Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

Pavel

Lepi™
F36 mi je zadnji lijepi BMW koji su izbacili (4 Series Gran Coupe). Nakon prve linije X6 (E71) i Bangleove 5-ice (E60), mislio sam da ne može gore. Iskreno sad su mi i E71 i E60 lijepi.. Uz sve to interijer koji je identičan od 1991. ne mogu prožvakat. Nije baš neka sreća sa famoznim "svetim trojstvom". BMW se poružnio izvana, unutra je već star..Prestar..

Audi je unutra čak i lijep ali izvana je postao..Ne znam, uklopio se u sivilo. Više ne razlikujem stare od novih, a dok ne vidim duljinu s boka ne znam jel A4, A6 ili A8.

Mercedes mi je vani top, unutra je replika čobanskog disko kluba u kojem trešte cajke i fali samo sisata pevaljka. Nisam sjedio u ovim novim verzijama i iskreno me zanima (ako netko od vas je), kako vidite van? Koji k..ac možeš vidjeti kroz šajbu kraj onoliko LED ekrana, LED rasvjete, onih traka u svim mogućim bojama..Pa ono je užas..Ono ima veće zagađenje nego Audi 80 na Co2 testu.

Da imam mogućnosti kupovat automobil u toj klasi - Jaguar ili Volvo..Prije Jaguar..Al eto, samo da je Dojčland :D
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Mercedes mi je vani top, unutra je replika čobanskog disko kluba u kojem trešte cajke i fali samo sisata pevaljka.
Evo ti lajk. :) Godinama tražim riječim za opisati interijer. Ovo je tip-top opis.

Gledao sam aktualnu C-klasu. Izvana je lijep, ali unutra je užas. Ni gospođi mi se nije dopao uz tvrdnju da "to voze vlasnici kafića". :) Vjerojatno jer oboje poznajemo po jendog vlasnika kafića koji ga ima. :)
 

Pavel

Lepi™
I kod nas voze vlasnici kafića..I kod nas..

Mercedes je uvijek bio elegancija. Je*ite me, al ja ne vidim direktora jake korporacije u odijelu kako sjedi u autu sa roza LED rasvjetom i trakicama oko infotainmenta, mjenjača, volana, po vratima, podu i ne znam gdje je već nisu nasrali. Ne kužim..Ili ono direktora koji sjedi iza i čeka veleposlanika da zajedno obiđu nekakvo gradilište ili postrojenje..I sad se oni iza voze a ono disko arena. Prostor za noge kričavo zelen, u vratima roza trakice, naprijed od vozača sve plavo, bijele LED lampe u krovu.

Vremena se mijenjaju. Mislim da se direktori više u tome ne voze, a da smo na tragu ovoga o čemu pričamo. Sad je to za vlasnike kafića. :D Ako i prođe CO2 test, pa rasvjetno zagađenje unutra je katastrofa.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Mislim da se direktori više u tome ne voze, a da smo na tragu ovoga o čemu pričamo. Sad je to za vlasnike kafića. :D
Ne znam jedino kakav je profil kupaca E-klase, ali C se definitivno srozala na taj rang. Barem ovo što ja vidim i znam.

Je*ite me, al ja ne vidim direktora jake korporacije u odijelu kako sjedi u autu sa roza LED rasvjetom i trakicama oko infotainmenta, mjenjača, volana, po vratima, podu i ne znam gdje je već nisu nasrali. Ne kužim..Ili ono direktora koji sjedi iza i čeka veleposlanika da zajedno obiđu nekakvo gradilište ili postrojenje..I sad se oni iza voze a ono disko arena.
Mislim da tu vrstu kiča obožava saudi ekipa. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
Te kratke guzice su diplomirali, z3, z4, 6, compacti, 1 coupe, meni su super
drž se alfe i citroena! ovo sam na svojem sinoć screenshootao. upalila se lampica motora.
nisam dignuo haubu, smrdilo je iz nje kao da će motor svaki tren eksplodirat.
obrisao sam greške i danas se vozio bez ikakvih lampica.

_20201005_204541.png
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Još kad sam ja bio mali, sportske karoserije s običnim motorima bile su normalna stvar. Matra Bagheera, FIAT X1/9, čak su i iza željezne zavjese napravili Melkos s Wartburg motorom.
To se očito nije isplatilo pa su ugurane u modu, tobože "decentne", verzije običnih auta s idiotski jakim motorima i sportskim ovjesima.

Meni srce baš zakuca življe kad vidim ovakvu karoseriju s običnijim motorom.

El.motor mi je sasvim ok, tiši je, jednostavniji i ekonomičniji, energetska strategija u cijelom svijetu ide im u prilog i kako stvari idu još za naših života mogli bi postati dominantni. Nemam ništa protiv starih auta sa starim motorima, ali novi auti neka ipak budu rađeni za nove pogone.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ako želim u 2020. godini predstaviti europski skupi sportski auto kao start up, što su ovi napravili i to sjajno, logično je da ću ga planirati s elektromotorom i tako su ovi napravili i auto mi se sviđa baš takav i to sam napisao.
I energetska strategija EU je baš takva kakva je. Nisam ju niti osmislio, niti branio, čak niti komentirao, niti me išta od te strategije zanima.
Ne vidim zašto mene pokušavaš provocirati tim pitanjima. Piši vladama EU, ili nekom tko se tom problematikom bavi.

Ja sam samo dizajner koji se nadao podijeliti nešto lijepo s kolegama na forumu. Pogriješio sam, nastavite dalje bez mene o ugljenima, robovskom radu djece i fiskalnoj politici u budućnosti.
 

Milosh

Test
Nekome će se sviđati, nekom ne, meni je lijep i zanimljiv pa zato dijelim..






















Technical specifications


Engine
Aspiration: Turbocharged
Size: 2000cc
Number of cylinders: 4
Cylinder alignment: Inline
Valves per cylinder: 4
Bore x stroke: 82x93.2 mm
Compression ratio: 10.2:1
Maximum HP/kW: 420 hp/308 kW @ 7000 rpm
Maximum torque: 455 Nm @ 6000 rpm
Maximum boost: 2.7 bar
Maximum RPM: 7700 rpm
Fuel system: Direct injection
Turbo: Borg Warner EFR, ceramic ball bearings, gamma-ti turbine wheel
Exhaust: Dual tube stainless steel, twin catalytic converters

Transmission
Drive wheels: RWD
Gearbox type: Manual synchromesh helical cut dog leg
Number of gears: 5
Clutch: 200 mm, organic disc
Prop shaft: Carbon fibre
Final drive: LSD with customizable ratio

Dimensions
Wheelbase: 2446 mm
Length: 4203 mm
Width: 1748 mm
Height: 1220 mm
Track front: 1466 mm
Track rear: 1489 mm
Fuel tank capacity: 57 litres

Suspension and body
Front: Double wishbone, adjustable camber, caster, toe and bumpsteer
Rear: Double wishbone, adjustable camber and toe
Dampers: Adjustable compression and rebound front and rear
Anti-roll bars: Tubular anti-roll bars front and rear, adjustable rear stiffness
Steering rack: Rack and pinion with adjustable ratio
High-strength steel and carbon fibre body
Roll cage made in titanium

Brakes
Front: 4-piston caliper, 362x32 mm disc
Rear: 4-piston caliper, 330x25.4 mm disc

Wheels
Front tyre size: Pirelli P Zero 245/40-R18
Rear tyre size: Pirelli P Zero 265/35-R18
Front rim size: 8.5”x18”
Rear rim size: 9.5”x18”
Centerlock wheels

Weight
Curb weight: 990kg
Weight distribution: F:R 47:53%

https://www.cyanracing.com/concept-cars/volvo-p1800-cyan
 
Na vrh