Moj Citrac C4 2.0 HDi

mariola

Active member
jesu odradili i regeneraciju filtera
e to sad ne znam...mogu samo nagadjat jesu li ili nisu, trebao bi nac racun da vidim sto tamo pise. A gradske voznje, pa vecinom da, al bude i 2-3 puta mjesecno na autoputu, a posto ovdi nemam ogranicenja brzine...potegne on fino :)

skini fap ugasi egr i budi miran xD
svaka cast onome tko to radi na svom autu, na mom autu - samo preko mene mrtva. Da su u tvornici mislili da je tako za auto bolje ne bi to ni ugradjivali na njega, zar ne?
 

ZlatkoC4

Well-known member
moguće je da je bio fap dovoljno zapušen česticama čađe a ako nije napravljena prisilna regeneracija ima problem prezasićenosti fapa.
Auto cesta pomaže dosta fapu. ako nije prezasićen .

Dali ti slabije vuče od kad je izbacio grešku ili tome sl. ?
obično ako je upitanju EGR auto neće da vuče u više obrtaje i tome sl.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
svaka cast onome tko to radi na svom autu, na mom autu - samo preko mene mrtva. Da su u tvornici mislili da je tako za auto bolje ne bi to ni ugradjivali na njega, zar ne?
Ne. Ugradili su jer moraju, ne jer žele.
 

toma

Active member
svaka cast onome tko to radi na svom autu, na mom autu - samo preko mene mrtva. Da su u tvornici mislili da je tako za auto bolje ne bi to ni ugradjivali na njega, zar ne?
da su mislili bolje bi ga smislili :) ovako dobiješ da kupiš novi ili da ga skineš ili da ga očistiš kemijom.

Citroën je fap filter prvi ugradio još kad to nije bilo obavezno dok su se neki tome smijali. a prošlo je 11 god. od toga.
kako 11 kad moj c5 ima 13 :D:D ali više nam fap-a ni egr-a
 

mariola

Active member
Veceras poslije posla cu vidit jel vuce il ne. Ima da mu dusu izvadim na autoputu, pa kom obojci kom opanci. Nisam primjetio razliku. To mi se desilo jutros 100 - 200m pred ciljem tako da nisam skuzio vuce li ili ne normalno.
 

ZlatkoC4

Well-known member
kako 11 kad moj c5 ima 13
još i bolje ne mogu točno popamtiti god. :D

Točan je podatak ustvari 14 god. 2002god su ugradili na motorima 2,2 hdi PSA (Citroën-Pugeot) :grin:
Ja također nikad ne bih svoj izvadio. A koliko sam čitao o tome problemu neće dugo proći kako će se zakonski sankcionirati sve one koji budu uhvaćeni da nemaju DPF a tvornički je ugrađen. Iako je to i sad zabranjeno samo se ne kontrolira toliko kako u skoro vrijeme bude krenulo.

A o tome ćemo kad to bude krenulo .
 

toma

Active member
Veceras poslije posla cu vidit jel vuce il ne. Ima da mu dusu izvadim na autoputu, pa kom obojci kom opanci. Nisam primjetio razliku. To mi se desilo jutros 100 - 200m pred ciljem tako da nisam skuzio vuce li ili ne normalno.
mislim da nećeš s time puno postići. moguće je da ti se egr "zaštopao" pa ti ima jako mali protok pa te zeza.
Točan je podatak ustvari 14 god. 2002god su ugradili na motorima 2,2 hdi PSA (Citroën-Pugeot)
Ja također nikad ne bih svoj izvadio. A koliko sam čitao o tome problemu neće dugo proći kako će se zakonski sankcionirati sve one koji budu uhvaćeni da nemaju DAPF a tvornički je ugrađen. Iako je to i sad zabranjeno samo se ne kontrolira toliko kako u skoro vrijeme bude krenulo.
tako je. a što se ovog tiče, dok oni to uvedu moj citrač će služiti za šumu i vuču drva :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ima da mu dusu izvadim na autoputu
Neka se lagano ugrije i onda ga drži npr u 5 i na 3,5-4 tisuća okretaja cca 20 min. i stvorio si idealne uvjete za sagorijevanje čestica. možeš ti i u 6 ali onda si prebrz . a nije stvar u brzini već temperaturi.
Ako ti slučajno ne bude htio vući onda je definitivno EGR
 

mariola

Active member
I tako....sjednem u auto, upalim ga a on....nista. Nema vise nikakve poruke. Al svejedno,razvrtio ja njega. 4-4500 okretaja, oko 170 km/h jedno 15 min u komadu pa tako i nazad...e sad me ubijte ako sam ja ista zivo skuzio da se na autu dogadja. I prvi put sam vidio veceras kako mu sat pocrveni kad ga stisnes do daske :)
A sto se tice toga dal vuce il ne, iskreno ni nisam neki tip koji jurca i tjera autinu u visoke obrtaje nit imam situacija gdje bi uopce vidio dal i kako auto bas bas vuce, al s ovim veceras vidjenim, rekao bi da je sve ok.
U svakom slucaju u pon. ce na dijagnozu :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nema vise nikakve poruke. Al svejedno,razvrtio ja njega. 4-4500 okretaja, oko 170 km/h jedno 15 min u komadu pa tako i nazad...e sad me ubijte ako sam ja ista zivo skuzio da se na autu dogadja.
Neka si ti njega malo propuhao lakše će disati. :cool: čim ide u crvene okretaje EGR bi trebao biti ok. nemaš što skužiti da se dešava sa autom on kad postigne određenu temperaturu a to je bilo na autoputu on odradi izgaranje čađi u fap filteru.
 

mariola

Active member
Sto bi?
Ne znam ni ja jos jer nemam vremena nit mogucnosti ostavit auto 4-5 dana na servisu ne bi li oni (za masne pare) vidjeli sto mu je.
Prosle godine ista stvar. Turbo loader, ajde ok zamjenim ga stave novi sad opet isto sr*nje. Pa ne mos mi rec da turbina vrisne nakon 15000km.
Pa tempomat, otisla neka p.m., ajde ok..promjenim kompletan onaj sklop na volanu jer je on vrisnio..ok, nakon godinu dana isto sr*nje. Pa idite vise u 3 p.m. i ovlasteni servisi i nesposobni njemci. Dosta mi ih je vise.
Jucer odvezem auto na dijagnostiku ( u NEOVLASTENI servis) kaze lik javlja gresku na turbu...nesto su oni cackali kaze nema vise problema..teraj dalje.
Nakon 10km isto sr*nje. Jos i gore neg prije.
Auto cuka u 2. 3. koda se oce ugasit i naravno opet greska na displej.
Stvarno vise nemam volje. (A nit toliko para na bacanje, turbo placen oko 800 a ta piz***ija za tempomat oko 350€ plus ruke)
Pa ti vidi bajo moj. Za te pare pol motora na čađi promjenim.
 
Na vrh