Moj C4-II 1.6 Hdi 92KS. Babilon-crvena.

ZlatkoC4

Well-known member
Preksinoć sam došao u VG i jučer ujutro kontakt u bravu kad upozorenje desna zadnja guma ? izađem stišćem cimam ne primijeti se da je nešto prazna odem do ine koja mi je blizu kad guma na 1,5bar :hmmm:
Bar jednom mjesečno provjerim gume a nekad i više jer ih redovno do pumpam ili ispumpam ovisno o teretu u autu. Prvi put me se posjetilo u dvije godine da imam senzore za tlak u gumama. :palac-gore:

 

vborovic

C5 modifikator
Nisam ni znao da oni reagiraju i na smanjeni tlak, mislio sam da se oglase samo kad je guma prazna.
Tlak manji od preporučenog, tlak viši od preporučenog i puknuće gume. Tolerancija na tlak je nekakvih 0,3-0,7 bara kada bi se najkasnije sustav morao oglasiti. Naravno, sustav bude javio i kad je senzor neispravan.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Samo da dodam da auto uvijek prepoznaje senzor bez obzira dali stavili fenu naprijed ili nazad on je uvijek očita točno i pokaže koja. odnosno možete slobodno staviti prednje nazad a zdanje naprijed i opet će točno očitati koja guma je prazna.:cool:
 

ZlatkoC4

Well-known member
evo nakon točno 72h sam išao provjeriti gumu i ispustila je sa 2,1bar na 1,8bar. što znači da ima nekog uljeza na u sebi. na vanjskoj strani nije ništa vidljivo pa će biti ići do vulkanizera da to pregleda i riješi. :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
to će ipak vulkić uraditi u gepeku je nova Michelinka punih dimenzija tako da sam spreman za sve i naravno GS ključ na razvlačenje. jer onaj originalni ključ me je strah ga i pogledati a kamoli koristiti. :D

Ali je zato GS ključ već stezao i šarafe od C5 :grin:

@vborovic
pa šta su ti se te jadne mace zamjerile.:grin:
Sve mačke si iz Varaždina protjerao u purger City :D

free photo hosting
 

ZlatkoC4

Well-known member
Evo danas riješio gumu michelin Energy saver 205/55/16 u unicomeru u VG naravno guma imala slijepog putnika koji je virio u unutrašnjost gume :grin: ništa što 100kn ne može riješiti. dečki su dobri točno sam ih promatrao i paze na senzor.

uljez u gumi.
img host

račun
upload jpg

Evo i uljez iz gume :twisted:
host image
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Da zaboravio sam vam se pohvaliti da kad sam bio na tehničkom u HAKU krajem 9mj. sve ok kaže ženska osim svjetala, pa što je sa njima, ma ništa kaže nisko bacaju. i uze ona ključ i to kao sredila. drugu veće sam vozio VK-VG i svaki drugi auto mi blinka rekoh što me svi pozdravljaju :D kad ono osvjetljavam put za sletnu stazu. morao sam spustiti na kotačiću za tri zuba da ljudima ne smetam. I sad tako vozim moram otići do njih jednom da mi tamo frend to spusti kako treba.

Nemam pojma zašto je uopće to dizala kad znam da su dovoljno bacala. a sad bacaju dalje nego xseon :D
 

Runner

Member
Ja sam isto neki dan bio na tehničkom, i ista stvar, tamo mi je taj dečko šarafio i sad nakon toga imam dojam da previsoko bacaju... A dosad sam bio jako zadovoljan kako rade svjetla, ne znam šta im je sad to došlo da su prenisko...
 

Cutac

Prèkaroš
Postoje dobri i loši farovi.
Loši zasljepljuju uvijek, dobri mogu bacati vodoravno, a da ne smetaju.
Na c4 su dobri jer su moji, kada stanem u garažu, upereni vodoravno u zid, a nitko mi nikada ne blica pa valjda ne smeta.
Dobro se vide, znam da kada sam bio u Golfu 5 u mraku, mislio sam da nisu upaljena svjetla koliko slabije osvjetljava.
Jedino što mi se na c4 ne sviđa su duga koja su mi preslaba. Ne bi bilo loše ubaciti xenon u duga, svejedno svijetle kada nema nikoga na cesti, nema kome smetati.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije ti riješenje xenon na dugo... jedino kao bixenon, preko selenoida, ali samo xenon žarulju u dugo - nemože. Problem je što xenonu treba malo vremena da dođe do radne temperature, i ne voli velike fluktuacije.
Pa bi ga klasično paljenje/gašenje u ulozi dugog svjetla brzo zeznulo, a i svjetlost nebi bila ''prava'' dok se ne ugrije. Tako da bolje to zaboravi kao opciju :hm:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Na c4 su dobri jer su moji, kada stanem u garažu, upereni vodoravno u zid,
več sam ja gledao i prije tehničkog su bacali po meni po propisu.na udaljenost od cca 35M svjetlo je bilo oko 80cm visine. a sad je na istoj udaljenosti gornja linija na oko 1,5M visine što znaći da direktno zasljepljuju vozaće.

Ja sam isto neki dan bio na tehničkom, i ista stvar, tamo mi je taj dečko šarafio i sad nakon toga imam dojam da previsoko bacaju...
Neznam što im je da diraju ispravan svjetlosni snop. stani ispred nekog zida ili sl na cca 30M i vidi visinu gornje linije.
Nije ti riješenje xenon na dugo
definitivno ne bih bilo dobro sa xseonom.
ja sam zadovoljan jačinom i snopom dugih svjetala.
 
Na vrh