Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Za mirnu dušu ako ostanem bez ulja ili ako u motoru krepa pumpa.
I navodno smanjuje potrošnju goriva. A niža potrošnja znači da su gubitci manji, a to znači više snage :D
 

Cutac

Prèkaroš
Imam problem.
Otkad sam tankao u Slavonskom Brodu, VTS se zaletava u leru i nemiran je.
Tipa ako sam u prvoj bez gasa(recimo ulazim u parkirno mjesto), kad stisnem kvačilo nekada okretaji padnu, skoro se uguši, pa ih digne i vrati ler, nekad poskoče, pa ih vrati, a nekad iz čista mira, npr. na semaforu, zatrokira-padnu okretaji, skoro se uguši i onda skoče i spuste se na ler.

Ja bih rekao na prvu da je klapna gasa, ali ne vjerujem.
Jel ima tko kakvu ideju?

P. S. Dobio sam dojam da je počelo nakon tog tankanja, a taj rezervar sam potrošio i natankao što inače tankam.
I ler mu nije skroz miran, kao da ritmički ima misfire, ali bez zvuka, samo osjećaj vibracije.
 

dinko1981

Well-known member
Ja bi probao ocistit sve sta se moze relativno lako (klapna, senzori) a mozda i malo nekog aditiva da se prociste injektori. Baci oko i na svjecice, kakve su boje a ako su skoro po kolometrazi za zamjenu pa i njih eventualno rijesi.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bi probao ocistit sve sta se moze relativno lako (klapna, senzori)
Nemam MAF, imam MAP samo. Nema ni filter goriva.
Klapnu budem sad kad bude lijepo vrijeme, iako sam ju čistio u 8. mjesecu, ne vjerujem da se toliko zaprljala. Svjećice su Denso, 4000 kilometara imaju.
Aditiv za dizne sam ubacio prije nekih 5-7 tisuća km.

Jedino možda senzor VVT-a. To ili možda treba reflash mape, ali s tim zahtjevom da dođem u ovlašteni bi me odjebali.
 

ivek

Member
Imam problem.
Otkad sam tankao u Slavonskom Brodu, VTS se zaletava u leru i nemiran je.
Tipa ako sam u prvoj bez gasa(recimo ulazim u parkirno mjesto), kad stisnem kvačilo nekada okretaji padnu, skoro se uguši, pa ih digne i vrati ler, nekad poskoče, pa ih vrati, a nekad iz čista mira, npr. na semaforu, zatrokira-padnu okretaji, skoro se uguši i onda skoče i spuste se na ler.
Meni su tako počeli simptomi kada je pumpa goriva počela crkavati.
 

ivek

Member
Šta se ne bi pumpa goriva trebala manifestirati na punom gasu na višim okretajima?
Počelo je tako da u leru štuca, ponekad se hoće ugasiti. Nekada normalno radi, nekada tako trokira. Bio kod dva majstora auto. Svaki je prvo išao gledati zaklopku gasa, pa svjećice, pa bobinu. Ne znaju što je. Nikome nije palo na pamet pumpa goriva baš zato što je povremeno. Kažu vjerojatno nešto elektronika zeza, treba kod električara. Uglavnom postepeno kroz nekih mjesec dva sve češće je zezalo dok nije došlo do toga da crkava u leru ili se jedva održava na životu. Onda jedno ujutro se jasno čulo kako je pumpa goriva krepala čim sam stavio ključ u bravu. Kod mene je to dosta dugo trajalo jer "majstori" nisu znali što je, a ja sam onda gledao samo da se što prije prebaci na plin gdje je normalno radio. Naravno nakon zamjene pumpe sve je opet bilo u redu, dok se benzinske brizgaljke nisu zaštopale. :)

P.S. Najbolje bi bilo izmjeriti tlak goriva da se vidi jel pumpa radi kako treba. Ona kod mene nije odmah krepala nego kao da je polako probijala izolacija na namotajima i onda se povremeno gasila dok nije posve otišla.
 

Milosh

Test
Ne znam kako stvarno radi, ali možda pumpa dobija jaču struju/napon pri jačem gasu, a pri jačoj struji/naponu radi normalno. Možda se zato manifestuje samo na leru.
 

Cutac

Prèkaroš
Šta nije da se pumpa vrti na fiksnom broju okretaja i da uvijek drži isti tlak u railu?

Budem probao zamijeniti senzore bregastih.
 

Cutac

Prèkaroš
Danas slučajno skužio da mi je zadnja desna guma poprilično prazna. Tlak 0.6 bar. Provrtio ju, šaraf u njoj. Ništa, vulkanizeru, on za 40 kuna stavio onaj čep i kaže da vozim kao da ništa nije bilo.
Baš me zanima kada sam ga pobrao...
U ovakvim trenutcima mi dođe žao što sam ugasio TPMS.

1613414478541.png
 

Cutac

Prèkaroš
Stavljeni novi diskovi i pločice. Stari su bili kriminalni, ne mogu vjerovati da to prodaju u ovlaštenom.
Sve je isprobano i podmazano, čeljusti se čine ispravne.
Kako uglavnom jako slabo kočim, novi diskovi su nakon 30-ak kilometara još uvijek rebrasti, ne mogu vidjeti jel koči kako treba sa unutrašnje strane.

Evo stari diskovi s unutrašnje strane(s vanjske je bilo normalno).
1613576053133.png
1613576062986.png

I, što je najbolje, sada osjetno bolje koči, prije je slabo hvatao i pojačavao s vremenom.


1613576113102.png
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Svaka čast 😉
Kako je dobro vozit auto kad znaš da imaš nove kočnice i gume..
P.S primjećujem dosta olova na novim felgama, kakve su na autoputu?
 
Na vrh