Michelin energy

La Marche

Iskreni optimist
Unatoč uvriježenom stavu na svim forumima u HR da Michelin Energy Saver ne valja, možda baš zato što mi prijatelj kod kojeg kupujem gume pazi da budu proizvedene u točno određenoj državi i određene starosti, ja sam s njima na raznim autima zadovoljan još od 1999. kad sam ih prvi put dobio na Astri kao prvu ugradnju. Ne bih ih mijenjao niti za jedne druge.
Stjecajem okolnosti, imao sam u međuvremenu Yokohama Aspec, Good Year, Toyo i Nokian. Niti sa jednima (osim Yokohama Aspec) nisam primijetio da bi bile u nečemu bolje kao nove, ali sa 30 tkm su mi bile sve te za zamjenu, a sa Energy Saver sam svima na svim autima prelazio 80 - 90 tkm.
Nisam u praksi primijetio nikakvu razliku u potrošnji u odnosu na druge gume, iako se zovu energy saver.
 

Damaj

Active member
Unatoč uvriježenom stavu na svim forumima u HR da Michelin Energy Saver ne valja, možda baš zato što mi prijatelj kod kojeg kupujem gume pazi da budu proizvedene u točno određenoj državi i određene starosti, ja sam s njima na raznim autima zadovoljan još od 1999. kad sam ih prvi put dobio na Astri kao prvu ugradnju. Ne bih ih mijenjao niti za jedne druge.
Stjecajem okolnosti, imao sam u međuvremenu Yokohama Aspec, Good Year, Toyo i Nokian. Niti sa jednima (osim Yokohama Aspec) nisam primijetio da bi bile u nečemu bolje kao nove, ali sa 30 tkm su mi bile sve te za zamjenu, a sa Energy Saver sam svima na svim autima prelazio 80 - 90 tkm.
Nisam u praksi primijetio nikakvu razliku u potrošnji u odnosu na druge gume, iako se zovu energy saver.
Ja ti mogu posvjedočiti da je Michelin energy saver na novim c4 izuzetno loša guma, prvih 10 000 km držala dobro, sada mi zadnji kraj pleše kao da vozim po ledu, a često se uključuje i ABS. Na starom C4 sam bio zadovoljan istim gumama (prije 5-6 godina), ali koliko vidim one gume su bile proizvedene u Francuskoj, a ove sadašnje (plastikaneri) su proizvedene u Italiji. Preporuka - što dalje od Michelina, mada sam u jednoj temi ranije tvrdio da je guma O.K.
 

Ivo

New member
Ako su gume starije od 4 godine jer to im je garancij pri pravilnom skladištenju nove a polovne ni ne pomišljaj.
 

deda

New member
Gume sa 5mm su na izdisaju,ja sam upravo svoje hitil jel su totalna koma imaju još nekih 4 do 4,5 mm, prešle nekih 45 000 km i više ne valjaju ništa,da mi je samo znati kak smatrate da to još uvjek može dobro poslužit,jedino ak vozim drift race.
 

Damaj

Active member
Ako su gume starije od 4 godine jer to im je garancij pri pravilnom skladištenju nove a polovne ni ne pomišljaj.
Sve do 3 godine starosti guma vulkanizeri ih prodaju pod novo, odnosno nisu dužni napominjati njihov datum proizvodnje, a na teh. pregledu se smatraju ispravne do 6 god starosti. Nemojte me sada odmah napadati i demantirati, to su izjave vulkanizera i djelatnika stanice za teh. pregled vozila. I za moj pojam je jedino ovogodišnja guma NOVA guma.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Sve do 3 godine starosti guma vulkanizeri ih prodaju pod novo, odnosno nisu dužni napominjati njihov datum proizvodnje, a na teh. pregledu se smatraju ispravne do 6 god starosti. Nemojte me sada odmah napadati i demantirati, to su izjave vulkanizera i djelatnika stanice za teh. pregled vozila. I za moj pojam je jedino ovogodišnja guma NOVA guma.

U KC na ni jednom tehničkom ne gledaju godinu guma:confused: imamo 3 stanice tehničkog pregleda od kojih jedna potpuno nova, suvremeno opremljena, na koju idem, i mogu reći da gledaju auto kao da ga kupuju:D ali godinu guma ne:confused:
 

Damaj

Active member
U KC na ni jednom tehničkom ne gledaju godinu guma:confused: imamo 3 stanice tehničkog pregleda od kojih jedna potpuno nova, suvremeno opremljena, na koju idem, i mogu reći da gledaju auto kao da ga kupuju:D ali godinu guma ne:confused:
Ja sam na prošlom C4 dobio prigovor jer je guma bila malo ispucana sa strane, tako da to ovisi o stanici za teh. preg.. Prije se nije gledala ni limarija ili boja a pogledaj sada kako bodu šrafcigerom odozdol.
 

Konrad

New member
Bitno je da gume nisu ostecene, to sto se neki voze sa 8 godina starim gumama je druga prica

Ja sam na prošlom C4 dobio prigovor jer je guma bila malo ispucana sa strane, tako da to ovisi o stanici za teh. preg.. Prije se nije gledala ni limarija ili boja a pogledaj sada kako bodu šrafcigerom odozdol.
Prije se nisu slikali auti na tehnickom
 

zujo

New member
Ma da se to sve srediti. Kamere bi imale smisla samo ako bi ju djelatnik na tehničkom pregledu imao u ruci i sve snimao izbliza dok pregledava auto. A ovako dok su kamere postavljene "tamo negdje u ćošku" snimku mogu okačit mačku o rep.
 

Konrad

New member
Damaj nek se sredi dok moze a onaj tko to sredi ce kad tad najebat, ostat ce bez licence i onda ce na burzu pa ce se kajat sto je za 100-200 kuna napravio glupost.

Ljudi su isto cudni kad idu na tehnicki a znaju da im auto nevalja...

Kao kad ih kontrolor pita sta je sa npr staklom prednjim a odgovor je; pa to je vec godinama tako, to vrijedi i za farove itd...ma treba ga srusit i sve sta nevalja mu nabrojat...a ne pricanje kako ce se to sredit a za godinu dana ista stvar...

Ja bi takve tuko na cesti....pogledaj sta se sve vozi -> retrovizor otkinut, prednji far i blatobran zdrobljeni, zadnja lampa zdrobljena i onda ih murja zaustavi i odvede na izvanredni pa se cude ko pura dreku kad ostanu bez tablica...pa treba vam auto zapljenit i u cios...

Neznam gdje sam citao da u nekoj zemlji nakon mislim trece opomene da ti oduzimaju auto i unistavaju ga pa da vidis kako bi se promijenilo sve

Ma da se to sve srediti. Kamere bi imale smisla samo ako bi ju djelatnik na tehničkom pregledu imao u ruci i sve snimao izbliza dok pregledava auto. A ovako dok su kamere postavljene "tamo negdje u ćošku" snimku mogu okačit mačku o rep.
Reci deckima nek ti povecaju sliku pa ces vidjet koliko se vidi, sta mislis da kontrola na blef dode i uzima licence
 

zujo

New member
Neznam gdje sam citao da u nekoj zemlji nakon mislim trece opomene da ti oduzimaju auto i unistavaju ga pa da vidis kako bi se promijenilo sve
Britanci to rade

Ne znam kako funkcionira taj kontrolni sustav, ali bogami ne valja. Vjerojatni je korupcija pružila korijenje do vrha te organizacije jer u stanici za tehnički pregled u mojoj blizini se još nije pojavio toliko uništen auto a da nije prošao tehnički pregled.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh