cijene doznaš kroz konfigurator, ja sam još prije 2 mjeseca abjuzao citroen.co.uk gdje je prvo postavljen :angel:Dvije stranice svega i svačega, a nigdje cijene
evo cjenik za skidat, uzmite da po ovom "list price-u" nitko ne kupuje auto:
https://wetransfer.com/downloads/c076cc8c2a8a9f45210e6aa973490dc420181106211726/1078d0
1k € je produžena, u UK je 2k - ali funti. Za XTR sam napisao da je "samo" drugačiji interijer i 17" alu felge, koje ne dobiješ ako staviš grip control.Metalik boja +3.600, XTR unutrašnjost +7.500kn, a vjerovatno ima još štogod
Mislim da sam pročitao negdje da je XL dodatak još 18tkn, ali moram provjeriti
na opremi se najviše zarađuje, svatko zna što mu je potrebno. ekipa najviše potrpa kozmetike, ala. modutop, head up display, stražnja kamera (wtf, auto je iza ravan, sparkaš ga 5 cm od zida da glavu okreneš preko ramena), gps (ćemu uz google maps)?+ (moje razmišljanje) stavljaju na tu vrstu automobila nekakve kerefeke koje ga samo poskupljuju - felge npr. meni na berlingu ne treba niti jedan komad opreme više nego što ga ima, a vidim da se sad sve vrti oko doplata, paketa opreme i sl. gdje čovjek mora biti oprezan da sam sebe ne "pređe"....eto vidim na testu u auto klubu novi berlingo s doplatama preko 200.000 kn, pa gdje to ide
ja ću prije odabrati 130 ks i 6 brzina nego 100 ks i 5 brzina + modutop. znam da mi fali zadnje otvorivo staklo (kada stavim bike-ove na kuku), da imam pristup gepeku, eventualno grip control, bežićni punjač mobitela, tamna stakla i to je dovoljno..
po mom predviđanju, ispod 150t kn kada se situacija smiri i popusti malo prilagode našem tržištu. tko ima para, nek kupuje odmah.