Novi C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
To ti je problem svih domaćih auto magazina, a pa čak i domaćih automoto TV emisija (kojih više ni nema). Nikad, ali nikad nisam pročitao ozbiljniju kritiku nekog auta. Nikad nisam čuo da su rekli kako je neki auto jdnostavno sranje. :D A, imali su ih koliko želiš.

Doseg kritike je eventualno "visoka cijena" i "velika potrošnja" i to za onu klasu auta gdje ciljani kupci imaju takve novčanike da im ni jedno ni drugo nije problem.

Da poseru bilo koji auto, nikad više niti jedan ne bi dobili na testiranje i propo bi im časpis.
 

c.korisnik

New member
Ovako izgleda stari kljuc:





A ja sam vidio kljuc od novog sa Exclusive opremom i nije takav.

Imam jos jedno pitanje,

Ne mogu se odluciti izmedju dve boje: Crvene (Babylon) i Crne. Pa bi volio da cujem vase misljenje, posebno od onih koji su imali prilike da ih vide uzivo?

Pozdrav :)
 

Olaf

New member
Novi C4 ima novi tip kljuca i dobiju se 2 daljinska samo ako ima automatsku klimu, a onda otvaranje i zatvaranje svih prozora dok se drzi gumb za otkljucavanje ili zakljucavanje, srednji gumb otkljucava samo gepek ali ga se mora rucno otvoriti

Crvena mi je super na njemu
 

akiramar

Active member
Kad sam kupovao gledao sam crvenu i crnu, ista oprema. Crvena puno ljepše izgleda na slikama nego uživo. Uz to, crvena je skuplja od ostalih boja, tako da nije imala šanse protiv crne.

Moj kljucevi su:




Sve je kako je Laky napisao.
 
Posljednje uređivanje:

Olaf

New member
Akiramar jesi skuzio otvaranje i zatvaranje prozora s gumbima? Jebena funkcija, npr po ljeti ga otvoris da se lufta, a gepek je dobro sto gumb samo otkljuca da nebi skocio pa zaboravis na njeg, poceli su pužoljupci razmisljat ;)
Ja sam lud, ocu 1.6 112ks crveni seduction....
 

ledolomac

New member
Mislim da ne bi imao ništa protiv shark boje koju sam ja odnosno žena izabrala.Da li je uopće bio u prodaji koji model od 112 ks. Nitko se još nije javio da ga je kupio i dobio.Kad sam ja prvi dan prodaje naručivao auto nije bilo niti jednog te snage.
 

ledolomac

New member
Ovaj PSA kredit je dosta povoljan ako imaš za učešće 20%.Ja sam ga uzeo na tri godine uz učešće od oko 30%. problem je što ga daju mak.na 4 godine, ali ću zato platiti kamata samo nešto preko 10 t. kuna.Sedam godina mi je puno vremena i dosta kamata pa držim da bi 5 godina bio maksimalni rok.Pa ako se treba i stisnuti,normalno uz realne mogućnosti.

Može se uštedjeti i izborom bijele za koju mi se čini da mu i ne stoji loše iako je nisam vidio uživo.dakle ne treba pretjerivati sa dodatnom opremom znači samo 112 ks dizel.Nije vraga da ti i Citroen auto kuća u kojoj radiš ne bi dali mak.popust, pa i potpuno odricanje od provizije.
 

akiramar

Active member
Mislim da ne bi imao ništa protiv shark boje koju sam ja odnosno žena izabrala.Da li je uopće bio u prodaji koji model od 112 ks. Nitko se još nije javio da ga je kupio i dobio.Kad sam ja prvi dan prodaje naručivao auto nije bilo niti jednog te snage.
Istina, ne bi imao nista protiv, mislim da mu bolje stoji nego crna, a daleko bolje od crvene. Ali mi se nije dalo čekati 3 mjeseca... Za 5 godina vratim ovog, i kupim novi C4 u shark sivu :D
Htio sam eventualnu i 112Ks, ali mi se nije dalo 7500 Kn za nesto sto mogu napraviti za 200€ (cim istekne garancija). A i nisu mi ni ponudili, ne vjerujem da su ih imali na lageru.

Akiramar jesi skuzio otvaranje i zatvaranje prozora s gumbima? Jebena funkcija, npr po ljeti ga otvoris da se lufta, a gepek je dobro sto gumb samo otkljuca da nebi skocio pa zaboravis na njeg, poceli su pužoljupci razmisljat ;)
Ja sam lud, ocu 1.6 112ks crveni seduction....
Jesam, super stvar... Beskorisna po zimi, jedva čekam ljeto :)
Za crvenu boju, prvo pogledaj u zivo kako izgleda, ja sam se razocarao.

Ovaj PSA kredit je dosta povoljan ako imaš za učešće 20%.Ja sam ga uzeo na tri godine uz učešće od oko 30%. problem je što ga daju mak.na 4 godine, ali ću zato platiti kamata samo nešto preko 10 t. kuna.Sedam godina mi je puno vremena i dosta kamata pa držim da bi 5 godina bio maksimalni rok.Pa ako se treba i stisnuti,normalno uz realne mogućnosti.
Ja sam uzeo na 5 godina, ucesce je bilo nepunih 20%, kamata 4% (EKS 6%)

Može se uštedjeti i izborom bijele za koju mi se čini da mu i ne stoji loše iako je nisam vidio uživo.dakle ne treba pretjerivati sa dodatnom opremom znači samo 112 ks dizel.Nije vraga da ti i Citroen auto kuća u kojoj radiš ne bi dali mak.popust, pa i potpuno odricanje od provizije.
Da sam narucivao, uzeo bi bijelu...
 

ledolomac

New member
Istina, ne bi imao nista protiv, mislim da mu bolje stoji nego crna, a daleko bolje od crvene. Ali mi se nije dalo čekati 3 mjeseca... Za 5 godina vratim ovog, i kupim novi C4 u shark sivu :D
Htio sam eventualnu i 112Ks, ali mi se nije dalo 7500 Kn za nesto sto mogu napraviti za 200€ (cim istekne garancija). A i nisu mi ni ponudili, ne vjerujem da su ih imali na lageru.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neznam koliko ti je pametno čipovati motor.Èitao sam da to nije preporučljivo a smanjuje i vijek trajanja motora.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jesam, super stvar... Beskorisna po zimi, jedva čekam ljeto :)
Za crvenu boju, prvo pogledaj u zivo kako izgleda, ja sam se razocarao.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Potpisujem.Isto sam vidio u živo auto s crvenom bojom i ostao sam razočaran.Auto je bio prljav pa sam iz toga razloga bio rezerviran, ali takav tek izgleda loše.I žena mi se je složila da je boja razočaravajuća pa smo bili sretni što smo izabrali shark.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja sam uzeo na 5 godina, ucesce je bilo nepunih 20%, kamata 4% (EKS 6%)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobro došlo PSa financiranje.Èitao na forumu kod kupnje novog megana da trošak kredita na pet godina na 100000 kuna skoro 40 000 kuna.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da sam narucivao, uzeo bi bijelu...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Zanimljiva boja, ali je treba vidjeti uživo i nema doplate.u zadnje vrijme hit boja kod svih auta.
 

deda

New member
Provizja koju imaju dileri je tak mala,da se jedva pokriju troškovi,tak da ti nemaju skoro kaj dati.Na novim autima se nikad nije bog zna kaj zarađivalo prije,a pogotovu danas,kad se možeš cjenkati.Sve vrhnje pobere Citroen Hrvatska i banke.
 

marek45

New member
Vidim svi laprdate o bojicama, ključekima, gumbićima i tim glupostima prilikom odluke i kupnje. Pa vam se ne sviđa raspored, pa tkanina, pa svjetla i ostale đinđe. :)
Jel netko pitao, "ljudi a kolko dođe neki popravak na tom novom c4?
kolko dođe redovni servis, kolko dođe zupčasti i sve te gluposti koje novi kupac plaćat?
Kolko dođe ulje koje treba sipat, a kolko filter?
Dal mogu sam promijenit žarulju il trebam ovlašten servis za to?
Kolko on stvarno troši na cesti, kolko dođu gume za njeg?

Je li netko to pitao prilikom kupnje ili interesa za kupnju?
Dal se raspitao o tome koje su mane bile na starom c4 i dal je to možda sad promijenjeno?
(od sto glasa, glasa čuti nije, jel?)

p.s. Kad smo već kod toga, znate li dal je nešto pala cijena rezervnim dijelovima za stari c4?
 

akiramar

Active member
Neznam koliko ti je pametno čipovati motor.Èitao sam da to nije preporučljivo a smanjuje i vijek trajanja motora.
Na Megane-u sam chipao motor kod Tibora nakon 3-4 godine od kupnje. PRIJE toga mi je vrisnula turbina (počela je fućkati). Popravak 3000Kn :(
Nakon chipanja, imao sam novu auto. Toliko ga je ljepše bilo voziti da ti ne mogu opisati. Toliko auto bolje ide, da se svakako isplati. Nikakvi problemi s motorom nakon chipanja, a prešao sam s njim barem 50-60'000 Km. Prodao sam ga bratiću sa 139'000 Km.

Dobro došlo PSa financiranje.Èitao na forumu kod kupnje novog megana da trošak kredita na pet godina na 100000 kuna skoro 40 000 kuna.
:D

Provizja koju imaju dileri je tak mala,da se jedva pokriju troškovi,tak da ti nemaju skoro kaj dati.Na novim autima se nikad nije bog zna kaj zarađivalo prije,a pogotovu danas,kad se možeš cjenkati.Sve vrhnje pobere Citroen Hrvatska i banke.
Meni su rekli da im je provizija na moj C4 2'000 Kn, dobio sam veći popust od njihove provizije...

(...)
Jel netko pitao, "ljudi a kolko dođe neki popravak na tom novom c4?
kolko dođe redovni servis, kolko dođe zupčasti i sve te gluposti koje novi kupac plaćat?
Servisi su oko 1500 Kn, svakih 20'000 km ili 1 godine (obavezni) pod otežanim uvjetima (30'000Km i dvije godine za normalne uvjete). Preporuča se i jednom godišnje kontrolni pregled, ali nije obavezan.
Istina, nisam pitao za zupčasti, ali on se mijenja tek na 180'000 ili 10 godina za otežane uvjete (240'000 Km za normalne uvjete) tako da me to ne dira baš previše.

Kolko dođe ulje koje treba sipat, a kolko filter?
Ovisi gdje nabavljaš, možeš i sam donijeti ulje. Naravno da ulje u servisu dođe skuplje nego ono koje ti doneseš.

Dal mogu sam promijenit žarulju il trebam ovlašten servis za to?
Možeš sam promijeniti na svim svjetlima osim na trećem stop svjetlu. U prijevodu, ne trebaš rastaviti pola auta da dođeš do žarulje.

Kolko on stvarno troši na cesti,
Još je malo prerano, ali u ovih 1'000 Km po zimi sa 90% gradske vožnje, mi troši oko 6 litara. U uputama piše da prvih 5'000 troši više.

kolko dođu gume za njeg?
Ovisi od dimenzije, 16" se mogu nabaviti u SI kod Furlana ili Lasica za manje od 90€ (govorim o GY, Dunlop ili Michelin)

Je li netko to pitao prilikom kupnje ili interesa za kupnju?
Eto, pitao ja :D

Dal se raspitao o tome koje su mane bile na starom c4 i dal je to možda sad promijenjeno?
S obzirom da stari C4 i novi nemaju nikakve međusobne veze (osim da ih radi Citroen i da se zovu C4) ne vidim svrhu ovog pitanja. Pravo pitanje bi bilo "koje su mane na Peugeot 308 i da li je to možda sad promijenjeno" jer su novi C4 i Peugeot 308 napravljeni na istoj platformi.

(od sto glasa, glasa čuti nije, jel?)
Jedan glas :whistling:
 

ledolomac

New member
Vidim svi laprdate o bojicama, ključekima, gumbićima i tim glupostima prilikom odluke i kupnje. Pa vam se ne sviđa raspored, pa tkanina, pa svjetla i ostale đinđe. :)
Jel netko pitao, "ljudi a kolko dođe neki popravak na tom novom c4?
kolko dođe redovni servis, kolko dođe zupčasti i sve te gluposti koje novi kupac plaćat?
Kolko dođe ulje koje treba sipat, a kolko filter?
Dal mogu sam promijenit žarulju il trebam ovlašten servis za to?
Kolko on stvarno troši na cesti, kolko dođu gume za njeg?

Je li netko to pitao prilikom kupnje ili interesa za kupnju?
Dal se raspitao o tome koje su mane bile na starom c4 i dal je to možda sad promijenjeno?
(od sto glasa, glasa čuti nije, jel?)

p.s. Kad smo već kod toga, znate li dal je nešto pala cijena rezervnim dijelovima za stari c4?
Cijene rezervnih djelova i servisa je više manje u prosjeku kod auta iste klase ista kod svih proizvođača.Potrošnja je već znana kod svih motora, i može variratu u pola litre. Neznam kakve veze ima cijena ulja i guma za kupnju određenog automobila jer je ista za sve modele i stvar je kupca koje će izabrati.Veličine guma su isto standardizirane kod svih proizvođača i cijena im ovisi o veličini i standardu

Provizja koju imaju dileri je tak mala,da se jedva pokriju troškovi,tak da ti nemaju skoro kaj dati.Na novim autima se nikad nije bog zna kaj zarađivalo prije,a pogotovu danas,kad se možeš cjenkati.Sve vrhnje pobere Citroen Hrvatska i banke.
Provizija koju navodite da ostvaruj dileri je smiješno mala.Kad sam kupovao xsaru 1999 godine dobio sam je umanjenu za proviziju koja je tada iznosila nešto malo više od 2000 tadašnjih maraka.Svoje provizije se je tada odrekao i prodavač a njegova je iznosila 300 kuna.Nevjerovatno je da im je sada provizija za auto od 120000 kuna 2 t. kuna, a da bi diler još svijesno gubio i prodavao auto uz pospust od tri tisuće kuna, znači prodaje za nižu cijenu nego što on treba platiti. Složiti će te se da bi to bilo suludo
 

akiramar

Active member
(...)
Nevjerovatno je da im je sada provizija za auto od 120000 kuna 2 t. kuna, a da bi diler još svijesno gubio i prodavao auto uz pospust od tri tisuće kuna, znači prodaje za nižu cijenu nego što on treba platiti. Složiti će te se da bi to bilo suludo
Diler se je odrekao svoje provizije i još je Citroen HR sudjelovao sa 1000Kn, zato diler nije u gubitku..
Osim ako su mi svi odreda lagali....
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh