Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tek u najvišoj serijskoj opremi ili u ovim posebnim sa paketima. Jako su loše posložene opreme... al nije to boljka samo Citroena kod nas...
 

diegos

Well-known member
Ja sam ih drugdje kupio, ali koliko vidim to su isti tepisi... Jos jedan plus od mene, zapravo dva plusa jer ih imam u dva auta. Super zadovoljan ;)
 

tamara

New member
Pozdrav!
Ponuđen mi je rabljeni citroen c4 1.6 hdi 92KS 2013, oprema medveščak, cca 55 tisuća km, zimske i ljetne gume, cijena 60.000...auto je vozio prijatelj, 1.vlasnik, održavan, servisiran, garažiran tako da ne bi trebao biti mačak u vreći. Makar, ako se odlučim za kupnju tog auta, naravno mačak ide na provjeru u servis. :) Auto je većinom vožen na bližoj međugradskoj relaciji.
Vozila sam taj model auta u par navrata po 60 km, vozila se i kao suvozač na duljim prugama, te ovako na prvu loptu nemam nekih zamjerki. Neke sitnice nisu mjerodavne, budući da trenutno vozim toyotu corollu sedan.
Pročitala sam podosta o tom autu, motoru itd., pa mi se čini da bi to mogla biti dobra prilika...ili se varam?
Ono što me najviše brine, naravno prvu brigu jel to dobar auto ili ne, ćemo preskočiti. :D Budući da godišnje ne prelazim više od 10 tisuća km, većinom je vožnja po gradu 75%-25%...da li mi ima smisla uzimati taj auto? (gušenje auta, skuplje održavanje...one dizel fore :p ) Auto mislim vozit duže godina.
Hvala! :)
 

Doomsday

U prolazu...
Kod gradske vožnje DPF ilitiga FAP filter u dizelašu neće bit sretan sigurno... Međugradska vožnja je ono za što je taj auto napravljen, sa tim motorom... Gradska baš i ne...

Nije nemoguće i možda ne bude loše i po gradu, ali da ja biram, ne bih...

:cool:
 

heconja

New member
ok cijena,to sam fapom ti je ovak,sva sluzbena vozila su mi citroen i voze se po gradu i po autoputu,ni na jednom nije mjenjan fap samo dolijevan aditivi a svi imaju preko 200 000km,ja kao osobno vozilo sam uzeo citroen c4 2013 ali 115ks bas radi toga sta su jako pouzdani,a to znam radi iskustva iz firme i svih vozila koje imamo i nikada ni najmanjih problema osim normalnih servisa.
moj je jaci motor i ja sam trazio taj od 115ks jer ovaj od 90 mi je trom.
pozdrav i sve je na tebi da li ces uzet ili ne,ali 55 000km to je prakticki nista vozeno
 

Dalibor

Dado Tornado
greške nastaju kad se ti motori sa filterima voze na niskim okretajima, tko vozi uvijek iznad 2000 okr. sumnjam da ima problema sa filterom za čađu
 

Doomsday

U prolazu...
Sve 5, zato sam i rekao da nije nemoguće...

Ali, 'ajmo ovako... Kupuješ auto za grad, Zagreb, semafori, stani-kreni, kratke relacije... Možeš birat... Izabrao bi diesel...?

Kako rekoh, ja ne bih...

:)
 

liberty

Well-known member
ja se u zadnje vrijeme vozim samo po gradu
auto uvijek vozim iznad 2000 okretaja i razvlačim ga doslovce kao benzinca
i nikad problema s DPF-om u ovih 123.000 km
mislim da vožnja na niskim okretajima ne šteti samo DPF-u već i dvomasenom zamašnjaku zbog vibracija i senzorima ovog/onog....danas su auti napravljeni da ih se vozi s težom nogom na gasu
 

diegos

Well-known member
ja se slažem s Doomsday-om... Dvije bitne činjenice: grad i manje od 10.000 km. Gotova priča, ne bih nikad uzeo dizel za ovu situaciju :)
 

Cutac

Prèkaroš
Za 75% gradske bih ti čak i automatika preporučio.
Jučer sam išao po auto u automatiku i po otvorenoj je malo iritantan(ali to je i do mene :D), ali po gradu je super. Ništa te briga nije. Ako želiš brže, imaš gas, ako želiš sporije, imaš kočnicu.
 

Doomsday

U prolazu...
Ako je za po gradu, ako ne mora bit veliko auto, ako igra automatik, ja bi definitivno uzea Yaris hybrid... Mrak autić...

Ne znam subvencionira li ih još država, ali suer su, malo troše, dobro idu, ne kvare se... Milina...

:cool:
 

tamara

New member
Za automatik sam malo neobjektivno skeptična budući da nisam imala susreta s njim. I meni je zapeo za oko taj Yaris, ali bazirala sam se na kompakte jer se u gradskim autima tipa C3, Clio, Corsa, Fiesta itd. osjećam kao u igrački.
 

Doomsday

U prolazu...
Probaj vozit... Meni je suuuper... Nema drmusanja i šokova kao kod start/stop sa benzin ili pogotovo dizel motorom, bez prelaza ide elektrika-benzin, nemaš frke jer je old school hibrid, električni je samo pomoćni motor, tankiraš benzin i ne misliš o struji uopće...

Baterije bi trebale bit OK do 300000 km, a tko će i držat auto toliko dugo... Vremenom će im korisnost opast, pa će možda prosječna potrošnja malo porast, ali ništa značajno... Evo, mi ih imamo već treću godinu, peri-deri... Sad je izaša neki redizajn, ali u principu sve je ostalo isto... 1-2-3 godine star bi bio odličan ubod...

I odma negdi nabavit polovnu onu malu rezervnu gumu, hibridi po defaultu dolaze sa repair kit-om, što i nije neko rješenje, bar za mene... A recimo, službeno Toyota ne želi za hibrida prodat malu rezervnu, iako je mjesto u portapaku praktički baš za to malo kolo... Neka šema, minimum težina auta, maximum eco-štednja, bla-bla...

:D
 
Na vrh