Moj VTS :)

mengela

Well-known member
Donator foruma
Toma ja sam mislio da ti dilaš djelove, jel to bio paravan cjelo vrijeme? Pa i ja bih si bio naručio "set kvačila" :D
 

Ruske

Active member
realno 2500 eura, vise od toga nece nitko htjet dat za 15g staru atmosferu i to jos francuza sa brdo musica (da ne kazem nesto drugo i da ostanem pristojan)
 

Dalibor

Dado Tornado
za više od 2.500 evra idu razvaljeni c2 vts.
40 oglasa uvijek pratim pa imam predodžbu kako se cijene dižu i spuštaju i koji oglasi odu.

preporuku za one koji kupuju dajem oglasniku auti.hr, njuška postala kao sajam na jakuševcu
 

Ruske

Active member
isto tako se i 1.4 X prodaju za tu cijenu, ali malo tko oce kupit takav auto za puno vise...vjeruj mi, znam i prodavao sam taj auto pred 2g...danas svi idu na turbake i ovakav auto im nema smisla, em trosi ko auto sa 300ks, em ne ide, em vvt, em vecini taj auto ne izgleda nikako (govorim bazirajuci se na sve sta sam slusao dok sam prodavao auto)
 

Cutac

Prèkaroš
Auto su vidjeli Milos i Toma i ne pricam bezveze da ovaj primjerak izgleda kao da je jucer iz salona izasao, ima 115k km, punu servisnu povijest, ful tvornicki je(auspuh(pregledan kamerom, nista trulo), usis, ovjes), ovaj ak ide za isto ko razvaljeni 1.6 hdi, onda sam ja ne isus nego njegov ćaća.

Kad promijenim spaner letve, da ga netko kupi, doslovno bi se greske svodile na to da novi vlasnik ne zeli voziti Dunlop ili Bridgestone gume. I ako to, na dosta rijetkom autu, sa :cenzura::cenzura::cenzura:eno pouzdanim i zabavnim motorom, super ovjesom i zdravom limarijom, vrijedi 2500 eura, tu me sijeci.

To sto drlozi idu za tu lovu nema veze sa mojim autom.
 

Brruno

Well-known member
za više od 2.500 evra idu razvaljeni c2 vts.
40 oglasa uvijek pratim pa imam predodžbu kako se cijene dižu i spuštaju i koji oglasi odu.

preporuku za one koji kupuju dajem oglasniku auti.hr, njuška postala kao sajam na jakuševcu
Nemoj tako taj sajam je legendaran [emoji16]. Sto sam ludih prodavaca vidio, nista nije naspram low iq kupaca koje sam tamo vidio. Nisam prodavao nista ali sam razgledavao i slusao razgovore i majko mila sta sam slusao, šogor i ja se hvatali za glavu.
Cak sam i jednog VTSa vidio prije 3 mjeseca , nije bio los izvana,lijepo ocuvan ali tko zna kakv je ustvari bio. 2300 eura mu je bila cijena.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
E jos jedna stvar, to sam pisao vise puta, meni je turbo korak ispod atmosferca i uvijek ce biti osim ako se radi o f40 ili ctr yellowbirdu. Supercharger da, ali turbo je odvratan, bilo da je na I3 ili W12 motoru...
Tak da, to je minus mozda tebi, ali nije objektivan minus.
 

Ruske

Active member
turbo je odvratan :D placem i vristim
99% ljudi misli suprotno, mislim na ljude koji vole brze aute i to, ne na ovima kojima su auti za od tocke a do tocke b. atmosferu vise nitko ne kupuje, jer ne idu, trose pun k, treba im masu dok se razvrte, tj neupotrebljivi su...ako se zelis voziti, na tom vts-u moras biti stalno iznad 4-5000 okretaja, a turbaka mozes saltat i na 2500 i bit ce dovoljno za se malo brze vozit...
realno onda ako je stvarno toliko dobro stanje, ne vrijedi vise od 3500...tebi mozda vrijedi puno vise, kao sta je meni vrijedio moj tad, ali trziste diktira cijenu i potraznju, a to je da je cijena mala, a potraznja za takvim tipom auta jos manja...nazalost i ja sam prodao vts-a za puno manje nego sta sam htio...
 

Cutac

Prèkaroš
Kontradiktoran si, kazes da turbake kupuju oni koji ne voze od A do B, a onda spominjes saltanje na 2500 okretaja. Znaci kroz gorski kotar tvoja Cupra ori i gori na 3000 okretaja?
Turbo je klasicni nacin da se od anemicnog motora napravi vozljiv motor sa umjetnim konjima. Dva vrlo slicna auta, Golf 6 R sa revo st2 i Golf 5 R32, koje sam vozio, su bili nebo i zemlja po pitanju uzitka u voznji, sa plusevima na strani petice. Sestica je bila dsg sa 390 konja iz 2.0 cetverocilindrasa, a petica "V"6 sa 250 konja i sestica je bila brza na stoperici i tisa na autocesti, ali po pitanju osjecaja i uzitka u voznji, nije petici mogla cmar polizati.
Honda S2000 takodjer, penjanje na ucku sa njom je bilo ekstra, iako je na putnoj brzini bila odvratno glasna.
1.4 tsi sa 140 konja? How yes no, turbo rupa ko kamen, responzivnost nepostojeca, kao i sa svakim turbakom(i revo st2 golfom).
Turbak koji mi se svidio je bila 911 koju sam nekim ludim čudom imao priliku voziti, no ona bi mi se svidjela i da je motor iz trabanta bio u njoj jer mi je to najdrazi auto ikad. Onaj turbak koji bi mi se zaista svidio u njoj bi bio iz 930 widowmakera, ali to kada budem vozio, sljedece cu se probuditi.
Lancer evo x? Vozio ga 20 kilometara, ide ko kuga, osjetis umjetne konje.

Meni ce turbo uvijek i zauvijek biti govno, osim ako mu trebaju 3 sekunde na nabije boost od 1.5 bar i onda potrga zadnje gume.
Turbo je cheap way da se dobiju konji iz malih motora. Ogromne mrcine sa defaultnih 450 konja koji sa turbom razvijaju 600 su druga stvar, ali i dalje nema potrebe, osim za autobuse i poslovne limuzine da se vrte na niskim okretajima(ali opet, v12 to bolje rjesava). Tu se s atmosfercima dolazi do potrosnje, sa mojim jednostavnim pitanjem. Jel kupujes seriju 7, vikend jurilicu ili polo 1.4 dizel?

Turbo kao koncept i inzenjerski doseg postujem, ali smatram da turbo unistava zabavu, rame uz rame sa greta ekipom bez pol mozga.
Ali kazem, supercharger mi se svidja.
 

Ruske

Active member
cekaj oces rec da turbo auti nemaju responzivnost?!?!?! mozda oni old school turbaci koji imaju turbo rupu do 3500 okretaja...
da, moja cupra ori i gori na 3000, zao mi da te nemogu provozati pa da pokazem sta sam mislio...a kad sam rekao 2500, nisam mislio na laganini gas, nego u brzoj svakodnevnoj voznji nema smisla ic iznad 2500-3000, a kad se cepas s nekime na autocesti onda na 6000 saltas i mir...moze i dalje, ali nema smisla...za svakodnevnu voznju na 2500-3000 max i to je to...a ako zelis biti brzi u svakodnevnoj voznji sa atmo moras ga gurat debelo preko 4000...

inace, znas, pekar sam i vozim aute sa 65ks 1,2 i slicno, pa nemogu usporediti atmo sa turbacima
 

Cutac

Prèkaroš
Jep, jedini turbak koji je reagirao shodno papucici gasa je bila gore spomenuta 911, ali kazem, bio sam u ekstazi sto vozim 911 pa ne bih bio primjetio ni macje govno na volanu.

Ne slazem se da za brzu svakodnevnu voznju na atmosfercu treba 4000+ okretaja. VTS je prvi na avenijama do 3500 okretaja sa cca 70%, 3.2 VR6 je to rjesavao isti do 3500, sa oko pola gasa. Isto tako sam i R vozio do 3500, ali isto sa ne puno gasa, no na 3500 je bio koliko toliko responzivan.

Jedini auti koje sam vozio do 2500-2800 okretaja su dizeli prek 2 litre i E39 540 V8. To je bila zvijer, sa 260 ili koliko konja si imao osjecaj da moze oguliti asfalt sa zemlje. Isao je ljepse nego naturpijani 2.0 turbo.

Atmosferac je Arnold Schwarzenegger, a ekvivalentni turbak je Jean klaun Van Damme na speedballu.
Isti rezultat, ali ovaj nije kako treba.

Dok je superchargani motor Arnie na kokainu, dernek.
 
Na vrh