Novi C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
C4 VTi 120 Exclusive - 127.900 kn

Je l ovo 120 znači 120 KS? Još da je unutra automaCka klima i tempomat... Sasvim solidno, a uz kredu čak nije ni nedostižno.

Ono što sam sa slika vidio, jako mi se interijer dopada.

Imam još dvije godine krede za auto, pa se nadam da ćemo u međuvremenu stići na put do puta za EU. Nekako se veselim dokidanju carine.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Je,120 ks..a u "ekskluziv" opremi kolko vidim dolazi i automatska klima i tempomat,i ostale điđe :D Moram priznat da auto j..... dobro izgleda ! Pogotovo iznutra...a da ne pričamo da ima najveći gepek (408 l) u klasi..tko zna..možda kad krene u prodaju,poznavajući citroen,bude i još povoljnija cijena :rolleyes:
 

Dalibor

Dado Tornado
taj bi auto bi mogao biti mnogo dobar. najbolji su citroeni bili koji su puku bezveze izgledali. visa, zx, xantia, ami, traction...
 
Posljednje uređivanje:

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Je,120 ks..a u "ekskluziv" opremi kolko vidim dolazi i automatska klima i tempomat,i ostale điđe :D Moram priznat da auto j..... dobro izgleda ! Pogotovo iznutra...a da ne pričamo da ima najveći gepek (408 l) u klasi..tko zna..možda kad krene u prodaju,poznavajući citroen,bude i još povoljnija cijena :rolleyes:
Meni se čini kao best buy u klasi.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
u utorak idem na seminar za njega pa javim kako si se cini
Jedva čekam prve dojmove..:D

Meni se čini kao best buy u klasi.
Slažem se s tobom ! S obzirom na cijenu i šta nudi od opreme, definitivno "best buy"..Samo je pitanje dal će ga kod nas prihvatit,jer znaš i sam da kod nas prevladava ljubav prema "das autima":D
 
Posljednje uređivanje:

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Slažem se s tobom ! S obzirom na cijenu i šta nudi od opreme, definitivno "best buy"..Samo je pitanje dal će ga kod nas prihvatit,jer znaš i sam da kod nas prevladava ljubav prema "das autima":D
Da, recimo osobno imam blagu averziju prema švapskim četverokotačima zbog njihove precjenjenosti na domaćem tržištu rabljenih. Primjerice, Golf duja, dizel, iz devedesprve za dvije t EUR. OK, to je eksterm, al opet, poanta je tu. :D
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Ne samo da su precjenjeni,već i stalno moraš strahovat da ti ga ne maznu..ak je novijeg godišta :D:D A za cijenu mi netrebaš puno pričat..kad se samo sjetim kolko sam dobivao love za Xsaru 1.4 iz 2003..:(
Al u tome i je poanta : bolje gnojf iz 91-93, nego francuz 2003 :D:D
 

Olaf

New member
uzivo je auto puno ljepsi nego na slikama...naravno kako za koga...

vise sam gledao 1.6 HDI exclusive opremu nego obicnog...

novo i moje misljenje
* prednji far se skida bez skidanja branika
* na gepeku ima samo macje oci kao novi C3 sto je glupo, mogli su stavit zarulju neku da radi kao pozicija i bilo bi puno ljepse
* volan se cijeli vrti, nije vise fiksna sredina
* volan moze biti ''prazan'' ili pun gumbi za opremu
* ima 2 tipa radio uređaja koji su dizajnirani bas za ovaj model, klasicni i radio s navigacijom + ipod ulaz, USB i bluetooth
* u farovima s halogenim zaruljama je dvopolna zarulja koja se koristi kao pozicija ili dnevno svjetlo (dnevna svjetla se mogu palit/gasit u meniju)
* jaca oprema ima sustav otkrivanja mrvog kuta - ima 4 senzora na kutevima auta koji u slucaju otkrivanja prepreke na lijevoj strani pale LED diodu u lijevom retrovizoru, ako je prepreka na desnoj strani pali se dioda u desnom retrovizoru (funkcija se moze ugasit a ima i na zrcalima retrovizora simbole)
* instrument ploca je ukomponirana ispred volana i ima 4 vrste (samo digitalni brzinomjer, verzija kao na novom C5 (kazaljka + digitalno), s ekranom, u boji)
* mozete mijenjat vrstu melodije za zaboravljeni kljuc u kontakt bravi (na ovo sam se potrgao) :D
* preko daljinskog kljuca mozete otvarat ili zatvarat prozore - dok drzite gumb prozori se otvaraju ili zatvaraju ovisno o gumbu, cim se pusti gumb prozori stanu
* srednji gumb na daljinskom kljucu je za gepek - kljuc je novog dizajna i nebi trebali gumbi odlazit ko na starom
* kad se upali lijevi zmigavac pali se lijeva maglenka a kad se upali desni zmigavac upali se desna maglenka - taj sustav pomoci pri skretanju radi samo od 0-20 km/h
* komande klime su isto nove, rucna i automatska s time da automatska u nacinu AUTO ima 3 tipa rada, svaki put kad se stisne gumb se mijenja automatika tj. brzina ventilatora (ima kraj natpisa AUTO 3 diodice)
* postoje rucni i MCP mjenjaci - MCP ima tako glupu rucicu da sam umro od smijeha, ima iza volana ko stari C4 MCP ili C2 VTR ali rucica na sredini je smijeh (stavit cu sliku ispod)
* parkirna kocnica je standard ili el. upravljana
* model s MCP mjenjacem ima ispred rucice hladeni pretinac koji se zatvara roletom
* naslon za ruke se moze podesavat po visini
* ovaj exclusive je imao masazu u sjedalima

neznam jel jos kaj ima jer me glava boli cijeli dan pa nisam bas pamtil :D

u svakom slucaju auto mi se opako sviđa...
 

Prilozi

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
****te riža Laky,al si se raspisa ! :D:D:D
Svaka čast na ovome ;) Fakat imaš prav za ovaj mjenjač :D nadam se da je manualac normalan :confused:
Nego,daj mi reci kaj je to iznad radia ? Display ili rupa ? Nadam se da je display.. Al moram priznat da mi se sve skupa jaaako sviđa ! Skoro da bi mjenjal svog piksaća za ovo :p hahaha-šala mala !:D
 

Olaf

New member
Mirda - iznad radija je displej

rucni mjenjac ima normalnu rucicu samo sto nema ko MCP mjenjac ispred rucice hladeni pretinac koji se pokriva malo roletom...
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh