Moj VTS :)

charllie

Active member
Kaj se bojis,ja sam isto imal strah dok sam prvi put cucu zgleda:surprised::Dl,poslije je to rutina.Al mores i pomali to s turpijom resiti,dva put povuces turpiju,jemput Zuja,to ti je najbolji recept.
 

Cutac

Prèkaroš
Zato jer više vjerujem inženjerima u PSA nego u K&N-u.
Plus što bih onda trebao obaviti remap, a nemam želju, plus što je tvornički airbox složen sa klapnom. Probao sam bez njega voziti i auto je mrtav na nižim okretajima, a na višima ne ide ništa bolje.
Doslovno bih požalio da besplatnu gljivu stavim, a kamoli da ju platim 100-200€, koliko već.

Hehe, ovo mi je bilo za baš dobro jutro :eek:brve: :eek:brve:


Probao sam vidjeti jel mogu sam zamijeniti.
Kroz procjep između motora i akumulatora mogu dohvatiti jednu sajlu, jedan šaraf i skinuti plastičnu sponu sa selektora iz mjenjača. No, druga sajla i drugi vijak su iza motora i uopće ih ne vidim i preko motora ne mogu dohvatiti. Možda bih mogao kada skinem akumulator, možda. Koliko je teško skinuti sajle sa kuglica i koliko ih je teško nabiti nazad? Jel pristupačnije ako se radi od ispod auta?

Dodatno pitanje, ako skidam aku, jel bi bilo pametno zamijeniti nosač getribe? Nalazi se ispod njega, a star je 13 godina, pa... :kuckuc:

P.S. Dodatni bonus je što je svo ulje koje je curilo na poklopac ventila(ili PCV, nikada neću znati) sad na uzemljenju na getribi, ne moram se sekirati oko hrđanja :D
 

Ruske

Active member
ja neznam sta ti rec na ovo sta sam procitao...

dakle, nisam primjetio nikakvo losije ponasanje/povlacenje i slicno kad sam stavio gljivu, stovise, mrvicu se brze razvrtavao

a kakav remap brate, pa nije to turbak da moras remapirat cim tako nesto promjenis...ja sam se vozio 2g tako bez ikakvog beda i problema, a gljiva univerzalna sa sirim FI od 103kn iz građa centra...
 

Cutac

Prèkaroš
Ma, dobar je i ovakav :D

Sljedeći korak je zamijeniti španer letve i staviti short shifter. Nadam se da ću naći vremena u narednih mjesec dana.

Jedan servis koji sam zvao za španer letve kaže da, po njima, nema smisla to mijenjati jer se pojelo kućište letve i da će početi opet lupati za jako malo vremena. Sad...Oni su reputabilan neovlašteni servis za PSA, a s druge strane, hrpa primjera je koja govori da španer letve rješava probleme.

Ima tko kakav pametan savjet?
 

Ruske

Active member
a francuski injzinjeri nisu dobro napravili mjenjac da moras stavljati short shifter? evo to je meni npr glupost, naspram gljive koja je upotrebljivija...a short shifter je koristan kod napinjanja, ali kako sam skuzio, nije bas da napinjes...a gljiva se cuje lijepo stalno, kako god ti vozio
 
Na vrh