Moj Citroen C5 1.6 eHDI

Brruno

Well-known member
Ja sam jednu godinu imao c3 ali Gulf ulje i motor je bio dosta tisi u startu i zimi i ljeti u odnosu na ineo ecs c2 kojeg imam vec 2 godine. Sto se potrosnje tice prosjek je bio 7.0 i tada i sada.
 

mamut

C5
Donator foruma
neznam došao sam u tokić i tražio ecs, rekoše da je izgorjela tvornica i da nitko nema, nazvao sam mehaničara i rekao je da zna za to i da je htc ok

šta mogu, godinu dana će izdržat
 

Brruno

Well-known member
Zato ga nemamo :) . Ali mi nedostaje benzinac po tom pitanju. Sjeo nekidan u Passat CC benzinac od 200 konja, cini mi se 1.8 TSI, milina za usi. Nije bas za milina za dzep kad napuni neke kilometre [emoji16]
 

Brruno

Well-known member
Ne znam ali je tih, jedino sto mi se ne svidja moment,na d0sta visim okretajima lovi u odnosu na moj C5, i pije ko baustelci koji mi renoviraju kuću.
 

Cutac

Prèkaroš
Išao vidjeti Passata na spritmonitor i 1.8 od 200 konja ne postoji.

2.0 TSI od 200 konja troši prosječno, po spritmonitoru, 9 litara, a C5 dizel od 200 konja troši 7.6. No to je usporedba V6 i I4 pa se ne mogu direktno usporediti.
 

Brruno

Well-known member
Sad sam pitao, 2.0 200ks DSG. Gradska voznja 10ak litara, ako stisce oko 12-14 kako kada. Autocesta 140 cca 8 litara tempomat. Kaze zna past na 5.5 prosjek na nekim autocestama. Ako radis puno kilometara neisplativo ako je 8L . Za malo km,super je, tih,udoban koliko toliko jer ima on 3 moda ovjesa. Ja radim 80% km na autocesti i 6 i 8 litara nije mala razlika.

Malo smo zaspamali covjeku temu :)
 

Milosh

Test
I ja sam pretpostavio da se radi o 2.0, to je dokazani motor EA888.

Zanimljivo, baš takvog sam razmatrao prije kupovine Volva, bijeli CC 2.0 sa tim motorom, čak je imao i DSG i taj DCC, što malo koji ima.
 

Brruno

Well-known member
Sve u svemu,auto mi se svidja,cak je i gepek velik, sport i eco mode, nije lose osim klasicne tvrdoce ovjesa,pogotovo u sport modu :).

BTW mamut, cujes li razliku ili jos nisi napravio servis:)
 

mamut

C5
Donator foruma
zapravo, čujem razliku :D

pogotovo u mjestu, nemogu reći jel bolje ili lošije, jednostavno je drugačije

mislio sam da je placebo ali stvarno auto ima drugačiji zvuk, zašto i jel to dobro/loše - pojma nemam
 

Limun

Member
Zamjenuo novu lamelu, zamajac i druk lezaj. Sve kao i tvornicka ugradnja, valeo lamela i zamajac, fte druk lezaj. I sve ostalo isto samo kretanje jos gore. Prije hladan (prva ili rikverc) ravno uz prvi udar pri optusanju kocnice aut krece bez ikakve tresnje. Isto ali zagrijan auto, krece al sproije ko da nije lamela skroz sastavila pa se mora pomalo gasirat. Sad sa komplet svim novim. Hladan, krece jedva na ravnom uz glsgu tresnju bilo brz gasa ili s malo gasa. Zagrijan ne drzi ni ravnicu ili skroz blagi nagib krece unazad iako je ubacen prvu brzinu. Da li se adaptacija treba odraditi i na hladan i topao auto i u voznjii. Citoren servis gdje sam mjenjao kvacilo je odradio adaptaciju na mjestu u roku par minuta. Radi se peugeotu 508 1.6 ehdi 84 kw 2013. Automatizirani mjenjac. Ispricavam se jos jednom sto spamujem temu. I ono sto je najgore sam zaboravio. Voznja prva druga treca brzina pri otpusnju gasa osjecam jako cimanje i onda dalje normalno kocenje motorom. Znaci ne da auto prebaci brzinu nego vozim se npr. drugom brzinom od tocke A do tocke B i pustam gas da nogu prebacim na kocnicu, auto prije zacima jednom ili vise puta.
 
Na vrh