Neobavezni razgovori 💬

visaluteju

Well-known member
Zadnji brisači se pale na rikverc, ako su prednji aktivirani
hm znaci ako su ukljuceni prednji da mlate, automatski cim se krene u rikverc parle se i zadnji...cini mi se da su bili ugaseni prednji ali odoh provjeriti...
Zadnji brisači se pale na rikverc, ako su prednji aktivirani
provjerio pale se nekad i bez prednjih nekad ne. Znaci negdje nesto spaja. Pretpostavljam da aktiviranjem rikver scjetla struja ide i do brisaca, sad mozda los spoj, masa itd
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Probaj otkaciti konektor sa ploce zadnjih svetala, na obe strane ako imaju rikverc sijalice, pa vidi jel se pali brisač
 

diegos

Well-known member
Hm nešto mi zvoni da je moguće da se zadnji brisač pali u rikvercu i neposredno nakon što prednje ugasiš (Clio). Mogu provjeriti ako se sjetim, ali znam da je totalno glupa logika.
 

visaluteju

Well-known member
Hm nešto mi zvoni da je moguće da se zadnji brisač pali u rikvercu i neposredno nakon što prednje ugasiš (Clio). Mogu provjeriti ako se sjetim, ali znam da je totalno glupa logika.
Pa hajde ako ti nije mrsko. To b8 me spasilo da je tako. Dacia je renault pa je isto
 

Milosh

Test
Da, na te kontakte na motoru sam i mislio. (y)

Hm nešto mi zvoni da je moguće da se zadnji brisač pali u rikvercu i neposredno nakon što prednje ugasiš (Clio). Mogu provjeriti ako se sjetim, ali znam da je totalno glupa logika.
Nisam to primjetio na našem Cliu.

Pretpostavljam da aktiviranjem rikver scjetla struja ide i do brisaca, sad mozda los spoj, masa itd
Zadnji brisač se sigurno ne napaja istom strujom kao rikverc svjetla. Da bi zadnji radio postoje dvije varijante/kombinacije: 1) da su upaljeni prednji i mjenjač u rikvercu, ili 2) da je upaljen samo zadnji.

U svakom slučaju po meni je krivac ručica za brisače.
 
Na vrh