Moj Citroen C5 1.6 eHDI

mamut

C5
Donator foruma
Postao vlasnik, nakon obavljene rege i sveg ostalog evo ga tu, lijep mi je i za sad sam zadovoljan. Privikavam se na automatik ali od pocetka sam ko da sam cijeli zivot na automatiku :D















prvi automatik mi je to i mogu reć da sam se bojao u početku ali ide ko violina, stvarno je auto komforan i sviđa mi se..sad moram proučit sve te gumbiće i prekidače, spavat ću u njemu :D:wub:

imam par pitanja, valjda mogu u ovoj temi

1. kako kad sam sparkiran i hoću samo pod kontaktom slušat muziku/prčkat po autu, napravit da se ne ugasi sve jer ide neki saving mode? onda moram palit auto pa gasit i imam par minuta do tog saving moda opet.

2. moj C5 ima neki eko motor, i kad ga upalim u tom eko modu je, kad stisnem ECO tipku mod se deaktivira i auto živne, kako da taj mode bude uvijek na OFF, da nemroam uvijek stiskat..?
 

ZlatkoC4

Well-known member
1. kako kad sam sparkiran i hoću samo pod kontaktom slušat muziku/prčkat po autu, napravit da se ne ugasi sve jer ide neki saving mode? onda moram palit auto pa gasit i imam par minuta do tog saving moda opet.
to pali kad je je baterija slaba ( akumulator ) na taj način štiti da se ne istroši do kraja. ali ako ti tako brzo pali znači da je akumulator oslabio. jer ne bih trebao tako brzo ga trošiti na samo slušanje glazbe i malo čačkanja po gumbima. :grin:

Provjeri u kakvom je stanju akumulator i dali ga auto dovoljno puni ili je čak možda vrijeme za novi.:grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Vidim da si upute još nisi nabavio/skinuo ... :p ...

1. Economy saving štiti akumulator od prevelike potrošnje, u odnosu na zadnje njeno punjenje kada motor radi ... u najboljem slučaju možeš dobiti nekih pola sata rada na kontaktu, više ne ... i ne preostaje ti drugo nego ponovno pokrenuti motor ... nema načina da se to ugasi

2. Pročitaj upute, to nije nešto što se da trajno ugasiti. Odmah važna napomena za Stop&Start sustav: "Nikada ne punite spremnik goriva kad je motor u režimu STOP. Ključem obavezno isključite kontakt."
 

mamut

C5
Donator foruma
btw. momci kakva su ovo mjerenja na slici sam zažutio



kad je na lijevi ovaj auto onda mjeri trenutnu potrošnju kolko sam shvatio, a pod 1 i 2 su slične, što 1 i 2 predstavljaju?
 

vborovic

C5 modifikator
Auto ti prikazuje Trip 1 i Trip 2 potrošnje/kilometraže koje možeš resetirati kada god ... opet ... jel misliš ti pročitati te upute ili kaj? Pa sve ti je napisano i nacrtano u njima ... ?
 

mamut

C5
Donator foruma
S pdfom sam se družio pola dana, sad tu pitam stvari koje mi nisu skroz jasne ili ih nisam pronašao u onih 300+ stranica, pa tome forum i služi kaj ne, inače forum nebi trebao ni postojati :D

evo još jedno pitanje, siguran sam da ima u uputstvima ali eto, promaklo mi - od starog vlasnika vjerojatno su ostali neki ajfoni spremljeni i neke radio stanice, ja mogu komotni reset na kompu napravit bez da se onda poremeti nešto drugo na autu?
 

vborovic

C5 modifikator
Ako si uzeo najnovije upute (bilo sa service-a ili s mojeg linka), onda ti je to što si prvo pitao na stranici 19/366 (Putno računalo -> Prikazivanje podataka) ...

Neovisno o mobilnim uređajima, svejedno bi ti preporučio da napraviš factory reset "kompa", nije komp nego navigacijski uređaj, nema veze s ostatkom elektronike ... možda ima memorirane neke POI točke i druge podatke koji ti ne trebaju, a i nije loše "početi iz nule", pa si na miru i konfiguriraš ga kako hoćeš
 

ZlatkoC4

Well-known member
pod 1 i 2 su slične, što 1 i 2 predstavljaju?
Kao što ti vborovic reče je za potrošnju goriva resetiraj si sad obadva zadržavanjem gumba za prebacivanje trip 1 trip 2 i onda trip 2 ne briši a jedinicu briši svaki novi rezervoar pa če ti jedinica pokazivati prosječnu potrošnju goriva od rezervara do rezervara a trip 2 če tu pokazivati globalnu prosječnu potrošnju .

Ako imaš mogučnost reset postavki radija onda ga slobodno resetiraj i onda si postaviš stanice i ostalo kako hočeš nemaš što zeznuti:grin:

vborovic o ovome zna više i on je odlikaš kao i ti
 

Zix

Active member
Lep auto.
Svaka cast na kupovini.
Samo lagano sa funkcijama i elektronikom pa ces shvatiti sta zasto sluzi,ako nista vise nece ti biti dosadno a bices iz dana u dan sve vise odusevljen mogucnostima koje ti c5 pruza.
Poz
 

mamut

C5
Donator foruma
hvala dečki, zlato skužio sam ovo za trip 1 da bude od punjenja do punjenja, a 2 za općenito stanje od kad sam ga kupio pa do prodaje

e sad, nisam skužio dio ''resetiraj si sad obadva zadržavanjem gumba za prebacivanje trip 1 trip 2'' gumb za prebacivanje mi je onaj neki scroll wheel, , to trebam držat ili?
 

vborovic

C5 modifikator
Trip 1 i Trip 2 ti koristi kak hoćeš, ja npr. na svojem autu #1 koristim za svaki rezervoar, a #2 ne diram ... dok si na bilo kojem od ta dva da bi resetirao podatke stisneš i držiš lijevi scroll kotač na volanu ... ne kužim, kaj je tak teško pročitati jednu stranicu na kojoj ti je ama baš sve o ovome objašnjeno?

 

mamut

C5
Donator foruma
ove neke stvari koje mi sad ajmo reć trebaju pitam tu jer nemam baš vremena listat po mobitelu i tražit i proučavat trenutno pa malo preskačem to i pitam na forumu koji i služi za to :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Ovih dana bi trebao postati vlasnik C5 iz 2012., zanima me gdje pronaći/kupiti/nabaviti onaj manual od auta, knjigicu sa uputstvima kak bi se reklo, jer uz auto nema na hrvatskom a ja bih volio imat
S pdfom sam se družio pola dana, sad tu pitam stvari koje mi nisu skroz jasne ili ih nisam pronašao u onih 300+ stranica
ove neke stvari koje mi sad ajmo reć trebaju pitam tu jer nemam baš vremena listat po mobitelu i tražit i proučavat trenutno pa malo preskačem
Je, forum je inače live help-desk za pitanja ovog tipa ... al dobro, ne čudi me, neki ljudi ovdje nisu ni znali da se akumulator na autu mijenja (ili da uopće može rinkuti) ... baš zato da ti olakšamo u samome startu, smo ti čak troje nas poslali upute za auto ... onda reci da ti upute ne trebaju, pa dok nešto zezneš, budemo krpali za tobom ...
 

mamut

C5
Donator foruma
idemo dalje, pošto mi je ovo prvo iskustvo s automatikom par osnovnih pitanja

1. kad sam na semaforu, bolje ostat u prvoj brzini ili stavljam N?

2. recimo na semaforu sam al nije ravna cesta nego je nagib, onda svakako moram kočnicu držat i kad sam u N i kad sam u brzini? to čak nije pitanje, više da mi potvrdite :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
1. ovisno koliko dugo stojiš na semaforu.
2. naravno da moraš držati kočnicu na nagibu i svejedno je onda dali je u brzini ili ne.
 

vborovic

C5 modifikator
1. Ako ga staviš u N, svejedno ga moraš držati na kočnici (ako nožna, onda ti je isto kao da ga ostaviš u D) ili ručna ... čisto da auto ne krene negdje (naravno, ako je idealno ravno onda ne, ali sve ovisi kako si vozio auto s ručnim mjenjačem) ...

2. Ne nužno ... ako hill climb assist funkcija radi kako treba, auto će ostati usidren koliko god treba na mjestu ... ako ne radi, onda ga držiš na kočnici
 
Na vrh