Kupovina C4P/Spacetourer

Rovan

Member
Donator foruma
Smije li se znati koliko te izašao auto i prijevoz?
Auto je 16000€, prijevoz je 500€ (OK cijena s obzirom da se auto nalazio između Berlina i Hamburga, nije mogao biti dalje :D). Da je bio bliže i cijena dovoza bi bila manja...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Auto je 16000€, prijevoz je 500€ (OK cijena s obzirom da se auto nalazio između Berlina i Hamburga, nije mogao biti dalje :D). Da je bio bliže i cijena dovoza bi bila manja...
Oćeš sad otvorit neku svoju temu sa više slika?
 

Mirage

Well-known member
Auto je 16000€, prijevoz je 500€ (OK cijena s obzirom da se auto nalazio između Berlina i Hamburga, nije mogao biti dalje :D). Da je bio bliže i cijena dovoza bi bila manja...
Prijevoz je stvarno super cijena pa da si ga sam vozio potrošio bi više novaca.
 

Rovan

Member
Donator foruma
Oćeš sad otvorit neku svoju temu sa više slika?
Budem čim ulovim malo vremena...stavim fotke i kratak osvrt, ukratko nakon prve i druge generacije C4 koje sam vozio (s kojima sam bio zadovoljan, zato sam išao ponovno na Citroena) ovaj auto je druga dimenzija...
 

Rovan

Member
Donator foruma
Koliko će koštati otprilike sve ukupno,nakon carine,poreza i registracije?
Auto je 16000€, PPMV 4800kn, zbrinjavanje otpada nekakvih 700kn, registracija i godišnji porez cca 1400kn (naplatili godišnjeg poreza sukladno koliko dana je ostalo u godini, znači uzelo mi oko 300 i nešto kuna jerbo je godišnji porez za auto star 3g i 110kw 700kn)...i osiguranje kakvo uzmeš...e da i prevara svih prevara - homologacija 625kn (kao da oni potvrde da je auto u skladu sa EU normama a auto unesen iz EU, a na COC dokumentu im sve piše)...
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Prijevoz je stvarno super cijena pa da si ga sam vozio potrošio bi više novaca.
Evo i ja sam ovaj tjedan svog iz Hamburga, trošak testiranja i prijevoza za dvojicu ispalo me sa svim nešto više od 3000kn. Da sam išao sam bilo bi oko 2300kn.(test, karta, hrana)
 

nero81

Active member
Donator foruma
Da ne otvaram drugu temu, obitelj se siri..
Gledam grand picasso i renault espace, jel ima netko da kaze svoje za i protiv?
Pokusao bih ga uvesti iz njemacke preko kakve firme koja se time bavi, preporuka kakve firme... isao bi do 13000eur i do 150000km, mora biti automatik. Kako znati da nije robotizirani?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Pokusao bih ga uvesti iz njemacke preko kakve firme koja se time bavi, preporuka kakve firme...
Ja sam svoga 2020. kupio u Dūsseldorfu, a transport je odradio Auto Horvat iz Zaprešića (Dūsseldorf - Zagreb: 500€). Maksimalno profesionalni i susretljivi. Preporučam!
Glede izbora auta rekao bih da je važnija povijest održavanja, nego li broj kilometara…
A tzv. pravi automatik je zakon!
👍🏻😎
 
Posljednje uređivanje:

nero81

Active member
Donator foruma
U pon idem vidjet jedan grand pocasso u zg.
2.0hdi 150hp exclusive oprema, automatski mjenjac 2016god. 80000km. 16000eur. Pretpostavljam da taj nema robotizirani mjenjac. Malo me strah jer je to skoro 8god stari auto. Ja sam svoj c4 nov platio 13000eur. Imam u rezervi jos jedan g picasso ali taj ima 150000km 116hp i skuplji je od ovog prvog.
Brat mi ima picasso 2017 88kw ne znamo da li je robotiziran ili pravi. On je zadovoljan.
Ima taj 2.0hdi kakvi problema?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
U pon idem vidjet jedan grand pocasso u zg.
2.0hdi 150hp exclusive oprema, automatski mjenjac 2016god. 80000km. 16000eur.
Ima taj 2.0hdi kakvi problema?
Odlična oprema i pravi automatik (Aisin EAT6) tj. pretvarač okretnog momenta!

No, svaki PSA BlueHDi je imao ili će imati problema s pumpom ureje (AdBlue). Preko 1000€ je za promijeniti je (tj. moraš cijeli spremnik u koji je integrirana), a onda opet dobiješ taj isti PSA spremnik koji je krivo dizajniran i samo je pitanje vremena kad će i taj novi crknuti (obično nakon 3 god, ovisno o prijeđenim km)…
Provjeri je li na tom GP to već mijenjano ili je pod jamstvom do 100.000 km (5 god). Ili je možda vlasnik dao softwerski pobrisati AdBlue sistem pa si na miru?
 
Na vrh