Kupnja novog C4 II

amorphis

Member
re: Kupovina novog C4 II

Dakle croiceman, nastojat ću se što više fokusirati na temu...
Vlasnik sam novog C4, 1.6 VTi (ne radim puno kilometara tako da...), iz serije Nizozemaca, i nakon prvih 1500 km mogu reći slijedeće...
Prva i najvažnija stvar je šablonska ali...sve ovisi o tome na koliki si plafon što se tiče cijene spreman ići
Dizel ili benzinac - u to se uopće neću upuštati, to je već odavno tema u rangu "kokoš ili jaje"
Da se vratim na moja iskustva...
Auto je jako ugodan, nije oličenje udobnosti ali još uvijek je to puuno bolje od recimo švaba i/ili korejaca
Ležanje je korektno, naravno da ima boljih ležača ali u normalnim uvjetima sve je to ok
Od problema zbilja ne mogu ništa napomenuti (dobro još se privikavam na zadnji kraj odnosno preglednost natrag)
Ukupna prosječna potrošnja je 7.1 L, na otvorenoj cesti padne i na 5 (čak i manje), srećom nisam često u velikom gradu tako da...mada i u tim slučajevima mislim da prosjek ne bi bio preveliki za ovakav auto (čitaj: motor)
Buka nije problematična, možda pri velikim brzinama ali to ionako nije moj stil vožnje, nije ovo auto za jurnjave, on jednostavno plovi cestom:whistling:
Garancija je 2 godine, ali u tom razdoblju može se uplatiti produženje za još 2 ili max 3 godine...
Razina opreme? Najoptimalniji paket je Seduction + doplata za paket automatska klima i eventualno alu felge (nije najnužnija stvar kod auta)
Saloni u ZG-u? Ja sam bio u 3 salona i prema dojmovima preporučit ću ih slijedećih redom: 1. CS Zagreb (Tratinska) - tamo samo i kupio auto; 2. Automehanika (Kovinska); 3. Auto Luka (Dubec)
I na kraju...naravno odradi probne vožnje, probaj i konkurenciju, i onda će ti sve biti puno jasnije i biti ćeš ponosan svojim odabirom:)
 

Matija

New member
re: Kupovina novog C4 II

malo si pobrkao loncice,kad je u garanciji vozis ga da ti poprave te sitnice i ne placas nista ako je u garanciji
opet kazem,frend ima kiu i nikad niti jedan problem u 3 god,a to je mod Citroena nemoguca misija ili SF
Ne, radi se o tome da se često, prečesto moraš natezati sa ovlaštenim serviserima kad ti se čini da nešto ne radi kako spada, da ih moraš uvjeravati da nešto ne valja, da se odnose prema tebi kao da si maloumno biće, a ne osoba koja možda zna više od nekih majstora tamo (da ne budem grub i kažem od većine), a sve to još fino plaćaš na skupim, preskupim redovnim servisima i kad opet nisi sto posto siguran i da su to promijenili što su trebali. Osobno poznajem ljude koji su naknadno otkrili da im uopće nije zamijenjeno što je prikazano na računu, a da su im prikazani kao fol njihovi stari dijelovi koji se valjda pokazuju svim klijentima.

Jedna veoma bitna napomena, ova iskustva za koja sam čuo od jako pouzdanih osoba nisu vezana samo i isključivo uz Citroen, nego dapače i brojne druge marke!

A to što kažeš za kvarove, ha, ne znam, možda je jezičak na vagi i protiv Citroena, ja sam čuo priče i plus i minus. A isto tako i za brojne "pouzdanije" proizvođače. Recimo obiteljski prijatelj je nedavno prodao C4 stari model, 1.6 HDi, mislim sad već 4 godine star, prešao nešto sitno preko 100 000 km i nije imao apsolutno, ali apsolutno nikakvih problema... :hm:

Mislim da tu jedino od ove prakse i iskustva odstupaju japanski proizvođači. Ne toliko kvalitetom, nego priznavanjem grešaka. Ne znam, možda ipak sami Japanci vrše pritisak na svoju mrežu da se garancija stvarno poštuje. Evo dva primjera, jedan iz Njemačke, vezan uz Audija i jedan iz HR, vezan uz Toyotu. Na oba auta je krepao motor, Toyota ga je zamijenila bez pogovora i ikakve nadoplate, a za Audija je priznata garancija, zamijenjen motor, ali je vlasnik morao participirati sa 25% cijene novoga motora (7000€ je ukupna cijena motora). Ponavljam, Audi (nedavno) u Njemačkoj, Toyota (pred godinu-dvije) u Hrvatskoj... To ne prenosim informacije rekla-kazala-pročitala na internetu nego od bliskih ljudi.

Ako se malo detaljnije proučava auto svijet, malo-malo bude nekakvih opoziva iz Mercedesa, Audija, VW-a, samo se to slabo čuje... Bratićev kum radi u tvornici u Mercedesu i sam je pričao koliko imaju opoziva, samo što njihov marketing veoma brine o tome da se to odradi u strogoj tajnosti.
 

ledolomac

New member
re: Kupovina novog C4 II

Nisam do sada bio vlasnik citroenovog vozila, i zato cu vam svima biti zahvalan na svakom savjetu.
Jako mi se sviđa izgledom novi C4, a isto tako vjerujem i da je kvalitetan auto.
Dilema mi je VTI 120 BVM ili HDI 90 BVM. Ne znam ni sam, ipak je razlika u cijeni a ja ne radim vise od 10000 km godisnje. Jos vise bih voli imati onoga sa 6 brzina, ali to je jos skuplje, tako da nisam siguran mogu li do njega kako :whistling:
Do sada sam bio vlasnik Forda i Opela, ali ovaj C4 izgleda prekrasan auto, i bas ga zelim, nadam se da cu nekako uspjeti doci do njega.
Molm vas komentare o svemu, kvaliteti, udobnosti, potrosnji, troskovima odrzavanja, svaki komentar je dobro dosao. Hvala svima :)
Auto ti je odličan, bar što se tiče dizela.Ja sam sa svojim 112 ks, napravio skoro 7000 km i s njim sam prezadovoljan., kako komforom tako kvalitetom i potrošnjom.To ti je prava obiteljska limuzina, za normalnu, svakodnevnu vožnju.Sa svojim autom do sada nisam imao nikakva problema. Nedostatak mu je kao i kod svih francuskih auta tanki i premekani lim.. Auto nije usporediv s prethodnikom koji je imao dosta problema s kvalitetom i kvarovima. Ne slušaj bedastoće kako se u auta za naše tržište ugrađuju drugi i nekvalitetniji materijali i slične gluposti.Proizvođači djelova su isti samo je razlika u opremi za pojedina tržišta. Kao što vidiš auto kude i pronalaze mu nedostatke oni koji su ga vidili samo na slici, pa se ne obaziri na njih. Ukoliko ti se auto sviđa kupi ga. Fascinira me hrabrost davanja savjeta i odgovaranje od kupnje auta od strane likova koji nemaju nikakva neposredna niti posredna iskustva o autu. Nema modela auta koji nije imao problema i kvario se. Stvar je i sreće koje pojedinačno auto će te dopasti. Pročitaj iskustva nas vlasnika, i te činjenice su ti relevantne za odluku. Koliko su neki modeli kao Kia, itd. kvalitetni isto možeš pročitati na auto forumu od vlasnika pa usporedi.
 

sax

New member
re: Kupovina novog C4 II

KIA je proizvođač koji auto koji prodaje u Hrvatskoj prodaje ga u EUROPU, znači isti je i za nas i za Njemce, dok Citroen radi razlicite pakete i materijale za tržišta prve kategorije( Njemačka) i tržište sedamnaeste kategorije (Balkan)
Svaka cast zuti,konacno me netko razumije
Par mojih iskustava sa citroenima(od frendova)
- C3 - kupljen novi - nakon 8 mjeseci raspao se cijeli ispusni sistem,promijenjena komplet elektronika
- C3 - kupljen novi - nakon godinu i pol razletio se mjenjac
- Jumpy - kupljen novi - drobljenje u zadnjim kotacima nakon 6 mjeseci
- Jumper - kupljen novi - nakon 400km ne mozes vozit preko 70 kmh
- Saxo - moj - nemam volje pisat o njemu
- C4 - kupljen polovan - pa izmjenjeno skoro pola auta
Bilo bi jos toga al mi je prerano za razmisljat
 

croiceman

New member
re: Kupovina novog C4 II

Dakle croiceman, nastojat ću se što više fokusirati na temu...
Vlasnik sam novog C4, 1.6 VTi (ne radim puno kilometara tako da...), iz serije Nizozemaca, i nakon prvih 1500 km mogu reći slijedeće...
Da se vratim na moja iskustva...
Auto je jako ugodan, nije oličenje udobnosti ali još uvijek je to puuno bolje od recimo švaba i/ili korejaca
Ležanje je korektno, naravno da ima boljih ležača ali u normalnim uvjetima sve je to ok
Od problema zbilja ne mogu ništa napomenuti (dobro još se privikavam na zadnji kraj odnosno preglednost natrag)
Ukupna prosječna potrošnja je 7.1 L, na otvorenoj cesti padne i na 5 (čak i manje), srećom nisam često u velikom gradu tako da...mada i u tim slučajevima mislim da prosjek ne bi bio preveliki za ovakav auto (čitaj: motor)
Buka nije problematična, možda pri velikim brzinama ali to ionako nije moj stil vožnje, nije ovo auto za jurnjave, on jednostavno plovi cestom:whistling:
I na kraju...naravno odradi probne vožnje, probaj i konkurenciju, i onda će ti sve biti puno jasnije i biti ćeš ponosan svojim odabirom:)
Hvala Amorphis, vidim mnogi su malo skrenuli s teme, ne zlonamjerno naravno, ali jednostavno rasprave su otisle daleko. Meni ne traba auto za brzu voznju, kazne su prevelike, a i proslo me je to kad sam se volio malo brze povesti, ali moram imati auto koji povuce u trenutku kad mi zatreba, uglavnom trebam nesto udobno i pouzdano, Svejedno, ja mislim da je ipak najbolje slusati vlesnike vozila i onda donijeti odluku, tako cu i ja uraditi, uz naravno probne voznje auta koji su usli u izbor. Nije tih 100njak tisuca kuna malo love, barem za mene i zato bih ih htio potrositi, a da ne zalim poslije toga. Javljat cu se ovdje cim obavim voznje i bit cete upoznati s mojim utiscima, kazem za sada znam jedino da mi se C4 jako sviđa izgledom, interijerom i exterijerom, a za ostalo ipak mi treba vremena da saznam. Svejedno hvala svima na komentarima ovdje, samo nastavite, jasno je meni da niti jedan auto nije bez mane, pa tako vjerovatno ni C4, ali omjer ulozenog i dobivenog mi se cini OK, nadam se ;)
 

zuti

New member
re: Kupovina novog C4 II

ako je tako, dobrodošao na forum croiceman i uživaj u svom novom c4!

(zašto bi tebi bilo bolje nego nama):grin:
p.s.
nastoj naći primjerak pravljen za europsko tržište, kod nas ih ima dosta sastavljanih za Nizozemsku ( ako stvarno jesu)

ako ti se da malo sačekati, uzmi u obzir i Hyundai Elantru trebala bi uskoro doći i kod nas
( znam da će me za ovo popljuvati)
 

zuti

New member
re: Kupovina novog C4 II

Ne slušaj bedastoće kako se u auta za naše tržište ugrađuju drugi i nekvalitetniji materijali i slične gluposti.Proizvođači djelova su isti samo je razlika u opremi za pojedina tržišta. Kao što vidiš auto kude i pronalaze mu nedostatke oni koji su ga vidili samo na slici, pa se ne obaziri na njih. Ukoliko ti se auto sviđa kupi ga. Fascinira me hrabrost davanja savjeta i odgovaranje od kupnje auta od strane likova koji nemaju nikakva neposredna niti posredna iskustva o autu.
hebi ga ne mogu izdržat!
Slušaj savjete onih koji auto imaju 2 mjeseca i napravili su 2000 km s njim, jer to je VELIKO iskustvo.
Pročitaj postove kolege marek45, pa odluči zeliš li to i sebi.

Da se razumijemo novi c4 je meni ok auto ali poučen iskustvom sa prijašnjim modelima čini mi se da citroen namjerno radi kvarljiva auta.
Svima koji ga kupe ili su ga kupili želim da ih auto služi bez ijednog kvara, ali se bojim da će im entuzijazam opadati brže od cjene na tržištu rabljenih.

Jedno budi siguran: citroenova kreativna tehnologija jako je kreativna u izbijanju novca iz džepa.

Elvs has left the building!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Kupovina novog C4 II

hebi ga ne mogu izdržat!
Slušaj savjete onih koji auto imaju 2 mjeseca i napravili su 2000 km s njim, jer to je VELIKO iskustvo.
Hebi ga,sad ja nemogu izdržat :D

Èovjek se je došao raspitat o iskustvima s novim c4..i sad ti očekuješ da je neko s autom koji je tek nekoliko na tržištu,da je odvalio 200 iljad km :wtf:
Mislim ono,ne razumijem te :confused:
Nadalje,izvlačite primjer kolege mareka45 koji ima neviđene probleme s autom (iskreno,ja bi ga zapalio da je moj :D ), a ne navodite primjere ljudi koji su isto tako izuzetno zadovoljni s citroenom ;), među njima sam i ja,koji sam imao 8g xsaru ( koju isto tako mnogi pljuju) i ni najmanjeg kvara,a sad isto tako već godinu dana imam c3 picassa i ništa (kuc-kuc-drvo :D)..

Rijetki su ljudi koji se regaju na forum zato da bi pohvalili auto,jel tako ? Obično se svi jave samo kad nešto ode i nastanu problemi..:p

Nije mi jasno jedno..a to je da se došao čovjek raspitat o c4 na citro forum,a vi mu savjetujete neke druge marke,jer je citroen kao kvarljiva roba i niš ne valja..
Postavlja se jedno jednostavno pitanje: zašto onda vozite citroene ??

Da se razumijemo,znamo mi svi da se citroeni kvare i da su mušičavi,al ništa više ni ništa manje od ostalih..ako ne vjerujete malo prosurfajte po drugim auto forumima ;)

Na kraju svega,kao što čovjek reče, ode ova rasprava u krivom smjeru :D:D
 

riba zvana fish

New member
re: Kupovina novog C4 II

Eto i ja sam povučen ovakvom raspravom. Ono što do sada nisam htio napisati zbog poštovanja svih kupaca novog C4 sada ću napisati. Ja sam ljubitelj citroena postao kada sam kupio novu Xsaru 2004.g u zadnjoj godini proizvodnje. Kupio sam je jer sam dobio najviše za najmanje novaca. Kako me vjerno služi 7,5 g bez kvarova i prateći malo autoindustriju zaključio sam da neću kupiti novi model u prvoj godini proizvodnje. Manje je zadovoljnih vlasnika xsare iz 1997-8-9 nego onih iz 2002-3-4. To je moj zaključak.
Citroen se hvali da je prešao 2 000 000 test km s novim c4. To je ništa! To je 20 test automobila sa 100 000 km. 20 automobila je ništa, 100 000 km je skoro ništa ako hoćeš sve temeljito testirati. Ili je to 50 automobila po 20 000 km. 50 je opet ništa i 20 000 km je ništa ako se uzme da je do sada već proizvedeno 150 000 novih c4. Koliko su oni natukli km? Puno više od onih testnih 2 000 000. Svh 150 000 kupaca novog c4 su zapravo test vozači. Ja ne želim biti test vozač i još plaćati za to.
Da se razumijemo, ja ne pljujem po Citroenu, i dalje smatram da daje najviše za taj novac. Ne vjerujem da je kod drugih bitno drugačije, možda je razlika u nijansama. Zato je 99,99% sigurno da ću opet kupiti Citroen. U igri je i C4. Samo neka još malo proživi na tržištu.
 

zuti

New member
re: Kupovina novog C4 II

mirda :stovanje::stovanje:
mislim da si dao najobjektivniji i najbolji post na ovu temu!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Kupovina novog C4 II

U igri je i C4. Samo neka još malo proživi na tržištu.
potpisujem :stovanje:..i ja isto mislim da su prve serije pokusni kunići ;) i onda je po onoj:kak ti grah padne :D:D:D
Ima sano jedna caka..a to je da nema onih koji kupuju prve serije,nebi ni druge bilo :p

mirda :stovanje::stovanje:
mislim da si dao najobjektivniji i najbolji post na ovu temu!
Malko sam se raspisal :D:D:D
 

knez-bj

New member
re: Kupovina novog C4 II

Slažem se da svaki novi model ima neke mušice koje kasnije zamjene, ali zato cijena novog C4 nije napuhana kao kod drugih proizvođača kad krene novi model u prodaju (npr. astra ili fokus), a tek kasnije (nakon godinu-dvije) krenu s akcijama. Nadam se da ako postoje neke greške, budu se pokazale u garantnom roku.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
re: Kupovina novog C4 II

Èovjek se je došao raspitat o iskustvima s novim c4..i sad ti očekuješ da je neko s autom koji je tek nekoliko na tržištu,da je odvalio 200 iljad km
To sam baš htel napisati, al si me preduhitril. Auto je tek izašel ispod čekiča. Ne znam kaj ljudi očekuju da odma ima 200tkm i da se odma sve zna o njemu.

I druga stvar je kaj ga "kritiziraju" ljudi kaj opće nikad nisu seli u njega, a kamo đir napravili z njim.

Najranije kaj bumo objektivno mogli reći o autu je u ovo doba 2012. godine. Bumo se našli u ovoj temi, pa nek svako od vlasnika veli svoje. :)

Do tad treba napustiti ideju kenjanja po autu na liniji (lošijih) iskustava sa STARIM Ce4. Stari model je stari model. I zato se trebamo zadržati na tvrdnjama svih relevantnih kaj vele da kaj se tiče kvalitete izrade novi C4 nije usporediv sa starim modelom.

I to je vidljivo čim se sedneš u njega. :)

Nadalje,izvlačite primjer kolege mareka45 koji ima neviđene probleme s autom
To je istina. Meni je čoveka stvarno žal, al to kaj je on imal s autom to je stvarno ekstremno rjedak primjer. I opet radi se o starom modelu C4vorke.

Rijetki su ljudi koji se regaju na forum zato da bi pohvalili auto
Tak je na svim forumima. Većina se rega nakon kaj im neka lampica zablesiče. :D
I kad reše problem ostanu do jutra na pijači. :D

Nije mi jasno jedno..a to je da se došao čovjek raspitat o c4 na citro forum,a vi mu savjetujete neke druge marke,jer je citroen kao kvarljiva roba i niš ne valja..
"Korektno" su se barem zadržali na korejcima i niko nije spomenul fau-ve.

Kako me vjerno služi 7,5 g bez kvarova i prateći malo autoindustriju zaključio sam da neću kupiti novi model u prvoj godini proizvodnje. Manje je zadovoljnih vlasnika xsare iz 1997-8-9 nego onih iz 2002-3-4. To je moj zaključak.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Kupovina novog C4 II

KIA je proizvođač koji auto koji prodaje u Hrvatskoj prodaje ga u EUROPU, znači isti je i za nas i za Njemce, dok Citroen radi razlicite pakete i materijale za tržišta prve kategorije( Njemačka) i tržište sedamnaeste kategorije (Balkan)
Vjerujem da su to najobičniji urbani mitovi koji su aktualni, pa najmanje 40 godina, barem koliko ja znam za sebe. :D

Jako mi je teško vjerovati da neki menadžer proizvodnog pogona, npr. neki Hans u Švabiji, ili ako hoćete jedan Jacques u Francuskoj, ili možda neki Anderson u Švedskoj gleda u prizvodnu traku i misli se: ma idem sjebati one dolje Bosance, Hrvate i Srbe s jugoistoka balkana i podvaliti im loše djelove. :D :D

Realno se ta priča komotno može staviti u koš s ostalim teorijama zavjera. :) Posebno činjenica da, kada bi se tako nešto i radilo, bi poskupila proizvodnju do nebesa, jer kome bi bila isplativa pararelna ugradnja djelova različite kvalitete? :)

Èinjenica jest da isti modeli imaju različite tehničke specifikacije zavisno do odredišnog tržišta. Ali te razlike su uvjetovane specifičnim tehničkim zahtjevima tržišta i općeg su karaktera, pa naprimjer tako automobili namjenjeni sjevernoeuropskom i ruskom tržištu općepoznato imaju snažnije akumulatore i eventualno dodatne grijače radi veće hladnoće, zatim automobili rađeni za bliski istok redom imaju veće kilere i isparivače klime, itd., itd.
 

Damaj

Active member
re: Kupovina novog C4 II

Èinjenica jest da isti modeli imaju različite tehničke specifikacije zavisno do odredišnog tržišta. Ali te razlike su uvjetovane specifičnim tehničkim zahtjevima tržišta i općeg su karaktera, pa naprimjer tako automobili namjenjeni sjevernoeuropskom i ruskom tržištu općepoznato imaju snažnije akumulatore i eventualno dodatne grijače radi veće hladnoće, zatim automobili rađeni za bliski istok redom imaju veće kilere i isparivače klime, itd., itd.
Da i ja se slažem, jer je majstor na dijagnozi motora pogledao oznaku motora i nakon traženja specifikacije motora u računalu pronašao - motor rađen za istočno i Rusko tržište, tako da ispada da su svi nizozemci s motorom za rusko tržište (1.6 VTi).
 

riba zvana fish

New member
re: Kupovina novog C4 II

Jako mi je teško vjerovati da neki menadžer proizvodnog pogona, npr. neki Hans u Švabiji, ili ako hoćete jedan Jacques u Francuskoj, ili možda neki Anderson u Švedskoj gleda u prizvodnu traku i misli se: ma idem sjebati one dolje Bosance, Hrvate i Srbe s jugoistoka balkana i podvaliti im loše djelove. :D :D
Po svemo što sam čuo i pročitao na tu temu, vjeruj mi postoje razlike. Èuo sam i neke stvari od mehničara iz ovlaštenih servisa, kao i od vlasnika autosalona. Nisam jednom čuo da polovnjak uvezen iz Njemačke ima kvalitetniju armaturu, bolje materijale od novih automobila kupljenih kod nas. Ovo s jačim akumulatorima i sl. je sasvim normalno. Iako se i kod nas dobiva neka garancija i servis (proizvođač) ne može izbjeći besplatni popravak zbog garancije, postoje razni načini da se manje važna tržišta zakidaju. U tvornici znaju i moraju znati za koje tržište proizvodi auto. Što mislite gdje će završiti automobili na čijem sastavljanju su radili manje obučeni i manje iskusni radnici? U Njemačkoj možda? Koliko puta ste čuli da se zbog povećane potražnje za nekim modelom uvodi treća smjena. Što mislite tko radi u trećoj smjeni i gdje će završiti ti automobili? U autu može biti elektronika Bosch, a može i xy. Na kraju, kako izgleda kontrola kvalitete kad auto ide u Njemačku, a kako kad ide u Hrvatsku? Ako proizvođač može složiti računicu da uštedi 100 eura po autu za Balkan itd. on će uvesti paralelne dobavljače pa će imati drugog dobavljača za stakla, elektromotore za brisače, plastiku u interijeru itd. 100 eura po autu X 100 000 automobila = 10 000 000 eurića. Za te novce si kupe par dobrih inžinjera i dizajnera da smišljaju neke buduće modele, a nađe se i glavonjama za burek i jogurt.
 

deda

New member
re: Kupovina novog C4 II

Gle Žuti imao si 6 Citroena i dalje ga voziš,a nije niš valjao ni jedan,pa kaj si ti 6x naivac,da ne kažem grubo toliko glup da bi ti toliko trebalo da shvatiš da kupuješ aute koji ne valjaju?Bolje reči što se stvarno krije iza toga i koja je namjera tvog posta.
 

Olaf

New member
re: Kupovina novog C4 II

nisi obavezan ;) ali otom potom...
servisna knjizica mora biti pravovremeno i redovno ispunjena inace se garancija odbija...a nece ti neovlasteni servis moci potvrditi servisnu knjizicu....
 
Na vrh