Kupnja novog C4 II

RI-222

Member
re: Kupovina novog C4 II

Ja sam tri godine bio na praksi u autoelektricarskoj radioni i nijedan citroen nije dosao sa nekim nekim glupim problemom kao sto su dolazili mercedesi fiati alfe i pogotovo lancie i vw,citroen se jako malo kvari sto se struje tice a to je dosta vazno jer nije lako platiti centralinu ili neke senzore kao sto crkavaju na audiu,vw,mečki...

Hyundai kia i ti auti su kante prema citroenu, samo kao sad zadnjih godina imaju neki dizajn a ono kopirali sve aute koje su stigli , niske cijene i naravno svi kupuju.

C4 je dobar auto vozio sam se u njemu dosta puta i nije kao golf dok se vozis u njemu da se nagnes na vrata pa sva plastika skripi, guli se rucka na vratima, ulazi voda u kabinu sprzi centralinu i sve redom...

Za te pare nemozes kupiti bolji auto te kvalitete, dizajna i cijene po meni.

Ja doma imam ax-a dva jumpera,berlinga i u obitelji mi skoro svi imaju ili su imali citroene(od ds-a pa do c4 i picassa) i nitko se ne zali na njih,ujo mi ima c4 ovaj stariji i vozio sam se u njemu puno puta odlican auto i on ga samo hvali ,c4 je dobar auto i mislim da ti nebi trebalo bit zao ako ga uzmes:cool:
 

zuti

New member
re: Kupovina novog C4 II

Ode rasprava u tri p.m.:D:D:D
Već neko vrijeme tražim veće obiteljsko auto, planirao sam uzeti nešto polovno nevezano za marku, a onda sam na cesti ugledao novi c4 u nekoj smeđe -zelenoj boji i auto me izgledom oduševio.

Naručio sam se na testnu vožnju i bio sam ugodno iznenađen izradom. Sjedala su udobna, armatura je ugodna na dodir, vrata kod zatvaranja imaju onaj „tup“ zvuk, zadnja klupa je prostrana, prtljažnik je iznenađujuće velik, mnoštvo pretinaca, nasmijao sam se kad mi je prodavač pokazao da se može mjenjati zvuk žmigavaca, prekrasne su mi duplje na kontrolnoj tabli, u vožnji auto je malo tvrđi ali zato djeluje čvršći, i najslabiji benzinac koji sam vozio malo lijen ali meni dovoljno (vozim uglavnom po gradu), za potrošnju znam da pošto je citroen biti će niska, sve usvemu auto mi izgleda iznenađujuće robusno i čvrsto pravljeno. Žena je (i ja)oduševljena izgledom, čini mi se kao auto koje bih rado vozio idućih deset godina. Za 100 000 kuna bolje novo auto teško da ću igdje dobiti.

ALI to je auto tek izašlo na tržište, a citroen tek u kasnijim godinama modela ispravlja početne mušice, a što će te mušice biti sigurno ne zna onaj tko ga vozi par mjeseci i ima s njim 2000 km, a problemi mogu biti od izgaranja žarulica i zujanja ventilatora (banalno) do kompjutora, brtve glave, podvozja kompresora klime (ne tako banalno- primjer već navedenog kolege), otuda opaska o kreativnosti citroena- problem može biti bilo šta.

Koje su tipične „mušice“ i problemi novog c4 znati ćemo tek za 1-2 godine, ali sudeći prema dosadašnjim iskustvima, velika je vjerovatnost da će ih biti u prvim godinama modela.
I nigdje nisam rekao da je novi c4 loš auto, komentirao sam KVALITETU, koja će se pokazati kroz godine i kilometre korištenja, situacija je za sada „kako grah padne“.
Najbolje od svega je što je kod drugih europskih proizvođača situacija još gora, štancaju se modeli a problemi rješavaju u hodu, otuda primjer elantre (vjerovatno jedini model u toj klasi do 100 000 kuna, provjerena stara mitsubishi mehanika, brdo opreme) za koju sam rekao da je uzme u obzir a ne da je kupi „pod obavezno“i da je ne odbacuje u startu zbog snobizma „to je koreja, to nevalja ništa“, jer europljani žive na staroj slavi dok ih korejski proizvođači sustižu. Meni je kod auta bitnija pouzdana mehanika nego mekoća obloga na vratima.
Što se tiče različitih komponenti za različita tržišta, evo primjer; citroen je (bar do sada) ugrađivao centraline od tri proizvođača: bosch, magneti marelli i sagem. Pogodite koja ide za koje tržište, i koje se kvare a koja ne?

I tu ide zamjerka na kvaliteti i citroenu i svim drugim europskim proizvođačima, da maksimiziraju dobit tržišta dijele na kategorije, vozila proizvode da zarade i u interesu im je da zarade što više i na rezervnim dijelovima, pa na manjim i manje važnim tržištima ugrađuju jeftinije i manje kvalitetne dijelove jer tu im nije toliko bitno ako dobiju image kvarljivih, ali zato na važnijim tržištima mogu ugraditi skuplje i kvalitetnije djelove i sve to uz prosjek dobre zarade na prodanom automobilu i dobre zarade na rezervnim dijelovima, čista ekonomija.
Ista situacija je i kod svih drugih europskih proizvođača, dok korejski i japanski proizvođači auta rade za EUROPU i ista je vjerovatnost da će dobar/loš auto dopasti mene i Hansa u Njemačkoj.

Vozio sam citroene, trenutno posjedujem jedan i uzet ću u obzir da ga opet kupim ako se dokaže da nema tipičnih većih grešaka, a to novi c4 još nije dokazao.

Evo sad se i ja raspisao.:D:D:D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Kupovina novog C4 II

servisna knjizica mora biti pravovremeno i redovno ispunjena inace se garancija odbija...a nece ti neovlasteni servis moci potvrditi servisnu knjizicu....
Olaf moj, ne znaš ti da je naš Ciky žestok momak. Dok on prolazi, kraj puta simultano kleknu fratar, pop i hodža. Kako ne bi jedna pišljiva servisna knjižica...
 

ledolomac

New member
re: Kupovina novog C4 II

Po svemo što sam čuo i pročitao na tu temu, vjeruj mi postoje razlike. Èuo sam i neke stvari od mehničara iz ovlaštenih servisa, kao i od vlasnika autosalona. Nisam jednom čuo da polovnjak uvezen iz Njemačke ima kvalitetniju armaturu, bolje materijale od novih automobila kupljenih kod nas. Ovo s jačim akumulatorima i sl. je sasvim normalno. Iako se i kod nas dobiva neka garancija i servis (proizvođač) ne može izbjeći besplatni popravak zbog garancije, postoje razni načini da se manje važna tržišta zakidaju. U tvornici znaju i moraju znati za koje tržište proizvodi auto. Što mislite gdje će završiti automobili na čijem sastavljanju su radili manje obučeni i manje iskusni radnici? U Njemačkoj možda? Koliko puta ste čuli da se zbog povećane potražnje za nekim modelom uvodi treća smjena. Što mislite tko radi u trećoj smjeni i gdje će završiti ti automobili? U autu može biti elektronika Bosch, a može i xy. Na kraju, kako izgleda kontrola kvalitete kad auto ide u Njemačku, a kako kad ide u Hrvatsku? Ako proizvođač može složiti računicu da uštedi 100 eura po autu za Balkan itd. on će uvesti paralelne dobavljače pa će imati drugog dobavljača za stakla, elektromotore za brisače, plastiku u interijeru itd. 100 eura po autu X 100 000 automobila = 10 000 000 eurića. Za te novce si kupe par dobrih inžinjera i dizajnera da smišljaju neke buduće modele, a nađe se i glavonjama za burek i jogurt.
Ma daj molim te nemoj pretjerivati.Kakvi bolje ili lošije obučeni radnici. Pa imaš niz emisija na Diskaveriu koji ti pokazuje cijeli proces proizvodnje auta, od štancanja lima do završne kontrole. Sve je robotizirano i automatizirano. Proizvođači određuju cijenu auta za pojedino tršište uzimajući u obzir standard građana, trošarine, poreze, itd. Tko to ugrađuje elektroniku nn proizvođača.Pa neke senzore rade samo jedne tvornice u japanu za sve proizvođače zbog čega je i bilo problema u isporuci auta /zbog potresa/ .Zašto misliš da je Bosch bolji od npr.Marellia.Sve je to individualno.Neki zdravologički razmišljaju da je bolje sačekati da prođe koja godina dok se otklone dječije bolesti i neki nedostaci koji će se pokazati kod novog modela, čega sam i ja bio pobornik ali me je demantirala moja Xsara I koju držim kvalitetnijom od Xsare 2 / a što su mi potvrdili i u servisu/ jer je potonja imala dosta problema s elektronikom, podizačima stakala itd a moji rade još besprijekorno odnosno cijela elektronika. Uglavnom zaboravlja se da auto ima dvije godine garanciju uz mogućnost produženja pa je eventualne nedostatke i dužan otkloniti proizvođač. Za to vrijeme će se valjda pokazati mane i nedostaci koje treba sanirati. Auto se kupuje razumom ali i srcem u određenom trenutku kad padne odluka o kupnji pa tko može sve iskalkulirati i predviditi.Mi smo sada zadovoljni s autom a biti će kakakv bude i sad nas to nije briga.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Kupovina novog C4 II

Žena je (i ja)oduševljena izgledom, čini mi se kao auto koje bih rado vozio idućih deset godina. Za 100 000 kuna bolje novo auto teško da ću igdje dobiti.

ALI to je auto tek izašlo na tržište, a citroen tek u kasnijim godinama modela ispravlja početne mušice, a što će te mušice biti sigurno ne zna onaj tko ga vozi par mjeseci i ima s njim 2000 km, a problemi mogu biti od izgaranja žarulica i zujanja ventilatora (banalno) do kompjutora, brtve glave, podvozja kompresora klime (ne tako banalno- primjer već navedenog kolege), otuda opaska o kreativnosti citroena- problem može biti bilo šta.
Nemoj me shvatiti osobno, ali takve kalkulacije, iako naoko racionalne, su stvarno klasični turbofolk. :D Poput potpisivanja ugovora na 24 mjeseca (!!!) s GSM operaterom radi dobivanja mobitela "za kunu". Ok, usporedba nije posve točna, ali je način rezoniranja blizak.

Od eventualnih mogućih felera popularno nazvanih "dječijh bolesti", prvih serija novih modela, štiti te jamstvo (redovno, doplaćeno produženo, itd.) Što znači da si od eventualnih felera kao kupac potpuno zaštićen.

tu ide zamjerka na kvaliteti i citroenu i svim drugim europskim proizvođačima, da maksimiziraju dobit tržišta dijele na kategorije, vozila proizvode da zarade i u interesu im je da zarade što više i na rezervnim dijelovima, pa na manjim i manje važnim tržištima ugrađuju jeftinije i manje kvalitetne dijelove jer tu im nije toliko bitno ako dobiju image kvarljivih, ali zato na važnijim tržištima mogu ugraditi skuplje i kvalitetnije djelove i sve to uz prosjek dobre zarade na prodanom automobilu i dobre zarade na rezervnim dijelovima, čista ekonomija.
Ista situacija je i kod svih drugih europskih proizvođača, dok korejski i japanski proizvođači auta rade za EUROPU i ista je vjerovatnost da će dobar/loš auto dopasti mene i Hansa u Njemačkoj.
Nije mi sporno tvoje vjerovanje u postojanje kvalitativne diferencijacije tržišta, već mi je sporno na čemu je vjerovanje temeljeno? ;) Na kojim konkretno "dokazima".
Za odgovrnu tvrdnju takvog nečeg bi trebalo uraditi jednu opsežnu analizu na većem broju uzoraka identičnog modela s npr. njemačkog, zatim s hrvatskog tržišta, pa konačno izvršiti njihovu usporedbu i naposljetu formulirati razmjerno utemeljen zaključak. Sada ne možemo baratati s konkretno mjerljivim podacima. Možemo se jedino neograničeno loptati s navedenim tezama (utemeljenih na tko zna čemu) o slabijoj kvaliteti za "istočno tržište". One su po mojem intimnom sudu dobrim dijelom potaknute 60-godišnjim pričama o zavjeri zapada prema ostatku svijeta, posebno balkana. :D :D
 

Damaj

Active member
re: Kupovina novog C4 II

Nije mi sporno tvoje vjerovanje u postojanje kvalitativne diferencijacije tržišta, već mi je sporno na čemu je vjerovanje temeljeno? Na kojim konkretno "dokazima".
Za odgovrnu tvrdnju takvog nečeg bi trebalo uraditi jednu opsežnu analizu na većem broju uzoraka identičnog modela s npr. njemačkog, zatim s hrvatskog tržišta, pa konačno izvršiti njihovu usporedbu i naposljetu formulirati razmjerno utemeljen zaključak. Sada ne možemo baratati s konkretno mjerljivim podacima.
Djelomično se slažem, no ovakva vrsta foruma može poslužiti kao uzorak, jer ovdje vidim i profesionalaca i laika, u biti svi mi vozimo i svi mi imamo iskustva sa kvalitetom, stoga mislim da je i ovo dobro za istraživanje na tu temu. Ako netko ima prijatelja u bijelom svijetu neka se jave svojim iskustvima.
A što se tiče kvalitete auta za pojedina tržišta, ja se slažem da najkvalitetniji auti idu na zapadno tržište.
Evo ja sam kupio već drugi novi C4 (C4, C4 II) i ono što sigurno mogu potvrditi da gas sporije reagira kod brzih promjena brzina, a kvačilo je katastrofa je ga moram pažljivo i nježno otpuštati da ta radnja prođe bez lupanja zamajca i zatrzavanja.
 

Matija

New member
re: Kupovina novog C4 II

O kvaliteti dijelova u novim autima ne mogu tvrditi jer nisam to mogao istražiti niti doći do informacije. Ali da proizvođači rezervnih dijelova (koji inače i prave dijelove za prvu ugradnju) imaju različite razine kvalitete, to je više puta dokazano. Nemam ja kod sebe potpisanu i ovjerenu izjavu kod javnog bilježnika osobe koja je radila istraživanja, ali o tome sam čitao puno puta, a čuo i od ljudi koji se bave prodajom rezervnih dijelova. Jedan banalan primjer, probali su vagati isti dio za zapadnoeuropsko tržište i za istočnoeuropsko tržište. Itekako je postojala razlika...

E pa sad, ako se prave dijelovi različitih kvaliteta, onda ostaje otvorena mogućnost da i tvornice automobila stavljaju različitu kvalitetu dijelova u različite automobile.

Na faksu sam imao poseban kolegij "Očuvanje kvalitete programske podrške" u kojem smo učili o načinima kako za isti proizvod postići različitu kvalitetu. To je bio općeniti dio kolegija i može se primjeniti na bilo koji proizvod. To nisu nekakve upute, tipa zažmiri na lijevo oko, nego proizvodni procesi, odnosno međunarodni standardi.

Tako da ja ne vjerujem da su to teorije zavjere. U današnjem svijetu gdje je jedino novac bitan, ja bih se prije pitao ovo:

Zašto proizvođač ne bi mogao na nekom tržištu "uvaliti" proizvod ako pri tome može poprilično dobro zaraditi?

;)
 

deda

New member
re: Kupovina novog C4 II

Uostalom sve se uvijek i svugdje odnosi na uvaljivanje,dok je svjeta i vjeka tak je bilo, i bit će.Danas,znači danas,je apsolutno svejedno koji auto kupiš,stvar je samo u tome kaj ti se sviđa i kaj možeš kupiti,sve ostalo je isti drek,kakve marke,brendovi,to je prošlost.
 

ledolomac

New member
re: Kupovina novog C4 II

Iz rasprave bi s dalo zaključiti da proizvođači na istočna tržišta namjerno ugrađuju djelove lošije kvalitete koje će poslije na svoj trošak u garantnom roku izmjenjivati./ garancije su kod nekih proizvođača i više od pet godina/Ne znam kako na takvoj poslovnoj politici mogu zaraditi.Pogotovo što smo svjedoci kod svih modela učestalo povlačenje cijelih serija u servise radi otklanjanja pojedinih nedostataka./primjer prethodni post o BMW/Svi modeli se kvare, čak je jedan Mercedes po nekim statistikama na vrhu.Sjetite se i Lamborđinija kojega je vlasnik prije par mjeseci zapalio iz revolta zbog stalnih kvarova ili Land Rovera kojega je vlasnik upregao u konjsku zapregu protestirajući isto zbog stalnih kvarova a radi se o autima vrijednosti par stotina tisuća Eura. Novi modeli izbacuju se svakih par godina i nisu dovoljno ispitani .Nekada je trebalo i desetljeće dok izađe novi model ali danas konkurencija i tržište čini svoje. Stalno je trka, tko stane propao je.Posljedice su logične i očekivane.Pa nijedan proizvođač nije lud sebi činiti lošu reklamu i dovoditi namjerno svoje proizvode na loš glas, jer će kao nešto na tome kratkoročno zaraditi. Pa milijuni se troše na reklame i stvaranje imiđža.
Bjelivuk je pogodio bit a to je naš mentalitet,i sumnjičavost u sve i svašta. /teorija zavjere/.
 

c5 dr

Member
re: Kupovina novog C4 II

Nije uopće bitno koja je marka ako nemaš sreće naletit ces na sr..e i to je to
 

deda

New member
re: Kupovina novog C4 II

Nije stvar u tome koja je marka koje kvalitete,djelove ionak ne rade oni nego se narućuju po cjelom svjetu od proizvođača djelova,a kvaliteta ovisi iskjlućivo o cijeni,kolko paprike,tolko muzike,tak da nema boljeg ili lošijeg auta,za istu lovu kupiš isti vrag,samo ovisi o tome koji ti se auto sviđa po dizajnu,kvaliteta iskljućivo ovisi o cjeni,a jedni s drugima se natjeću ko će više đinđa uvalit za manje love,tako da se kupi baš njihov auto.Isti drek ko i sa mobitelima,kompovima,televizorima i ostalim tehničkim drangulijama.Auto je danas ista stvar ko i televizor,kaj netko uopće kod kupovine gleda koja je marka,tak je svejedno,kupiš i nosiš,a ni neznaš kak se zove.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Kupovina novog C4 II

pouzdanost je kao i izgled, manje važna stvar svakom pravom muškarcu, i zato svi pravi muškarci voze citroen!

kako bi se svidio i djevojkama citroen u zadnje vrijeme radi i na izgledu i pouzdanosti (kao i ostale marke, jer sve više djevojaka ima vozačku).

:palacgore:
 

Zmix

New member
re: Kupovina novog C4 II

pouzdanost je kao i izgled, manje važna stvar svakom pravom muškarcu, i zato svi pravi muškarci voze citroen!

kako bi se svidio i djevojkama citroen u zadnje vrijeme radi i na izgledu i pouzdanosti (kao i ostale marke, jer sve više djevojaka ima vozačku).

:palacgore:
Kao što rekoh onomad... Riba ne ide na pecaroša nego na mamac! :cool:
 

riba zvana fish

New member
re: Kupovina novog C4 II

Ma daj molim te nemoj pretjerivati.Kakvi bolje ili lošije obučeni radnici. Pa imaš niz emisija na Diskaveriu koji ti pokazuje cijeli proces proizvodnje auta, od štancanja lima do završne kontrole. Sve je robotizirano i automatizirano. Proizvođači određuju cijenu auta za pojedino tršište uzimajući u obzir standard građana, trošarine, poreze, itd. Tko to ugrađuje elektroniku nn proizvođača.Pa neke senzore rade samo jedne tvornice u japanu za sve proizvođače zbog čega je i bilo problema u isporuci auta /zbog potresa/ .Zašto misliš da je Bosch bolji od npr.Marellia.Sve je to individualno.Neki zdravologički razmišljaju da je bolje sačekati da prođe koja godina dok se otklone dječije bolesti i neki nedostaci koji će se pokazati kod novog modela, čega sam i ja bio pobornik ali me je demantirala moja Xsara I koju držim kvalitetnijom od Xsare 2 / a što su mi potvrdili i u servisu/ jer je potonja imala dosta problema s elektronikom, podizačima stakala itd a moji rade još besprijekorno odnosno cijela elektronika. Uglavnom zaboravlja se da auto ima dvije godine garanciju uz mogućnost produženja pa je eventualne nedostatke i dužan otkloniti proizvođač. Za to vrijeme će se valjda pokazati mane i nedostaci koje treba sanirati. Auto se kupuje razumom ali i srcem u određenom trenutku kad padne odluka o kupnji pa tko može sve iskalkulirati i predviditi.Mi smo sada zadovoljni s autom a biti će kakakv bude i sad nas to nije briga.
Mislim da na ovu temu ima dobrih postova i mogao bih se složiti s mnogima od njih. Što se tiče proizvodnje, to što gledaš na tv-u su emisije o proizvodnji uglavnom ekskluzivnih modela i u njima nećeš naći odgovore o temi o kojoj je riječ, tim prije što su snimljene uz dozvolu samog proizvođača. Stječe se dojam da misliš da čovjek (ili i to rade roboti?) samo istrese hrpu dijelova pred robote i onda roboti to sve sastave? Toliko ne vjerujem da tako stvarno misliš da to više neću ni komentirati. Da si s pažnjom gledao filmove o proizvodnji velikoserijskih automobila, čitao o tome po časopisima, forumima itd. onda ne bi napisao to što si napisao. Osim toga, ja sam rekao dio onoga što sam čuo "iz krugova bliskih vlasnicima autosalona". Ako ljudi koji prodaju automobile i servisiraju ih kažu da postoje razlike o kojima sam govorio, zašto bih ja njih uvjeravao da je to teorija zavjere? Dakle, osnovno što želim reći je da postoji razlika između automobila za hrvatsko tržište i npr. Njemačko. Kod nekih je ta razlika veća, kod nekih manja, kod nekih je možda i nema. Ako je ima, ne mora biti drastična. Postoji tako razlika i kod mnogih drugih proizvoda.
Što se Xsare tiče, sigurno je bolja poboljšana verzija, što ne znači da ni sa jednom nikad nije bilo problema. Barem joj ne curi voda u prtljažnik što je bio jedan od generalnih problema sa jedinicom.
Što se garancije tiče, misliš da sve plaća proizvođač? U jednom časopisu su razložili stari C4 po dijelovima i ustvrdili da dijelovi stižu od 140 kooperanata! Specijalizacija kooperanata je tako uska da npr. jedan isporučuje prednja svjetla, a drugi zadnja. Ako je problem s dijelom koji isporučuje kooperant, misliš da proizvođač neće njemu isto tako reklamirati? Ako proizvođač ima računicu da za neke dijelove uvede više dobavljača prema cijeni s obzirom na tržište kojemu isporučuje auto, siguran sam da će to napraviti. To je za njega ukalkulirani rizik. Naivno je vjerovati da se radi o nekakvoj teoriji zavjere.
 

Marko

Well-known member
re: Kupovina novog C4 II

Citat:
Dalibor:
pouzdanost je kao i izgled, manje važna stvar svakom pravom muškarcu, i zato svi pravi muškarci voze citroen!

kako bi se svidio i djevojkama citroen u zadnje vrijeme radi i na izgledu i pouzdanosti (kao i ostale marke, jer sve više djevojaka ima vozačku).


Kao što rekoh onomad... Riba ne ide na pecaroša nego na mamac!
Vozači Citroena = Picolovci :p
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
re: Kupovina novog C4 II

Ja sam tri godine bio na praksi u autoelektricarskoj radioni i nijedan citroen nije dosao sa nekim nekim glupim problemom kao sto su dolazili mercedesi fiati alfe i pogotovo lancie i vw,citroen se jako malo kvari sto se struje tice a to je dosta vazno jer nije lako platiti centralinu ili neke senzore kao sto crkavaju na audiu,vw,mečki...

Hyundai kia i ti auti su kante prema citroenu, samo kao sad zadnjih godina imaju neki dizajn a ono kopirali sve aute koje su stigli , niske cijene i naravno svi kupuju.

C4 je dobar auto vozio sam se u njemu dosta puta i nije kao golf dok se vozis u njemu da se nagnes na vrata pa sva plastika skripi, guli se rucka na vratima, ulazi voda u kabinu sprzi centralinu i sve redom...

Za te pare nemozes kupiti bolji auto te kvalitete, dizajna i cijene po meni.

Ja doma imam ax-a dva jumpera,berlinga i u obitelji mi skoro svi imaju ili su imali citroene(od ds-a pa do c4 i picassa) i nitko se ne zali na njih,ujo mi ima c4 ovaj stariji i vozio sam se u njemu puno puta odlican auto i on ga samo hvali ,c4 je dobar auto i mislim da ti nebi trebalo bit zao ako ga uzmes:cool:
Dobar post. Plus šta nikad nisan ima (kucan u drvo) nikakvih problema sa mojim C4. Osim redovnih servisa, sve je po sistemu nalij-vozi.
 

deda

New member
re: Kupovina novog C4 II

Razlika je u kvaliteti ovisno za koje tržište ide.Auti se klasificiraju u nekoliko klasa kod proizvodnje i montaže i toćno se zna koja klasa kvalitete može proći za koje tržište.Znam da i Peugeoti i Citroeni koji su došli na naše tržište,a vraćeni su sa nekog zapadnog lagera,zbog svakavih razloga,kao kriva naruđba ili se nisu prodali,su daleko kavalitetniji od onih redovito narućivanih za napr. naše tržište i sa takvim autima se ljudi voze godinama i bezbroj km,bez skoro ijednog kvara ili reklamacije.
Da vam sad ne prićam kakvi su auti dolazili kod nas i što se sve moralo dorađivat i popravljat prije nego je došao do kupca.
 

knez-bj

New member
re: Kupovina novog C4 II

Kak mogu saznati za koje tržište je moj c4?:confused: Bio je iz flotne serije početkom travnja, preuzet 13.04.2011.
 

friški

New member
re: Kupovina novog C4 II

Pa koliko sam upoznat , C4 za zapadno tržište (Nizozemska) počeli su se isporučivati početkom 07. mjeseca, a ostatak ponude C4 prije i kasnije je uobičajna ponuda za manje zahtjevnija tržišta.
 
Na vrh