Isto oldtajmer gume?
Michelin Energy - Krš!
Michelin Energy SAVER - Zakon!
Ja ti mogu posvjedočiti da je Michelin energy saver na novim c4 izuzetno loša guma, prvih 10 000 km držala dobro, sada mi zadnji kraj pleše kao da vozim po ledu, a često se uključuje i ABS. Na starom C4 sam bio zadovoljan istim gumama (prije 5-6 godina), ali koliko vidim one gume su bile proizvedene u Francuskoj, a ove sadašnje (plastikaneri) su proizvedene u Italiji. Preporuka - što dalje od Michelina, mada sam u jednoj temi ranije tvrdio da je guma O.K.Unatoč uvriježenom stavu na svim forumima u HR da Michelin Energy Saver ne valja, možda baš zato što mi prijatelj kod kojeg kupujem gume pazi da budu proizvedene u točno određenoj državi i određene starosti, ja sam s njima na raznim autima zadovoljan još od 1999. kad sam ih prvi put dobio na Astri kao prvu ugradnju. Ne bih ih mijenjao niti za jedne druge.
Stjecajem okolnosti, imao sam u međuvremenu Yokohama Aspec, Good Year, Toyo i Nokian. Niti sa jednima (osim Yokohama Aspec) nisam primijetio da bi bile u nečemu bolje kao nove, ali sa 30 tkm su mi bile sve te za zamjenu, a sa Energy Saver sam svima na svim autima prelazio 80 - 90 tkm.
Nisam u praksi primijetio nikakvu razliku u potrošnji u odnosu na druge gume, iako se zovu energy saver.
Sve do 3 godine starosti guma vulkanizeri ih prodaju pod novo, odnosno nisu dužni napominjati njihov datum proizvodnje, a na teh. pregledu se smatraju ispravne do 6 god starosti. Nemojte me sada odmah napadati i demantirati, to su izjave vulkanizera i djelatnika stanice za teh. pregled vozila. I za moj pojam je jedino ovogodišnja guma NOVA guma.Ako su gume starije od 4 godine jer to im je garancij pri pravilnom skladištenju nove a polovne ni ne pomišljaj.
Sve do 3 godine starosti guma vulkanizeri ih prodaju pod novo, odnosno nisu dužni napominjati njihov datum proizvodnje, a na teh. pregledu se smatraju ispravne do 6 god starosti. Nemojte me sada odmah napadati i demantirati, to su izjave vulkanizera i djelatnika stanice za teh. pregled vozila. I za moj pojam je jedino ovogodišnja guma NOVA guma.
Ja sam na prošlom C4 dobio prigovor jer je guma bila malo ispucana sa strane, tako da to ovisi o stanici za teh. preg.. Prije se nije gledala ni limarija ili boja a pogledaj sada kako bodu šrafcigerom odozdol.U KC na ni jednom tehničkom ne gledaju godinu gumaimamo 3 stanice tehničkog pregleda od kojih jedna potpuno nova, suvremeno opremljena, na koju idem, i mogu reći da gledaju auto kao da ga kupuju
ali godinu guma ne
![]()
Prije se nisu slikali auti na tehnickomJa sam na prošlom C4 dobio prigovor jer je guma bila malo ispucana sa strane, tako da to ovisi o stanici za teh. preg.. Prije se nije gledala ni limarija ili boja a pogledaj sada kako bodu šrafcigerom odozdol.
U pravu si, prije ni auto nije morao biti na tehničkom, sada radi kamera mora, mada se i to da srediti.Prije se nisu slikali auti na tehnickom
Reci deckima nek ti povecaju sliku pa ces vidjet koliko se vidi, sta mislis da kontrola na blef dode i uzima licenceMa da se to sve srediti. Kamere bi imale smisla samo ako bi ju djelatnik na tehničkom pregledu imao u ruci i sve snimao izbliza dok pregledava auto. A ovako dok su kamere postavljene "tamo negdje u ćošku" snimku mogu okačit mačku o rep.
Britanci to radeNeznam gdje sam citao da u nekoj zemlji nakon mislim trece opomene da ti oduzimaju auto i unistavaju ga pa da vidis kako bi se promijenilo sve