Moj Citroen C5 1.6 eHDI

mamut

C5
Donator foruma
ajde baš me zanima jel ovo moguće, ako je, kako

otkad sam stavio novu bateriju, potrošnja je pala, vrtim se uvijek na oko 8.5, gradska vožnja itd., sada nakon baterije počelo padat i trenutno je na 8.1

kako, zašto..jel uopće moguće ili placebo?
 

Milosh

Test
Ja ne vjerujem da može biti zbog toga, razlika u opterećenju motora postoji ali ona traje jako kratko. Ja ne primjetim npr. razliku u potrošnji ljeto/zima zbog skoro stalne upotrebe klime ljeti, a kamoli da se primjeti zbog toga. Samo kažem da ja ne vjerujem u to.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako je akumulator bio na koljenima, možda ga je konstatno punio, a ovaj nije nikako mogao dostići puni kapacitet(ne mislim samo na propisani, nego općenito nije se mogao napuniti).

Ja ne primjetim razliku u potrošnji
Ja ju apsolutno nikada ne primjećujem :D I ako postoji, ja ne primjetim, meni je jedini pokazatelj potrošnje kilometraža, ono sa putnog računala mi služi samo kada ju baš pratim(tipa koliko do mora, koliko na određenoj brzini...).
 

pokra89

Well-known member
možda si jednostavno ulio kvalitetnije gorivo, bez obzira sto si mozda sipao na istoj benzinskoj.

mozda zadnjih dana nije toliko hladno kao ranije, pa pada potrošnja.

a možda ti board pocinje lagati pa prikazuje manje :grin:
 

Milosh

Test
A vjerovatno je sve pomalo, mozda malo gorivo a mozda malo i psiha diktira drukčiji stil vožnje.

Ja potrošnju pratim pomoću FillUp aplikacije i uvijek sipam pun rezervoar, tako da mi aplikacija tacno računa potrošnju po metodi "od čepa do čepa", a mogu i statistički i hronoloski gledati podatke.
 

Pavel

Lepi™
Od 29.12. sam u autu, obišao sam Liku, Gorski Kotar, vratio se doma i išao nekoliko puta Sisak - Zagreb..Minimum koji sam imao u Lici je bio 5.6 (poprilično dugo). S vremenom se popelo i drži već danima 6.3l/100km. Isključivo stara cesta..Nema autoputa nigdje no opet, otvoreno je. Po gradu se niti ne vozam s njime niti idem..Tko bi rekao da toliki efekt može imati kreni - stani vožnja.

Točim samo na Croduxu, uvijek puni tank.
 

Cutac

Prèkaroš
Zar nije 6.3 malo preveć za otvorenu cestu i još ako ga ne stišćeš?
Ja osobno ne bih točio na Croduxu jer sam osjetio da mi je oduzelo snagu autu(ono što je inače mogao sa tankom croduxa nije mogao).

Ja točim na Petrolu u Mošćenici, budem sad probao Inu na Zagrebačkoj kad ispraznim VTS-a.
 

poginaldo

Active member
i ja na petrolu samo sipam, cesto idem u stutgart pa onda uporedjujem potrosnju i snagu auta, u poredjenju sa hifa ili energopetrol (ina) - petrol slovenacki je ubjedljivo najbolji. naravno poslije shell v power-a koji naspem dok sam u njemackoj hihihihi.
kad naspem na hifi kod doboja rezervoar mi bude do minhena, a to je skoro 840-850 km.
kad naspem u seslijama iza doboja na petrolu vozim sve do iza ulma stoje skoro 1000-1050 km. znaci ista ruta, isto auto, isti ja... na petrolovom gorivu mogu 215km/h, na hifinom jedva 206km/h. kad naspem shell ide 222km/h :angel:
 

pokra89

Well-known member
tolika razlika?! pa ja zadnjih godinu dana konstantno sipam samo na hifi, prelazim i po 1200 km, koliko bi onda s petrolom uspio :confused:
još su mi jedna preko puta druge, samo što kod hife imam -5 kf popusta kao član BIHAMK-a.

Aj baš ću probat jednom testirat. Btw meni je max 212, ali nije ni hifa ni petrol, već naša privatna neka benzinska
 

Cutac

Prèkaroš
energopetrol (ina) - petrol slovenacki
na petrolovom gorivu
To je sve isto? :D

tolika razlika?!
Ja često budem na AC ZG-RI i ima jedna komatozna uzbrdica koja dobro namuči aute. C4 bez klime, ja i suvozač, tempomat na 120 cijelim putem, na uzbrdici stisnem gas da vidim jel ima još fore - ima. Jako, jako malo, ali ima, pustim gas drži 120. To je Petrol 95-ica.
Idem opet, slični vremenski uvijeti, ista postava u autu, bez klime, tempomat 120. Uzbrdica, tempomat 119, tempomat 118, tempomat 117, u petoj samo gubi brzinu, morao sam u četvrtu. To je Crodux 100-tka.

Ajd kad se o tome priča, jel bi preporučili 100-tku sa INA-e ili 95-icu sa Petrola(Petrol star par godina, INA možda godinu dana, redovan promet imaju).
 

Brruno

Well-known member
Kad sam imao Kawasakija z750, velika razlika je bila između 95 i 100. Na 100tki je motor normalno disao i vukao. Vjerojatno je razlika i u autu ali manja.
 

Milosh

Test
To koliko je stara pumpa ne bi smjelo imati veze ako redovno održavaju tankove.

Ja kad god mogu sipam 98, ali glupo je što na dosta BiH pumpi uopšte nema 98, već samo 95. A imaju kao dvije euro norme dizela (a nijedna ne zadovoljava to što piše), glupost.
 

Cutac

Prèkaroš
To koliko je stara pumpa ne bi smjelo imati veze ako redovno održavaju tankove.
Znam, zato je bitno koliko je stara pumpa :D

Vjerojatno je razlika i u autu ali manja.
Ja na VTS-u osjetim razliku između Petrol 95 i 100(ali kod mene Petrol nema 100-tku). Ali Petrol svi hvale pa me zanima jel bolje manje oktana iz Petrola ili više oktana iz Ine(koja nije baš na glasu, bar nije bila).
 

Brruno

Well-known member
Najbolja 100tka je uvijek bila na OMVu. Jbg nema vise OMVa
Poslije OMVa najbolja je bila na Tifonu. Sad ne znam kakva je ali kazu Zagrepčani da je odlična na Lukoilu.. A za inu,crodux i petrol nemam pojma,moj auto se isto ponasa sa svakim dieselom,mozda nijanse koje uopce ne gledam
 
Na vrh