Novi Berlingo, test 1.5hdi, 100 ks

hrc

Member
imao sam prilike kratko probati testni model (na 2h), dojmovi su mi vrlo dobri.

vs stari Berlingo, znacajno tisi, npr. na starom modelu 1.6hdi 115 ks, 120-125 kmh je uobicajena putna brzina (optimum potrosnje vs buka), dok na novom ona može biti 130-140 kmh, uz znatno manju buku i potrošnju od 6-6,5L.

100ks je na na takvom vozili "naknap", idelna kombinacija bi bila 130 ks i 6 brzina, te se nadam da ću ga uskoro moći isprobati.

znatno je tiši i udobniji, koliko sam polovio, prednji ovjes je sa Peugeota 308 ili 3008 (nemojte me uzeti za riječ), te je auto znatno mekši. izdampiran je fino, kokpit za klasu iznad, kao i ostale vozačke điđe (display, volan...). po euro NCAP-u, ima 4****.

Blutetooh je sa 2 mikrofona, tako da na 140 kmh možete ugodno pričati, dok je na prethodnim modelima bio sa 1 mikrofonom, i sve iznad 100 kmh je za sugovornika bilo polu razumljivo.

xtr paket je sada doslovno samo izmjenjen interijer i 17" felge, te ne opravdava 7500 kn nadoplate, naročito ako uzimate grip control opciju, jer tada dobivate 16" felge, pa doslovne plačate 1k € za tapecirunge.

ok je što sada auto stavljaju na 205/60 R16 gume (vs. 215/55 R16 na modelu prije), pa će sama ekpolatacija i održavanje biti niži, da se ne suportiraju "francuske" dimezije koje znaju imati fine cijene..

testne modele možete probati u Buzinu i na Jankomiru. početni popust za "fleet" kupnju su do 11%, te svakaki treba pričekati sljedeću godinu kada će oni biti veći, tj. cijene će biti prilagođene.
















 

hrc

Member
planira se, ali tek nagodinu...

za obiteljski/outdoor segment, u tom cjenovnom rangu, nema direktne konkurencije. probao sam Dustera, doslovno je skucen iznutra (vs Berlingo).

4x4 mi nuzno ne treba, grip control u tih par situacija sto cu imati bi trebao biti dovoljan.

cak razmatram i xl varijantu, zelim prije probati vozna svojstva te odluciti dali mi treba toliki kapacitet prtljaznika. nadoplata nije velika (1k €, u UK 2k funti). onda doslovno imas kombi za cijenu registracije i cestarine osobnog vozila.
 
Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
Fino fino... Jedino mi nije jasno zasto jos uvijek ugrađuju 5-brzinske mjenjače, pa moras uzet jaci model da imas normalan mjenjac...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:D
Ako je ovako kako kolega hrc piše, da je na 140 buka i potrošnja u normalnim okvirima, onda nema potrebe nikakve. Ðabe ti 6. brzina ako nema snage koja će ju razvrtiti.
No zato i je tu jači model... ako baš neko forsira voziti 160-170 sa Berlom. Kupi jaču i dobiješ konje i brinu. Ili kupi auto za tu namjenu :)

za obiteljski/outdoor segment, u tom cjenovnom rangu, nema direktne konkurencije. probao sam Dustera, doslovno je skucen iznutra (vs Berlingo).
Pa evo, uspoređivao sam nedavno cijene dostavnjaka.... moj je zaključak da se meni ne isplati ništa osim Dokkera. Istina, malo je manji, završna obrada niža, ali ne vidim opravdanja da Berla košta bar 50.000kn više. Suluda razlika u cijenama :thinking:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da... nema se tu šta razmišljati po meni. Reko sam davno da nebi kupio Daciu, al ovaj Dokker je možda najbolja ponuda generalno na cijelom tržištu u svim klasama.
Èak bi rađe ovaj 1.6 sa tvorničkim plinom nego dvomaseni DPF dizlo.

Berla osnovni dizel bi trebao biti oko 110tkn po meni... al mene nitko ne pita, pa košta koliko košta :D
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
koliko je ljepsi unutra partner...
TAM-ić jedan i drugi.



Berla osnovni dizel bi trebao biti oko 110tkn po meni
Da, tu bi većini ušao u obzir.

Nekak mi se čini da Citroen ulazi u nišu hipsterskih-funky auta. To vani di ljudi imaju love prolazi. U HR je za većinu plafon 100 000 kuna. Za ortnike, male i srednje firme. Sve prek toga je luksuz za dostavni.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naspram Partnera, jedina razlika koju ja vidim su urice preko volana... za Berlu mi je nekako njegova verzija odgovarajuća. Nije to auto za male volane... al svakom svoje :)

Pretporez vrijedi i za N1 Dokkera :D
 

hrc

Member
Šta točno fali 5 brzincu?
ništa, osim ako želiš da ti putna brzina bude 140 kmh @ 2500 rpm i potrošnjom ispod 7L.


Ako je ovako kako kolega hrc piše, da je na 140 buka i potrošnja u normalnim okvirima, onda nema potrebe nikakve. Ðabe ti 6. brzina ako nema snage koja će ju razvrtiti.
No zato i je tu jači model... ako baš neko forsira voziti 160-170 sa Berlom. Kupi jaču i dobiješ konje i brinu. Ili kupi auto za tu namjenu
zato sam i naveo da bi idealna kombinacija (barem meni), bila 6 gangi i 130 ks. furam na autu bicikle + teret, treba mi putna i jača snaga...

Pa evo, uspoređivao sam nedavno cijene dostavnjaka.... moj je zaključak da se meni ne isplati ništa osim Dokkera. Istina, malo je manji, završna obrada niža, ali ne vidim opravdanja da Berla košta bar 50.000kn više. Suluda razlika u cijenama
Pričamo o drugoj klasi auta, Berlingo sa 3ćom verzijom je otišao klasu iznad, u svim segmentima, od opreme, sigurnosti, komfora...

Gledam i ja neki manji dostavni, nema bolje ponude. Nažalost, osim značke, mislim da Berlingo ne nudi više za dostavni auto.
ako ga kupuješ isključivo za dostavni, ima boljih (čitaj: jeftinijih) opcija, npr. Fiat Doublo.

Pa kad odbiješ 50 posto pretporeza (na aute do 400tkn) toliko te Berlingo i dođe. Oko 110 tkn.
meni jedina opcija kupovanja Berlinga sa jačim motorom i opremom u obzir dolazi kupnja na firmu. koristiti će se 50% za službene i 50% za privatne potrebe.

putnička varijanta se može uzeti kao i N1, pa se odbije 100% poreza i auto kompletno ide u trošak. samo za to treba imati potrebnu djelatnost...

mislio sam na riftera
isti auto kao i Berlingo, Peugeot Partner... istina, oba spomenuta imaju više konzervativni (klasični) dizajn.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno , ali opet dobiješ solidniji auto u tom 100 tkn razredu.
Nemoj ih sad izjednačavati... razlika je opet velika ;)
Plus... tko uopće kupuje aute na firmu, nije baš da svaka šuša tako dela. Na forumu je valjda jedan jedini :D
A ako i uzmeš... treba računati plaću u naturi, doprinose na nju, pisati naloge ili riskirati, nemre ga baš svako voziti. I plaća se HRT pretplata od 960kn/godišnje. Ima još bedastoća...
 

Mirage

Well-known member
Ova slika od zdeslav1967 je od stare aktualne linije nije od novog modela. A treba uzeti u obzir da je to auto koji se 10 godina proizvodi.

Meni je Peugeot rifter blizanac Berlinga predobar iznutra i izvana . Naročito izvana prednja maska mi je bolje od ovog novog citroen looka.
 
Na vrh