Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

ZlatkoC4

Well-known member
nema sa vratima nikakvih problema osim ako padnu ili sl ali to se pošteluje i sve za 5. Moja vrata ne škripe niti mi se tko žalio na novijim C4. a čuj ako je auto napravio 16o.000km trebalo bih koji put šarke očistit i štrcnuti malo silikonskog spreja. :grin:

Ovaj problem sa curenjem vode na dnu šajbe se riješi da se zalijepi guma,
ali uzrok je vjerojatno u pranju miniwash-om jer pod jakim pritiskom diže gumu a i gura je dolje a nosači nisu toliko čvrsti da uspiju zadržati na mjestu gumu pa sklizne. onda sa vremenom se stvori luft i krene voda ulaziti ispod po izolaciji.
 

Damaj

Active member
nema sa vratima nikakvih problema osim ako padnu ili sl ali to se pošteluje i sve za 5. Moja vrata ne škripe niti mi se tko žalio na novijim C4
Ako se nitko nije žalio ne znači da nema problema, kud bih stigao kada bih za svaku sitnicu pisao žalopojku. Kod mene još ne škripi ali troja vrata su počela škljocati iako sam ih redovito podmazivao.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ali troja vrata su počela škljocati iako sam ih redovito podmazivao
možda ih je trebalo podesiti ili već nešto. Vidjeti ćemo. a i neke su stvari rješavali kako je proizvodnja odmicala znam jer sam uspoređivao i neki materijali su drugačiji na mom nego li su bili na god-dvije starijim.
 

dp3772

New member
Tako je... i drugi auti imaju slicne probleme...

Mene jos uvijek muci taj FAP filter i toga me najvise strah...
C4 je 2013g... auto ima 135000km i iz Njemacke... dali je to lutrija za kupiti...
Hvala ekipa...
 

vborovic

C5 modifikator
Gledaj na to ovako, FAP filter na PSA autima od recimo 2008 pa na novije će ti biti skoro pa najmanji problem na autu, odnosno dok dođe do toga da ćeš ga morati mijenjati, prije toga će ti se izredati gotovo svi drugi kvarovi ... nije lutrija ako imaš nekoga pouzdanog gore za pogledati auto, ako sam ne ideš po njega ... ako ga misliš kupiti na neviđeno, lutrija je blagi izraz za to ...

Ako je kilometraža stvarna, po ovome ispada da je netko radio cca 40 tkm godišnje, što bi značilo duge relacije -> FAP filter nije bio opterećen zbog dovoljno vremena za regeneraciju (puno bolje nego gradske kreni/stani vožnje u trajanju od 5-10 min).
 

ZlatkoC4

Well-known member
dali je to lutrija za kupiti...
lutrija ti može biti i bilo koji novi auto. Što se tiče fap filtera na C4 ako je vožen po propisu i aditiv dolit na 100,000km ne bi trebalo biti problema. a najsigurnije je otiči u servis na dijagnostiku prije kupnje i vidjeti stanje fap filtera tamo ti točno očitaju koliko je % začepljen i dali ga se isplati ili dali treba možda regeneraciju mislim prisilnu i koliko ima aditiva. aditiv nije isti za euro 5 norm. i euro 6 normu. euro 6 je blu-hdi i tu ide urea i sipa se ako se ne varam prosječno svakih 35tkm. kod euro 5 hdi motori se sipa 4L aditiva iz kojeg auto sam uzima kad treba napraviti regeneraciju fapa.
:cool:
 

vborovic

C5 modifikator
Normalni interval zamjene FAP filtera za novije modele bi trebao biti na nakih 190.000 km, tako da imaš još lufta, a razina aditiva, teško je znati, na ovoj kilometraži je trebalo barem jednom biti dopunjeno (što ne znači da je bilo prazno, možda čak bilo na pola) na redovnom servisu
 

vborovic

C5 modifikator
Dopuna aditiva (ovisi o količini) uz dijagnostiku s kojom se resetira stanje aditiva, ne bi trebalo koštati više od cca 100 € (puni spremnik aditiva - aditiv je nekakvih 10-15 € po litri). Za filter, trebao bi pogledati prema točnom modelu auta, ne znam napamet.
 

ZlatkoC4

Well-known member
zamjene fap filtera
tvornički obnovljen u servisu cca 4000kn sipanje aditiva je u prosjeku 50eur
Kolika je OK ostecenost FAPa
Ne postoji oštečenost fap filtera već začepljenost do 50% se ne brini kad počne prelaziti 60% onda treba pod hitno prisilnu regeneraciju i onda tjeraj dalje. s tim da auto se tjera i na otvorenoj cesti ako je stalno u gradu brzo ga začepi jer nema odgovarajuču temperaturu za sagorjevanje čađi u filteru. auto koji je vožen većinom na otvorenoj cesti nema u pravilu uopče problema sa fap filterom osim naravno redovnog pregleda i dosipavanje aditiva.
 

dp3772

New member
Predpostavljam kada se napravi pregled vozila da ovlasteni servis napravi pismeni dokument za narucitelja o stanju vozila ( bilo to u Njemackoj ili u HR)..
 

vborovic

C5 modifikator
Pa, ne baš ... sretan si ako će ti dati ispis sa dijagnostike o stanju pojedinih dijelova (npr. FAP i vezani parametri), ali u pravilu to sve ide usmeno, odnosno jednostavno (tipa, treba promijeniti to i to, a ne dobiješ recimo točno napismeno da trebaš mijenjati kočnice, jer su recimo 1mm ispod granice, ak me kužiš) ...
 

Doomsday

U prolazu...
Da, ukoliko nemaju baš proizvod 'pregled vozila' teško da ide napismeno, iako možda, tko zna...

Ali, ako platiš pregled, onda ti najčešće ide napismeno ponuda za popravak uočenih problema...

Ma sve je to stvar dogovora, i mogućnosti...

:D
 

ZlatkoC4

Well-known member
oni vide šta dijagnostika kaže
i to je uredu bolje znati išta nego ništa. normalno za kvačilo da ti ne može ništa reči osim ako ga dobro izganjaju onda bih osjetili da je pri izdisaju.

kolega je kupovao jadan wv dizelaš na kojem su mu na dijagnostici rekli da mu je fap 85% začepljen te da je upitan i egr. na kraju je kupio drugi auto za koji su mu upravo isti ti dali zelno svjeto kako ga ti nazivaš i za sada evo 6mj poslije još nema nikakvih naznaka na autu da bih trebao nešto raditi.

Ja kod kupnje polovnog auta nebi niti sekunde dovoijo dali ići na dijagnostiku i pregled vitalnih djelova pogona i karoserije bolje dati u startu 200-400 kn nego li neke očigledne stvari ne vidjeti. ovdje se vrti puno oko fap filtera priča kao da je on najskuplji na autu. a daleko je važnije kakav je ovjes most uporne ispuh kako vata i i drži kvačilo povlači itd. a to se sve pregleda sa vrlo visokim % i sigurnosti zna dali je uredu ili ne.

Uvjek pregled i dijagnostika ima svoje prednosti. naravno nisu oni svemogući pa da mogu predviđati ali one najvažnije stvari mogu uviditi
 
Na vrh