Novi Berlingo, test 1.5hdi, 100 ks

Mirage

Well-known member
Moj je sad godinu i pol star i 24 000 ja bi mjenjao ali mislim da bi me žena upucala.

Drugo ja imam fetiš uzimati aute na kraju proizvodnog ciklusa to sam napravio s astrom i sa Berlingom znaš da su sve dječje bolesti uklonjene i da imaš dobro i pouzdano vozilo e sad što nije u najnovijim trendovima to me ne dira previše.
 

hrc

Member
Super je Berlingo. Nadam se da ce novi biti pouzdan kao sto je bio i prethodni. Hrc hvala na rev..
ne vidim zahvalu na postu :grin::angel:

a čuj, ima više pasivnih i aktivnih elemenata sigurnosti = više elektronike. vrijeme će pokazati. jamstvo je 4 godine + može se produžiti na 5 god.

zadnji ovjes je ostao isti, ako je prednji sa Peugeota 308/3008, treba provjeriti iskustva vlasnika tih vozila. dobro je što nisu radili nešto novo / od nule, pa ne bi trebalo biti dječjih bolesti.

evo i rezultata Euro NCAP testa, koji je ustvari od Riftera:
https://www.euroncap.com/en/results/citro%C3%ABn/berlingo/33738

pogledajte testove drugih vozila u toj klasi, SUV/MPV vozila uglavnom dobivaju slabe ocjene (više težište, nestabilnost i sl).
 

bbozak

Active member
ništa, osim ako želiš da ti putna brzina bude 140 kmh @ 2500 rpm i potrošnjom ispod 7L.
Berlingo je neaerodinamična kocka, sumnjam da može pri toj brzini trošiti tako malo, makar s takvim jačim motorom.
 

markan1000

Well-known member
ima li mjesta za koljena a malo visočije vozače, 2 metra kao što sam ja.
ova plastika oko mjenjača mi izgleda prijeteće za dugačke noge...
 

hrc

Member
Berlingo je neaerodinamična kocka, sumnjam da može pri toj brzini trošiti tako malo, makar s takvim jačim motorom.
poboljšali su aerodinamiku na novom modelu. ono kratko što sam ga vozio, potrošnja ovog od 100 ks je niža usporedba na brzinama 120, 130 i 140 kmh vs prethodni model sa 115 ks. o buki da ne pričam, novi model ispada kao da je limuzina.

više detalja kada ga uzmem jedan vikend na test pa bude referentni uzorak veći (barem 500ak km.

ima li mjesta za koljena a malo visočije vozače, 2 metra kao što sam ja.
ova plastika oko mjenjača mi izgleda prijeteće za dugačke noge...
identično kao i u starom, možda 5% manje sa desne strane jer ovo područje oko mjenjaća ide više u širinu. ja sam 188 cm i meni je ok (novi/stari).
 

Ax boy

Well-known member
G.Mirage iskreno se nadam da je ovo za mijenjanje auta nakon samo 24 000 tkm samo dobra šala!!????? Nego i kakav je ganc novi berlingo test vozilo, dojmovi cijenjeni kolega Hrc? U usporedbi sa starim?
 

Ax boy

Well-known member
Auu već sam se zabrinuo G.Mirage hahahha dobro je, neka vas još dugooo služi od srca želim. Moj je 2011, cca 190000tkm al ko grom, sad kvačilo mijenja se za koji dan. Original naručio ratkape i tako, prodati ću zamjenske od berlingo model 06/07 :) 400 kn 4 komada
 

hrc

Member
G.Mirage iskreno se nadam da je ovo za mijenjanje auta nakon samo 24 000 tkm samo dobra šala!!????? Nego i kakav je ganc novi berlingo test vozilo, dojmovi cijenjeni kolega Hrc? U usporedbi sa starim?
Mislim da se po dosadašnjim postovima trebao dobiti dojam :) Ukratko:

Znatno tiši, mekaniji i udobniji, kvalitetniji vozački kokpit, nešto manji potrošač, motor je uglađeniji. Moment na 100 ks je malo drugačije raspoređen nego na mom 115 ks (bolje na novim motorima lovi u nižima). Po gornjim parametrima, skoro da je klasu iznad auto, samim time je išla i cijena. Ok, ima znatno više pasivnih i aktivnih elementa sigurnosti (assistant braking, prepoznavanje znakova, upozorenje za prekoraćenje i sl..).

Ovaj od 130 ks hdi bi trebao biti bomba, 10,5 sec do 100 kmh, za tako gabaritan i ne prelagan auto je super rezultat + 6ta brzina = vjerujem da bi trebao biti dobar i kao putno vozilo. Ima lumbalno pojačanje vozačkog sjedala (bolji pakete opreme), no nisam imao prilike odraditi neki duži đir u komadu da mogu presuditi. Na starom su sjedala relativno neudobna za duže putovanje (barem meni).

XL varijanta će isto biti ok, jer za "veličinu kombija", plačaš registraciju i cestarinu kao kod osobnog automobila. Govorim ženi, da u XL-u možemo staviti onaj bračni madrac na napuhavanje, pa nam može poslužiti kao i kamper vozilo kad djeca više neće htjeti ići sa nama :)

Kako mu je prednji i bočni profil drugačiji (manje su staklene površine), izgleda na oko "viši", bočno mu 16" izgledaju kao 15", zjapi malo praznina između blatobrana, tu bi dobro sjele 17" :D

Evo još nešto slika... btw, pošalji mi slike radkapa na pm.











 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To ponajviše zahvali debilima iz CitroenHrvatska, koji nisu sposobni objaviti normalan cijenik na onoj zgubljenoj stranici. Jedina opcija je kopati po konfiguratoru.

Pištolj oprema, dizel 75ks ----------------- 132.000kn
Druga razina sa benzincem (3cyl) 110ks - 145.000kn
-II- sa dizelom 100ks ---------------------- 149.000kn
Najviša oprema (Feel), 100ks hdi --------- 165.000kn
-II- sa 130ks hdi --------------------------- 174.000kn
-II- sa 130ks i automatikom -------------- 192.000kn

Nego, tek sam sad skužio da u pištolj opremi auto ima drugačiji prednji kraj. Tj. ako se mene pita, izgleda kako bi Berlingo trebao izgledati. Ne sviđa mi se forsiranje Cactus dizajna i kod njega:

 

liberty

Well-known member
minus 30 tkn i onda je super
ovako preskup

berlingo 1.6 hdi 2011. u srednjoj razini opreme je na akciji koštao 114.060 kn
danas bi za srednje opremljen berlingo dizel osobno dao maksimalno 130.000 kn, ajde nek bude 135.000 kn, i tada bi mi taj auto bio ponovno prvi izbor

uglavnom da želim takav auto, otišao bi u Renault i za cca 139.000 kn uzeo srednje opremljeni Renault kangoo 1.5 dci 90 ks

s druge strane, ako zanemarimo estetiku, smatram da je danas najbolji u toj klasi fiat doblo 1.6 dizel...ali i njemu cijena ide u nebesa

+ onaj koji misli da taj auto (berlingo) u praksi dobro funkcionira s benzincem, taj se grdno vara, jedno je na papiru ili testna vožnja, vjerujem da je super, ali mislim da ga oblik, težina i aerodinamika ubiju po pitanju potrošnje i teško da će overall u realnoj primjeni takav benzinac trošiti manje od prosječno 8,5 litara, a to je stvarno previše
pa moj dizel je sigurno u 142.000 km ne štedeći pritom prosječno trošio 7,0 litara, mogu misliti što bi bilo s benzincem
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Minus cca 15-20tkn
Metalik boja +3.600, XTR unutrašnjost +7.500kn, a vjerovatno ima još štogod ;)

Mislim da sam pročitao negdje da je XL dodatak još 18tkn, ali moram provjeriti
 

Mirage

Well-known member
Liberty moj je xtr paket opreme znači dosta više Od tebe i platio sam ga 135 000 poslje je zbog smanjenja poreza pao na 131 000 što je po meni ok.

Cijene novog sam stavio ja ali su sad u forumu od dvojke.

Ako se mene pita Rifter ili blizanac ima puno bolji prednji kraj od ova oba.
 

liberty

Well-known member
+ (moje razmišljanje) stavljaju na tu vrstu automobila nekakve kerefeke koje ga samo poskupljuju - felge npr. meni na berlingu ne treba niti jedan komad opreme više nego što ga ima, a vidim da se sad sve vrti oko doplata, paketa opreme i sl. gdje čovjek mora biti oprezan da sam sebe ne "pređe"....eto vidim na testu u auto klubu novi berlingo s doplatama preko 200.000 kn, pa gdje to ide

u svakom slučaju preporučam svima koji su zainetersirani za bilo koji model auta da ne čitaju i gledaju testove već da minimalno u salonu sjednu u njega a po mogućnosti ga prije kupnje i prodaju

(zadnje moje razorčarenje je opelov crossland...svi nešto hvale, sjednem u njega a ono preskupo kljuse)

btw. opelov blizanac berlinga - combo sam gledao u salonu i nisam htio ni sjesti u njega, odbila me istaknuta cijena u prosječnoj opremi, a po meni je vanjski dizajn osobito što se tiče bočne linije mnogo više kutijast nego do sada. vjerovatno tome pridonose otvori oko kotača jer nisu obli...uglavnom, bočne stranice su više "kombijaste" nego do sada. iskreno ne vjerujem da bi me probna vožnja navukla da kupim takav tip auta (meni osobno savršen) za + 150.000 kn
 
Na vrh