Kvačilo

Spallato

Active member
Ekipa, dobar dan.


Imam C4 Picasso, 2011.god, 1.6.ehdi, pilotirani mjenjač 220 000 km.


Prije neki dan upalim auto i izbaci neku grešku u vezi mjenjača i svijetli "service". Krenem i auto jedva ide, piše da je u 2. brzini, ne mogu više mijenjati brzine, ide 30 km/h i trza... Kasnije mi je na displayu pokazalo znak " noga na papučici".


Otišao sam na put s drugim autom a mehaničar je tek sinoć odšlepao auto kod sebe, pokušao je voziti ali ne ide, također kaže da ne može ubaciti u rikverc.


Kako rijetko vozim auto (žena vozi 90%) nisam baš išao za znakovima koji ukazuju da je lamela pri kraju.


Znači li ovo da je otišla lamela ili je nešto drugo u pitanju, i šta znači taj znak koji mi je pokazalo?


Već sam se raspitivao za dijelove (set kvačila, druk ležaj i zamašnjak) i cifra s radom je 6000 kn (Valeo).
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedino što još može biti u pitanju su ti aktuatori, oko 1500kn novo u ovlaštenom... ali ako nije na toj kilometraži do sada mijenjano kvačilo, moglo bi biti
 

dekiiii

Active member
Prema uputstvu (doduše ovo je za moj c-elysee ali mislim da je isto i za c4) treba pritisnuti kočnicu:


Malo mi je čudno da ti je ostao u 2. brzini, jer bi prema uputstvu trebao zablokirati u 3. brzini

 

Spallato

Active member
Mehaničar me zvao i kaže da treba sve mijenjati (lamela,zamašnjak, druk ležaj) jer je u jako lošem stanju, a to sam i očekivao s obzirom da je auto prešlo 220 000 km.

Također kaže da nije siguran da je u tome problem.
 

Spallato

Active member
Ovako je bilo...stavljam stvari u auto i vidim da se mali igra s ručicom mjenjača, nakon 30 sekundi izbacilo mi je grešku u vezi mjenjača, i nakon toga se dogodilo ono šta sam napisao gore.

Kaže mi tip koji radi u Peugeotu da je cijena tog aktuatora cca 10-11 000 kn!?
 

Spallato

Active member
Sad sam zvao drugi sevis koji radi Citroene i kaže isto, 11 000 kn. Kaže da se mijenja sve, ne može pojedinačno.

Nije mala razlika 1500 kn ili 11 000 kn.

Vi što ste mijenjali, koliko ste platili?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ajde nek ti oni daju lipo kataloški broj za to čudo od 11000kn da vdimo o čemu se tu radi ;)

Pretpostavljam da se njima neda ništa popravljati, nego bi samo mijenjali veće komponente. Em se ne moraju potruditi, em zarade 10x više.
Ok je ovako informativno s ovlaštenim komunicirati, ali jasno je valjda da nećeš kod njih to raditi?

Elektrozatvarač spojke - 2574.20 - 1597.98 kn, 820 kn na eBayu.
Tebi ili se sasuo kompletan mjenjač ili te ovlašteni želi opljačkati, nema druge.

A ako se raspao kompletan mjenjač, možda bi se dalo ručni ubaciti? Ili kakav rabljeni sređeni pilotirani ubaciti :confused:
 

Spallato

Active member
Ivane i ostali, prije svega hvala vam na informacijama i pomoć!

Auto nisam dao raditi u ovlašteni nego kod prijatelja, koji je odličan mehaničar. Istina, nije možda baš najiskusniji s ovim tipom mjenjača i njegovim problemima, ali je odličan u svom poslu.

Zvao sam nekoliko ovlaštenih i svi kažu 11 000 kn, komplet i da se ne može ništa mijenjati pojedinačno.

Sad sam zvao Cib i pričao sa mehaničarem, on kaže da su male šanse da je otišao aktuator i da nisu baš kvarljivi (naravno, uvijek postoji mogućnost).

S obzirom na kilometražu (220 000 km), kaže da potisni ležaj zna raditi probleme i da je vjerojatno do njega. Kaže da kad promijenim kvačilo, potisni i zamašnjak, i ako se to dobro sredi (upari) preko kompjutera, da bi trebalo raditi.

Ja unaprijed razmatram sve mogućnosti, da znam šta mogu očekivati i koliko će me sve to koštati.

Izgleda da mi jedino preostaje nadati se , da kada promijenim kvačilo, potisni ležaj i zamašnjak, da će sve biti ok, i da neće biti potrebe da mijenjam taj aktuator.:hm:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vuče jel stvarno potrebno sve u komadu? Ako već ima za kupiti po komponentama?
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Kak delaju ugradnju u tvornici tak ti i ovlaštni prima s lagera komplete i neće niš kemijati. Nit smiju. Kak ti zbog jamstva itd.
Ja sam ga otpeljal u SLO kod tipa kaj je prije delal u Citroenu. Prvo treba znat na diagboxu iščitat sve greške. Onda treba mu Lexia za zamenit akutator, jer bez nje nemre nabit tlak opet niti ga ispustit. Akutator je na C4 hidraulički. Tak sam ja mislil da je električni kaj na C2 (taj je bagatela). Mene je dvomaseni, komplet, potisni i akutator izašal 1700€ z DDV. Tak da je mislim da je ovo 11 ta cifra a ne samo za akutator i ecu.

Tak Spallato pitaj kaj je u tih 11tkn. :confused:
 

Spallato

Active member
Znam da su spominjali neku posudu u tih 11000 kn, kažu da je to neki komplet.

Zamašnjak, kvačilo i potisni mijenjam sada, to je odvojeno.

Ja se još uvijek nadam da neću trebati mijenjati to čudo jer sam čitao na jednom stranom forumu, da je čovjek imao isti problem, radi jako lošeg zamašnjaka i kvačila.
Nakon zamjene sve je bilo ok.

Nove vijesti...

Zamašnjak, kvačilo i potisni su promijenjeni, nakon toga je neki tip sa origigi dijagnostikom (moj prijatelj nema originalnu dijagnostiku za Citroen, nego neku univerzalnu) pokušao odraditi kompjuterski dio (ne znam točno šta) ali nije uspio.

Dođe do nekog dijela (3. brzina) i prekine ga...


Uglavnom, dijagnostika pokazuje grešku P 0945 ( poremećaj komande elektronika grupe elektro pumpe).


Zna li netko šta to točno znači?

Saznao sam za još jedan isti/sličan slučaj (Peugeot), nakon promjene zamašnjaka i rada preko dijagnostike u ovlaštenom servisu sve je ok.

Šta sad?:confused:
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP


ne otpisujte odma sve ovdje se spominju neki senzori i kratki spojevi kao moguci uzrok. treba eliminirat kratke spojeve testnom lampom zamjenit taj senzor sto se spominje mozda i onda vidit. taj sustav ne znam u detalje, ali ako stavis vin mogu ti dat shemu za tvog prijatelja i on ce znat onda otklonit kvar.
 

Spallato

Active member
Idemo dalje...

Sad mi je javio, da ni drugi koji je došao s dijagnostikom nije uspio obaviti upoznavanje mjenjača (ili šta je već pokušavao).

Izbacilo mu je 4 greške:

1. P0949 Greška: upoznavanje spojke nepotpuno
ili nije završeno

2. P0868 Poremećaj manjka tlaka ulja

3. P0944 Greška: ispražnjen spremnik tlaka
ulja

4. P0945 Poremećaj komande elektromotora
grupe elektro pumpe


Broj šasije : VF7UD9UR8BJ751607
 
Na vrh