Novi akumulator za stop'n'go

vborovic

C5 modifikator
Jesi li ti vidio kako rade novi s&s sistemi?
Da, vozim 3-4 auta sa tim sustavom svaki tjedan ... i sa već većom kilometražom k tome ... s time da, vjerojatno sam bio neprecizan, radi se u ručnim mjenjačima, a ne u automatiku ... na automatskom mjenjaču istina radi nešto brže (cijeli proces, dok ti kao vozač želiš da auto krene), otprilike kak si i sam opisao

Hvala na objašnjenju, rekao sam ja odmah da moja logika ne vrijedi drugima.
Istva stvar zašto svatko kupuje drugi auto, a svima bi mogao i trebao biti samo jedan jedini identični ... potrošačko smo društvo ... :D

Ja govorim o tome da nije sve u potrošnji i štednji koja se čini na prvi pogled, jer će te negdje dugdje klepnuti povećanje troškova, ali dobro, ostavljam svakome da to iskusi na vlastitoj koži (limu) ... s obzirom da ovaj auto imaš tek 2-3 mjeseca, ako i toliko, ostavljam te u tom početnom zanosu da ti ne kvarim zabavu bezveze ...

:D

EDIT: Vidim da sam ispustio možda najvažniji dio u cijeloj priči, a koji 100% nije pokriven samom konverzijom na start&stop sustav, a to je turbo ... što u slučaju našeg HDi motora i tog sustava znači da će turbo biti pod puno većim opterećenjem zbog učestalog gašenja, jer njegov rad, odnosno potrebu od nekih 5-10 sekundi da uspori vrtnju na prihvatljivu razinu, S&S sustav ne uzima u obzir (provjereno na više automobila, i to ne samo HDi) ... to znači da imaš još jedan potencijalno veliki popravak kojeg na klasičnom autu nemaš (barem ne unutar prihvatljivog životnog vijeka) ... 300 tkm koje spominješ, ok, tada je velika većina automobila za otpis, ali na 200 tkm baš i nije, a na toj kilometraži ćemo vidjeti tko će što mijenjati i po kojoj cijeni na svom autu ...
 

mamut

C5
Donator foruma
stvar je od čovjeka do čovjeka

mali OT al na temu

ja recimo ne gasim kompjuter (stolni, ne laptop), jer se najviše sranja dešava pri paljenju, tada se elektronika najviše šokira i smanjuje joj se vijek trajanja

pa tako i s autom ponavljam u zagrebu u kolonama pa plakali bi i ja i auto da ga za*ebavam s paljenjem i gašenjem stotinu puta do doma
 

La Marche

Iskreni optimist
Vjerujem da je svaki sklop na automobilu tako napravljen da izdrži normalno korištenje u koje se uključuje i rad s&s.

Zašto me uvjeravate da to što koristim auto baš onako kako je predviđeno nije dobro?
Pa ne radim nikakve ekstravagancije s njim niti branim ikakvu besmislenu fiksideju! Jednostavno, koristim auto baš onako kako je zamišljeno.

I tako radim već desetljećima i svi moji auti su nakon prodaje još godinama uz normalno održavanje radili bez ikakvih problema.

A i kompjutere gasim i palim već desetljećima i nikad im se ništa loše nije dogodilo.
 

vborovic

C5 modifikator
Zašto me uvjeravate da to što koristim auto baš onako kako je predviđeno nije dobro?
Nitko te ne krivi što koristiš auto na dobar način baš onako kako ga je netko napravio (a to je na loš način) ... :D ... dio sklopova jest prilagođen za s&s sustav (inače bi ti recimo radio bio ugašen zajedno s motorom, što naravno nije slučaj), i to su napravili popriličnu rekonstrukciju ... ali, sami motor i turbo su netaknuti, odnosno isti u oba slučaja, tu leži problem ... no, s obzirom da se ti budeš riješio auta dok te to ne bude ni zakačilo, samo uživaj onda ... :)
 

mamut

C5
Donator foruma
Zašto me uvjeravate da to što koristim auto baš onako kako je predviđeno nije dobro?
ja osobno te ne uvjeravam jer nemam nikakve valjane dokaze, samo iznosim svoj filing u vezi tog s&s sustava, od kojeg se ježim kad mi slučajno ostane upaljen :D

moj filing je još popraćen uz par dobrih majstora istog mišljenja, tipa ''ma to auti imaju jer je EU tako naredila, da nije nebi nikad''

samo vi terajte po filingu i bit ce sve ok :grin:
 

diegos

Well-known member
Ja se pridružujem "anti s&s" ekipi :grin:
Nemam noviji auto pa srećom nemam ni s&s, ali to bi bilo prvo čega bi se "riješio".
Proizvođači navode manju potrošnju, co2, zadovoljavanje normi i te gluposti... Ne vjerujem da su ostali sklopovi u autu napravljeni da (u potpunosti) budu imuni na s&s. Motor je napravljen da se vrti. To mu je posao. Pa i onih 2, 10, 30 sekundi na semaforu... :D

:kava:
 

vborovic

C5 modifikator
Da ne bi La Marche mislio da smo ljubomorni na njegov auto ili što već, nismo ... :D ... mene kao vlasnika vrlo sličnog auta iskreno brine to što su sa s&s sustavom izveli, i to ne samo Citroen, i mnogi drugi koji su se ulovili to kao slamke spasa da mogu postići Euro 5, odnosno čak i Euro 6 normu ... kroz par godina, vrlo vjerojatno će to ispasti slično kao sa VW-om i američkim autima po pitanju emisija ... lijepo na papiru, kratkoročno gledano, ali dugoročne posljedice po potrebne popravke će pregaziti početnu uštedu ... a što se tebe konkretno tiče, ti samo to vozi i ne zamaraj se sa detaljima s kojima se neki od nas bave ... :weeabooface:
 

Hrvoje Marin

Active member
S&S je u osnovi u redu, recimo na octaviji novoj radi sasvim ok, ali, kad je sasvim pun aku, nakon duže dionice, kod ponovnog pokretanja svjetla vidljivo potamne, napon znači padne, trebalo bi mjeriti. Vjerojatno bi bilo bolje kad bio bio poseban aku samo za pokretanje.
@vb, nema kašnjenja na semaforu, stisneš kvačilo, radi.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zna mi se dogoditi da dnevno ukupno i preko pola sata bude ugašen. Pa nije to baš tako beznačajno.
Kamo sreće da na svakom raskrižju svi auti u stajanju zašute i prestanu izbacivati otrove. A pogotovo kad bi to imali i dostavni kamioni...
To je izračun stajanja automobila i sve to stoji što si rekao.
Pitanje se povlaći samo po sebi za tvojim odgovorom a to je koliko auto troši kad se svaki put upali ?
a sviima nam je poznato da kod paljenja i prvog starta auto trioši puno više nego u leru ?

Tjedno mi je zbrojeno auto ukupno ugašen barem 3 sata. To je ukupno barem 1,5 litra tjedno manje potrošeno, zar ne?
Ušteda je ali uštediti se može i sa laganom nogom na gasu a to si nam već i sam više puta dokazao sa C4 a tako češ i sa C5 vjerujem.

Inaće što se tiće turbine tu se ne brini taj dio su dobro riješili po pitanju hlađenja i drugih nekih stvari tako da u stvari samo uživaj u vožnji i ne brini za stop-start sve to ljepo radi.
ali da stop start sustav ima neku ekološku notu i nema baš iz gore već spomenutog pitanja.

kod hibrida je nešto drugo u pitanju i on ima veću eko normu od stop start sustava jer njega iz stajanja pokreče elektromotor a ne dizel-benzin.
jer ono što u gašenju uštediš dvaput u startu potrošiš .

Auto je inaće lađa i samo tjeraj :cool:
 

Charlie S

New member
Zapravo se svaka nova tehnologija teško prihvati, ali je vrijeme na kraju pravi pokazatelj stanja.

Ja nemam S&S ali ne bih imao ništa protiv. Na svom Scenic imam električnu ručnu, pa su svi govorili šta ćeš kada zaledi, ode elektronika ... ovo ono, a recimo mene taj sustav sasvim dobro služi, i odlična je stvar za svakodnevnu upotrebu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zapravo se svaka nova tehnologija teško prihvati,
Tehnika kao tehnika se prihvati i ja ju prihvačam samo želim reći da sustav stop-start nema baš neku eko notu.
a da radi dobr radi sad vrjeme će pokazati sve druge strane tog sustava.
ali i meni super pomoć na uzbrdici ne dižem ručnu već auto ga sam malo zadrži taman dok gas već na podu :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Moj C5 ima klasičnu ručnu, pa svejedno stoji kao ukopan na uzbrdici/nizbrdici ... i to unedogled (a ne onih do 4 sekunde koje se spominju u uputama) ... malo sam ga "overclockirao" ... :D
 

hahehihoh

New member
Imam pitanje... Zivim u Alpama gdje noci padne temp. do -15 stepeni C. Dok sam auto resovno upotrebljavao nisam imao nikakvih problema s paljenjem. Danas posle 3 dana sto ga nisam palio, na -1 st.C nije upalio odmah. Bas se je mucio.

Da li je to ok, ili moram zamijeniti aku polako? Nece s novim biti isto? Da bi auto dao u garazu, bio bi dobar pijedlog ali nemam takve mogucnosti.
 

Phantom

Drajver
ja zadnje vrijeme idem na posao pješke (imam pola sata do posla) neda mi se led strugat, poslije 5 dana ne korištenja auta, odma kresno, znači jutarnje temperature oko -10, mislim da ti je akumulator polako oslabio...
 
Na vrh