Neobavezni razgovori 💬

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Meni je kompare za aute super, platim cca. 1100 kuna za VTS i 1000 kuna za c4.
Ja u co dobio direktno isto toliko 1100 za ds4 i 1060 za Fiestu. Motor je skup bilo gdje. Kompare mi je bio 200 kuna skuplji za sve. Ne znam, možda me ona ženskica što radi u co simpatizira. 😀

Edit: ds4
 

Milosh

Test
Kad smo kod neobaveznih pitanja....

Drugo auto u porodici nam je Clio III, 1.2 be(m)zinac sa ljutih 55 kW. Da li neko zna šta zapravo ti mali benzinci (ventili, motorići, aktuatori, ECU) rade u periodu od davanja kontakta do gasenja većine lampica? Pitam zato jer ga ponekad znam u žurbi upaliti odmah, bez čekanja da se ugase lampice. Vjerujem da mu to ne šteti ali opet se pitam, pa zato pitam vas. On svaki put upali bez problema, bez obzira kako ga palim i koliko je stajao.

Znam da se često kod tih benzinaca pri davanju kontakta čuje pumpa u rezervoaru, ali kod ovoga se nikad ne čuje.

Nešto drugo zbog čega bi trebalo čekati?
 

Pavel

Lepi™
Zar postoji itko tko bi uzeo kasko sa frašizom?
Tražio sam ponude od nekoliko kuća, obzirom da mi predstoji registracija i svi uredno pošalju prvo ponudu s franšizom (jer je ona cjenovno povoljnija). Tek nakon par ponuda sam uvidio svoju grešku i onda stavljam u napomenu da mi se obračuna puni kasko bez franšize.

Isto tako variraju cijene jako. Neki samo pitaju za model i paket opreme, ostali pitaju do najsitnijih detalja (imate li radar, adaptivni tempomat, kameru, blind-spot u retrovizoru, jesu li retrovizori grijani itd., jesu felge standardne ili doplata..)
Nešto drugo zbog čega bi trebalo čekati?
Ne znam odgovor na tvoje pitanje, ja nisam nikad na benzincu nešto posebno čekao. Na C5 2.0HDi jesam.. Dok se sve ne popali i pogasi.. Nego sad imam po prvi puta auto na tipku. Kaj je s time? Tamo se ništa ne čeka. Sjednem u vozilo, automobil detektira ključ i samo javi pozdravnu poruku međutim sve je ugašeno. Stisneš gumb i paljenje je instantno. Tu se ništa ne čeka. Ne znam jel kod dizela nešto drugačije i ima nekakva odgoda od pritiska do paljenja no koliko mesjećanje služi i curin Mitsubishi je dizel i isto se pali taj moment.
 

Milosh

Test
Mislim da kod tih na dugme ECU pali odmah ako je sve spremno. Meni Volvo isto pali odmah, ali u rijetkim prilikama vidim da upali grijače i onda paljenje čeka nekih 4-5 sekundi.
 

szahtila

Well-known member
Kad smo kod neobaveznih pitanja....

Drugo auto u porodici nam je Clio III, 1.2 be(m)zinac sa ljutih 55 kW. Da li neko zna šta zapravo ti mali benzinci (ventili, motorići, aktuatori, ECU) rade u periodu od davanja kontakta do gasenja većine lampica? Pitam zato jer ga ponekad znam u žurbi upaliti odmah, bez čekanja da se ugase lampice. Vjerujem da mu to ne šteti ali opet se pitam, pa zato pitam vas. On svaki put upali bez problema, bez obzira kako ga palim i koliko je stajao.

Znam da se često kod tih benzinaca pri davanju kontakta čuje pumpa u rezervoaru, ali kod ovoga se nikad ne čuje.

Nešto drugo zbog čega bi trebalo čekati?
Ne brini, motor je brži od tebe
 
Na vrh