Tribali bi napravit stanku dok se na slegneDosta je bitno kad je napravljena benzinska jer se cisterne jako rijetko ciste ako se uopce i ciste tako da pokupi kojekakvo smece pumpa. Pogotovo kad dode nova koliciba goriva pa se sve s dna digne od ulijevanja i onda vi pokupite smece
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma je sve to samo neki kažu da smeta brizgalicama,diznama koje su jako skupeA plavi dizel bi trebao bit ne dizel nego eurodizel al samo ofarban sa plavom bojom, morao bi bit dobar jer sad svi novi strojevi su skoro ako ne i ista tehnologia kao i auto.
Reci ti šta hoćeš protiv lože al ja sam je spalio puno puno i nikih problema nikad, prije 10-12 godina sam imao alfu 75 2.0 TD, trošio sam dnevno po 2-3 rezervara lože, vozio se ko idiot,(mlad i lud) nema šta nisam toj alfi radio i trošila mi je max 12 litara lože, ložu sam točio i u mercedes 300 d i nikad nikakvih problema,kadet nikad problema, imao sam golfa 1 i u rezervaru je bilo malo eurodizela a u gepeku sam imao spojen i odlaz i povrat na jednom kanisteru od 20 litara i tu sam točio samo ložu. Prije dvije godine sam imao BMW 325 tds i samo loža i plavi dizel bez greške. Nikih problema nikada. Problema sam imao sa usra.im dizelom prije, smrzavao mi se u lajtungu i filteru goriva.Mećite bilo kaj pa ćete vidjet kak bu motor dugo zdržal i na kaj bu sve lićilo.Nekada prije 30 godina je isto raja pričala da je loža isto kaj i dizel,pa kada si otvoril motor od Merđe ili golfa,razlika je bila nebo i zemlja.Ak baš neko ne vjeruje nek proba,a ja ga mogu doma dopeljat da vidi u peći od centralnog kaj ostane od sagorjevanja lož ulja.Razlika između D2 i Eurodizela je skoro 100% u kolićini sumpora.Za plavi dizel neznam kaj je,ali njega jedino možeš kupiti na crnjaka,po švercu.Svaki puta kada sam mjenjao filter goriva u njemu nije bilo ni u tragovima ničega osim nafte,nikada auto nije vidio niš osim eurodizela.
Nebi o citrosu dizelu jer nisam nikad imao takav auto a ni neznam nekog ko ga ima a da vozi na plavi ili ložu. Ove stare mašine sa boš pumpama to jedu sve bez greške a i alfin jtd, za to mogu garantirat jer znam.Ma je sve to samo neki kažu da smeta brizgalicama,diznama koje su jako skupe
Posli kad ga netko kupi moga bi vrlo vjerovatno doć kod tebe na servis:vidiga:Poslje kad ga netko kupi dode tebe strelit haha
Moj dojam je da je to sve isto gorivo. Točio na omvu, točio na ini, točio na tifonu, ili točio kod "privatnika", nisam razlike primjetio. isto vuče, isto brunda, isto troši.Redovito sam tocio na OMV-u 100-tku. Bio zadovoljan. Pretprosli vikend sam u omisu ostao na rezervi i bio sam prisiljen natocit na INI. Stavio sam ovaj novi eurosuper 95 CLASS, do cepa, nikakvu razliku nisam uocio, auto isto radi i vuce. Prije koji dan sam ulio jos jedan rezervoar CLASS-a 95 pa cemo vidit. Za sad sve 5! Malo sam onda googleao, kazu da ima aditive koji "smanjuju potrošnju goriva, povećavaju snagu i trajnost motora, poboljšavaju sagorijevanje goriva, smanjuju trenje između pokretnih dijelova motora". Normalno da u to ne vjerujem 2%, al ako se pokaze ok, ostajem na njemu. U svakom slucaju, jeftiniji je pola kune od stotice![]()
Kod tebe je ako se ne varam isto 1.6 16v? Mislim da oni nisu toliko osjetljivi na ove sheme s gorivima. Provjerene dobre stare masineMoj dojam je da je to sve isto gorivo. Točio na omvu, točio na ini, točio na tifonu, ili točio kod "privatnika", nisam razlike primjetio. isto vuče, isto brunda, isto troši.
1,6 je. Bit će da je i 16v. 82 kWKod tebe je ako se ne varam isto 1.6 16v? Mislim da oni nisu toliko osjetljivi na ove sheme s gorivima. Provjerene dobre stare masine![]()