Prošli vikend sam bio u Šibeniku pa sam svratio pogledati onaj C6 (prvi post)!
Auto je u redu.
Ima stvari koje treba dotjerati, ugl. izvana: npr. branici su na sva 4 kraja ogrebani (kao i PD blatobran) - to bi trebalo farbati. Još par ogrebotina bi se možda dalo ispolirati... Desni far se ne zakreće, lijevi retrovizor je ogreban, desni razbijen (staklo), AFIL senzori ispod prednjeg btranika su počupani (susret s jazavcem), stražnja L vrata graničnik ne zadržava (trebalo bi ga mijenjati), prednji lijevi pretinac u vratima ispušta čudne zvukove kod podizanja/spuštanja ("klok-klok")... Ugl., kozmetičke sitnice koje bih s vremenom dotjerao (D far i AFIL je rekao da će on srediti).
Motor je suh i čak bih rekao da je tih za jedan V6, mirno se vrti - odmah reagira na papučicu gasa i rado povlači. Nosači motora su u redu (nema "lufta" ili trzanja god naglog davanja/oduzimanja gasa), hidraulika u vožnji radi besprijekorno, a kugle su suhe.
Koža na sjedalima nije ispucana i općenito se vidi da auto barem iznutra nije "izrauban" odn. da nije prešao 500tkm (204tkm je na satu).
Krov se nije odlijepio i ne visi, a onaj okvir oko HUD leće također nije ispucao od sunca. Općenito, nije izgoren i lak se dobro drži.
Ionako već udobnu vožnju Lounge sjedala otraga dižu na jednu sasvim novu razinu. To (i RT5 radio) mi je "must have" kod C6, a ovaj je jedan od rijetkih koji to imaju. JBL pojačalo i deset zvučnika i nakon 15 godina daju vrlo dobar zvuk već i na malim "okretajima". Buka u kabini tijekm vožnje je minimalna.
Urađen je mali servis i zamjena ulja u automatskom mjenjaču. Ostaje još obaviti veliki servis i zamjenu prednja dva hidraulična teleskopa ("amortizera"). To je također rekao da će on odraditi (i ako ga ne proda - vozit će ga on pa to svakoko treba učiniti).
Žao mi je što auto nema servisnu knjižicu niti ikakvu povijest održavanja (nijedan račun). Obzirom da je prvo živio u FR, potom u DK, to mi je malo čudno - ali tako je kako je. Zadnje tri zamjene ulja i filtara (na 10 tkm) je vlasnik sam uradio, tako da ni o tome ne postoji neka evidencija. No, iz svega što sam vidio, nemam razloga sumnjati.
Inače, dijelove nabavlja kod nekog Marka iz Splita (specijalist za Citroene).
Vrijedi li to 8.000€?
Kako kome...
Još je veće pitanje treba li mi to uopće?
Odgovor je ne, ali mi ne da mira...
Budemo videli!
