Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

dinko1981

Well-known member
Ako imas xy eura na raspolaganju za kupovinu polovnog auta u taj iznos moras racunat auto, prepis, veliki servis, registraciju (ako je nema) i jos nesta sitno za neplanirane troskove. Veliki servis eventualno mozes izbjec ako kupujes od fizicke osobe/ vlasnika koji ima sve uredne racune, mada ni to nije garancija. Kod auta iz uvoza to je prioritet jer svaki kilometar mu je mozda i zadnji...
 

Milosh

Test
Da li bi se veliki servis mogao ostaviti recimo za proljeće
Naravno da bi mogao, ako si voljan rizikovati. :D

Neki kažu da se na svakom polovnom autu mora raditi veliki servis
Naravno da ne mora, ako vjeruješ u ono što ti prodaju. Ja npr. ne servisiram auto u ovlaštenom već kod svog lokalnog majstora, koji ne radi na crno već ima registrovanu firmu. Svaki zahvat lijepo upišem u servisnu knjigu, sa datumom i kilometražom, a on ispod toga udari pečat. I on stoji iza toga. A paralelno sa tim vodim i Excel evidenciju gdje pored tih svih zahvata pišem i šta je kupljeno za auto (gume i ostalo), datum, km, te iznos te svake stavke.
 

Cutac

Prèkaroš
Svaki zahvat lijepo upišem u servisnu knjigu, sa datumom i kilometražom, a on ispod toga udari pečat.
Ja niš od toga ne radim, dok je recimo bivši vlasnik VTS-a radio. I iako smatram da bi "sve" trebalo odraditi kad se kupi rabljeni, ja nisam jer sam imao račune iz ovlaštenog da su neke stvari rađene. A da bi netko takve stvari lažirao, morao bi biti ne prevarant, nego netko tko mrzi ciljano mene, pa da me zezne :D

Ali da, trebalo bi promijeniti bilo što što može ****čki usrati auto. To su zupčasti, kočiona tekućina, ulje, antifriz i tako te "skrivene" stvari. Kočnice vidiš, gume vidiš, ali ovo ne vidiš.
 

markan1000

Well-known member
C4 II je 175.000 km ili 5 godina
nije 5 nego 10 godina
Ako imas xy eura na raspolaganju za kupovinu polovnog auta u taj iznos moras racunat auto, prepis, veliki servis, registraciju (ako je nema) i jos nesta sitno za neplanirane troskove.
Potpis. Radije gledaj malo starije auto ako te muči što ćeš morati uložiti još koju stotinu EUR u održavanje
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
A da bi netko takve stvari lažirao, morao bi biti ne prevarant, nego netko tko mrzi ciljano mene, pa da me zezne :D

Ali da, trebalo bi promijeniti bilo što što može ****čki usrati auto. To su zupčasti, kočiona tekućina, ulje, antifriz i tako te "skrivene" stvari. Kočnice vidiš, gume vidiš, ali ovo ne vidiš.
Kad sam kupio Ds4, u portapaku me dočekala stara vodena pumpa, zupčasti, natezači i prazna kanta od ulja. :D Poseban detalj je ta prazna kanta šta bi tribala sugerirat da je i ulje prominjeno. :D Lik nije ima račune, jer isto ima "svog majstora", ali jbg, ako računam da me naizgled pošten čovik, koji nije švercer ide varat, onda mogu i u pekaru svaki dan ponit svoju vagu. :)
 

Paladin

Member
Hvala svima na komentarima, dakle ide veliki servis odmah nakon kupovine. A i mirniji sam u tom slučaju.

Prodavac je postavio ovu sliku, a ja sam gledao auto i vidio sam taj papir, slikao sam ga i telefonom pa na njemu aplikacijom mogu da prevedem sa francuskog da vidim o čemu se tačno radi. Pitanje je, ako znate, da li se ovakvim dokumentima može vjerovati? Auto je iz uvoza, Francuska, ovde jasno stoji da veliki servis nije rađen, ali da jeste rađeno dosta sitnijih stvari (inače ima i druga stranica).

A kao što vidite kilometraža na vrhu, na kraju, je nekako misteriozno manja nego u redovima ispod. Greška pri unosu, ili... :unsure: (možda su u zadnjem redu greškom upisali 8 umjesto 9, pa je za ta tri dana prešao 153 km).

Kad smo kod toga, mnogi prodavci otvoreno daju broj šasije (VIN), šta ja kao kupac mogu sa njim da vidim? I gdje i kako mogu da vidim? Vidio sam da postoje neki sajtovi u kojima se može unijeti taj broj, ali treba i platiti, pa da oni daju podatke. Kod nekih se za tu uslugu plaća i 20€, a kod nekih je manje. Na primjer mogu li ja preko broja šasije dobiti ovakav izvještaj o tome šta je rađeno na autu? Ili mogu da vidim samo tehničke karakteristike auta, boju, šta ima od opreme i slično? Šta sa tim brojem mogu da vide neovlašteni, a šta mogu da vide ovlašteni Citroen servisi?

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ovaj dokument se složi u Wordu za 5 minuta, pa po meni i nema neku težinu.

Vidio sam da postoje neki sajtovi u kojima se može unijeti taj broj, ali treba i platiti, pa da oni daju podatke. Kod nekih se za tu uslugu plaća i 20€, a kod nekih je manje. Na primjer mogu li ja preko broja šasije dobiti ovakav izvještaj o tome šta je rađeno na autu?
Ne, ali za dosta automobila imaju zapise ako su se pojavljivali po internetu (oglasi) sa raznim detaljima (slike, stanje, kilometri) i eventualni odštetni zahtjevi preko osiguranja. Ako imaju te podatke, to će ti pisati unaprijed, samo bez detalja. Plaćaš samo za detalje.


Šta sa tim brojem mogu da vide neovlašteni,
Ništa, evenutalno vidjeti koji djelovi idu na auto.


a šta mogu da vide ovlašteni Citroen servisi?
Mislim da nisu povezani sa europom, prema tome ništa. No možda se i varam.
Ali imaju sve podatke o servisiranju unutar zemlje.
Samo što 99% ti neće ništa reći
 

Profiler07

Well-known member
Imaju ovlasteni podatke sta je radjeno dok je auto bilo pod garancijom,jer nece ti priznati bilo kakav kvar ako u garantnom roku nisi servisirao u ovlastenom.
 

ivan8102

New member
Donator foruma
Pozdrav ekipica,

Kupujem auto do 8500 eur i za oko mi je zapeo C4 1.6 BlueHDi 100 2016 godište sa provjerenih 138.000 kilometara na satu i relativno dobrom opremom, zašto taj motor? Zato jer godišnje radim cca 28-32.000 kilometara pa mi se dizel najviše isplati. Moje pitanje je dali je taj auto generalno pouzdan, na koliko kilometara/godina se radi veliki servis na tom autu i koje su mu najčešće greškice i kvarovi. Nikada nisma vozio auto sa adblue sistemom pa me to isto zanima dali to zna zezati? Moj bivši auto je bio Megane 1.9DCi 2005 tako da bolje od euro 4 nisam vozio =)

Unaprijed zahvaljujem na savjetima.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
To bi trebao biti vrlo pristojan auto.
Iz RH ili iz uvoza? Privatna prodaja ili auto-kuća?
Ja sam svog uzeo rabljenog, nakon 4 god. leasinga iz Citroen auto-kuće u Njemačkoj (na "neviđeno").
Ako su dosadašnji servisi na tom 1.6 BlueHDi rađeni redovito (tj. na 10 - max 15tkm, a ne kako po knjižici piše na 30.000), onda će bit OK.
Kod AdBue sistema kad-tad možeš očekivati uobičajenu zamjenu cijelog sustava (7-8K kn), i to je to!
 

Mirage

Well-known member
Ad blue crkne na svakom između 50-80 tisuća e sada kod tebe je novi ili isključen sistem. Servise raditi na 10 000 i voziti se na 7 godina ili 180 000 ide veliko servis.
 

ivan8102

New member
Donator foruma
Auto nije iz uvoza, ali naravno prodaje ga nekakav preprodavač =) , provjerio sam ga preko car verticala i piše da nije imao nezgoda i kilometraža bi trebala biti stvarna jer piše da je vozilo 2020 imalo 107.000 kilometara sada koliko je to provjereno neznam, također piše da je bilo održavano zadnji puta 2018 i 2020 isto neznam dali je to ovlašteni ili neki drugi servis/tehnički.. U svakom slučaju auto trebam dobro negdje pregledati prije eventualne kupnje zato vam hvala na savjetima. link auta sa oglasnika Citroen C4 1,6 BlueHDi Medveščak | INDEX OGLASI
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako je već naš auto, onda možeš tražiti ispis sa tehničkog.
Sve u svemu djeluje uredno... mislim da je jedino pitanje dali je AdBlue već mijenjan ili isključivan
 

ivan8102

New member
Donator foruma
Ako je već naš auto, onda možeš tražiti ispis sa tehničkog.
Sve u svemu djeluje uredno... mislim da je jedino pitanje dali je AdBlue već mijenjan ili isključivan
Baš sam sada pričao sa prodavačom i kaže da se auto može provjeriti gdje god i da je adblue isključen.. Mene zanima dali auto može izbacitvati kakve greške zbog toga što je isključen te dali motor radi isto nakon što se to isključi ili može početi zezati sa vremenom ili većom kilometražom, ako netko ima iskustva u vezi toga bio bi zahvalan :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mene zanima dali auto može izbacitvati kakve greške zbog toga što je isključen
Ako je uredno isključen, problema nema.

dali motor radi isto nakon što se to isključi
Motor sam po sebi radi isto. Taj sistem se spaja 'poslije' motora, na ispuhu... tako da nemože utjecati na sami rad.


Računaj jedino da kupuješ tehnički neispravan auto.
Ta neispravnost je zamaskirana i auto će sam po sebi raditi isto, no da se sutra sjete testirati AdBlue sistem na tehničkom - ti ga padaš. A popravak je oko 1000€.
To ti čisto govorim ako želiš oko nečega spuštati cijenu.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Baš sam sada pričao sa prodavačom i kaže da se auto može provjeriti gdje god i da je adblue isključen...
Auto je na PU tablicama cijelo vrijeme? Onda taj vjerojatno nije vidio puno snijega i soli - što je svakako dobra stvar!
Drugo: traži od prodavača da skupa odete tamo gdje je auto servisirano (Posedel?). Ako je u ovl servisu neka ti ispišu povijest popravaka (u garanciji i po opozivima), te svakako povijest odrađenih servisa. Vlasnik može tražiti i kopiju svih računa.
Također, ja bih im platio i sat vremena dijagnostike (200 kn) da ti ispišu trenutno stanje grešaka (Diagbox test) i onda si na miru. Njima to traje 15 minuta, a tebi daje odgovor na puno pitanja koja imaš oko tog vozila!
Inače, izgleda uredno, ali treba provjeriti što god se da provjeriti...
 
Na vrh