ozbiljan auto.Isto tak kvačilo sam mjenjao samo na tom Fičeku odma kad sam ga kupio jel ga je imala neka cura pa je skurila lamelu i na Fiatu 125 kod nekih 180 000 km,tu kilometražu je doslovce napravio uglavnom sa teretnom prikolicom.
Evo Berlingo ima 210 000 km nisam još ni taknuo mjenjač i kvačilo,na Xsari se raspao diferencijal odmah kada sam je kupio,znači sjebao je bivši vlasnik i odonda ništa više,prešla je odonda još 60 000 km.Visa ima već sad kod prijatelja kojem sam je prodao 150 000 km i još originalan kuplung,a za getribu ni neznamo da je ima.Od firme Berlingo je prešel 370 000 km i samo je jednom promjenjen kuplung. C15 je napravio 450 000km i tko zna kolko bi još da nije bio razbijen u totalku,bez ikakvog popravka na getribi i kuplungu.Dakle o ćem pričamo?Svaki treči rikne?
Rover je imao 270 000 km kad sam ga prodao bez ikakvog kvara,frend koji ga je kupio uspio je u godini dana dvaput potrgat mjenjač i triput sjebat motor od 2 400ccm turbo dizel sa 92 ks.
 

RI-C3

New member
bravo Deda,prvi pametan odgovor.

Nemogu razumijeti ljude koji spale kvačilo,lamelu,mjenjač nakon 40 000 km.
Mislim da oni imaju problem što NEZNAJU voziti,to je cijeli problem,nije mijenjač kriv..Mjenjač nije za trganje nego za lagano mijenjanje brzina.

Moj rođak je imao prekrasnu novu golf 5-icu i budaletina je shebala lamelu za manje od godinu dana.Rekao sam mu da je totalni kreten i nema pojma o vožnji.

Brat mi ima citroen xsaru i ima oko 200 000 km i nikada nije imao problem sa mijenjačem.
Vozio sam 3 godine peugeot 206 koji je prešao preko 250 000 km i mijenajč je bio kao nov.

Uvjeren sam da na svakom autu mjenjač može jako dugo potrajati a onoome kome se potrga na 40,50 tisuća taj nezna voziti ,to je moje mišljenje.

Na mom c3 koji ima još malu kilometeažu (40 000) sve je još kao novo.
Mjenjač je ok ,ali predugi su hodovi.Nauči se čovijek pa je dobro.
 

Damaj

Active member
Uvjeren sam da na svakom autu mjenjač može jako dugo potrajati a onoome kome se potrga na 40,50 tisuća taj nezna voziti ,to je moje mišljenje.
Pa zar ti misliš da bi u ovlaštenom Citroen servisu tako glatko promijenili kvačilo prije čega su morali slikati stanje kvačila CH-u da nije bilo toliko očigledno da se tu radi o tvorničkoj grešci ili totalnoj nekvaliteti proizvoda. Nema tu govora o divljanju sa mjenjačem, očigledno ti nisi imao posla sa Citroen servisima "pod jamstvom", tako da ne pričaš napamet o stvarima sa kojima nisi imao iskustva.
 

RI-C3

New member
OK ako je riječ o tvorničkoj grešci na mjenjaču onda razumijem da je otišao tako brzo.Ali ako je mjenjač tvornički ispravan ma nema teorije da se potrga na tako maloj kilometraži (npr 50 tk),osim ako ga trgaš ko divljak.
 
Na vrh