Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

mamut

C5
Donator foruma
ja sam ubiti išao posjetiti servis prije kupovine samo iz jednog to jest dva razloga

1. pošto je uvoz bio, da mi vide servisne intervale dal se poklapaju s kilometrima

2. ima li UÈESTALIH problema na servisu, dal se jedno te ista stvar kvarila stalno

kako je prvo bilo pozitivno, a ovo drugo negativno, kupio sam, a dalje je na mojoj sreći, ili nesreći :grin:
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam sa benzincem došao od Siska do Rijeke sa 5.9L potrošnjom i prosječnom brzinom od 96 km/h. Tempomat na 120 i ubrzavanje na 130-135 kod preticanja.
Tih je, relativno elastičan(možeš ga voziti u rasponu 2-3 tisuće okretaja bez da ga gušiš i da si spor), ali ipak traži okretaje ako želiš preticati.
Ali šta ja znam, meni je dobar. Pustila mi je brtva ventila pa mi je par puta javio Oil pressure fault, ali ništa strašno. Koliko sam dao za brtvu, 80-ak kuna.

Na 120 je na 3000 okretaja, a i na 130-140 ima snage za pristojno ubrzanje.
Tih je, do 90 nema nikakvog zvuka od njega, a i nema neku iritantnu notu pa je pristojan i kad se jako vrti.


A za dizel, smeće, šta da ti kažem :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Majstor mehanicar mi kaze da je manje mehanickih problema sa benzincima.
majstor priča gluposti sve ovisi o kvaliteti i u dosta slučajeva o stilu vožnje. mehanički djelovi se jednako troše na benzu kao i na dizelu. ovjes i prateči djelovi če izdržati duže samo ako ih paziš ne letiš preko ležećih ne vendraš se na bankine itd.

u prosjeku ako si na otvorenoj cesti dizel je prednost zbog potrošnje definitivno. a i ima startni okretni moment daleko veči od benzinjare.
I tko je sa dizelom većinom na otvorenim relacijama nema problema niti sa filterom čađi niti egr i tome sl.
ako si pak više u gradu onda ti definitivno treba benzinac jer dizel u stalnoj gradskoj vožnji ima više štete zbog zagušenja.
 

vborovic

C5 modifikator
@ dp3772 ... čovječe - ti si fenomen, nakon 100 poruka koje su razmijenjene nakon što si se pojavio na forumu u ovoj temi (http://www.citroenforum.hr/122168-post82.html) ... ti i dalje nemaš nikakav zaključak o autu kojeg želiš kupiti ... nažalost ti nitko neće ovdje dati apsolutno ispravan odgovor, svaki ima svoja iskustva i preporuke, najbolje ti je da isprobaš auto koji želiš kupiti, vidiš je to to ili nije i uzmeš ili ne uzmeš ... a ovako sa x pitanja i još y pitanja nećeš biti ništa pametniji, jer kao što vidiš, odgovori te ne vode u nekakvom pravom smjeru, jer "pravi" smjer ne postoji ... određena "pravila" su:

- dizel se ne isplati ako radiš manje od 12-15 tkm godišnje (ne ulazeći u stil vožnje i DPF)
- (redovno održavani) benzinac i dizel imaju podjednake kvarove na kraju priče ... jedan ima svjećice koje bi se trebale mijenjati svakih 30 tkm, drugi ima grijače koji se mijenjaju (i to ako) na nekih 150 tkm (naravno, uzeti s rezervom) ... te nekakve razlike među njima se na kraju poravnaju
- na benzinca je nešto isplativije ugraditi plin nego na dizel (ali jako ovisi o motoru i o proizvođaču plinske opreme)
- osim ako kupuješ auto od osobe u koju imaš potpuno povjerenje da je sve redovno servisirano, ne gine ti preventivna zamjena svih fitera, ulja i sl, čisto da budeš na miru idućih godinu dana s te strane

Auto koji možda kupiš možda rikne već idući dan ... možda za godinu dana, a možda nikad ... zašto bude riknuo je nešto što možda nikad sa sigurnošću ne saznaš, dal je bio loše održavan, serijski kvar, ili nešto treće ... a ako ne rikne odmah, sretan put i mirno more idućih (ako treba) i 10 godina, ne znam što bi se tu više dalo objašnjavati, osim eventualno finih detalja u smislu razlike u opremi i takve stvari, sve ostalo ti je na indvidualnoj razini i na jako malom uzorku od svega par članova koji voze isti auto u populaciji od možda 1000 i više takvih na našim cestama u ovom trenutku.
 

boškobuha

New member
Pozdrav!
Novi sam ovdje i registrirao sam se zbog kupnje rabljenog C4. Kolega s polsa prodaje 2011. godinu, 1,6 dizel. Auto ima 80 tisuća km. Znam da je malo glupo postavljat ovakvo pitanje na forumu gdje ću dobiti uglavnom subjektivne odgovore, ali opet, vozite te aute, pa me zanima, koliko mogu očekivati od njega? Radim minimum 10.000 godišnje, htio sam benzinca, ali ovo mi je uletilo neočekivano, nisam ni znao da ga prodaje. Održavao ga je drugi kolega iz firme i auto je svakih pola godine išao kod njega na redovni servis ili samo pregled i dotjerivanje, a znam da je vožen pristojno, pa se ne bojim kupnje "mačka u vreći".
Ja bih ga imao minimalno 5, ako ne i koju godinu više, računam da bi kod mene doživio nekakvih 180.000, a imam do posla 10km otvorene ceste, pa eto.

Još me zanima, imate li kakvu preporuku za neki 2 DIN multimedijski touch s navigacijom koja bi se mogla ugraditi u njega?

I zadnje, može li mi netko reći kolika bi otprilike bila kataloška vrijednost tog auta? Èisto da ubijem znatiželju do odlaska u poreznu. Auto je bio srednji paket opreme 2011. s dodatno plaćenom automatskom klimom.

To je to, hvala!
 

Cutac

Prèkaroš
koliko mogu očekivati od njega?
Mehanički te ne bi trebao iznevjeriti, ali na nekim mjestima aljkava završna obrada i nepromišljene sitnice bi te mogle pošteno živcirati.

može li mi netko reći kolika bi otprilike bila kataloška vrijednost tog auta?
Budem ja uskoro išao po salonima vidjeti staro za novo pa ako se sjetim, javim.
Ali vrijedi možda 9500-10000 eura uvrh glave.

Ja bih za svog 1.4 VTi tražio oko 9500 za početak. Dobar motor, nešto fensi opreme(USB, tempomat, sve ostalo je nekakav standard, nema parking senzore), ali je Citroen, tako da...
 

boškobuha

New member
Probao danas auto od kolege, moram priznati da sam jako ugodno iznenađen! Na njegovom ništa za sad ne škripi niti klepeće. Dvije zamjerke imam, a to je nepreglednost i unutarnji retrovizor (da ne koristim 90% vremena vanjske, ozbiljno bi razmislio o kupnji) i zvučna izolacija oko prednjih kotača, vidio sam da se spominjalo već ovdje. Imam jedan dio lošije ceste do doma od posla i stvarno se čuje kad je asfalt star. Ali s obzirom na sve, neću cjepidlačiti.
Od vozačkog nisam vozio dizela i trebalo mi je malo da se priviknem na gas (al fino zalijepi za sjedalo kad sam ga krenuo vozit ko stari auto :D). Ali kočnice su odlične, to se mora priznati.

E sad, zanima me još jedna stvar vezana uz ukupne troškove kupnje, a to je solemnizacija kredita (autokredit dižem) kod javnog bilježnika. Ima netko ideju ili iskustvo o kojoj cifri se radi?
 

Sasoki

New member
Savijet o kupovina c4 2011!!

Dobro jutro svima!!
Vec mjesecima trazim neki dobar auto ali da je automatik, i stalno sam gledao tipa golf 6 ili octaviu.. slucajno sam naletio na C4 2011g ima 112000 km. ehdi 110, automatk, navigacija itd..bas mi se svida, ima puno dodatne opeme nije tako skup i relativno male km.. posto nemam iskustva s citroen auto, molim vas savijet. Kakav je motor.. prijenos brzina je automatik.. jel ima kod njega posebna primjedba? Stalno cujem da izbjegnem auto s fap filter! Niti znam zasto ljudi to izbjegavaju niti koliko kosta i da li ga uopce ima u tom verzia!I plus toga odrzavanje, jel to kosta kao bilo koji drugi auto ili znantno vise? Kakave su mane u taj auto. Inace auto kosta cca 67000 jel to dobra cijena?? Hvala unaprijed
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imaš nekoliko tema višegodišnjeg iskustva nekoliko forumaša sa c4 hDIem... to će ti dat dosta odgovora. FAP filter ima, ali ako želiš noviji dizel, u svakome ćeš nać ovu ili onu vezriju ekoliških dodataka tako da tu nema izbjegavanja.
Automatik bi trebao bit klasični, ugodan za vožnju i sa možda jednom zamjenom ulja u životnom vijeku.
Cijena održavanja je bar kao tri golfa odjednom :D
 

Doomsday

U prolazu...
Cijena održavanja je bar kao tri golfa odjednom
obzirom na onaj zeleni smiley, pretpostavljam da se šališ... :)

Evo jedan primjer, dok sam imao Clio iz 2003. promjena prednjih diskova i pločica me došla za trećinu skuplje nego C5 2006. ista stvar... Oba u ovlaštenom servisu, Citroen originalni djelovi, Renault zamjenski odobreni od Renaulta...

Pa ti sad vidi, razlika u klasi auta, i original dijelovi, a opet jeftinije... Tako da, nije svaki francuz skup šta se tiče djelova... A za ostalo vezano za FAP/DPF, eHDI i C4 neka kažu oni koji ih imaju...

:cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno da se šalim, smješno mi je pitanje... u krajnjoj liniji, uvijek se može zatražit ponuda redovnog malog servisa (ili velikog, kakogod) za Golfa 1.6tdi i C4 1.6 HDi. Ili za bilokojeg drugog konkurenta... pa se napravi konkretna usporedba.

Al sve je to isti kuki na kraju dana...

Nego... da, ipak je taj robotizirani, a ne klasični automatik. U tom slučaju ga dobro isprobaj u svim uvjetima, da nebi bilo poslje drvlja i kamenja. Nije mjenjač za svakog.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sa motorima u biti nema problema. mjenjač također većinom odrađuje svoje. Rijetko su zabilježeni problemi sa tim robotiziranim mjenjačem. iako za to godište bih ti preporučio za taj auto da ga nađeš sa ručnim mjenjačem. sada u novima je automatski mjenjač. ovaj robotizirani dakako zavisi i o stilu vožnje.
Fap filter ako se auto redovno vozi na otvorenoj cesti i doda mu se aditiv većinom prvi put na 100tkm. u biti nema problema.
Citroen je kao i svaki drugi auto, ako ga se redovno održava autu koji te neće nikad ostaviti. S tim da udobnost Francuza nije mjerljiva niti sa jednim autom kod nas osobito ne sa wv kičmo-lomcima
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
slucajno sam naletio na C4 2011g ima 112000 km. ehdi 110, automatk
Moj C4, prva generacija ima manje kolometara i općenito je odlčan auto, ne bi ga minja ni za jedne šolde, a duplo je stariji. Kako mehanikom tako i izgledom. Novi C4 ja ne bi uzima, a pogotovo ne na ovoj kilometraži. Spremi odma iljadu eura investicije sastrane.
Imaš tu par vlasnika, malo, malo, malo, pa neko sranje imaju. Ovom ispala letvica volana, ovom struže dok zatvara vrata, ovom zarđala hauba, onom teče voda, ovom se drma leća fara, ajde yebate i taki auto. Izgledom isto nije ništa posebno za razliku od prve generacije C4 koji već ima kultni status. Ovi ne znaš jel Focus, jel Astra ili je Kia ili je Megan.

Lipo ti gledaj neku Mazdu 3, 1,6 benzinac. Ne izgleda isto nešto posebno, ali ima stabilan motor ka kuću. Moreš s njim do Marsa i natrag, automatici pouzdani, ali rijetki.

I te priče o nekoj posebnoj udobnosti isto ne razumin, pa nije da ima hidrauliku. Ovjes standardan. Više to ovisi o kvaliteti i starosti amrtizera i guma neg ičem drugom.
Ok, da se razumimo, svakako je udobniji od Oktavije ili VW Jette. Ti auti ka da su podešeni za stazu, a ne za normalnu vožnju. Nakon tri ure vožnje meni u tim autima pucaju leđa od bolova i vjerovatno san automatski tri centimetra kraći.
 

diegos

Well-known member
Hehe nemoj ga plašit, pa nije valjda auto tako loš :grin:
Kod svakog može biti nešto neočekivano, tako je to kod rabljenih... :thinking:
 

hahehihoh

New member
Ja ti mogu kupovinu samo preporučiti. Prepostavljam da je uvezen, u tom slucaju obavezno provjeri na Citroenu historiju uradjenih servisa (ako klapa s onim u servisni knjigi). Ja imam C4, e-HDI 115 ks, god. 2013, rucni mijenjac; sad imam cca 185.000 km. kupio sam ju kad je imala 135.000 km.

Ako bi jos jednom birao, zbog uvijek tvrdze sklopke, uzeo bi automatika. Inace nemam nikakvih problema s vozilom, bitno je da je koliko toliko redno odrzavan i to ti je to. Mali potrosac, meni trosi od 5 do max 6 litara kombinirane voznje.

Ima standardne gume, tako da su jako jeftine (195/65R15, 205/55R16).

Sto se fap filtera tice, moj ima jos uvijek prvi aditiv, nikad nije bio promijenjen, isto i fap filter. Nikakvih problema, iako su mi pre 30.000 km na servisu rekli da je potrebno mijenjati aditiv. Ja toga nisam uradio i jos nije izbacilo nikakve greske.

Inace je moj C4 uvezen iz Francuske od lizing kuce.

Idi na probnu i odusevit ce te :)
 
Na vrh