Neobavezni razgovori 💬

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno, u Hr bez problema… a na sudu je hoće li prihvatiti ili ne. Al policija postupa po snimkama… možda ne uvijek, ali ima sutuacija gdje svakako jesu
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Zna li netko od vas kolika je kazna za vožnju preko pune bijele u zavoju (sječenje zavoja) i samim time guranje drugog auta sa ceste?
Jučer mi je tako neki frajer uletio pa sam morao sići sa ceste, sreća na dobrim gumama.
Skinuo sam sa dash cama i prijavio na onu MUP aplikaciju i stoji Approved. Jel bi mogao dobiti štogod bitno?
Sad si me sjetio kako me jednom profesionalni vozač (!) uvjeravao u razliku između pune i pune dvostruke. Prema njegovom imaginarnom shvaćanju pravila: "preko jednostruke pune crte se može prijeći do polovice vozila zbog obilaženja, a dvostruka puna se ne smije gaziti uopće" :)

Pravilnik o prometnim znakovima ne pravi razliku u zabrani kretanja preko pune bila jednostruka ili dvostruka, a Zakon o sigurnosti prometa na cestama određuje to prekršajem od 60 €. Zanemarivo malo, ako se mene pita. Zašto kazna za tako opasnu radnju nije više približena npr. sankciji prolaženja kroz crveno, ostaje misterija.

Čini mi se kako primjećujem skoro pa epidemiju rezanja crte u zavoju. Jednako stranci i domaći.
 

visaluteju

Well-known member
Ajmo ekipa pomoc na prvu, pucajte sa idejama
Kupio stari prije 10tak dana Dacia Sandero Stepway 1.5 dci 2016. Super autic, provjerenih 190 000, povoljno ga izasao bla bla.
Sitnice koje su se pojavile a nismo skontali na prvu su sledece:

1) Ponekad brisaci rade normalno a ponekad samo u 3. - najvecoj brzini, kada se iskljuce ostanu po sred sajbe, ne vrate se, i kada se ukljuci spricanje tekucine za brisace brisaci se ne aktiviraju. (kesnije nekad opet sve radi normalno, pa opet nekad ne radi i u krug)

2) Grijanje naprijed ima 4 otvora, desi se da jedan od otvora izbacuje mlak vazduh a druga 3 normalno. Pomisljao sam da ne radi klapnica ili nesto medjutim, taj jedan otvor koji ne radi mjenja mjesto, nekad je lijevi centralni a nekad krajnji desni itd, nema pravila.

Bio slab akumulator (ja sumnjao da je do toga mozda), stari reklamirao, vratio se do lika koji je obecao to srediti jer ima servis pored prodaje auta i majstori su stavili novi akumulator i sve kao popravili, isprobali, stvarno radilo. U povratku kuci skontaju da se opet isto ponavlja sa brisacima i grijanjem.

Sta bi ja tacno mogao pogledati, pretpostavljam da brisaci imaju negdje relej i da je vjv on...gdje se nalazi ? ima li sta drugo biti oko grijanja ili su mozda klapne ? cudno mi ovo setanje problema sa grijanjem ?
 

szahtila

Well-known member
ima li sta drugo biti oko grijanja ili su mozda klapne ? cudno mi ovo setanje problema sa grijanjem
Možda je neko strano tijelo u ventilaciji, ako je auto stajao prije prodaje, neko gnijezdo, lišće.... Ne vjerujem da uopće ima klapne kojima može birati kamo na ta 4 otvora može puhati
kada se iskljuce ostanu po sred sajbe
Ovo može biti do mikroprekidača koji se nalazi unutar kućišta brisača a služi da se brisači uvijek zaustavljaju u početnoj poziciji
 

szahtila

Well-known member
Hvala momci, sutra cu probati malo raskopati pa vidjeti.
Vezano za brisače, možda probati odspojit i spojit par puta konektor koji bi trebao biti na motoriu brisača, možda loš spoj
Vezano za brisače, možda probati odspojit i spojit par puta konektor koji bi trebao biti na motoriu brisača, možda loš spoj
Vezano za brisače, možda probati odspojit i spojit par puta konektor koji bi trebao biti na motoriu brisača, možda loš spoj
Pripazi na hrčka, da ne zbriše nekažnjeno
 

visaluteju

Well-known member
Ajmo ekipa pomoc na prvu, pucajte sa idejama
Kupio stari prije 10tak dana Dacia Sandero Stepway 1.5 dci 2016. Super autic, provjerenih 190 000, povoljno ga izasao bla bla.
Sitnice koje su se pojavile a nismo skontali na prvu su sledece:

1) Ponekad brisaci rade normalno a ponekad samo u 3. - najvecoj brzini, kada se iskljuce ostanu po sred sajbe, ne vrate se, i kada se ukljuci spricanje tekucine za brisace brisaci se ne aktiviraju. (kesnije nekad opet sve radi normalno, pa opet nekad ne radi i u krug)

2) Grijanje naprijed ima 4 otvora, desi se da jedan od otvora izbacuje mlak vazduh a druga 3 normalno. Pomisljao sam da ne radi klapnica ili nesto medjutim, taj jedan otvor koji ne radi mjenja mjesto, nekad je lijevi centralni a nekad krajnji desni itd, nema pravila.

Bio slab akumulator (ja sumnjao da je do toga mozda), stari reklamirao, vratio se do lika koji je obecao to srediti jer ima servis pored prodaje auta i majstori su stavili novi akumulator i sve kao popravili, isprobali, stvarno radilo. U povratku kuci skontaju da se opet isto ponavlja sa brisacima i grijanjem.

Sta bi ja tacno mogao pogledati, pretpostavljam da brisaci imaju negdje relej i da je vjv on...gdje se nalazi ? ima li sta drugo biti oko grijanja ili su mozda klapne ? cudno mi ovo setanje problema sa grijanjem ?
Rijesio sam prednji brisac, rastavio mehanizam koji je na motoru i imaju kontakti koji prilikom okretanja znaju kada vratiti brisac u polozaj i sve to malo podmazao, ocistio i iskrivio kontakne limiće da imaju bolji kontakt i sada radi ok.
Ovako nekako izgleda
54cab355033b7_-_wipers_03_630_1110-de-65918479.jpg

Ostaju zadnji brisaci koji se pale kada se usalta u rikverc. Ocistio sam kontakte od zadnjeg fara, mislio sam i pregledati zadnji motor brisaca ali nisam uspio skinuti plastiku ispod zadnje sajbe... :(
Takodjer rastavljanje oko grijanja sam ostavio za neki drugi dan
 
Na vrh