vborovic
C5 modifikator
Da, vozim 3-4 auta sa tim sustavom svaki tjedan ... i sa već većom kilometražom k tome ... s time da, vjerojatno sam bio neprecizan, radi se u ručnim mjenjačima, a ne u automatiku ... na automatskom mjenjaču istina radi nešto brže (cijeli proces, dok ti kao vozač želiš da auto krene), otprilike kak si i sam opisaoJesi li ti vidio kako rade novi s&s sistemi?
Istva stvar zašto svatko kupuje drugi auto, a svima bi mogao i trebao biti samo jedan jedini identični ... potrošačko smo društvo ...Hvala na objašnjenju, rekao sam ja odmah da moja logika ne vrijedi drugima.
Ja govorim o tome da nije sve u potrošnji i štednji koja se čini na prvi pogled, jer će te negdje dugdje klepnuti povećanje troškova, ali dobro, ostavljam svakome da to iskusi na vlastitoj koži (limu) ... s obzirom da ovaj auto imaš tek 2-3 mjeseca, ako i toliko, ostavljam te u tom početnom zanosu da ti ne kvarim zabavu bezveze ...
EDIT: Vidim da sam ispustio možda najvažniji dio u cijeloj priči, a koji 100% nije pokriven samom konverzijom na start&stop sustav, a to je turbo ... što u slučaju našeg HDi motora i tog sustava znači da će turbo biti pod puno većim opterećenjem zbog učestalog gašenja, jer njegov rad, odnosno potrebu od nekih 5-10 sekundi da uspori vrtnju na prihvatljivu razinu, S&S sustav ne uzima u obzir (provjereno na više automobila, i to ne samo HDi) ... to znači da imaš još jedan potencijalno veliki popravak kojeg na klasičnom autu nemaš (barem ne unutar prihvatljivog životnog vijeka) ... 300 tkm koje spominješ, ok, tada je velika većina automobila za otpis, ali na 200 tkm baš i nije, a na toj kilometraži ćemo vidjeti tko će što mijenjati i po kojoj cijeni na svom autu ...