Novi Berlingo, test 1.5hdi, 100 ks

hrc

Member
Dvije stranice svega i svačega, a nigdje cijene
cijene doznaš kroz konfigurator, ja sam još prije 2 mjeseca abjuzao citroen.co.uk gdje je prvo postavljen :angel:

evo cjenik za skidat, uzmite da po ovom "list price-u" nitko ne kupuje auto:
https://wetransfer.com/downloads/c076cc8c2a8a9f45210e6aa973490dc420181106211726/1078d0


Metalik boja +3.600, XTR unutrašnjost +7.500kn, a vjerovatno ima još štogod

Mislim da sam pročitao negdje da je XL dodatak još 18tkn, ali moram provjeriti
1k € je produžena, u UK je 2k - ali funti. Za XTR sam napisao da je "samo" drugačiji interijer i 17" alu felge, koje ne dobiješ ako staviš grip control.


+ (moje razmišljanje) stavljaju na tu vrstu automobila nekakve kerefeke koje ga samo poskupljuju - felge npr. meni na berlingu ne treba niti jedan komad opreme više nego što ga ima, a vidim da se sad sve vrti oko doplata, paketa opreme i sl. gdje čovjek mora biti oprezan da sam sebe ne "pređe"....eto vidim na testu u auto klubu novi berlingo s doplatama preko 200.000 kn, pa gdje to ide
na opremi se najviše zarađuje, svatko zna što mu je potrebno. ekipa najviše potrpa kozmetike, ala. modutop, head up display, stražnja kamera (wtf, auto je iza ravan, sparkaš ga 5 cm od zida da glavu okreneš preko ramena), gps (ćemu uz google maps)?

ja ću prije odabrati 130 ks i 6 brzina nego 100 ks i 5 brzina + modutop. znam da mi fali zadnje otvorivo staklo (kada stavim bike-ove na kuku), da imam pristup gepeku, eventualno grip control, bežićni punjač mobitela, tamna stakla i to je dovoljno..

po mom predviđanju, ispod 150t kn kada se situacija smiri i popusti malo prilagode našem tržištu. tko ima para, nek kupuje odmah.
 

markan1000

Well-known member
Tj. ako se mene pita, izgleda kako bi Berlingo trebao izgledati
baš sam se jutros razmišljao o tome. nekako mi se čini da je Citroen s ovim Berlingom opako zagrizao za privatne kupce, odnosno obiteljske svrhe. onaj moderan dizajn mi nekako i ne priliči baš jednom dostavnjaku, što Berlingo u srži zapravo je. sad kad vidim ovu osnovnu verziju, to je zapravo to, vjerujem da će ih u dostavnoj varijanti biti puno koji će tako izgledati.
i da, meni se jako sviđa novi Berlingo. pričekati neka malo padnu cijene, i onda za koju godinu ubosti nekog godišnjaka... we will see... :whistling:
 

Mirage

Well-known member
Po količini opreme zvučnoj izolaciji i prodajnim rezultatima od proje se meni čini da se ide na stepenicu više.

Berlingo je do sad bio best buy u svom segmentu a sad vidjeti će mo.
 

hrc

Member
baš sam se jutros razmišljao o tome. nekako mi se čini da je Citroen s ovim Berlingom opako zagrizao za privatne kupce, odnosno obiteljske svrhe. onaj moderan dizajn mi nekako i ne priliči baš jednom dostavnjaku, što Berlingo u srži zapravo je. sad kad vidim ovu osnovnu verziju, to je zapravo to, vjerujem da će ih u dostavnoj varijanti biti puno koji će tako izgledati.
i da, meni se jako sviđa novi Berlingo. pričekati neka malo padnu cijene, i onda za koju godinu ubosti nekog godišnjaka... we will see...
točno to. sa Berlingom gađaju mlađu publiku / obitelj, Peugeot Rifter i Opelova kopija, više su standardnog dizajna, za one koji ne vole kaktusičaste izričaje :)

makar sa tim kaktus stilom, na novom Berlingu nisu pretjerali kao na nekim drugim modelima iz Citroen game.

ovi testni te još par ovih koji vozi ekipa u prodaji, se u pravilu nakon 6 mj. mogu otkupiti po dobrim uvjetima. samo ih treba na vrijeme zahaklat.
 

hrc

Member
evo mene opet, nakon 3 dana druženja sa novim Berlingom i skoro prijeđenih 400 km, mogu dati relevantnije podatke, tj. složio sam tablicu sa nekim usporebama i dojmovima kroz sistem ocjena. nisam htio staviti stavke ala dizajn jer je to osobni / subjektivni dojam, već sam se oslonio na tehničke karakteristike.







Pojašnjenja:

Vožnja:
- udobniji, mekši, znatno tiši, npr. pri 150kmh je kao stari Berlingo na 110kmh
- prosječna potrošnja mi je bila 6l, što bi bilo oko 10% manja nego na starom, ali su prosječne brzine bile veće, tj. na autoputu pri istim brzinama kao stari, manje troši
- manje je pregledan naprijed jer je pozicija kokpita viša i stakla su manja, meni to nesmeta, subjektivan osječaj je manja izloženost / veća sigurnost (bunker style :)

Interijer:
- bolji volan, lijepa instrument ploča sa čak i previše podataka :)
- nešto bolja sjedala, lumbalno pojačanje za vozača
- hifi sustav je 2 razine iznad nego na modelu prije, blutooth isto tako
- ICE ("tablet"), sa svim prikazima od parametara automobila do multimedije, mirror link nisam uspio probati jer treba aplikacija koja se plaća. uglavnom, može se prenositi (kada je spojen kablom), sve sa mobitela, od google mapsa i svega ostaloga (youtube za klince npr)


Aktivna sigurnost:
- lane assistant, odlično radi, npr. po autoputu vozite, bacite pogled na gsm, malo idete prema rubu trake (isprekidane lijevo, ili pune desno), prvo vas lagano cimne na volanu da "da" do znanja, nakon toga slijedi zvučno upozorenje
- active braking, slično kao i za lane, samo ide zvučno upozorenje, dali sam koči u onom kritičnom trenutku, nisam htio probati jer auto nije moj

Pasivna:
- moj ima 4 airbaga, koliko znam, ovaj novi u paketu opreme ima 6 airbag-ova
- 4* na EURO NCAP dovoljno govori
- ima ESP, mislim da je na MK2 bio jedino uz doplatu

uglavnom, drugo vozilo! makar od iza izgleda isto, znatno je drugačiji auto overall. ja sam definitivno kupac, sad je pitanje vremena i financija kada ću si ga priuštiti. čekam da probam 130 ks / 6 brzina, osobno mislim da bi on bio idealan, te me interesira i XL izvedba.

testni sa 100 ks i 5 brzina je dovoljan za većinu potreba, no kako često vozim dosta stvari i obitelj, volio bih više snage.

filmić sljedi uskoro..

napomena:
sve prezentirane informacije i osobni dojmovi su preneseni u najboljoj namjeri, bez ikakvog direktnog utjecaja dobavljaća/uvoznika ili da imam imovinsku korist / popust na kupnju novog vozila.
 

hrc

Member
Thnx! Trebao sam neke konkretne brojevne usporedbe, jer vidim da je dosta ljudi uspoređivalo prijašnju generaciju i novu u nekom drugom smjeru, jer naoko izgledaju kao isti auti, dok su u praksi drugačiji.

Za one koji su vozili stari Duster te novi, također su velike razlike. Skok kod Berlinga je još veći (u tehničkom smislu), samo nije previše u izgledu, pa ga ljudi ne percipiraju kao novo vozilo. Možda i bolje, meni dizajnerski izgleda dobro i nije prenapadan. U 6 godina, murija me zaustavila 2x, i to jednom slučajno, drugi puta zbog brzine. Inaće su me nekad toliko puta zaustavljali na tjednoj bazi (crx vti, ae86, civic type r...) :):angel:

Počeo slagati filmić, ali me stalno GoPro Studio zeza, valjda budem do vikenda uspio pospajat.
 

hrc

Member
nema potrebe, razlika kod ovih guma je možda max. 2-3% razlike utjecaja na potrošnju - Michelin Energy saver očito ima manji otpor kotrljanja.

iz gornjih podataka se vidi da su dobro posložili mjenjač / omjere brzina, auto do 60 kmh bolje nabere brzinu nego moj koji ima više ks, trebali bi vidjeti i dijagrame momenta za novi i stari model. novi motor ima vjerojatno manju turbinu, pa je na nižim okretajima živahniji.

interesira me kako će ići i koliko če trošiti 130 ks / 6 brzina, zanimljivo je da ima 10,5 do 100kmh (buraz!), za takvo kombičasto vozilo je to izvanredan rezultat!

evo napokon.... :angel:

[ame]https://youtu.be/7FdrCMaorRg[/ame]
 

hrc

Member
nema komentara na filmić? :)

update: 1.5hdi sa 130ks, prvi primjerci bi trebali doći krajem ovog ili početkom sljedećega mjeseca. možda se ukaže prilika za probu. XL izvedba se još čeka...
 

bbozak

Active member
Jedinu "manu" koju sam primjetio, privatno, ne vade se sjedala, jest da se spuste u ravninu, al opet...

Ovo ostalo ne bi komentirao, kupio sam novog prije godinu dana, i onda izbace skroz novi model... Da čovjek poludi! Doduše, xtr me košto 134k kn, za te pare ni ovu "Live" varijantu ne mogu kupit, a iskreno, čak i ovaj RD4 mi je ok, jer znam da nema ništa drugo u nas, a u Live paketu je neki žgaba radio naspram Feel gdje je tableta kak spada... :cool:

Bravo za prozore na struju otraga i sve moguće sigurnosne novosti u odnosu na stariju verziju, baš me zanima koliko je udobniji i tiši od starog... Šmrc.
 

hrc

Member
a gle, ako kupuješ novi auto, uvijek nastojiš uzeti kada dodje redizajn = već je par godina na tržištu, pretpostavka da bi sve mane i dječje bolesti trebale biti uklonjene te da će model biti aktivan još neko vrijeme.

bilo je natpisa o izlasku novog modela već zadnjih godinu i nešto, a i pretpostavka je da nakon 10 godina guranja iste šasije izbace nešto novo.

novi model kao što sam napisao, je drugi auto. jedino je vizurom i linijama sličan prethodnom modelu, sve ostalo je izmjenjeno (osim stražnjeg kraja). cijena je takva trenutno kakva je. sa 130 ks diesel varijantom i nešto dodatno opreme, oko 160k kn.

probati ću i C5 Aircross, znatno je luksuzniji, no opet nije toliko "radno vozilo". očekujem da će u 130 ks diesel varijanti, manual mjenjač + srednji rang opreme + dodatno grip control i koja sitnica (npr. bežično punjenje mobitela), ispasti oko 190t kn.

sad treba odvagati što svakome od nas treba ili više preferira, te da naravno stane u neki predviđeni budget.
 

hrc

Member
evo par slika "XL" verzije, opremljen je automatskim mjenjačem te dodatnim redom sjedala (7 ukupno). uživo je dojam neobičan, kao da je kombi, a nije. klasičan ili ti "M" ima neku kompaktnost, no ovaj model ekipa kupuje zbog dodatne funkcionalnosti...


















ja nisam na čistu, u ovom trenutku pod kupnju N1 vozila se može uzeti isključivo "XL "verzija, dok recimo u SLO i Srbiji se može uzeti i klasičan "M". :wtf::confused:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Rađe slovencima dat pare, sumnjam da bi skuplje ispao do registracije.
Vidim da je neregistriran, vjerovatno ga nisi vozio?

Ja imam nešto iskustva s Caddyima, i mogu reći da je Maxi produljena verzija bolje ležala od kraće verzije, čak mi je djelovala i udobnije. Baš me zanima dali je i tu takav slučaj.
 

hrc

Member
Rađe slovencima dat pare, sumnjam da bi skuplje ispao do registracije.

Ne znam na koji način se tretira N1 klasifikacija, možda ovi naši ne bi to priznali, tko će ih znati. Dobra fora ako ga kupuješ vani (na firmu), da ne trebaš platiti PDV (ako nije za daljnju prodaju). Trebalo bi se raspitat...

Vidim da je neregistriran, vjerovatno ga nisi vozio?
I da je, ne bi jer je vozilo prodano.

Ja imam nešto iskustva s Caddyima, i mogu reći da je Maxi produljena verzija bolje ležala od kraće verzije, čak mi je djelovala i udobnije. Baš me zanima dali je i tu takav slučaj.
Mora biti udobniji zbog dužeg međuosovinskog razmaka. Mene isto interesira, ali samo 130ks, ovo sve ispod nema smisla, barem ne u putničkoj verziji, ako planiraš često voziti pun auto ljudi + opremu...
 
Na vrh