Moj VTS :)

Ruske

Active member
dok ti neki majstor kod zamjene necega random na prednjem kraju ne rasturi to rotiranje farova i na upit zasto je to tako, odgovori sa neznam i ni ne ponudi se popraviti - a sam je kriv za to
 

Scorpyo

Active member
dok ti neki majstor kod zamjene necega random na prednjem kraju ne rasturi to rotiranje farova i na upit zasto je to tako, odgovori sa neznam i ni ne ponudi se popraviti - a sam je kriv za to
Pa tko te tjera da auto daješ u ruke svakoj šuši? Postoji razlog zašto ljudi poput mene idu u ovlašteni servis i debelo nakon isteka garancije...
 

Ruske

Active member
nazalost ono nije svaka susa, nego sire poznati citroen mestar, barem je tako cijela rijeka brujila. pa i tu s foruma idete kod njega. al ja mu ne bi nosio ni ax-a starog jer bi i to sjebo
 

Cutac

Prèkaroš
Kruna?

Ali taj sistem farova je jako jednostavan. Dva senzora visine, ECU i motorići u farovima. Senzori nisu tako skupi (moram kupiti rezervne jer će se uskoro prestati proizvoditi), ECU je isto jednostavan, ali skup, no problem su farovi. Motoriće za niveliranje se može izvaditi, ali se ne proizvode više, a motoriće za zakretanje se može izvaditi ako se rastavi far, no ne postoje kao zamjenski dio, niti ikada jesu. A jedan far je 1000€.
Jesu koračni motori koji bi realno trebali vječno trajati, ali ako krepaju, uvijek krepaju dok je projektor zakrenut...

Kažem, ful jednostavan sistem, ali u ****u materinu skupo.

Zato tražim oštećene xenon farove da si napravim zalihu dijelova, ali nigdje ne pronalazim. Eto, ako netko naleti, nek mi javi :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kruna?

Ali taj sistem farova je jako jednostavan. Dva senzora visine, ECU i motorići u farovima. Senzori nisu tako skupi (moram kupiti rezervne jer će se uskoro prestati proizvoditi), ECU je isto jednostavan, ali skup, no problem su farovi. Motoriće za niveliranje se može izvaditi, ali se ne proizvode više, a motoriće za zakretanje se može izvaditi ako se rastavi far, no ne postoje kao zamjenski dio, niti ikada jesu. A jedan far je 1000€.
Jesu koračni motori koji bi realno trebali vječno trajati, ali ako krepaju, uvijek krepaju dok je projektor zakrenut...

Kažem, ful jednostavan sistem, ali u ****u materinu skupo.

Zato tražim oštećene xenon farove da si napravim zalihu dijelova, ali nigdje ne pronalazim. Eto, ako netko naleti, nek mi javi :)
Citropolis 100% :D

A što se tiče farova… ima firmi koje printaju nove plastične djelove po uzorku, a elektromotori sami po sebi se relativno lako repariraju… nebi trebao biti nemoguć zadatak
 

Cutac

Prèkaroš
printaju nove plastične djelove po uzorku
To mogu i ja jer imam 3D printer, ali
a elektromotori sami po sebi se relativno lako repariraju
me više plaši jer ne znam tko to radi kvalitetno.

Zato bih htio razbijene farove da ih raskomadam, napravim rezervne dijelove, naučim kako točno funkcionira i da repariram što se da da imam u rezervi.
 

Cutac

Prèkaroš


Uživo je bolje, ići ću ponovno u Rijeku za 10 dana pa ću snimati mobitelom da se bolje čuje.

1658700781453.png

Ovo mi je history od večeras, tjera me da razmišljam o preradi auspuha na VTS i dizanju blokade, ali srećom će me proći :D
Mislim da teško da se može izvući više vrištanja iz I4 motora bez da se napravi da prdi okolo. Ili bez 2000 eura :D
 

Cutac

Prèkaroš
Dakle, nije vožen tjedan dana, idem ga vozit.
Prije greške napravio nekih 40 km, od toga par puta 2-3 u crveno, nekad 4.
I vraćam se preko mosta, dobra jeka, druga do cca. 7000 i taman kad sam malo dodao gas, da puca iz auspuha, piiiip i ta poruka na ekranu. Vozi normalno, sve normalno. Parkiram ga, upalim, opet odmah javlja.

Donosim laptop, očitavam greške, brišem greške, ok. Idem ga voziti, par puta u crveno, ok. I ništa, otvaram ServiceBox i tražim što su greške.

Jedna (P0571) je za prekidač kočnice (to je inače poznata greška na C4 I, na ovome sam 2017. stavio modificirani prekidač sa kondenzatorom koji eliminira probleme. Novi (Facet) je 250 kuna, vjerojatno ću promijeniti.
Jedna (P0341) je za senzor bregaste, ali može biti i problem senzora radilice, pa da misli da je do senzora bregaste. E sad, senzor bregaste je par mjeseci star Bosch, tj. trebao bi biti OEM. Senzor radilice je original 150 kuna, tako da ću i to uzeti i promijeniti. Lakše dati 150 kuna, nego sljedeći četvrtak ostati u sred čke mile matere u Gorskom Kotaru na +35°C.

Budući da auto super ide, idemo logikom da mu nije ništa. Promijenim taj senzor, pa šta bude. Original senzor bregaste je pak oko 1000 kuna, tako nešto, a ovaj Bosch je bio cca. 250.

Zanimljivo da je zapisao, u trenutku grešaka, da je za jednu temp. rashladne bila 130 stupnjeva, a za drugu 140. E sad, jel moguće da je radi punog gasa ugrijao rashladnu toliko, moguće je. Jel moguće da ECU to prati, moguće. Nemam komentar na ovo.
Jel normalno, jel se zblesirao ECU, ne znam.
Za vrijeme zapisivanja obiju grešaka, bio je u open loop modu. Za jednu piše 3000 rpm, za drugu 2000. Ne znam, izgleda ko da se zblesirao. U oba slučaja je u grani tlak bio ispod atmosferskog (900 i 200 mbar), znači pušten gas. Možda ga je zbrikalo to što sam pimplao gas, ali nikad se do sad nije desilo.
EDIT: Također je zapisao, u under inflation ECU, greške prijave brzine vozila i brzine motora, da ne odgovaraju jedna drugoj. Tako da, moguće da stvarno senzor radilice zeza.
I zapisao je grešku komunikacije uzmeđu U-I ECU-a i engine ECU, to opet upućuje na blesiranje.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne volim postati išta osim slika auta na forum jer je otvorenog tipa, ali evo malo recap ovog ljeta i, napokon, korištenja VTS-a.

Išlo se u Ljubljanu na Judas Priest, dvaput za Rijeku, i po županiji na kupanje. Napravio sam cca. 1600 kilometara s njim u ova dva mjeseca i bili su jako lijepi kilometri. Starom cestom plovi visokim brzinama, autocestom je miran, ali ja imam čepiće u ušima :D
Sve je napravljeno bez subwoofer zvučnika jer je tek stigao sa popravka kad sam došao iz Rijeke drugi put.

Gume su super, pokazale su se stvarno izvrsnima, no za kišu ne znam, jer me nigdje nije uhvatio pravi pljusak. Na samo mokroj cesti je isto kao po suhoj.
Volim ovaj auto i žao mi je što ne mogu kupiti takvog novog, a ne da očekujem kad će šta krepati ili raspasti se.

Početak ovih mjesec dana putovanja je krenuo sa ovim.
1660478866350.png
Preko ovoga
1660478887821.png
i ovoga
1660478912913.png
Smo stigli u Ljubljanu. Lijep grad, jako uredan, čist, organiziran. Svidio mi se. Nije mi se svidjelo ono sranje od kartice za parking i javni prijevoz kao turistu, ali kao lokalnom bi mi bilo super vjerojatno.

U Ljubljani nas je dočekalo ovo
1660478974317.png
i ovo
1660478989133.png

Drugi dan smo gledali neka obilježja grada poput ovog dvoga
1660479024078.png
1660479032838.png

Povratak je bio preko Krškog
1660479055102.png



Onda je nastupio prvi put u Rijeku. Jedino zanimljivo je bilo što je pukla cijev pod zemljom i cijeli korzo je bio pod vodom. Bilo je jako fora za vidjeti.

1660479142422.png

Sem toga je sirotan bio parkiran na suncu
1660479190362.png

Nakon povratka iz Rijeke je bila ona poruka za grešku timinga motora. Naručen novi senzor radilice koji je stigao u četvrtak.
Četvrtak idem na svirku, petak isto, subotu idem za Rijeku opet. Četvrtak prije svirke mijenjam senzor na slijepo jer je ispod kućišta termostata i apsolutno se ne vidi. Riješim to iznenađujuće brzo (20 min), upalim auto, sve ok. Ugasim, sljedeći put ga palim natrpanog stvarima za Rijeku. I vozi, odvezao Sisak - Rijeka bez prigovora :)
1660479362929.png
Stari senzor je zeru kraći od novoga i proizvođač je Siemens. Na novom nema marke, samo citro i pug značkice.

U Rijeci parkiram na nizbrdici sa ručnom kojoj ne vjerujem, ali pronalazim backup metode.
1660479440295.png
Tada nekada primjetim da me putem udario kamen i odbio dobru količinu farbe sa haube...
1660479478697.png


Nazad sam išao autocestom od Oštrovice do Vrbovskog (htio sam do Bosiljeva al sam se sjebao), ostatak stara cesta. Cesta je cijelim putem dobra, osim između Vrbovskog i Bosiljeva, tamo je puna zakrpa i drndava je. Putovao sam cca. 3 sata i kad sam došao pred Sisak mi je bilo žao jer mi se još vozilo. To govori o autu!

Putem iz Rijeke sam svratio na sliku
1660479600298.png

I u Sisku me na DPD postaji dočekao obnovljeni zvučnik :) Sad napokon zvuči kako treba.
1660479649260.png
 

zulufer

Active member
Detaljan post s jako lijepim slikicama.
Bio sam nekoliko puta u Ljubljani i meni je grad po guštu. Ovaj zmajski most, pa ono tromostje na Prešernovom trgu, išli smo i gore na stari grad, lijepo je.
Jel može Halford pjevat? :D
 
Na vrh