Kupovina C4P/Spacetourer

bbozak

Active member
C-Max nema tri sjedala. Ima nešto, ne sjećam se što, možda tri pa je srednje uže, ali nisam uspio smontirati jaje i dvije sjedalice u C-Max, nosio sam sa sobom po salonima sjedalice i probavao. Štaš drugo :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
meni osobno favorit u toj klasi
Slažem se i nerado priznajem da ford ponudom c-maxa dominira u toj klasi. Pogotovo onome kome unutra ne smeta, po meni, očajan interijer. Meni se unutra sve doima jeftino i šuškavo. Nova Dacia Logan unutra izgleda finije i dorađenije od Forda. Ford je jeftiniji VW. "Narodna kola". :) Ali za te novce, što bi se reklo, nema bolje muzike + ne treba ti "mul-t-lock". :D
 

markan1000

Well-known member
hmmm, ja još nisam vidio nijednog s takvim interijerom kod nas, ali ovi modeli koje sam ja gledao, a pričamo o zadnjem redizajnu odnosno godište od 2016., imaju skroz solidnu unutrašnjost.
a kad se sjedne unutra, barem meni od 2 metra, nekako je sve prilično ergonomski složeno i nadohvat ruke. Uglavnom, u rijetko kojem autu sam se osjećao tako ugodno za vozačkom pozicijom kao u C-Maxu, kombinira prostranost, a nemaš osjećaj da sjediš u nekoj ogromnoj kutijetini. Recimo u C4P, kojeg isto jako volim i jedini mi je ozbiljan drugi izbor u toj klasi, ipak se ima malo osjećaj kutije.
 

igor1234

New member
Gledao i novu 5008, ali ovdje kod mene u Svedskoj je najmanje 6000e skuplji. Govorimo o novom c4p i novom 5008 iz salona.
Puno bolji izbor i sve, ali ipak mi ne treba taj treci red sjedala.
Vozio i njega danas kao i c4p. Ozbiljnija i finija prica od c4p i stvarno me se dojmio ali izbor ipak pao na c4p 1.2. automatic.
Danas ga vozio,demo vozilo sa 9600 km. Super mali motoric, fino povuce i ide ok za ono sto meni treba. Njihovo sluzbeno vozilo za potrebe salona. Kombinirali auto put i gradsku voznju.Na board compu stoji potrosnja 7.4l.
Ispao mi iz kombinacija disel. Auto kupujem za nekih 5-10godina. Dizel mi se cini da ima nekako vise mana od benzinca. E do sada sam vozio samo dizele pa se nadam da ce se ovaj mali benzinac pokazati da nesto i valja.
 
Posljednje uređivanje:

Rovan

Member
Donator foruma
Pozdrav ljudi, vozim citroene već 10 godina, prvo c4 prve generacije, sad c4 druge generacije...postaj je mali i idem na c4 picasso iz recimo 2017, kraj 2016 (biti će uvoz iz njemačke) do 70000km, automatik EAT6. Par pitanja za ljude koji ih voze:

- dvojba između 1.6 i 2.0 motora, financijski mogu pokriti kupnju i jednog i drugog, glavno pitanje je da li je 120KS dovoljno za taj automobil? Da li mu fali snage?

- da li bi u teoriji mogao razmišljati i o THP-u, imam i kratke gradske vožnje pa brijem da ne bi išlo ispod 10l na 100km s njim? Ili griješim? Možda netko vozi takvog pa da me razuvjeri sa potrošnjom, imao sam c4 prve generacije 1.6 16V 110KS, cuclao je oko 9l po gradu (na kratkim relacijama)

- AD Blue, kako to funkcionira, komp alarmira da se treba dotočiti, i onda gdje se fizički nadotoči tekućina, gdje je taj spremnik? vidio sam kod GP da je u bunkeru ispod sjedala a u običnom picassu?

- frend ima C4 picasso iz 2015.g. i upozorio me na problem sa klimom, ide eko plin i pušta negdje i sama igra oko nadopunjavanja je uvijek dosta skupa (cca 1000kn), e sad da li im je to nekakva boljka ili se radi o njegovom primjerku teško je za reći, imaju li nekih drugih serijskih gluposti koja ih muče?

Unaprijed hvala na pomoći u budućoj kupnji...LP.
 

markan1000

Well-known member
dvojba između 1.6 i 2.0 motora
imam 1.6, dovoljan je u skoro svim situacijama. Jedino kad se kuži da mu baš fali snage je na autoputu na uzbrdicama, nakrcan... tu jako izgubi dah. Nakon nekih godinu i po dana druženja s Picassom i 1.6 motorom, kad bi ga ponovno kupovao, motor mi definitivno ne bi bio presudan kriterij nego prije opće stanje vozila.

upozorio me na problem sa klimom
s klimom zasad nikakvih problema
 

Vipplah

New member

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Provozaj ga, 100ks nije baš puno za takav auto.
Što se motora tiče, uvijek ti nad glavom visi taj AdBlue spremnik. Možda je već izmijenjen?
Ovo mi djeluje kao klasični uvoz, pa se tu nema što pametno za reći.... dokopaj se VINa pa ga provuci kroz one servise za provjeru.
Što se trgovca tiče, meni najviše na jetra ide izmišljena engleska riječ, bez značenja. Uglavnom šoderaš sa betonskim upgradeom.

Ja bi puno rađe išao ovo pogledati... domaći auto, starija verzija motora sa više konja, normalni trgovac (inače ovlašteni Pug):
https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c4-picasso-1.6-hdi-oglas-35158326
 

Franz

Well-known member
Što se trgovca tiče, meni najviše na jetra ide izmišljena engleska riječ, bez značenja. Uglavnom šoderaš sa betonskim upgradeom.
Istina. Ali što se općenito šoderaša tiče, moj stari je prije pola godine imao dobro iskustvo. Iako se meni to činilo kao kupnja cigle i bio sam protiv. Solidan auto je našao: kod šoderaša je završio 7 godina star auto, od prvog vlasnika kupljen u HR. Čovjek, bivši vlasnik, ga je pustio pod račun i uzeo veći auto od šoderaša. OK, to je vjerojatno iznimka koja potvrđuje pravilo, ali je i pouka da nije svaki put klišej s njima. Da se ubost. Ali, ako je uvoz, to bih odmah otpisao.
 

Vipplah

New member
Ok, hvala na savjetu. Da li svaki motor nakon redizajna dolazi sa AD Blue spremnikom? Je li bolje onda gađati starije motore po vašem mišljenju?
 

Rovan

Member
Donator foruma
Pozdrav ljudi, vozim citroene već 10 godina, prvo c4 prve generacije, sad c4 druge generacije...postaj je mali i idem na c4 picasso iz recimo 2017, kraj 2016 (biti će uvoz iz njemačke) do 70000km, automatik EAT6. Par pitanja za ljude koji ih voze:
Evo samo da se javim, auto kupljen u Njemačkoj, nađen na mobile.de, preko e-maila i telefona sve dogovoreno, kamion ga pokupio i u jednom danu riješena sva papirologija...Auto je 2.0, 110kw, automatik, 2018g. sa 70000km, kupljen od Citroenovog ovlaštenog salona, dobio 4 čelične sa zimskima, tvornička kuka i godinu dana garancije u RH preko CarGarantie...
IMG_20210720_203542039.jpgIMG_20210719_075424865_HDR.jpgIMG_5728.jpg
 
Na vrh