da je moglo gore bit, jes..
To definitivno
Moguće da je ispao osigurač osovine
Mislim da nije, baš su se vidjele pofrkane refleksije sa tog komada.
Jel ti bar kotač bio montiran u tom trenutku?
Ne, taman sam ga bio skinuo. Pomislio bih da sam zaljuljao auto, ali nisam, kotač je sam spao.
Ja pod auto stavim nosač, komad grede i kotač koji skinem
Ja stavim kotač i letvu na njega kao osiguranje, ali to samo ako radim nešto, ovako kad mijenjam gume mi nema smisla. Treba mi manje vremena da gurnem zimsku gumu nekud i stavim ljetnu, nego što bi mi trebalo da zimsku kotrljam oko dizalice, pa ispod, pa...
Inače ne volim raditi sa takvim dizalicama, zbog toga idem mehaničaru za svaku sitnicu radi koje treba ispod auta. Ovako na kotačima i kočnicama mogu raditi jer ako auto i padne, pada ispred mene, ne na mene, ali da se zavučem, nikada.
Sad vidim da si već teleportirao dizalicu, ništa od obdukcije
Da, mislio sam ju odvesti frendu jer on voli drkati po takvim stvarima, ali putem do limara sam išao preko mosta, vidio dizalicu u autu, stao pod sva četiri i bacio ju.
Budem uzeo ovu
https://lincos.hr/6093-podna-dizalica-3-tone.html
Privremeno dok ne sagradim radionu sa stupnom dizalicom. Gledam nove dizalice su 15k kuna. A to em ću otplatiti(nekada), em neću bez glave ostati.
Kako ti je stajala dizalica u odnosu na auto?
Okomito. Računao sam za CFS, ja godišnje 40-ak puta dignem auto na nju, plus što, otkad sam preklani malo savinuo prag(ako se sjećaš), tri puta provjerim da je sve u redu.
Da je okomito na auto i da je i po x i y osi jacking point na sredini čašice. Dam ruku u vatru da ja za:cenzura::cenzura::cenzura:ao nisam ništa. Idu čašica, pa gore daska(komad daske), pa na to pak.
Uvijek je ovako stajala.