• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Lageros Auto-Moto rezervni dijelovi

lageros-zg

New member
Evo drago društvo, drago mi je vidjeti kako ovaj forum pomalo sve više oživljava i postaje mjesto ljubitelja Citroena i nadam se da će uskoro postati glavno okupljalište vozača istih.

Pa evo, kako sam u svom predstavljanju govorio o mogućoj suradnji na način da članovima ovoga foruma odobravam popuste kupljene robe kod nas evo ukratko svih informacija vezano za to, ali nije sve vezano isključivo samo za prodaju, već i za bilo kakve savjete i odgovore na vaša pitanja u vezi dijelova, a isto tako ću i ja pisati razne informacije za koje vjerujem da su bitne i za Vas i Vaše limene ljubimce.
Na žalost nisam pronašo neko adekvatnije mjesto od ovoga, pa ako moderatori misle da bi možda trebalo ići negdje drugdje, slobodno, pa evo da krenem....

Tvrtka Lageros d.o.o. na asortiman proizvoda članovima foruma daje:
- gotovinski popust od 5%-30% (ovisno o robi, količini i krajnjem iznosu)
- Loctite program 10% ili malo više ovisno o količini i krajnjem iznosu.

Napomena: robu možemo i šaljemo poštom pouzećem (obična poštarina je 31,00 Kn, dok HPekspres ovisi od 50,00 Kn minimalno do čak 100,00 Kn ili preko)

Glavni brand koji zastupamo je SKF, no radimo i sa drugim proizvođačima/pakiračima.


Prodajni asortiman:
1. Ležajevi za automobile, kamione, motore, skutere, rolere, skatere,
i razna široka industrija (za kotače, alternatore, klima uređaje, radilice, diferencijale, pumpe vode, amortizera .... i kamo god sve idu ležajevi)
2. Natezači - pogonskog remenja (+ remenje) - uglavnom za osobna vozila, no ima nešto i za teretni program
3. Pumpe vode - osobni program
4. Kočioni sistem - diskovi, pločice, doboši, pakne (ATE, TRW-Lucas...)
5. Kvačila (SACHS, LUK, Valeo, AISIN...)
6. Filteri - zraka, kabine, goriva, ulja
7. Svjećice i grijači (Denso, NGK...)
8. Simerinzi - također za sve kao što je i gore navedeno pod ležajevi
9. Ovjes - kugle, krajnici, ramena, vilice, amortizeri...
10. LOCTITE - razna brtvila (diht mase), ljepila (npr kad vam ležaj dobije lufta u kućištu ili na osovini pa ga treba zaljepiti), sprejevi (npr odvijač sprejevi, masti u spreju...), sredstva za čišćenje .... i još puno toga
11. SEGER osigurači
12. Masti - za podmazivanje ležajeva i sličnih aplikacija
13. itd od remenja, lanaca ...

A za više i preciznije možete kliknuti na dolje niže link na stranicu koju trenutno radim, tako da će biti još izmjena, dopuna, ali glavninu stvari ćete pohvatati odmah.

Uglavnom, pokušavamo sve nabaviti što vam zatreba, pa iako se neke stvari nerješive preko naših redovnih kanala, pokušavamo dok ne dođemo do zida ;)

Ovo je informativno prvo javljanje, a u toku će biti malo-pomalo nadopunjavanje svih kompletnih informacija.

Za sva pitanja stojim Vam na raspolaganju i ja sam glavni i odgovorni u firmi za sva pitanja vezana uz ovu temu.

Post će ostati otvoren, ali samo iz razloga da mogu upisivati neke informacije za moguće akcije ili neke bitne savjete ili ono što je novoga i slično, tako da molim i apeliram da se po ovom topicu piše više konstruktivno, a svakako se za sve što trebate obratite meni na PM ili dolje niže na brojeve telefona ili email.

Anđelko / lageros-zg


Kontakt podaci:


LAGEROS d.o.o. - Lageros-Auto-Moto
Ivana Broza 12
10000 Zagreb
Telefon:01/363-4-387
E-mail: [email protected]
Web: http://lageros-auto-moto.webs.com

P.S. Svaki vaš dodatni savjet je uvijek dobrodošao :stovanje: a hoće li možda tema biti sticky to prepuštam moderatorima/adminima, kao i to da li sam ovaj topic otvorio na dobrom mjestu, jer ako misle da treba negdje drugdje, no problem, slobodno ga premjestite.
 

lageros-zg

New member
Ovo bi više trebalo biti partnerstvo i dobronamjerna suradnja, kao što i rekoh u svom prvom postu ovdje kada sam se prijavio i kako nije bilo negativnih govora, evo me sada sa otvorenom temom.

A s druge strane, ako ne plaćam ništa na drugih 15 foruma, ne vidim razloga da ovdje da, a i zašto bi netko npr. na Peugeot forumima bolje prošao od vas u nabavci rezervnih dijelova.

Dakle, ako možete proći jeftinije i da sve rješavate na jednom mjestu i to kvalitetnu robu, sada imate i tu mogućnost, te biti članom ovoga foruma za Citroen vozila će se isplatiti.
No, jednoga dana možete osnovati udrugu i klub, te imati članove kluba i članarine, pa se to sve može regulirati da popuste ostvaruju samo članovi kluba, dok samo članovi foruma ne ili je znatno manji u odnosu na članove koji plačaju članarine.

U svakom slučaju, ovdje sam i da malo pomognem ako što treba, a i uskoro na svojoj stranici (koja stoji u potpisu) ću napraviti listu foruma prijatelja, a što bi svakako bilo dobro i za ovaj forum, jer prilikom traženja Citroen foruma, nije na prvom mjestu i treba ga malo pročačkati.

Dakle, ima daleko više stvari koje bi zajednički mogli napraviti i da svima bude dobro i da se napravi ekipa i razni susreti i slično.....

A ako nekome sve ovo smeta... što da kažem.... obrišite sve.
 

lageros-zg

New member
Ajd kad si već tu. Xantia 1998 godina 1.8 16 v. Koliko je set, zupčasti remen i sve šta ide uz to?
Taman prelazna godina, ali ja sam gledao za noviji od 01/1998 na dalje (iako, motori su isti i na prvoj generaciji).
E sad, kod kanalnog remenja ima razlika ako auto ima ili nema klimu, pa ću napisati sve.

Za zupčasti remen = 970,00 Kn
- natezač zupčastog, klizač zupčastog, zupčasti remen, pumpa vode (+gratis 1,5Lit crvenog antifriza, samo sada u veljači do isteka zaliha), simerinzi bregaste (2 komada zbog duple bregaste), simering radilice.

Za kanalni remen (ako auto nema klimu) = 337,00 Kn
- natezač kanalnog, kanalni remen

Za kanalni remen (ako auto ima klimu) = 737,00 Kn
- natezač kanalnog, klizač kanalnog, kanalni remen (s tim da razlika može biti minus 20,00-ak kuna u razlici klizača kanalnog remena, jer ima za verziju sa alternatorom 90A i za alternatore 120 i 150 A

To su cijene sa popustom i sa uračunatim PDV-om, te isključivo za gotovinski način plaćanja.
Rok isporuke: 1 dan max od dana narudžbe.
Roba nije rezervirana i podložna je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.
A ukoliko treba račun R-1, samo naglasiti prilikom narudžbe.

Dakle, sve ovo što sam naveo je ono što bi bilo dobro promijeniti da se u sljedećih, barem, 100tkm ne mora zbog ničega od tih sklopova ići naknadno u servis.
Naravno, ono što se ne želi, može se izdvojiti iz ponude.
 

zoran37

New member
Taman prelazna godina, ali ja sam gledao za noviji od 01/1998 na dalje (iako, motori su isti i na prvoj generaciji).
E sad, kod kanalnog remenja ima razlika ako auto ima ili nema klimu, pa ću napisati sve.

Za zupčasti remen = 970,00 Kn
- natezač zupčastog, klizač zupčastog, zupčasti remen, pumpa vode (+gratis 1,5Lit crvenog antifriza, samo sada u veljači do isteka zaliha), simerinzi bregaste (2 komada zbog duple bregaste), simering radilice.

Za kanalni remen (ako auto nema klimu) = 337,00 Kn
- natezač kanalnog, kanalni remen

Za kanalni remen (ako auto ima klimu) = 737,00 Kn
- natezač kanalnog, klizač kanalnog, kanalni remen (s tim da razlika može biti minus 20,00-ak kuna u razlici klizača kanalnog remena, jer ima za verziju sa alternatorom 90A i za alternatore 120 i 150 A

To su cijene sa popustom i sa uračunatim PDV-om, te isključivo za gotovinski način plaćanja.
Rok isporuke: 1 dan max od dana narudžbe.
Roba nije rezervirana i podložna je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.
A ukoliko treba račun R-1, samo naglasiti prilikom narudžbe.

Dakle, sve ovo što sam naveo je ono što bi bilo dobro promijeniti da se u sljedećih, barem, 100tkm ne mora zbog ničega od tih sklopova ići naknadno u servis.
Naravno, ono što se ne želi, može se izdvojiti iz ponude.
Dobre cjene bome, zašto ti je klizač kanalnog remena 400 kuna? Vidim da ga nema na ovima koji nemaju klimu pa čak i da se cjena remena podigne za 50 kuna opet je klizač nekak puno posebno kad se pogleda šta se sve dobiva uz zupčasti remen.
Vidiću u Sisku gdje ja kupujem pa ćemo vidjet ima li razlike u cjenama s tim da ja ne kupujem setove nego slažemo sami set i ispada do sad za sve aute da se isplati jer se dobiju kvalitetniji djelovi nego u setu a za manje novaca.
Svakako hvala na informaciji.
Kad uhvatiš vremena pogledaj koja je cijena selena (ima ih dva) na prednjoj škari ili vilici i koja je cijena kugle.
 

lageros-zg

New member
Dobre cjene bome, zašto ti je klizač kanalnog remena 400 kuna? Vidim da ga nema na ovima koji nemaju klimu pa čak i da se cjena remena podigne za 50 kuna opet je klizač nekak puno posebno kad se pogleda šta se sve dobiva uz zupčasti remen.
Vidiću u Sisku gdje ja kupujem pa ćemo vidjet ima li razlike u cjenama s tim da ja ne kupujem setove nego slažemo sami set i ispada do sad za sve aute da se isplati jer se dobiju kvalitetniji djelovi nego u setu a za manje novaca.
Svakako hvala na informaciji.
Kad uhvatiš vremena pogledaj koja je cijena selena (ima ih dva) na prednjoj škari ili vilici i koja je cijena kugle.
Ovo nisu cijene setova, već sam skratio priču da ne nabrajam, s obzirom da je svima uvijek bitna krajnja cifra, tako da ne kompliciram previše.
Što se tiče natezača kanalnog remena kod modela bez klime, on izgleda ovako i maualni je:


.... i zbog tog nosača košta, a same rolice nema za kupiti i ona cijena je sve skupa kad se zbroji, kako sam i napisao ispod, za natezač kanalnog remena + kanlani remen = 337,00 Kn, dok...

... kod modela sa klimom je taj natezač kanalnog remena automatski i ima mehanizam u tijelu nosača i zbog toga je i od ovoga skuplji duplo, a izgleda ovako:


... i naravno, uz još rolicu i remen i evo cifre samo tako.

Seleni i kugle prednje vilice: (tu nemam nešto povoljne cijene, jer imam samo TRW-a za ponuditi)

Selen prednji; TRW = 65,00 Kn/1kom (idu dva ista na lijevu i desnu vilicu)
Selen stražnji, Lijeva vilica: TRW = 194,00 Kn/1kom
Selen stražnji, Desna vilica: TRW = 194,00 Kn/1kom
 

lageros-zg

New member
Evo još nekih, po meni bitnih stvari koje se često povlače po forumima, odnosno buni ljude/krajnje korisnike koji ne znaju kako neke stvari funkcioniraju, ali ima i onih koji misle da sve znaju, a često zbog toga i griješe, pa onda za sve skupa jedna malo dulja edukacija (da tako nazovem) o "originalnim", "aftermarket" i "zamjenskim" dijelovima, pa krenimo redom.... (ovdje će SKF i Fiat biti samo kao primjer, da ne nabrajam i krcam previše ostalih brendova, ali vjerujem da ćete shvatiti suštinu ovoga posta)

1. Original = SKF osmisli tip ležaja kotača prema specifikacijama proizvođača i proizvodi ga u svojim pogonima, markira ga sa svojim oznakama, no uz te oznake, za modele prve ugradnje i kutije za servise kasnije, doda (možda) originalni broj prema Fiatu i Fiatov logo. I to je orginal Fiatov proizvod na tržištu. Ali isto tako postoje i drugi proizvođači ležajeva koji također rade za prve ugradnje, a recimo ne rade za Fiat, ili rade isto tako ležajeve na nekoj drugoj poziciji (ili nešto treće) za Fiata i zbog toga bi to trebao biti zamjenski proizvod i navodno lošiji....

2. Aftermarket proizvod = isti onaj SKF-ov proizvod, samo bez originalnog broja i loga, izašao sa iste trake i pakira se u SKF kutije ili u kutije drugih proizvođača/pakirača koji ne proizvode taj tip ležaja. Èak i kod ovlaštenih servisa ulazi kao pod original i može se dati ista garancija za taj proizvod, pa čak se i može prodati pod cijenu originala, dok kod aftermarket trgovina rezervnih dijelova taj proizvod košta puno jeftinije (iako nije uvijek pravilo) i obavlja istu funkciju kao i onaj u originalnoj kutiji, ukoliko je ugrađen na pravilan način, ali i sa popratnim priborom ukoliko je to potrebno, kao i kod originalnog modela pakiranja.
S druge strane, SKF također proizvodi rezervne dijelove za modele vozila na kojima nije u prvoj ugradnji, pa bi po tome to trebalo značiti da nije dobar kao original, a zapravo, možda je i čak bolji, no kao što većina zna, SKF nije jeftin i često se traže jeftiniji proizvođači, a sa kojima dolazimo do...

3. Zamjenski dio - onaj čiji proizvođači nisu vezani za prozvođače prvih ugradnji, najčešće dolaze sa bliskog i dalekog istoka, ali i kroz tvrtke koje su sa sjedištima u EU i prodaju se kao "Made in Germany, France, EU", a zapravo te tvrtke niti nemaju svoju proizvodnju, već samo logistiku i skladišta. Premda se proizvode prema svim specifikacijama i dimenzijama originalnih/aftermarket proizvoda, razina kvalitete je i do upola, ako ne i još više, manja u odnosu na original/aftermarket, a to isto tako govori i cijena, ali i vijek rada proizvoda.

S druge strane, ako neki od aftermarket (2) proizvoda imaju jako nisku cijenu, to je onda razlog jer ih rade u jako velikim serijama ili vode tržišnu bitku sa konkurencijom, a originalni dijelovi isto tako mogu biti jeftiniji ukoliko na nekom od javnih natječaja sklope ugovore sa jeftinijim proizvođačima na tržištu, a što se isto tako može osjetiti u samom radu proizvoda, te raznim povlačenjima sa tržišta određenog broja vozila.

Isto tako, mnogi zaboravljaju da prvo sklapanje u samoj tvornici iliti tvorničko sklapanje je totalno novo, bez imalo habanja u radu i svi povezani elementi su potpuno novi, bez ikakvih odstupanja, a kad nakon 100tkm ili više, ali i manje isto tako, se rasklapa neki dio i stavlja neki novi (bio on original ili aftermarket ili zamjenski) on više nikad neće biti tako ugrađen kao prvi puta u tvornici, a i potrošenost komponenti usko vezanih uz njih također može biti uzročnik preranom otkazivanju tog nekog sklopa.
A kad smo kod tih povezanih elemenata, npr kod ležaja kotača, ako imate konusno valjkaste ležajeve (2 komada na jednom kotaču, unutrašnji i vanjski), te simering koji služi kao zaštita od ulaska prljavštine i vode u ležaj, te ako to sve ne promijenite, imate veliku šansu za vrlo brzim povratkom u servis zbog starog nezamijenjenog ležaja, a koji često za sobom povuče i onaj novi koji ste nedavno mijenjali, a to isto vrijedi i za izmjenu remenja, ako ne zamijenite sve u tom povezanom lancu, opet imate šanse da se vrlo brzo vratite na "grabu".

A da se vratim na ovaj dio vezan za natezače i remenje... za Fiate (kad sam već i gore počeo sa njima) je na benzinskim motorima uglavnom brand INA i to najčešće Made in Brazil, kao i u SKF kutiji, ali i FAG, SNR, RUVILLE.. svi oni imaju taj Inin španer, identičan kao i u originalnoj kutiji ili čak na samom autu, samo je serijski broj drugačiji. Dakle, samo INA radi taj ležaj i možda Kinezi, ali te još nisam imao prilike sresti.
Kod dizelskih modela je najčešće Litens kanadski, a taj je opet u svim onim kutijama, čak i kod INE, jer ga ona ne radi.

Znam da sam se malo previše raspričao, ali isto tako znam da je i sve ovo nekima bljezgarenje i da će i dalje misliti po svom i da je to samo navlakuša, ali eto, i ja sam razbio predrasude kada sam za svoj auto radio veliki servis, pa u mojoj SKF kutiji se nalazio DAYCO španer zupčastog, a na tu firmu sam previše alergičan i ne volim ju nikako, + još je bio ležaj Made in China u tom španeru i onda sam poludio i otišao u ovlašteni servis i tražio da mi pokažu što je kod njih u originalnoj kutiji, kad li ono... ista stvar... u potpunosti, čak sam i vidio da je na ovom mom brisan originalni logo, da se kao ne vidi da je original. I eto, radilo gotovo 100tkm bez greške, a moglo bi više, ali osobnog sam mišljenja da je nakon prve ugradnje, drugi rezervni dio (govorim o distribuciji remenja) dobro mijenjati na toj kilometraži. I ja sam 100% siguran da taj dio može odraditi kao i onaj u originalnoj kutiji, ali samo uz uvijete koje sam gore više napisao i ako je majstor to napravio kako treba, jer ako je majstor loš, onda on i najbolji i najkvalitetniji dio može uništiti već i pri samom dodiru :angel:

Ovo sve sam zapravo napisao da se već jednom proba razlučiti razlike između originala, aftermarket i zamjenskih dijelova, jer aftermarket je ipak nešto drugo u odnosu na zamjenske i mislim da se to ne bi trebalo stavljati u koš sa zamjenskim dijelovima, jer to nije isto, dok original i aftermarket bi trebalo stavljati u isti koš, odnosno ravnopravnost na ponudi slobodnog tržišta.
 

fullcool

New member
Ovo nisu cijene setova, već sam skratio priču da ne nabrajam, s obzirom da je svima uvijek bitna krajnja cifra, tako da ne kompliciram previše.
Što se tiče natezača kanalnog remena kod modela bez klime, on izgleda ovako i maualni je:


.... i zbog tog nosača košta, a same rolice nema za kupiti i ona cijena je sve skupa kad se zbroji, kako sam i napisao ispod, za natezač kanalnog remena + kanlani remen = 337,00 Kn, dok...

... kod modela sa klimom je taj natezač kanalnog remena automatski i ima mehanizam u tijelu nosača i zbog toga je i od ovoga skuplji duplo, a izgleda ovako:


... i naravno, uz još rolicu i remen i evo cifre samo tako.

Seleni i kugle prednje vilice: (tu nemam nešto povoljne cijene, jer imam samo TRW-a za ponuditi)

Selen prednji; TRW = 65,00 Kn/1kom (idu dva ista na lijevu i desnu vilicu)
Selen stražnji, Lijeva vilica: TRW = 194,00 Kn/1kom
Selen stražnji, Desna vilica: TRW = 194,00 Kn/1kom
prije svega da pozdravim sve na forumu jer ja sam novi ovdje, i želim reći da nemam ništa protiv reklamiranja trgovina ovdje, a davanje odgovora na upite vezano za cijene i informacije o dijelovima je svakako pohvalno jer kopanje po katalozima zna biti mukotrpan posao za vas, a za onog ko pita može biti vrlo korisno znati koje sve opcije postoje, jer obično bude da postoje različiti dijelovi za jedan isti model auta a to se najlakše prepozna ako imamo slike iz kataloga pa možemo usporediti traženi dio sa onim koji je na vozilu

a sad da vas ispravim u vezi ovih španera jer ste tu nešto pobrkali:
na ove dvije slike su dva različita španera ali to nema veze sa tim jel auto ima klimu ili ne, konkretno, na motoru 20i iz 97.g je španer sa donje slike i on se sa dva vijka uvrće direktno u karter, na motoru 19 td. iz 95. je španer sa gornje slike i on se zavrće u tijelo klizača koje je sa tri vijka zavrnuto u karter, obadva modela su sa klimom a i u knjizi je isto tako prikazano kako sam rekao. po knjizi i modeli bez klime imaju jedan od ova dva španera, međutim modeli sa klimama imaju dodatne rolice, opet različite od modela do modela, eto da se zna mada nije toliko ti bitno, imam ja nekih slika od tog pa ako je nekom bitna stvar nije problem
 

fullcool

New member
mislim da je aftermarket isto što i zamjenski dio, dakle isto značenje na različitim jezicima
a skf često jest original, znači skf dio je ugrađen u novi auto i isti takav dobijete bilo da je u kutije citroena ili kutiji skf, u praksi potpuno ista stvar samo veća cijena u crvenoj kutiji,ipak je crvena kutijica ljepša od one bezlične plave

pitanje, kako stojite sa ležajevima klime, onaj što ide u remenicu, za pimjer koliko bi koštao 35x55x20 ???
 

lageros-zg

New member
za fullcool

Po pitanju španera koji su na slikama, radi se o modelu Xantie 1.8 16V motorom i kod njega to ima veze, no kako se ti isti španeri ugrađuju i u ostale modele Citroena i Peugeota, ima razlika svakako, no za ovaj navedeni i traženi model auta, situacija je takva i do sada u 15 godina rada sa ovim dijelovima, nisam pogriješio u ponudi dijelova ;) , ali svakako hvala na praćenju :)

Po pitanju "aftermarket" i "zamjenski", moram reagirati, jer to dvoje ne mogu trpati u isti koš, jer SKF ili TRW npr. ne mogu staviti uz bok proizvodu "no name" podrijetla i vrlo upitne kakvoće materijala, dok "aftermarket" je često i uglavnom proizvod koji se može kupiti na policama trgovina dijelova, a isto tako i u originalnoj kutiji rezervnog dijela, dakle, zato i jesam ono gore sve obrazložio, jer pravi "zamjenski" dio je jeftini dio upitne kvalitete.

Ležaj klime 35x55x20 bi trebao biti nešto više od 100,00 Kn od japanskog proizvođača NACHI i ima ih na stanju.

A ono o onoj bezličnoj plavoj boji SKF-a ... neću nasjesti na provokaciju ;)
 

fullcool

New member
za fullcool

A ono o onoj bezličnoj plavoj boji SKF-a ... neću nasjesti na provokaciju ;)
nije bila provokacija ni u kom slučaju, nego htjedoh reći da je ironično to što se kod nekih stvari plati samo ta boja kutije a unutra je ista stvar

a za after market se opet ne slažem, jer se i aftermaket proizvođači bore da postignu neki respekt na tržištu, dok no name proizvodačima ni to nije bitno,

a postoji niz proizvođača koji proizvode daleko kvalitetnije dijelove nego su to originalni, a i oni su zamjenski, mada nije to sad bitno zna se šta ste vi htjeli reći
a ta terminologija može bit tema za nekakvu neobaveznu raspravu radi ubijanja dosade :whistling:
 

lageros-zg

New member
Ma ono za provokaciju je bila šala, zato sam i stavio smajlića na kraju. ;)

Naravno, dalo bi se o svemu tome raspravljati, ali nije potrebno komplicirati, jer sve je to tu samo da nam se uzme novac, kako god da se okrene, na ovaj ili onaj način, a ja sam htio to nekako posložiti u najboljoj opciji da i malo dijete može shvatiti/razumijeti poantu, jer ipak i sam koristim sve to što prodajem i do sada sam imao samo problema sa brisačima od Valea koji su već nakon ljetne sezone počeli pokazivati na onom indikatoru da su već za promijenu :wtf:

Kada ljudima govorim da kod velikog servisa treba mijenjati sve što je vezano jedno za drugo, mnogi govore da bih ja promijenio pola auta :grin: , no, kako su danas intervali servisa iznad 100tkm (no do 6 godina starosti), svakako treba uzeti u obzir da se promijeni sve i da se opet bude miran idućih minimalno 100tkm.

E sad, uz činjenicu da proizvođači vozila proizvode automobile koji bi se trebali mijenjati nakon 5-6 godina, da prodaja automobila ide nekim svojim tijekom. Ali ako to niste/nismo u stanju kupiti novi auto, onda će servisiranje biti skupo i kompliciranije u odnosu na automobile starijih godišta (npr do 2000.g. i još ranije)

Samo se sjetite kako je jeftino bilo održavanje Golfova i Kadetta što se moglo sve "šarafiti" ključem 13 :D i gotovo se i na kiosku moglo kupiti dijelova, ali danas i Golf i Astra spadaju u automobile skupih dijelova i održavanja, te neki dijelovi (kao ležajevi kotača) se više ne mogu kupiti po principu: "Dobar dan, trebam stražnji ležaj kotača za Golfa 5!" , jer ih ima dvije vrste i nema tog broja šasije koji prema svim mojim katalozima i snalaženju na internetu može točno pokazati koji model taj auto ima. Ali zato u ovlaštenom servisu imaju program koji to pokazuje ili jednostavno kad ste već u servisu, oni to skinu i stave novi koji košta cca 1.000,00 Kn (i zapravo i više) dok kod mene taj isti košta oko 500,00 Kn - 600,00 Kn +/- , a govorimo o istom proizvodu SKF ili FAG, jer su oba u pitanju.
I tako nekada jeftini auto za održavanje postaje skup.

FULLCOOL - točna cijena onog ležaja od klime = 97,00 Kn/1kom (sa forumskim popustom i za gotovinsko plaćanje)
 

štefaxsi

xessiff
ajd ti meni burke onda ponudi lagere kotača za peugeot 106 xsi 94. god. 1.4 8v 69 kW da vidim kolko bi me ispao komad..i po mogućnosti SKF...
Hvala
 

lageros-zg

New member
Ok! Dakle 106 prve generacije ležaj dimenzija 35x72x33 od SKF-a bi te koštao 162,00 Kn/1kom.
I to je solo ležaj, bez popratnog pribora (matice i seger osigurača), a seger imam posebno po 5,00 Kn/kom.
Matica se da iskoristiti stara, ukoliko se ne uništi.

Cijene su sa popustom i uračunatim PDV-om, te za gotovinsko plaćanje.
 

štefaxsi

xessiff
stari prva liga ti je cijena, svakako ćemo se čut ovaj ponedjeljak...jel to ti možeš isfurat sa sobom il trebam dolazit kod tebe u firmu..
 

lageros-zg

New member
stari prva liga ti je cijena, svakako ćemo se čut ovaj ponedjeljak...jel to ti možeš isfurat sa sobom il trebam dolazit kod tebe u firmu..
Kamo treba nositi? Ja sam u Samoboru doma, pa kad idem s posla uvijek mogu proći negdje, ako mi je usput.
 
Na vrh