Moj VTS :)

Ruske

Active member
1. mos2 od adk mozes kupit u ciaku, nazalost ne radi nam sad web shop da ti vidim cijenu, al sumnjam da je vise od 40-50kn kanta od 400ml, a mozda sam i previse rekao...

2. koji je to civic R VIII? neznam ovako po generacijama, da napises mozda EP3, FN2 i sl. bi vise skuzio :D

3. jbl je teski shit, za oem zvucnike je ok, ali za malo jace navijanje, a da ne pricam za audiofile je 0 cista...

4. ti si prva osoba koja se zeli rijesiti plave crte na regama, svi bi ih stavljali legalno (koji nemaju), a ti bi micao, a razlog mi glup? kakve veze ima uvoz i 750tkm sa nasim novim regama? meni je 50x bolje to plavo HR nego bijela ovalna naljepnica, po mogucnosti naljepljena na karoseriju, a ne na unutrasnjost zadnje sajbe...

5. zivio!
 

Cutac

Prèkaroš
E super, otici cu po to u Ciak, hvala!

E bas taj Civic, FN2 :D

Slazem se da je JBL za audiofile los, ima hrpu basa i nista drugo, ali za navrnuti u voznji je super!

Ok, na HR naljepnicu sam zaboravio jer ju nikada nemam, ali da, VTS je imao naljepnicu koja je skinuta radi novih tablica.
Uvoz ima veze jer je ovo stariji auto za novim tablicama, sto znaci da nisu originalne :D


A ovo za kramu od 200€ mi se svidja jer bih htio neki auto pred presu da ga malo silujem po poljskim putevima :D
 

Cutac

Prèkaroš
jesi kupio mos2?
Nisam, došao poslije 6, Ciak bio zatvoren, otišao u Tokić i tamo našao INA mast :)

a bas ne bi mogao definirati da jbl ima hrpu basa...ima hrpu nicega...neznam, nedefinirani zvuk mi baca...
Ima prenaglašen bas, ali nema nešto jak kick. Bolji je od svih generičnih zvučnika u autima, ali nije audiofilski, kao što si rekao. Ja bih ga ocijenio sa 7/10. Paprinati obični zvučnici u autima bi bili nekih 2-3/10, neki bolji papirnati 4-5/10, Alpine u mom c4 bi bili isto oko 7/10, B&O u Audiju 9/10.
A da recimo uzmem da mi je B&W u dnevnoj sobi 10/10(a nije, samo za usporedbu), JBL u VTS bi bili oko 4/10, a papirnati generični 0-1/10.
 

Cutac

Prèkaroš
Dragi moj Sisak :cool:

Cik zore, prva smjena s posla, mene budi poštar, stiže paket.


I ništa, danas izgleda da mi je neradni dan, da se sav rad odnosi na aute. C4 nisam stigao riješiti, zato su VTS i Panda dobili tretman pranja stakala i čištećnja i zaštite kokpita i ostalih obloga. VTS je još dobio Meguiar's Gold Class Rich Leather tretman.
Prije(obratite pozornost na refleksije sunca o kokpit i sjaj aluminija u sredini kokpita):

Poslije:

Kokpit se manje sjaji, a crnji je uopće ne izgleda mokro kao sa svim sprejevima za kokpit. Izgleda doslovno kao da je auto u salonu.
Bio je red i malo motor upicaniti:

Starija sestra se nije bunila na malo pažnje i mažnje:

Budni promatrač je ocijenio posao sa prolazom:


Prekosutra ide C4, a ako stignem, voskam jednoga za vikend. VTS za vikend dobiva ljetne gume gore.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Dobar posao 😉! Nažalost, dojam kvari obris suvozačevog airbaga! Hebem ih uglavu, pa mogli su napravit da bude ko pretinac kad se već vidi gdje je..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Istina da je malo nespretno izvedeno, ali u živo se te stvari ne primjete toliko kao na ovakvim slikama.
Dobar posao ;)
Di nabavljaš materijal?

PS

Koja je ovo luda oprema u Pandi. Bio sam uvjeren da je vulgaris i onda skužim aut. klimu i Blaupunkt :D
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala :weeabooface:
Nažalost, dojam kvari obris suvozačevog airbaga!
Slažem se, i uživo se također vidi ta crta gdje je rezano za rupu. Smetalo mi je, ali sam se naviknuo.

Di nabavljaš materijal?
Auto Partes. Ovo dvoje sa slike je bilo 354 kune sa dostavom.

Koja je ovo luda oprema u Pandi. Bio sam uvjeren da je vulgaris i onda skužim aut. klimu i Blaupunkt
Full, ima auto klimu, tempomat, onaj napredniji displej kod brzinomjera, namještanje sjedala po visini, pune naslone za glavu(nisu oni sa rupom), ...
Jedino što nema su prednje maglenke.

Nego, sad sam htio smanjiti intenzitet osvjeljenja ekrana i onaj kotačić na volanu ne radi kako treba. Napreskokce mijenja intenzitet i nekada ide u kontra stranu(vrtim dolje, on pojačava i obrnuto). Špricao sam sad kontakt sprejem i vrtio, probat ću sutra jel radi, no jel se to da rastaviti ili na neki drugi način srediti?
Isto je i sa kotačićem za odabir radio stanica, isto napreskokce skače i mijenja smjer.
 

Cutac

Prèkaroš
Što je Lidl kriv?
Ono govno govanjsko za 222 kune se iskrivilo i auto je skliznuo. Da je prag imalo šugaviji bio, blatobran bi mi glavu polomio.
nemoj da ga rezu, da se to izvuc.
Rekli su da će ga izvući. Idem kod navodno najboljeg limara u krugu jako puno kilometara, vjerujem da se neće znati da se išta radilo.
Jedini problem je što sam naručen za 16.03., a mjesec dana gledati taj prag neće biti lako.


Ne mogu slikati dizalicu jer je na dnu rijeke završila, ali evo na slici označeno što se iskrivilo.
Ovak se pofrkalo:


Mislim da se jedna od ovih ruku crnih koje su paralelne s crvenom gredom iskrivila pa da čaša nije imala oslonac pa se i ona pofrkala. Iskreno nisam baš zagledao.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Šta reći... žao mi što ti se to dogodilo, da si baksuz, jesi, da je moglo gore bit, jes.. ispravit će se jbg
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moguće da je ispao osigurač osovine, pa onda ona na jednom kraju, isti rezultat bi bio.
Ja sam na vrijeme skužio da nema osigurača pa sam stavio šarafe s dvije matice. Dizalice se nemože sklopiti nazad u sebe do kraja, ali nema straha.
Javi ako skužiš što je točno bilo.

No sve u svemu, nije Lidl kriv, niti najmanje. Piše sve i u manualu :D

Auto jednostavno nesmije stajati na dizalici, pogotovo ne na najjeftinijoj na tržištu. Staviti još glavu pod to... Darwin se smijulji.
Jel ti bar kotač bio montiran u tom trenutku?
Ja pod auto stavim nosač, komad grede i kotač koji skinem, a dizalicu mrvicu popustim da sjedne. I to ako samo jedan kut dižem.
Preporučam ti isto, nije neka prevelika tlaka

PS

Sad vidim da si već teleportirao dizalicu, ništa od obdukcije :D

PPS

Kako ti je stajala dizalica u odnosu na auto? Ove male apsolutno uvijek moraju stajati pod pravim kutom na auto, u suprotnom može doći do bočnog pomaka na ovim osovinama što drže čašicu. Onda je samo pitanje vremena koliko će dugo žičica osigurača držati
 

Cutac

Prèkaroš
da je moglo gore bit, jes..
To definitivno :)

Moguće da je ispao osigurač osovine
Mislim da nije, baš su se vidjele pofrkane refleksije sa tog komada.

Jel ti bar kotač bio montiran u tom trenutku?
Ne, taman sam ga bio skinuo. Pomislio bih da sam zaljuljao auto, ali nisam, kotač je sam spao.

Ja pod auto stavim nosač, komad grede i kotač koji skinem
Ja stavim kotač i letvu na njega kao osiguranje, ali to samo ako radim nešto, ovako kad mijenjam gume mi nema smisla. Treba mi manje vremena da gurnem zimsku gumu nekud i stavim ljetnu, nego što bi mi trebalo da zimsku kotrljam oko dizalice, pa ispod, pa...

Inače ne volim raditi sa takvim dizalicama, zbog toga idem mehaničaru za svaku sitnicu radi koje treba ispod auta. Ovako na kotačima i kočnicama mogu raditi jer ako auto i padne, pada ispred mene, ne na mene, ali da se zavučem, nikada.
Sad vidim da si već teleportirao dizalicu, ništa od obdukcije
Da, mislio sam ju odvesti frendu jer on voli drkati po takvim stvarima, ali putem do limara sam išao preko mosta, vidio dizalicu u autu, stao pod sva četiri i bacio ju.

Budem uzeo ovu
https://lincos.hr/6093-podna-dizalica-3-tone.html

Privremeno dok ne sagradim radionu sa stupnom dizalicom. Gledam nove dizalice su 15k kuna. A to em ću otplatiti(nekada), em neću bez glave ostati.

Kako ti je stajala dizalica u odnosu na auto?
Okomito. Računao sam za CFS, ja godišnje 40-ak puta dignem auto na nju, plus što, otkad sam preklani malo savinuo prag(ako se sjećaš), tri puta provjerim da je sve u redu.
Da je okomito na auto i da je i po x i y osi jacking point na sredini čašice. Dam ruku u vatru da ja za:cenzura::cenzura::cenzura:ao nisam ništa. Idu čašica, pa gore daska(komad daske), pa na to pak.


Uvijek je ovako stajala.
 
Na vrh